Introducere cursuri MS Office

Pentru Microsoft Office (cea mai populara suita de aplicatii de birou) detinem in portofoliu nu mai putin de 30 de cursuri diferite. Experienta de utilizator de aplicatii de business presupune folosirea sustinuta a cat mai multor aplicatii din pachetul Microsoft Office: Excel (aplicatie de calcul tabelar), Access (sistem de gestiunea a bazelor de date), Word (procesor de texte), Powerpoint (creator de prezentari), Outlook (permite colaborarea intre angajati), Project (pentru gestionarea proiectelor), Publisher (pentru design/machetare brosuri), OneNote (pentru integrarea tuturor celorlalte aplicatii), Office 365 (pentru centralizarea in cloud a documentelor), etc.

Cursuri Microsoft Office adresate tuturor categoriilor de utilizatori:

  • Useri de business
  • Power useri

Calendar cursuri Microsoft Office deschise (cu date fixate in avans)

Pentru perioada 20/08/2019 – 17/12/2019, la sediul nostru din Bucuresti

Denumire curs Perioada Brosura

Ultra all inclusive Microsoft Office training

Solutia noastra de instruire este bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Microsoft Office propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Microsoft Office.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Microsoft Office si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Microsoft Office.

Reprezinti o companie si doresti cursuri Microsoft Office pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Cauti un curs de Excel?

Viziteaza sectiunea noastra dedicata cursurilor Excel.

Cauti un curs de Access?

Viziteaza sectiunea noastra dedicata cursurilor Access.

Lista completa de cursuri Microsoft Office organizate la orice data si in orice locatie din tara, la cererea companiilor:

Pret lista: 165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


Word

Cursul Microsoft Word este un curs intensiv, dedicat atat celor aflati la inceput de drum in utilizarea programului , cat si user-ilor experimentati care doresc sa proceseze in mod avansat texte. Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Word dar si celor care vor sa-si consolideze notiunile de baza si, apoi, sa-si dezvolte abilitati avansate in domeniul procesarii textelor. La finalul acestui curs, veti cunoaste noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza documente Microsoft Word complexe, cu toate functionalitatile puse la dispozitie de program.

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Word
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Word
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in Word, cum ar fi: introducerea textului, formatarea si asezarea sa in pagina, selectarea, mutarea si copierea unor portiuni de text.

Lectii

  • Navigarea in cadrul unui document
  • Inserari de text
  • Selectarea textului
  • Mutarea/Copierea textului
  • Stergerea unui bloc de text
  • Optiunile undo/redo
  • Gasirea si inlocuirea textului

Descriere modul

In acest modul se insista asupra instrumentelor ce sunt folosite pentru formatarea textului din cadrul unui document (in special Format Painter).

Lectii

  • Schimbarea aspectului unui text
  • Aplicarea de Stiluri si efecte de text
  • Lucrul cu culori
  • Copierea formatului unui text
  • Stergerea atributelor de formatare
  • Cautarea si inlocuirea atributelor de formatare

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile ce se pot aplica paragrafelor de text. Se vor studia operatiile de aliniere, introducere de tabulatori, aplicarea de chenare, umbre si stiluri, precum si setarea distantelor intre paragrafe.

Lectii

  • Tabulatori
  • Alinierea unui paragraf
  • Indentarea unui paragraf
  • Chenare si umbre pentru paragrafe
  • Stiluri
  • Liste
  • Stabilirea dimensiunilor intre paragrafe

Descriere modul

Tabelele au dublu rol in Word: sa prezinte informatie structurata si de asemenea sa permita adaugarea de continut oriunde in cadrul paginii.

Lectii

  • Crearea unui tabel
  • Introducerea datelor in tabele
  • Instrumentul de formatare automata a unui tabel (AutoFormat Table)
  • Convertirea textului intr-un tabel
  • Inserarea randurilor in tabel
  • Stergerea randurilor unui tabel
  • Inserarea coloanelor in tabel
  • Stergerea coloanelor din tabel
  • Unirea si separarea celulelor din tabel

Descriere modul

Putini stiu ca se pot realiza calcule (pe baza unor formule) in tabelele Word. Exista doua tipuri de tabele ce se pot insera intr-un document: tabele Word (ce suporta operatii simple) si tabele Excel (in care se pot face operatii complexe)

Lectii

  • Sortarea unui tabel
  • Modificarea structurii unui tabel
  • Lipirea/Spargerea celulelor
  • Pozitionarea continutului unei celule
  • Aplicarea de chenare si umbre celulelor unui tabel
  • Calcule simple in cadrul unui tabel Word
  • Realizarea unui chart pe baza datelor din tabel
  • Modificarea chart-ului

Descriere modul

Aceste setari (optiuni) sunt folosite in special cand se doreste imprimarea documentului. Veti putea seta marimea formatului paginii (depinde si de imprimanta setata), orientarea paginii (Portrait sau Landscape), marimea marginilor precum si antetul si subsolul paginilor.

Lectii

  • Marimea formatului de pagina
  • Orientarea paginii
  • Marginile foii
  • Chenarul de pagina
  • Adaugarea unui antet si a unui subsol
  • Adaugarea unei intreruperi de pagina

Descriere modul

O modalitate foarte eleganta si usor de aplica in Word privind afisarea continutului structurat, o reprezinta folosirea Listelor.

Lectii

  • Liste numerotate si nenumerorate
  • Restartarea unei liste
  • Crearea unei liste multinivel
  • Personalizarea unei liste

Descriere modul

Stilul reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de formatare a textului  din Word. Stilul de scriere reprezinta un sablon ce poate fi aplicat de oricate ori textelor din documentele Word.

Lectii

  • Crearea unui stil personalizat pentru text/paragraf
  • Modificarea stilurilor deja existente
  • Crearea unui stil ce se aplica la o lista
  • Crearea unui stil ce se aplica la un tabel

Descriere modul

Veti folosi optiuni utile in practica atunci cand lucrati cu poze si texte alaturate, precum si cand doriti sa realizati diverse scheme, desene, diagrame sau organigrame.

Lectii

  • Stabilirea contranstului si luminozitatii unei poze
  • Decuparea dintr-o poza (crop)
  • Stabilirea felului in care apare textul din jurul unei poze(wrap text)
  • Crearea diagramelor
  • Crearea organigramelor
  • Utilizarea SmartArt-urilor
  • Aplicarea efectelor speciale formelor

Descriere modul

Exista diferite modalitati prin care putem modifica felul in care “curge” un document (Text Flow).

Lectii

  • Inserarea intreruperilor de sectiune
  • Scrierea textului pe mai multe coloane
  • Inserarea unei intreruperi de coloana
  • Modificarea latimii coloanelor
  • Casete de text (TextBox)

Descriere modul

Macroul reprezinta un instrument intalnit in toata suita Microsoft Office, el permitand automatizarea operatiilor frecvente.

Lectii

  • Creare unei Macrocomenzi
  • Rularea unei Macrocomenzi
  • Modificarea unei Macrocomenzi
  • Personalizarea barelor de instrumente si a butoanelor
  • Personalizarea meniurilor

Descriere modul

Sabloanele sunt folosite pentru a permite reutilizarea de continut si pentru a stabili aspectul si setarile particularizate ale unui document. Puteti defini si salva intr-un sablon diferite stiluri pentru texte si paragrafe, diferite aspecte de pagina si setari de tiparire.

Lectii

  • Crearea unui document pe baza unui sablon
  • Crearea si modificarea sabloanelor
  • Schimbarea si gestionarea locatiei de sabloane

Descriere modul

Word se poate conecta la o sursa externa de date (Excel, Baze de date) si poate genera continut in functie de datele din sursa respectiva.

Lectii

  • Ce inseamna Mail Merge?
  • Crearea unei surse de date (Excel si Word)
  • Realizarea unui Mail Merge

Descriere modul

In acest  modul se va pune accent pe noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Word. Acestea sunt menite sa eficientizeze munca utilizatorului pentru realizarea documentelor Word.

Lectii

  • Cum sa fac…in Office 2016 (Tell me…)
  • Noi teme Office 2016
  • Noutati in Backstage View in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Colaborare in timp real in Office 2016
  • Vizualizarea modificarilor in timp real in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Microsoft Translator in Word 2019
  • Ajustarea spatierii textului, a latimii coloanei si a culorii paginii in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Read Aloud in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Digital Pen pentru adnotari si schte in Word 2019
  • Utilizarea sintaxei LaTeX pentru scrierea si editarea ecuatiilor in Word 2019
  • Adaugarea si utilizarea elementelor grafice vectorizate in Word 2019
  • Inserarea modelelor tri-dimensionale in documentele Word 2019
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


Outlook

Cursul Microsoft Outlook este un curs intensiv, dedicat atat celor aflati la inceput de drum in utilizarea acestui program, cat si utilizatorilor experimentati care doresc sa-si perfectioneze tehnicile de lucru cu mesaje de e-mail, calendare si sarcini. Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Outlook dar si celor care vor sa-si consolideze notiunile de baza si, apoi, sa-si dezvolte abilitati avansate in domeniul procesarii mesajelor de posta electronica. La finalul acestui curs, veti cunoaste noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza orice activitate specifica programului Microsoft Outlook, cu toate functionalitatile puse la dispozitie.

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Outlook
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Outlook
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Descriere modul

Modulul isi propune sa explice conceptele unui program de tip “Personal Information Manager” (PIM).

Lectii

  • Crearea si trimiterea de email-uri simple
  • Retrimiterea unui email
  • Printarea unui email
  • Stergerea unui email
  • Recuperarea unui email sters
  • Gestionarea folder-ului Deleted Items

Descriere modul

Microsoft Outlook permite, pentru un mesaj din Inbox, trimiterea unui raspuns catre expeditor (Reply), trimiterea unui raspuns catre expeditor si destinatari (Reply All), respectiv redirectionarea catre alt destinatar (Forward).

Lectii

  • Clauzele To, CC, BCC
  • Formatarea unui email
  • Fisiere atasate unui email
  • Redirectionarea unui email

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile operatiile standard de lucru cu email-uri: afisarea mesajelor, vizualizarea sau descarcarea fisierelor atasate, mutarea email-urilor in alte directoare, sortarea si filtrarea mesajelor dupa diverse criterii.

Lectii

  • Deschiderea vizualizarea unui email
  • Salvarea fisierelor atasate
  • Marcarea unui mesaj
  • Crearea si gestionarea directoarelor
  • Mutarea/Copierea email-urilor

Descriere modul

Programarea (Appointment) este acel eveniment ce ne priveste personal, ce are loc o singura data pe zi la o ora fixata. De ex.: o programare la dentist, o intalnire de afaceri, etc.
Reminder-ul este un semnal pe care Outlook poate sa-l declanseze astfel incat sa ne atentioneze cu privire la apropierea unei programari. De ex.: sa ma anunte Outlook cu o ora inainte de a incepe o sedinta.

Lectii

  • Calendarul Outlook
  • Stabilirea unei programari
  • Stabilirea unei categorii pentru o programare

Descriere modul

O intalnire (meeting) este o programare la care urmeaza sa participe mai multe persoane din firma. O persoana care doreste sa fixeze o sedinta, va dori sa-si atentioneze colegii cu privire la organizarea respectivei sedinte, astfel persoanele respective vor primi o invitatie la sedinta sub forma unui email numit meeting request.

Lectii

  • Stabilirea unei intalniri
  • Raspuns la o cerere de intalnire
  • Propunerea unei alte ore/date de desfasurare a unei intalniri
  • Urmarirea cererilor de intalnire
  • Anularea unei cereri de intalnire
  • Imprimarea informatiilor din Calendar

Descriere modul

Microsoft Outlook permite salvarea datelor referitoare la persoanele cu care purtam corespondente prin email. Un contact reuneste informatii despre adresa de email, numarul de telefon, adresa postala, compania sau functia persoanei. Aceste informatii pot fi utilizate ulterior sau pot fi retrimise ca si carti de vizita altor persoane interesate.

Lectii

  • Adaugarea unui contact
  • Sortarea contactelor
  • Cautarea unui contact
  • Printarea unei liste cu contacte

Descriere modul

Spre deosebire de o programare, sarcina poate fi urmarita din punct de vedere al activitatii realizate pana la un moment dat (tracking).

Lectii

  • Crearea unei sarcini de lucru
  • Modificarea unei sarcini de lucru
  • Raportarea executarii unei sarcini
  • Urmarirea evolutiei unei sarcini
  • Stergerea unei sarcini de lucru

Descriere modul

Exista cateva optiuni specifice calendarului din Microsoft Outlook ce sunt explicate in cadrul acestui modul.

Lectii

  • Stabilirea zilelor si orelor de lucru
  • Stabilirea unui al doilea calendar
  • Stabilirea optiunilor de disponibilitate
  • Partajarea unui calendar

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante capitole abordate in cadrul acestui curs.
O vedere a unui folder (View) reprezinta o suma de atribute cu impact asupra felului cum arata informatia din folder-ul respectiv: Coloane, Tip sortare, Tip filtrare, Tip grupare, Automatic Formatting, etc

Lectii

  • Creare coloanelor personalizate (Custom Fields)
  • Sortarea informatiilor
  • Grouparea informatiilor
  • Filtrarea informatiilor
  • Aplicarea formatarii conditionale

Descriere modul

Exista cateva optini specifice unui email ce sunt explicate in cadrul acestui modul.

Lectii

  • Optiuni pentru email-uri
  • Optiuni de trimitere
  • Notificarea celorlalti cand sunt inafara biroului
  • Liste de distributie

Descriere modul

Regulile sunt diferite actiuni pe care Outlook le poate realizeaza automat atunci cand ajunge un email in Inbox sau atunci cand pleaca un email din Outbox. De exemplu: cand soseste un email de la Sefu, Outlook sa-l mute fizic intr-un folder special facut  pentru mail-urile sefului. Aceste actiuni se pot realiza si cand pleaca diferite mesaje din Outbox. Outlook accepta o multitudine de actiuni (triggers) atat pentru mesajele ce pleaca cat si pentru cele ce vin.

Lectii

  • Crearea unei reguli privind email-urile ce vin
  • Crearea unei reguli privind email-urile ce pleaca
  • Gestionarea mesajelor de tip alerta

Descriere modul

Inbox-ul in timp se va umple cu sute sau chiar mii de email-uri. Exista doua motive pentru care dorim la un moment dat sa arhivam aceste mesaje:
-pentru o mai buna (rapida) functionare a programului Microsoft Outlook
-pentru a avea copii de siguranta disponibile in cazul in care (din diferite motive) email-urile curente se pierd.

Lectii

  • Salvarea mesajelor in alte formate
  • Arhivarea mesajelor
  • Protejarea foderelor personale

Descriere modul

Acest modul va evidentia noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Outlook pentru a facilita activitatile pe care utilizatorii le desfasoara in legatura cu mesajele de email, sarcini sau calendare.

Lectii

  • Cum sa fac… (Tell me…) in Office 2016
  • Noi teme in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Clutter – pentru sortarea mesajelor mai putin importante in Outlook 2016
  • Sugerarea de persoane in cautarea Outlook 2016
  • Atasari din lista de documente recente in Outlook 2016
  • Atasari din cloud in Office 2016
  • Utilizarea noii optiuni Accessibility Checker in Outlook 2019
  • Utilizarea noii optiuni Focused Inbox in Outlook 2019
  • Inserarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in Outlook 2019
  • Utilizarea fusurilor orare multiple in calendarul Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii de citire Read Aloud in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii  “Mark as read” pentru e-mail-urile sterse in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii Meeting Reminder in Outlook 2019
  • Noi facilitati de sortare a e-mail-urilor in Outlook 2019
  • Vizualizarea raspunsurilor persoanelor invitate la meeting in Outlook 2019
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


PowerPoint

Cursul Microsoft PowerPoint este dedicat atat celor care iau prima data contact cu cel mai cunoscut program de realizare a prezentarilor, cat si user-ilor experimentati care doresc sa elaboreze prezentari profesionale. Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft PowerPoint, dar si celor care au mai lucrat cu acest program. La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza prezentari prin inserare de texte, grafice, poze si efecte de animatie, veti putea face setarile necesare pentru obtinerea sabloanelor si a diapozitivelor Master, veti realiza organigrame si diagrame, veti cunoaste principiile realizarii prezentarilor de impact si ale prezentarii lor in mod profesionist, optiuni avansate de export si distribuire a prezentarilor.

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft PowerPoint
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru PowerPoint
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in PowerPoint, cum ar fi: ce este o prezentare, ce este un diapozitiv. operatii cu diapozitive.

Lectii

  • Crearea unei noi prezentari
  • Schimbarea culorii de fundal
  • Adaugarea unui nou diapozitiv
  • Introducerea textului
  • Adaugarea continutului folosind intrumentul “Outline”

Descriere modul

Tabelele din PowerPoint au dublu rol: sa afiseze informatii in mod structurat sisa stabileasca pozitiile unde apar diferitele obiecte in cadrul diapozitivelor.

Lectii

  • Crearea de tabele
  • Formatarea tabelelor
  • Adaugarea unui rand in tabel
  • Stergerea unui rand al tabelului
  • Adaugarea unei coloane in tabel
  • Stergerea unei coloane a tabelului
  • Unirea si separarea celulelor tabelului
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Word
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Excel

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile standard de lucru cu obiectele PowerPoint. Aceste obiecte, fie poze, forme, ecuatii, casete de text, fie SmartArt-uri (colectii de forme), pot fi mutate, copiate sau formatate cu comenzi specifice fiecaruia.

Lectii

  • Redimensionarea, Mutarea, Copierea obiectelor
  • Schimbarea orientarii unui obiect
  • Formatarea obiectelor
  • Gruparea obiectelor
  • Ordinea obiectelor

Descriere modul

PowerPoint contine multe tipuri diferite de reprezentari grafice ce se pot utiliza pentru a informa publicul despre nivelul stocurilor, despre modificarile organizationale, despre cifrele de vanzari si multe altele.

Lectii

  • Crearea graficelor
  • Modificarea graficelor
  • Schimbarea tipului unui grafic
  • Schimbarea setului de date
  • Inserarea graficelor din Microsoft Excel
  • Adaugarea unei legende
  • Adaugarea tabelului de date
  • Adaugarea etichetelor de date
  • Adaugarea unei linii de tendinta
  • Reprezentarea unei serii pe o axa secundara

Descriere modul

Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc

Lectii

  • Inserarea unei diagrame
  • Formatarea unei diagrame
  • Inserarea unei diagrame de proces (Flowchart)
  • Inserarea unei organigrame
  • Formatarea unei organigrame

Descriere modul

Se prezinta mai multe modalitati prin care se pot aduce intr-un document PowerPoint diferite resurse multimedia (poze, clip art, wordart, figuri geometrice, filme, etc).

Lectii

  • Adaugarea unui Clip Art
  • Adaugarea unei poze de pe disc
  • Adaugarea unei poze online
  • Inserarea unei decupari de ecran (Screen Clipping)
  • Formatarea unei poze
  • Adaugarea efectelor speciale unei poze
  • Schimbarea marimii unei poze
  • Desenarea de linii si figuri geometrice
  • Inserarea unui WordArt

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).

Lectii

  • Definirea caracteristicilor unui sablon
  • Crearea unei scheme de culori
  • Lucrul cu diapozitive Master
  • Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
  • Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
  • Casuta de notite
  • Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint

Descriere modul

Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.

Lectii

  • Inserarea de filme si sunete
  • Stabilirea efectelor animate
  • Reordonarea secventelor de animatie
  • Animatii de intrare si iesire a obiectelor
  • Temporizarea unei animatii
  • Adaugarea animatiilor suplimentare
  • Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat

Descriere modul

Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows). Odata finalizata, prezentarea poate fi expusa pe Internet (sau pe Intranet-ul companiei). Exista cateva moduri prin care putem realiza acest lucru.

Lectii

  • Butoane de navigare
  • Prezentari personalizate (Custom Shows)
  • Narrations si Slide Timings
  • Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
  • Publicarea folosind asistentul PowerPoint
  • Link-uri catre alte pagini Web

Descriere modul

Pentru a crea prezentari competitive si atractive, va trebui sa tineti cont de o serie de principii legate de tehnicile de realizare a slide-urilor, alegere a formatarilor si a temelor potrivite, precum si a utilizarii moderate a efectelor de animatie si tranzitie a slide-urilor.

Lectii

  • Regula nr. 1: mai putin=mai bine
  • Regula nr. 2: 6X6=36
  • Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
  • faturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
  • Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
  • Sfaturi pentru folosirea animatiilor

Descriere modul

O prezentare bine facuta trebuie neaparat sa aiba si un prezentator bun. Utilizarea tehnicilor de expunere a prezentarii va sta la baza captivarii auditoriului si va asigura incheierea cu succes a activitatii in PowerPoint.

Lectii

  • Tipuri de prezentari: online/offline
  • Pregatirea speach-ului
  • Speach-ul propriu-zis
  • Gestionarea auditoriului ostil
  • Tehnici de captare a atentiei

Descriere modul

Acest modul pune accentul pe noutatil aduse de ultimele versiuni PowerPoint in scopul imbunatatirii activitatii de realizare a prezentarilor.

Lectii

  • Cum sã fac… (Tell me…) in PowerPoint 2016
  • Noi teme Office in PowerPoint 2016
  • Smart Lookup in PowerPoint 2016
  • Noutaai Backstage View in PowerPoint 2016
  • Noul efect de tranzitie Morph in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Zoom for PowerPoint in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Texh Highlighter in PowerPoint 2019
  • Utilizarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in PowerPoint 2019
  • Inserarea modelelor 3D in PowerPoint 2019
  • Imbunatatiri aduse optiunii Background Removal in PowerPoint 2019
  • Noua optiune de export video 4K in PowerPoint 2019
  • Noile optiuni de inregistrare video si audio in PowerPoint 2019
  • Noul Tab Draw in PowerPoint 2019
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


Project

Acest curs este dedicat managerilor de proiect care isi doresc sa integreze rigurozitatea managementului de proiect cu ajutorul instrumentului software Microsoft Project. Pentru a obtine cele mai bune rezultate din orice produs software de gestionare proiectelor, utilizatorul trebuie sa inteleaga tehnicile de gestionare a proiectului pe care se bazeaza software-ul. Acest curs prezinta cel mai popular produs software de management al proiectelor si modul in care un manager de proiect il va folosi. Participantii la acest curs invata conceptele de management de proiect care fac software-ul eficient. Acest curs incepe cu conceptele de baza si conduce participantii prin toate functiile de care le vor avea nevoie pentru a planifica si gestiona un proiect de dimensiuni mici si mijlocii, inclusiv modul in care sa se aloce resursele si sa se inregistreze atat progresele in ceea ce priveste costul, cat si programul activitatilor.

Descriere modul

Microsoft Project ofera multe optiuni pentru modelarea proiectelor voastre. De fiecare data cand veti crea un nou proiect este important sa aveti in vedere anumite optiuni, ce vor avea un impact amplu asupra proiectelor in cauza.

Lectii

  • Crearea unui plan de proiect
  • Crearea si atribuirea un calendar de proiect
  • Adaugarea unei activitati la Planul de proiect
  • Adaugarea unei activitati sumare la nivel de proiect
  • Adaugarea unei activitati recurente
  • Introducerea duratelor estimate pentru activitati

Descriere modul

Conform PMBOK, “Work-breakdown structure” reprezinta “o descompunere ierarhica a tuturor activitatilor ce trebuie realizate de catre echipa de proiect, pentru a realiza obiectivele proiectului”.

Lectii

  • Evidentierea activitatilor
  • Crearea legaturilor intre activitatile dependente
  • Identificati rezultatele in planul de proiect
  • Constrangerea activitatilor
  • Stabilirea unui termen limita pentru o activitate

Descriere modul

De obicei, activitatile au nevoie de resurse pentru a putea fi executate. Microsoft Project face distinctie intre tipurile de resurse, pentru a diferentia modul in care sunt efectuate lucrarile si alocate costurile aferente.

Lectii

  • Crearea resurselor
  • Crearea unui calendar pentru resursa
  • Alocarea resurselor
  • Alocarea resurselor suplimentare unei activitati
  • Rezolvarea conflictelor de resurse

Descriere modul

Pentru a considera un proiect “finalizat” din punct de vedere al planificarii, trebuie sa luati in calcul mai multe elemente: mai trebuie ajustata durata, care sunt activitatile ce pot modifica data de finalizare a proiectului etc.

Lectii

  • Vizualizarea drumul critic
  • Reducerea duratei proiectului
  • Stabilirea unui plan de referinta
  • Afisati informatii despre rezumatul proiectului

Descriere modul

Microsoft Project permite schimbul de date cu diverse aplicatii cum ar fi Microsoft Excel. Astfel puteti importa sau exporta o lista de activitati sau resurse folosind formate de fisiere larg raspandite.

Lectii

  • Importul unei liste de activitati dintr-un fisier Excel intr-un nou plan de proiect
  • Crearea unei harti personalizate de import
  • Exportul datelor privind costul proiectului in Excel
  • Copierea unei imagini intr-un document Word
  • Salvarea informatiilor din planul de proiect ca pagina Web

Descriere modul

Compararea planului cu ceea ce se intampla cu adevarat este fundamentul controlului proiectelor. Microsoft Project ofera caracteristici de urmarire, ce prezinta o imagine clara a oricaror decalaje intre planuri si performanta reala in orice moment.

Lectii

  • Introducerea informatiilor despre progresul activitatii
  • Vizualizarea progresului activitatii
  • Impartirea unei activitati
  • Replanificarea unei activitati
  • Filtrarea activitatilor intr-un plan de proiect
  • Salvarea unui plan de proiect intermediar
  • Crearea unei tabele personalizate
  • Adaugarea coloanelor personalizate intr-o tabela
  • Adaugarea de legaturi catre documente

Descriere modul

Managementul de proiect se bazeaza pe o comunicare eficienta cu o varietate de parti interesate. Microsoft Project sprijina aceasta nevoie oferind o varietate de optiuni de formatare si metode de producere a rapoartelor.

Lectii

  • Crearea unui raport personalizat
  • Modificarea antetului si subsolului unui raport personalizat
  • Adaugarea unei imagini la un raport
  • Modificarea marginilor rapoartelor personalizate
  • Imprimarea unui raport personalizat
  • Functii ce permit tratarea si gestionarea erorilor de calcul Manipularea complexa a datelor calendaristice folosind functiile: Date, EDATE, NetworkDAYS
  • Alte cinci functii la alegere (propuse de catre participanti, in functie de domeniul lor de activitate)

Descriere modul

Atunci cand resursele sunt limitate si proiectele concureaza pentru aceleasi resurse este absolut necesara capacitatea unei vederi de ansamblu a tuturor proiectelor, in scopul determinarii celei mai buna abordari a alocarii resurselor.

Lectii

  • Crearea unui sablon de proiect
  • Crearea unei vizualizari personalizate
  • Partajarea vizualizarilor personalizate in alte planuri de proiect
  • Partajarea resurselor
  • Creati un plan de proiect general
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


Excel III

Cursul Visio va prezinta modul de utilizare a programului dedicat proiectelor grafice de tipul schitelor, schemelor, organigramelor si diagramelor de proces. Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Visio. La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office 2019, veti putea realiza si gestiona proiecte grafice complexe.

Descriere modul

Microsoft Visio este un program cu care se pot realiza si vizualiza desene si se pot comunica informatii complexe. Se pot realiza diagrame atractive si profesionale.

Lectii

  • Utilizarea interfetei Visio
  • Crearea unui nou desen utilizand un sablon
  • Salvarea unui desen
  • Schimbarea locatiei de salvare a unui desen
  • Deschiderea unui desen existent
  • Utilizarea meniurile contextuale
  • Personalizarea barei Quick Access Toolbar

Descriere modul

Sabloanele sunt palete de forme care pot fi folosite pentru a crea aproape orice diagrama. Fiecare paleta este specifica unei anumite activitati, facand mai usoara localizarea formelor. Se pot construi chiar propriile sabloane personalizate, care contin forme utilizate cu regularitate.

Lectii

  • Utilizarea ferestrei de forme
  • Utilizarea comenzii Quick Shapes
  • Crearea unui sablon personalizat
  • Deschiderea unui sablon
  • Editarea unui sablon

Descriere modul

Formele sunt obiectele pe care le selectam dintr-un sablon din fereastra de forme si le plasam pe o pagina de desen. ele constituie, de fapt niste mini-desene, create folosind instrumentele de baza din Visio si plasate in fisiere speciale numite sabloane.

Lectii

  • Utilizarea formelor dintr-un sablon
  • Selectarea formelor
  • Redimensionarea formelor
  • Mutarea formelor
  • Multiplicarea formelor
  • Rotirea si oglindirea formelor
  • Reordonarea formelor
  • Combinarea formelor
  • Gruparea formelor
  • Alinierea formelor
  • Distribuirea echidistanta a formelor

Descriere modul

Aspectul unei va fi determinat de setarile implicite de formatare specificate in sablonul utilizat pentru a crea desenul. Pentru a imbunatati aspectul general al unui desen sau pentru a evidentia anumite aspecte ale unui desen, se poate schimba formatarea (stilul de linie, stilul de umplere sau efectele speciale).

Lectii

  • Aplicarea stiluri rapide
  • Modificarea culorii formelor
  • Foematara contururilor formelor
  • Aplicarea efectelor speciale
  • Utilizarea comenzii Format Painter
  • Utilizarea comenzilor Undo si Redo
  • Protejarea formelor

Descriere modul

In unele desene sau diagrame,  formele trebuie conectate pentru a indica fluxul operatiei, procesului sau logicii. In Visio, liniile care unesc doua obiecte sunt numite conectori.

Lectii

  • Conectarea formelor
  • Atasarea unei forme la un conector
  • Conactarea formelor existente
  • Inserarea si stergerea formelor
  • Adaugarea textelor la conectori
  • Schimbarea conectorilor
  • Lucrul cu punctele caracteristice ale conectorilor
  • Formatarea conectorilor

Descriere modul

Un container este o forma speciala in Visio, care grupeaza vizual forme relationale logic in pagina. Creand un container, tastand o eticheta de titlu, adaugand anumite forme si apoi formatand containerul, desenul va defini inter-dependenta proceselor.

Lectii

  • Adaugarea unui contaier
  • Atasarea formelor la un container
  • Formatarea unui container
  • Stergerea unui container

Descriere modul

Microsoft Visio este un instrument care permite afisarea in mod grafic a proceselor. Cu toate acestea, trebuie utilizat si textul in desene pentru a eticheta forme, a crea titluri si a instrui, informa sau extinde un anumit concept sau o caracteristica.

Lectii

  • Adaugarea textului in forme
  • Formatarea textelor
  • Adaugarea textelor pe pagina
  • Editarea textele
  • Alinierea textele
  • Mutarea textele
  • Crearea listelor cu marcatori
  • Crearea tabelelor

Descriere modul

In Visio se pot crea desene cu mai multe pagini. Acest lucru ar putea fi util, de exemplu, daca se doreste sa se creeze diferite versiuni ale desenului si sa pastreze toate informatile impreuna intr-un singur fisier. Poate fi de asemenea util daca trebuie sa se copieze acelasi desen in diferite limbi. Paginile desenelor din Visio sunt denumite pagini de prim plan.

Lectii

  • Inserarea unei pagini
  • Redenumirea unei pagini
  • Duplicarea unei pagini
  • Schimbarea ordinii paginilor
  • Stergerea unei pagini
  • Aplicarea unui stil de fundal
  • Adaugarea antetelor si a subsolurilor
  • Inserarea unui logo
  • Modificarea marimii si orientarii paginii

Descriere modul

Unelte cum ar fi rigle, linii de grila, ghidaje, functionalitatile zoom si pan si un sistem de scalare sunt disponibile in Microsoft Visio pentru a oferi precizie in desenarea diagramei.

Lectii

  • Utilizarea comenzii Zoom
  • Utilizarea comenzii Pan
  • Utilizarea ferestrei Pan & Zoom
  • Afisarea grid-ului si riglelor

Descriere modul

O tema este un set predefinit de stiluri de linii, umplere, fonturi si efecte pe care le poti aplica pentru a crea desene cu aspect profesional si cu un design consistent. Visio vine cu multe teme incorporate, fiecare furnizand patru seturi de combinatii de culori tematice si efecte (cunoscute sub numele de variante).

Lectii

  • Aplicarea unei teme
  • Aplicarea unei variante a temei
  • Evidentierea formelor cu ajutorul stilurilor rapide
  • Crearea temelor personalizate
  • Alegerea culorilor personalizate pentru teme

Descriere modul

Visio ofera cateva caracteristici utile, care iti permit sa colaborezi cu colegii la realizarea diagramelor. Co-autorizarea va permite sa simplificati lucrul in echipa si reduce riscul de erori, permitand mai multor persoane sa lucreze simultan la aceeasi diagrama intr-un singur fisier.

Lectii

  • Adaugarea comentariilor
  • Lucrul cu comentarii
  • Utiizarea panoului de comentarii
  • Adaugarea marcajelor de cerneala
  • Salvarea unui desen in OneDrive
  • Partajarea unui desen
  • Deschiderea unui desen partajat

Descriere modul

Desenele Visio se pot tipari in orice moment al crearii lor. Acest lucru poate fi util in multe situatii; de exemplu, pentru a consulta desenele pe hartie sau a pastra copii tiparite. se pot imprima mai multe copii, anumite pagini, sau chiar obiecte selectate. Partajarea se poate face ca atasament de e-mail fara a parasi aplicatia.

Lectii

  • Previzualizarea desenului
  • Incadrarea unui desen in pagina
  • Tiparirea unui desen
  • Trimiterea unui desen prin e-mail

Descriere modul

O organigrama este o diagrama care arata relatiile dintre persoanele dintr-o organizatie. Poate include o imagine de ansamblu asupra structurii corporatiste a companiei sau doar o defalcare a unui singur departament.

Lectii

  • Crearea unei organigrame de la zero
  • Adaugarea formelor multiple
  • Schimbarea tipului de pozitionare
  • Modificarea aspectului unei forme
  • Modificarea spatierii formelor
  • Schimbarea ordinii formelor
  • Adaugarea unui titlu
  • Inserarea unei forme
  • Formatarea unei organigrame

Descriere modul

Unul dintre sabloanele cu destinatie speciala din Visio este proiectat pentru crearea de calendare. Calendarele reprezinta o parte esentiala a unui program de lucru – evidentierea datelor-cheie, afisarea termenelor si furnizarea unei imagini de ansamblu a timpului disponibil pentru un proiect.

Lectii

  • Crearea unui calendar
  • Adaugarea unei intalniri intr-un calendar
  • Adaugarea unui eveniment de mai multe zile in calendar
  • Adaugarea unui text in calendar
  • Formatarea calendarelor

Descriere modul

Diagramelele Gantt sunt reprezentari grafice ale proiectelor bazate pe sarcini. Sarcinile dintr-o diagrama Gantt sunt listate intr-un format tabelar si afisate grafic ca bare de sarcini, reflectand durata lor.

Lectii

  • Utilizarea optiunillor diagramei Gantt
  • Crearea unei diagrama Gantt
  • Introducerea detaliilor despre sarcini
  • Relationarea sarcinilor
  • Adaugarea si stergerea sarcinilor
  • Stabilirea termenelor
  • Adaugarea si ascunderea coloanelor
  • Navigarea intr-o diagrama Gantt
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


Publisher

Cursul Microsoft Publisher va prezinta modul de utilizare a programului dedicat proiectelor de publicitate, fiind dedicat atat utilizatorilor incepatori cat si celor experimentati care isi propun sa realizeze lucrari publicistice avansate. Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor interesati de realizarea lucrarilor de publicitate cu Microsoft Publisher. La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza lucrari publicitare: pliante, calendare, brosuri, afise si fluturasi, precum si comunicari de mesaje online.

Descriere modul

Microsoft Publisher este un program destinat crearii publicatiilor de genul: flyer-e, carti de vizita, calendare sau felicitari. Microsoft Publisher este proiectat sa usureze munca de creare a publicatiilor profesionale prin setul de sabloane si design-uri oferite, acestea fiind baza viitoarelor lucrari. Tot ce trebuie completat este continutul dorit. Cunoasterea functiilor aplicatiei Publisher este esentiala pentru a lucra cu succes in cadrul editorului. Exista cateva abilitati de baza pe care va trebui sa le stapanesti pentru a realiza acest lucru. Printre acestea se numara posibilitatea de a scrie ai de a edita text, de a lucra cu obiecte, de a imprima si de a salva informatii pentru a le folosi in viitor (nu neaparat in aceasta ordine).

Lectii

  • Crearea unei noi publicatii
  • Crearea unei noi publicatii pornind de la un sablon
  • Importul unui document Word
  • Salvarea si inchiderea unei publicatii
  • Salvarea unei publicatii noi
  • Salvarea unei alte versiuni ale aceleiasi publicatii.
  • Inchiderea unei publicatii
  • Sabloane particularizate
  • Deschiderea si vizualizarea unei publicatii
  • Schimbarea vederii (View)
  • Lucrul cu mai multe publicatii deschise
  • Stocarea informatiilor personale si ale companiei
  • Previzualizarea publicatiei
  • Tiparirea publicatiilor
  • Utilizarea setarilor avansate de tiparire

Descriere modul

Microsoft Publisher iti ofera o varietate de instrumente pentru a imbunatati aspectul publicaitiei tale, inclusiv instrumente pentru prelucrarea textului. Dupa ce ai invatat cum sa inserezi text, poti schimba dimensiunea si culoarea, il poti transforma in WordArt sau poti alege dintr-o gama de optiuni tipografice ai alte efecte. Aceste optiuni pot contribui la evidentierea anumitor texte. Atentie, insa, utilizarea in exces a efectelor poate face ca publicatia sa devina aglomerata sau confuza.

Lectii

  • Lucrul cu casete text
  • Manipularea casetelor text
  • Formatarea textului pentru crearea impactului vizual.
  • Lucrul cu WordArt
  • Lucrul cu elemente grafice
  • Formatul elementelor grafice
  • Organizarea obiectelor
  • Pozitionarea si dimensionarea unui element grafic
  • Nodificarea aspectului unui element grafic
  • Lucrul cu forme
  • Gestionarea formelor geometrice
  • Conectarea si gruparea formelor geometrice
  • Lucrul cu elementele vizuale predefinite

Descriere modul

O publicatie inseamna mult mai mult decat o serie de elemente vizuale si texte. Structura (scheletul) publicatiei constituie fundatia pe care sunt construite celelalte elemente. Baza unei publicatii o constituie setari ca: marimea si orientarea paginii, margini si elemente de ghidare, schema de culori, fonturi si fundaluri. Sabloanele de pagina (Master Pages) sunt unelte foarte utile in procesul de creare a publicatiilor mari, in care, mentinerea consistentei este foarte importanta. Mail Merge este un proces ce combina o publicatie cu detalii specifice diferitelor persoane si/sau companii. Daca iti propui sa publici un catalog de produse sau servicii, iti recomandam sa utilizezi imbinarea de tip catalog (Catalogue Merge), in locul introducerii manuale a fiecarui detaliu pentru elementele viitorului catalog.

Lectii

  • Crearea pliantelor
  • Alegerea design-ului si schemei de continut
  • Modificarea schemei de culori
  • Cerneala si hartia
  • Modele colorate
  • Utilizarea culorilor in afara schemei
  • Alegerea textului
  • Culoare de impact
  • Crearea cartilor postale
  • Imprimarea fata-verso pe carton
  • Utilizare Mail Merge
  • Merge Catalog
  • Email general
  • Crearea calendarelor
  • Adaugare legenda si copyright
  • Modificarea fundalului
  • Lucrul cu Master Page
  • Pregatirea publicatiei pentru tiparire

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile ce se pot aplica pentru crearea publicatiilor de dimensiuni mici, cum ar fi brand-urile si logo-urile, brosurile si anunturile de tip flyer.

Lectii

  • Construirea brand-ului
  • Numele companiei sau organizatiei
  • Marcile comerciale si marcile de servicii.
  • Crearea unui logo
  • Alegerea schemei de fonturi
  • Adaugarea elementelor in Content Library
  • CV-uri
  • Crearea foilor volante
  • Programe de evenimente
  • Utilizarea axelor de aliniere
  • Aliniere si distribuire obiecte.
  • Aspect pagina si Grid
  • Crearea brosurilor
  • Formatarea paragrafelor
  • Watermarks
  • Continuarea continutului dintr-o caseta text in alta.
  • Coloane multiple
  • Aranjarea textului in jurul obiectelor

Descriere modul

Crearea publicatiilor de mare anvergura necesita o atentie deosebita, o planificare stricta, in prealabil. In acest modul se prezinta operatiile de pregatire, realizare si verificare a publicatiilor de mari dimensiuni.

Lectii

  • Planificarea publicatiilor de mare intindere
  • Dimensiuni non-standard
  • Crearea buletinelor informative, ziare etc.
  • Montarea casetelor text
  • Inserarea paginilor
  • Organizarea continutului
  • Lucrul cu table de materii
  • Crearea sectiunilor
  • Mutarea continutului
  • Graphics Manager
  • Editarea si verificarea continutului
  • Editarea continutului in Word
  • Corectarea greselilor
  • Despartirea in silabe

Descriere modul

Dupa ce ati creat publicatia, ultimul pas il reprezinta salvarea, trimiterea sau partajarea acesteia cu alte persoane. Pe langa facilitatea de tiparire a publicatiei, poti folosi si alte metode de partajare, de exemplu, publicarea ei in mediul online.

Lectii

  • Crearea unui E-mail de baza
  • E-Mail Merge.
  • Crearea unui mesaj dintr-o publicatie Multi-Page.
  • Publicarea unui site Web
  • Crearea si modificarea unui site Web
  • Adaugarea de pagini la un site Web
  • Prezentarea de informatii in tabele si liste
  • Adaugarea unei publicatii existente la un site Web
  • Adaugarea de text si elemente grafice intr-o pagina web
Pret lista:165 euro (fara TVA) / Durata: 2 zile (16 ore)

Descriere curs


OneNote

OneNote este un instrument util pentru orice persoana ce isi doreste sa ia notite sau sa adune informatii in orice scenariu, pe orice calculator sau echipament mobil. Prin “definitie”, Microsoft OneNote este o aplicatie specializata pentru a lua notite, si poate lucra fie in combinatie cu oricare alta aplicatie din suita Microsoft Office fie total independent. Va poate oferi acces oricand si de oriunde la aceste notite, fie de pe un PC fie de pe orice alt echipament mobil. Puteti crea blocnotesuri multiple pentru utilizarea in cadrul companiei sau pentru uz personal. Fiecare blocnotes poate fi organizat in sectiuni, pagini sau sub-pagini. Apoi aceste notite pot fi partajate cu colegi sau alte persoane cu care doriti sa colaborati la aceste note. Iar aceste notite nu sunt limitate doar la text ci puteti insera imagini, capturi de ecran si chiar clipuri audio si video.

Descriere modul

Imaginati-va OneNote ca fiind un carnetel digital, pe care il aveti tot timpul la indemana, pentru ca poate fi folosit atat pe PC, cat si pe echipamentele mobile.

Lectii

  • Deschiderea aplicatiei OneNote si prezentarea interfetei
  • Deschiderea, inchiderea si salvarea notitelor
  • Crearea unui nou blocnotes
  • Crearea, mutarea si stergerea sectiunilor si paginilor
  • Lucrul cu sub-pagini
  • Crearea unei note pe o pagina

Descriere modul

Ca orice carnet de notite, in OneNote puteti nota orice – de la simple texte, capturi de ecran si fisiere audio si video, pana la includerea oricarui tip de fisier, pe care il doriti la indemana.

Lectii

  • Lucrul cu note neclasificate
  • Adaugarea capturilor de ecran si imaginilor
  • Adaugarea de fisiere audio si video
  • Inregistrarea audio si video
  • Adaugarea de fisiere

Descriere modul

Pentru a putea identifica mai usor informatiile, acestea pot fi formatate prin diverse metode, cum ar fi marcatorii si numerotarea.

Lectii

  • Utilizarea stilurilor din galeria rapida
  • Utilizarea buleturilor si numerotarea

Descriere modul

Pentru a regasi informatiile mai usor, aplicatia OneNote permite, pe langa organizarea in pagini si sectiuni, adaugarea unor etichete sau legaturi.

Lectii

  • Organizarea interfetei cu utilizatorul
  • Cautarea intr-un blocnotes
  • Crearea legaturilor catre pagini cu “wiki linking
  • Etichetarea notielor
  • Lucrul cu sectiuni
  • Utilizarea grupurilor de sectiuni

Descriere modul

Intr-un mediu colaborativ cum este pachetul Office, aplicatia OneNote are posibilitatea de a se integra foarte bine cu aplicatia de comunicare a acestui pachet – Microsoft Outlook.

Lectii

  • Inserarea intalnirilor Outlook
  • Trimiterea informatiilor din pagina prin email
  • Lucrul cu activitati Outlook

Descriere modul

Aplicatia OneNote permite in cazul unui echipament cu ecran tactil sa luati notite rapid folosind scrisul de mana. Aceasta poate fi convertit in final in text, pe care apoi sa-l copiati si in alte aplicatii de editare a textelor.

Lectii

  • Utilizarea modului stilou
  • Gestionarea notelor scrise si a desenelor
  • Convertirea textului scris de mana in text

Descriere modul

Pentru a lua notite rapid si intr-un mod cat mai organizat, puteti utiliza sabloane predefinite sau va puteti crea propriile sabloane. Acestea pot contine, de la formatari ale fundalului de pagina, pana la titluri predefinite pentru a sti ce trebuie notat.

Lectii

  • Utilizarea sabloanelor
  • Salvarea ca sablon
  • Alegerea sablonului implicit

Descriere modul

Chiar daca sunt niste simple notite, acestea pot fi scoase in evidenta prin adaugarea unei imagini de fundal sau alte setari pe care le puteti face la nivelul paginii.

Lectii

  • Setarea marginilor si a dimensiunii hartiei
  • Modificarea optiunilor pentru fundalul paginii
  • Adaugarea unul element grafic pe fundalul paginii

Descriere modul

Microsoft OneNote permite transferul informatiilor foarte usor prin partajarea informatiilor cu alti utilizatori sau salvarea continutului chiar si in alte formate larg raspandite cum ar fi PDF sau XPS.

Lectii

  • Salvarea in alte formate
  • Salvarea continutului OneNote ca PDF sau XPS
  • Crearea unui blocnotes partajat
  • Partajarea si sincronizarea blocnotesurilor

Descriere modul

Atunci cand folositi un blocnotes partajat, nu este nevoie sa cautati prea mult ce anume a fost modificat si de catre cine, pentru ca aplicatia Microsoft OneNote va permite sa urmariti modificarile facute de fiecare autor in parte.

Lectii

  • Indicatorii de autor pentru a stii cine si ce a scris
  • Localizarea continutului nou adaugat folosind evidentierea
  • Consultarea rapida a versiunilor anterioare folosind versionarea

Descriere modul

OneNote este un instrument ce va permite sa luati notite chiar si atunci cand vizualizati alte documente sau pagini web si mai mult, se poate “lega” de documentul original in asa fel incat sa puteti sa-l accesati oricand veti reciti acele notite.

Lectii

  • Conectarea automata a notelor cu ceea ce vizionati
  • Utilizarea panoului de investigare
  • Traducerea textului cu ajutorul Mini Translatorului
Pret lista:110 euro (fara TVA) / Durata: 1 zi (8 ore)

Descriere curs


Office 365 pentru End-User

Office 365 ofera companiilor acces de oriunde la e-mail, partajarea de fisiere si intalniri online, fara a compromite securitatea. Acest curs va prezinta toate functiile disponibile in Office 365 si va ofera o scurta trecere in revista a acestor caracteristici, punand accent pe aplicatiile de comunicare si colaborare.

Descriere modul

Acest modul va prezinta serviciul Office 365. Microsoft Office 365 va permite sa lucrati oricand si oriunde aveti nevoie utilizand echipamentele dvs. Preferate. Poate ajuta la cresterea productivitatii, simplificarea colaborarii intre echipe si poate imbunatati echilibrul dvs. intre viata profesionala si cea personala.

Lectii

  • Prezentare generala a Office 365
  • Accesarea portalului web Office 365
  • Gestionarea profilelor de utilizator in Office 365

Descriere modul

Outlook Online sau Outlook pe web, va ofera posibilitatea de a verifica e-mailurile companiei folosind doar un browser web. Nu mai este obligatoriu sa utilizati Outlook pe computerul dvs. local, in schimb puteti sa navigati catre un site web si sa va conectati pentru a va verifica adresa mesajele de e-mail.

Lectii

  • Gestionarea Emailurilor
  • Gestionarea Calendarelor
  • Gestionarea Contactelor
  • Configurarea optiunilor Outlook Online

Descriere modul

SharePoint permite organizatiilor sa creeze site-uri Web. Poate fi folosit ca loc sigur pentru stocarea, organizarea, partajarea si accesarea informatiilor de pe orice dispozitiv. Tot ce este necesar este un browser web si acces la Internet.

Lectii

  • Lucrul cu Site Content si navigarea in site
  • Gestionarea fluxurilor de lucru in SharePoint Online
  • Implementarea politicilor de gestionare a informatiilor

Descriere modul

Partajarea fisierelor si a informatiilor este la fel de usoara ca si invatarea modului de utilizare a serviciului OneDrive for Business. Acest modul va initiaza in OneDrive for Business si va arata cum sa va gestionati fisierele si sa le distribuiti altora.

Lectii

  • Prezentare generala OneDrive
  • Prezentare generala OneNote Online

Descriere modul

Microsoft Teams este un mediu de colaborare online in care membrii unei organizatii pot avea conversatii in timp real, pot partaja fisiere sau pot planifica intalniri online. Toate acestea desfasurandu-se intr-un mediu securizat si personalizabil pentru fiecare echipa in parte.

Lectii

  • Ce este Microsoft Teams si ce sunt Team channels
  • Crearea unei echipe, adaugarea membrilor unei echipe
  • Gestionarea accesului utilizatorilor in Microsoft Teams
  • Comunicarea prin intermediul chatului in echipa si personal
  • Intalnirile in Microsoft Teams: apelurile audio si video
Pret lista:350 euro (fara TVA) / Durata: 5 zile (40 ore)

Descriere curs


MS Office – 5 zile

Curs intensiv, dedicat utilizatorilor de business care doresc sa isi perfectioneze cunostintele pentru lucrul in Microsoft Office. Acest curs in clasa cu instructor va prezinta cele mai solicitate tehnici de lucru, concepte si metode utilizate in programele Microsoft Excel, Access, Word, PowerPoint si Outlook. La finalul acestui curs, