Introducere curs Inventor

Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu programul Inventor. Veti studia tehnicile de realizare a profilelor 2D, obtinere a modelelor parametrice si reunirea lor in ansambluri complexe de piese, precum si realizare a documentatiei de executie si asamblare, cu toate detaliile tehnice necesare. Instrumentele de analiza si randare incluse permit utilizatorilor sa isi perfectioneze proiectele si sa le prezinte beneficiarilor si echipei de proiectare.

Cursul Inventor este disponibil pentru versiunile de Inventor: 2020, 2019, 2018, 2017 si 2016
PRET DE LISTA
585495 euro fara TVA
DURATA CURS
4 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning
DISCOUNT-URI
5-7 participanti
-10% rezultand pretul de 527446 euro fara TVA/participant
8-11 participanti
-20% rezultand pretul de 468396 euro fara TVA/participant
> 11 participanti
-30% rezultand pretul de 410347 euro fara TVA/participant
DURATA CURS
4 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Inventor vei sti cum sa:

  • utilizezi tab-ul Get Started
  • utilizezi interfata Autodesk Inventor
  • utilizezi comenzile de navigare
  • utilizezi cubul de vizualizare (ViewCube)
  • utilizezi bara de navigare (Navigation Bar)
  • utilizezi instrumentul SteeringWheel
  • utilizezi interfetele Communication Center si Help
  • utilizezi Quick Access Toolbar
  • utilizezi comenzile Undo si Redo
  • utilizezi meniul File
  • utilizezi meniul Inventor Ribbon
  • utilizezi fisiere de proiect
  • creezi fisiere de proiect
  • configurezi fisiere de proiect
  • configurezi biblioteca Content Center
  • creezi fisiere noi in Inventor
  • deschizi fisiere existente in Inventor
  • gasesti fisiere Inventor
  • gestionezi fisiere multiple
  • utilizezi si sa personalizezi combinatii de taste
  • personalizezi culorile interfetei utilizator
  • utilizezi panoul de proprietati
  • lucrezi cu fisiere de ansamblu
  • deschizi fisiere de ansamblu cu optiuni speciale
  • utilizezi optiunile Full sau Express
  • identifici componentele din ansamblu
  • organizezi folder-ele browser-ului
  • controlezi afisarea componentelor
  • gestionezi optiunile din meniul browser-ului
  • cauti componente cu optiunea Browser Search
  • utilizezi tab-urile browser-ului
  • determini centrul de greutate (Center of Gravity)
  • utilizezi lista de componente
  • gestionezi caracteristicile ansamblului
  • creezi un fisier de ansamblu
  • plasezi o componenta intr-un ansamblu
  • plasezi o componenta din Content Center
  • creezi o piesa direct in ansamblu
  • utilizezi metoda Auto-Drop din Content Center
  • creezi o componenta virtuala in ansamblu
  • creezi filete in ansamblu
  • inlocuiesti o componenta in ansamblu
  • editezi componentele ansamblului
  • analizezi interferenta intre componente
  • muti si sa rotesti componente in ansamblu
  • copiezi componente
  • multiplici mai multe componente
  • creezi aranjamente circulare de componente
  • creezi aranjamente rectangulare de componente
  • oglindesti componente in ansamblu
  • asamblezi si sa dezasamblezi componente
  • intelegi relatiile in interiorul ansamblului
  • utilizezi optiunile Mate si Flush
  • utilizezi optiunile Tangent si Insert
  • utilizezi constrangeri unghiulare
  • aplici constrangeri de simetrie
  • editezi parametrii de constrangere
  • limitezi constrangerile
  • creezi constrangeri de tip 3D Motion
  • creezi constrangeri de tip 3D Transitional
  • creezi un set de constrangeri 3D
  • creezi o relatie de tip Rigid
  • creezi o relatie de tip Rotational
  • creezi o relatie de tip Slider
  • creezi o relatie de tip cylindrical
  • creezi o relatie de tip Planar
  • creezi o relatie de tip Ball (Spherical)
  • creezi o legatura intre doua fete
  • creezi o legatura cu punctul de origine
  • aliniezi o legatura utilizand geometrie de lucru
  • protejezi relatiile intre componente
  • dirijezi constrangerile ansamblului
  • utilizezi comenzile de afisare a relatiilor
  • editezi constrangerile existente in ansamblu
  • identifici constrangerile existente in ansamblu
  • vizualizezi gradele de libertate
  • revizuiesti raportul privind gradele de libertate
  • utilizezi optiunea Grounded Component
  • asiguri stabilitatea unui ansamblu
  • utilizezi comanda Free Move
  • utilizezi comanda Free Rotate
  • creezi relatii pe doua axe
  • creezi o relatie de tip Insert
  • setezi optiunile de vizualizare
  • vizualizezi in mod realist modelele Inventor
  • colorezi modelele Inventor
  • creezi vizualizari umbrite
  • creezi vizualizari de tip Wireframe
  • gestionezi transparenta componentelor
  • utilizezi stilurile de vizualizare artistica
  • creezi vizualizari cu umbre
  • creezi vizualizari cu reflexie
  • vizualizezi planul de baza
  • sectionezi un model 3D
  • iluminezi modelul cu lumini standard
  • utilizezi iluminarea bazata pe imagini
  • personalizezi stilurile de iluminare
  • salvezi setarile camerei
  • utilizezi reprezentarile modelului
  • documentezi reprezentarile modelului
  • vizualizezi reprezentari in pozitii diferite
  • documentezi reprezentari in pozitii diferite (Overlay)
  • creezi un ansamblu flexibil
  • creezi un nivel de detaliere
  • documentezi un nivel de detaliere
  • referentiezi o componenta cu versiune mai noua
  • lucrezi cu prezentari
  • creezi scene de prezentare
  • realizezi o vedere explodata a ansamblului
  • modifici sistemul de coordonate pentru explodare
  • modifici pozitia sistemului de coordonate pentru explodare
  • utilizezi optiunea Add-Remove Components
  • aplici trasee de mutare si rotire a pieselor in prezentare
  • editezi actiunile
  • editezi actiuni multiple
  • utilizezi bara de timp (Timeline)
  • vizualizezi prezentarea
  • lucrezi cu capturi de ecran
  • lucrezi cu instrumentul Storyboard
  • creezi trasee
  • editezi trasee
  • modifici pozitia camerei
  • modifici vizibilitatea si opacitatea componentelor
  • lucrezi cu obiecte de tip suprafata
  • creezi si sa utilizezi sabloane pentru prezentari
  • publici o prezentare in format video
  • publici o prezentare in format Raster Image
  • creezi vederi ale prezentarii in desene
  • migrezi prezentarile in versiunile Inventor anterioare
  • utilizezi interfata de creare a desenelor
  • utilizezi tab-ul Tools in interfata de desenare
  • deschizi desene Inventor cu optiunea Defer
  • interpretezi iconitele de stare in browser-ul Drawing
  • utilizezi optiunile de recuperare a desenelor
  • creezi o lista de piese
  • editezi o lista de piese
  • filtrezi o lista de piese
  • sortezi o lista de piese
  • deschizi fisierul unei componente din Part List
  • exporti o lista de piese
  • numerotezi piesele din ansamblu manual
  • muti si sa editezi marcatorii de numerotare
  • reordonezi marcatorii de numerotare
  • numerotezi automat piesele din ansamblu
  • editezi lista de materiale utilizand tabelul structurat
  • editezi lista de materiale utilizand numai lista de piese
  • sortezi lista de materiale
  • utilizezi tabelele si etichetele de revizie
  • imparti un tabel de componenta in mai multe parti
  • lucrezi cu suprafete si mesh-uri in desene
  • modifici transparenta pieselor
  • utilizezi conceptul de modelare a pieselor
  • creezi un fisier de piesa (Part File)
  • utilizezi interfata de realizare a schitelor (Sketch Environment)
  • configurezi interfata de realizare a schitelor
  • utilizezi principiile de realizare a schitelor
  • utilizezi comenzile de realizare a schitelor
  • modifici caracteristicile unei schite
  • creezi o intersectie virtuala intre elementele schitei
  • tai si sa extinzi entitatile din schita
  • creezi slot-uri in cadrul schitei
  • utilizezi comanda Constraint Settings
  • utilizezi constrangerile geometrice
  • utilizezi constrangerile dimensionale
  • modifici constrangerile geometrice
  • modifici sau sa repari o schita
  • unesti mai multe extrudari
  • tai extrudarile
  • intersectezi extrudarile
  • setezi terminarea unei extrudari
  • utilizezi optiunea Distance from Face
  • realizezi extrudari inclinate
  • creezi corpuri de revolutie
  • lucrezi cu contururi multiple
  • convertesti textul in curbe
  • creezi plane de lucru (Work Planes)
  • creezi axe de lucru (Work Axes)
  • creezi puncte de lucru (Work Points)
  • creezi plane de lucru utilizand obiecte de tip mesh
  • referentiezi plane de lucru in schite
  • lucrezi cu parametri utilizator
  • lucrezi cu parametri externi
  • lucrezi cu parametri cu valori multiple
  • utilizezi conceptele Design Intent si Model Parameters
  • indepartezi toti parametrii neutilizati
  • realizezi legatura intre parametri si model
  • editezi parametrii legati de model
  • creezi piese utilizand geometrie din desene DWG asociative
  • controlezi proiectia geometriei din desene
  • editezi desenele asociative
  • utilizezi contextul desenelor asociative in ansamblu
  • lucrezi cu geometrie din desene AutoCAD Mechanical
  • gestionezi layer-ele desenelor asociate
  • utilizezi desenele asociate in desene Inventor
  • modifici proprietatile geometriei schitelor
  • gestionezi si sa afisezi mini-bara de unelte
  • selectezi tangentele muchiilor sau fetelor
  • redefinesti o schita ce contine geometrie proiectata
  • creezi elice cu pas variabil
  • modifici o caracteristica inserata
  • modifici un caracteristica de lucru
  • indoi o piesa
  • plasezi o gaura utilizand optiunea Linear Placement
  • plasezi o gaura utilizand optiunea Concentric Placement
  • plasezi o gaura intr-un punct
  • plasezi gauri utilizand o schita
  • utilizezi operatiile de plasare a gaurilor
  • specifici tipul si terminatia unei gauri
  • creezi gauri simetrice
  • creezi lamaje de tip Spot Face
  • gestionezi un sistem de gauri
  • racordezi muchiile
  • stabilesti intersectiile racordarilor
  • selectezi racordarile utilizand metodele Select Loop si Select Features
  • creezi racordari pe o fata
  • creezi racordari cu raza variabila
  • creezi tesiri
  • creezi tesiri partiale
  • realizezi filete
  • utilizezi obiecte taietoare
  • realizezi suprafete inclinate
  • realizezi piese cu pereti subtiri
  • lucrezi cu solide cu sectiune constanta
  • gestionezi relatii de tip Parent-Child Feature
  • lucrezi cu editatea directa (Direct Manipulation)
  • deplasezi solidele de baza utilizand editarea directa
  • rotesti solidele de baza utilizand editarea directa
  • stergi solidele de baza utilizand editarea directa
  • scalezi solidele de baza utilizand editarea directa
  • utilizezi setul de instrumente Part Browser Tools
  • utilizezi setul de instrumente Freeform Tools
  • utilizezi metodele de selectie Freeform
  • utilizezi instrumentul Select Through Tool
  • utilizezi metode de filtrare avansate pentru selectie
  • transformi obiecte de tip Freeform
  • creezi o forma de tip Freeform
  • utilizezi uneltele de conversie si editare Freeform
  • realizezi punti intre suprafetele Freeform
  • realizezi unirea muchiilor suprafetelor Freeform
  • desparti portiuni de suprafere continue
  • creezi un desen nou
  • utilizezi chenarele si tabelul indicator
  • creezi o vedere de baza in desen
  • creezi o vedere de baza utilizand un model deschis
  • creezi proiectii laterale
  • creezi vederi auxiliare
  • creezi vederi sectionate
  • creezi trasee de sectionare in sectiuni
  • editezi modelul de hasurare in sectiuni
  • creezi un detaliu
  • creezi o verede detaliata asociata
  • creezi vederi cu rupturi
  • gestionezi traseele rupturilor
  • creezi o vedere decupata
  • creezi o vedere de tip Slice View
  • creezi o vedere de tip Draft View
  • muti vederile intr-un desen
  • editezi stilul vederilor din desen
  • editezi orientarea vederii
  • stergi o vedere din desen
  • inlocuiesti referinta unui model
  • preiei dimensiunile modelului in desen
  • preiei caracteristicile de lucru in desen
  • hasurezi vederile desenului
  • importi blocuri AutoCAD
  • multiplici ordonat blocurile AutoCAD
  • rotesti si sa scalezi blocurile AutoCAD
  • creezi sisteme de cote de tip Baseline
  • creezi sisteme de cote de tip Ordinate
  • creezi sisteme de cote de tip Chain
  • cotezi vederi izometrice
  • muti cote si sa ajustezi proprietatile lor
  • creezi linii de axe
  • adnotezi linii de ax in vederi multiple
  • aliniezi marcajele de centru la o muchie
  • definesti un simbol de schita
  • inserezi un simbol de schita
  • redefinesti un simbol de schita
  • editezi un simbol de schita
  • gestionezi simbolurile de schita
  • plasezi adnotari de tip text
  • utilizezi text dintr-un editor de texte
  • adaugi borduri textelor
  • adaugi indicatori cu sageata textelor
  • adaugi simboluri adnotarilor
  • utilizezi optiunile Subscript si Superscript
  • adaugi marcaj pentru centrul de greutate
  • plasezi note pentru caracteristici
  • creezi note pentru gauri
  • editezi notele pentru gauri
  • creezi un tabel
  • editezi un tabel
  • creezi un tabel cu date dintr-o foaie de calcul Excel
  • editezi textele cotelor
  • editezi stilurile de cotare
  • creezi un nou stil de cotare
  • proiectezi geometrie in schitele desenelor
  • cotezi o intersectie
  • creezi cote cu unitati de masura alternative
  • selectezi cote cu ajutorul filtrelor

Agenda cursului Inventor

Modulul 1: Prezentare generala a programului Inventor

Descriere modul

Prezentarea noii interfete Inventor, a posibilitatilor de organizare si personalizare a spatiului de lucru. Prezentarea menu-urilor si comenzilor disponibile. Prezentarea modului de lucru cu fisierele Inventor si a tipului acestora, precum si a modului de gestionare.

Lectii

  • Utilizarea tab-ului Get Started
  • Utilizarea interfatei Autodesk Inventor
  • Utilizarea comenzilor de navigare
  • Utilizarea cubului de vizualizare (ViewCube)
  • Utilizarea barei de navigare (Navigation Bar)
  • Utilizarea instrumentului SteeringWheel
  • Utilizarea interfetelor Communication Center si Help
  • Utilizarea barei Quick Access Toolbar
  • Utilizarea comenzilor Undo si Redo
  • Utilizarea meniului File
  • Utilizarea meniului Inventor Ribbon
  • Utilizarea fisieror de proiect
  • Crearea fisieror de proiect
  • Configurarea fisieror de proiect
  • Configurarea bibliotecii Content Center
  • Crearea fisierelor noi in Inventor
  • Deschiderea fisierelor existente in Inventor
  • Gasirea fisierelor Inventor
  • Gestionarea fisierelor multiple
  • Utilizarea si personalizarea combinatii de taste

Modulul 2: Tehnologii de baza pentru realizarea schitelor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de desenare a schitelor si aplicare a constrangerilor  geometrice si dimensionale.

Lectii

  • Crearea unui nou fisier de piesa (Part File)
  • Utilizarea interfetei de realizare a schitelor (Sketch Environment)
  • Configurarea interfetei de realizare a schitelor
  • Principiile de baza pentru realizarea schitelor
  • Comenzile de realizare a schitelor
  • Modificarea caracteristicilor unei schite
  • Taierea si extinderea entitatilor (Trim, Extend)
  • Crearea slot-urilor (Slot)
  • Utilizarea comenzii Constraint Settings
  • Aplicarea constrangerilor geometrice
  • Aplicarea constrangerilor dimensionale
  • Modificarea constrangerilor geometrice
  • Modificarea si repararea unei schita

Modulul 3: Proiectarea parametrizata a pieselor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de creare a pieselor pe baza schitelor 2D, completarea lor cu solide suplimentare. Prezentarea modalitatilor de editare a pieselor si creare a formelor complexe.

Lectii

  • Crearea solidelor extrudate
  • Crearea extrudarilor de tip Cut
  • Crearea extrudarilor de tip Intersect
  • Setarea terminatiei unei extrudari
  • Utilizarea optiunii Distance from Face
  • Crearea unei extrudari inclinate
  • Crearea corpurilor de revolutie
  • Lucrul cu contururi multiple
  • Crearea solidelor cu sectiune constanta (Sweep)
  • Crearea solidelor cu sectiune variabila (Loft)
  • Crearea planelor de lucru (Work Planes)
  • Crearea axelor de lucru (Work Axes)
  • Crearea punctelor de lucru (Work Points)
  • Utilizarea planelor de lucru in schite
  • Lucrul cu parametri utilizator
  • Lucrul cu parametri externi
  • Lucrul cu parametri cu valori multiple
  • Conceptele Design Intent si Model Parameters

Modulul 4: Proiectarea detaliata a pieselor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de proiectare detaliata a pieselor si creare a formelor complexe.

Lectii

  • Crearea racordarilor si tesiturilor
  • Utilizarea metodelor Select Loop si Select Features
  • Crearea racordarilor pe o fata
  • Crearea racordarilor cu raza variabila
  • Setarea terminatiei racordarilor
  • Crearea tesiturilor
  • Crearea gaurilor si filetelor
  • Utilizarea optiunii Linear Placement
  • plasezi o gaura utilizand optiunea Concentric Placement
  • Plasarea unei gauri intr-un punct
  • Plasarea unei gauri utilizand o schita
  • Multiplicarea ordonata si oglindirea solidelor (Pattern)
  • Crearea pieselor cu pereti subtiri (Shell)
  • Rigidizarea pieselor prin adaugarea nervurilor

Modulul 5: Proiectarea ansamblurilor

Descriere modul

Prezentarea notiunilor generale de realizare a ansamblurilor. Prezentarea modului de creare a proiectelor si gestionarii acestora.

Lectii

  • Lucrul cu fisiere de tip ansamblu
  • Deschiderea fisierelor de ansamblu cu optiuni speciale
  • Utilizarea optiunilor Full sau Express
  • Organizarea folder-elor browser-ului
  • Controlul afisarii componentelor
  • Gestionarea optiunilor din meniul browser-ului
  • Crearea unui fisier de ansamblu
  • Utilizarea listei de componente

Modulul 6: Plasarea, crearea si constrangerea componentelor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi pentru plasarea si crearea pieselor in ansamblu, aplicarea constrangerilor de asamblare. Utilizarea bibliotecilor de piese standardizate si normalizate si inserarea pieselor standard in ansambluri.

Lectii

  • Plasarea unei componente intr-un ansamblu
  • Plasarea unei componente din Content Center
  • Crearea unei piese direct in ansamblu
  • Utilizarea metodei Auto-Drop din Content Center
  • Crearea unei componente virtuala in ansamblu
  • Crearea filetelor in ansamblu
  • Inlocuirea unei componente in ansamblu
  • Editarea componentelor ansamblului
  • Mutarea si rotirea componentelor in ansamblu
  • Copierea componentelor
  • Multiplicarea ordonata circulara
  • Multiplicarea ordonata rectangulara
  • Oglindirea componentelor in ansamblu

Modulul 7: Lucrul cu ansambluri

Descriere modul

Prezentarea modului de gestionare a ansamblurilor, a setului de comenzi de analiza a miscarilor si solutionarii problemelor de interferenta. Realizarea prezentarilor explodate ale ansamblurilor si animarea asamblarii.

Lectii

  • Determinarea centrului de greutate (Center of Gravity)
  • Analiza interferentei intre componente
  • Identificarea componentelor din ansamblu
  • Cautarea componentelor cu optiunea Browser Search
  • Utilizarea tab-urile browser-ului
  • Gestionarea caracteristicile ansamblului
  • Asamblarea si dezasamblarea componentelor
  • Crearea relatiilor in interiorul ansamblului
  • Optiunile Mate si Flush
  • Optiunile Tangent si Insert
  • Constrangeri unghiulare
  • Constrangeri de simetrie
  • Editarea parametrilor de constrangere
  • Crearea constrangerilor de tip 3D Motion
  • Crearea constrangerilor de tip 3D Transitional
  • Crearea unei relatii de tip Rigid
  • Crearea unei relatii de tip Rotational
  • Crearea unei relatii de tip Slider
  • Crearea unei relatii de tip Cylindrical
  • Crearea unei relatii de tip Planar
  • Crearea unei relatii de tip Ball (Spherical)
  • Crearea unei relatii intre doua fete
  • Crearea unei relatii cu punctul de origine
  • Comenzile de afisare a relatiilor
  • Editarea constrangerilor existente in ansamblu
  • Vizualizarea gradelor de libertate
  • Comanda Free Move
  • Comanda Free Rotate

Modulul 8: Crearea desenelor de executie

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi si a modalitatilor de realizare a proiectiilor, sectiunilor, detaliilor si rupturilor intr-un desen de executie.

Lectii

  • Crearea desen nou
  • Utilizarea chenarelor si tabelului indicator
  • Crearea unei vederi de baza in desen
  • Crearea unei vederi de baza utilizand un model deschis
  • Crearea proiectiilor laterale
  • Crearea vederilor auxiliare
  • Crearea vederilor sectionate
  • Crearea traseelor de sectionare
  • Editarea modelului de hasurare
  • Crearea unui detaliu
  • Crearea unei rupturi
  • Orientarea vederii
  • Stergerea unei vederi din desen

Modulul 9: Completarea desenelor cu cote, note si tabele

Descriere modul

Prezentarea optiunilor pentru completarea desenelor de executie a pieselor cu note, tabele. Realizarea cotarii desenelor in mod automat si manual.

Lectii

  • Sisteme de cote de tip Baseline
  • Sisteme de cote de tip Ordinate
  • Sisteme de cote de tip Chain
  • Cotarea vederilor izometrice
  • Mutarea cotelor si ajustarea proprietatilor
  • Crearea liniilor de ax
  • Adnotarea liniilor de ax in vederi multiple
  • Alinierea marcajelor de centru la o muchie
  • Definirea unui simbol de schita
  • Inserarea unui simbol de schita
  • Adnotari de tip text
  • Utilizarea textului dintr-un editor de texte
  • Adaugarea de indicatori cu sageata textelor
  • Crearea notelor pentru gauri
  • Editarea notelor pentru gauri
  • Crearea si editarea unui tabel
  • Adaugarea toletantelor cotelor

Modulul 10: Crearea si completarea desenelor de ansamblu

Descriere modul

Prezentarea modalitatilor de creare a desenelor de ansamblu si completarea acestora cu liste de materiale si tabele de componenta.

Lectii

  • Crearea desenelor de ansamblu
  • Crearea listelor de materiale (Bill of Materials)
  • Crearea tabelelor de componenta (Parts Lists)
  • Numerotarea componentelor (Balloons)

Modulul 11: Standardele si resursele desenelor

Descriere modul

Prezentarea setarilor pentru crearea formatelor de desenare si a tabelelor indicatoare.

Lectii

  • Utilizarea imaginilor in tabelul indicator
  • Utilizarea sabloanelor
  • Utilizarea resurselor pentru desene
  • Crearea si editarea planselor
  • Crearea chenarelor personalizate
  • Crearea caracteristicilor personalizate in tabelul indicator
  • Crearea unei biblioteci de simboluri

Modulul 12: Crearea prezentarilor explodate

Descriere modul

Prezentarea principiilor de realizare a prezentarilor explodate ale unui ansamblu si a animatiei asamblarii pieselor.

Lectii

  • Lucrul cu prezentari
  • Crearea unei scene de prezentare
  • Realizarea unei vederi explodate a ansamblului
  • Modificarea sistemului de coordonate pentru explodare
  • Optiunea Add-Remove Components
  • Trasee de mutare si rotire a pieselor in prezentare
  • Bara de timp (Timeline)
  • Vizualizarea prezentarea
  • Lucrul cu capturi de ecran
  • Instrumentul Storyboard

Modulul 13: Crearea desenelor pentru prezentarile explodate

Descriere modul

Prezentarea modalitatilor de creare a desenelor de prezentare explodata a unui ansamblu si completarea acestora cu liste de materiale si tabele de componenta.

Lectii

  • Crearea de vederi ale prezentarii in desene
  • Migrarea prezentarilor in versiunile Inventor anterioare
  • Crearea desenelor cu vederi explodate ale unui ansamblu
  • Realizareea proiectelor cu file multiple
  • Realizarea planselor combinate prin inserarea vederilor asamblate, explodate sau detaliate
  • Adnotarea desenelor cu vederi explodate

Alte cursuri Autodesk de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 10 tipuri diferite de cursuri Autodesk adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive Inventor training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Autodesk, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Inventor propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Inventor.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii IT Learning, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Inventor.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Autodesk, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului IT Learning;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale

Detinem cea mai mare comunitate IT din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit  (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Excel

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 %.

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj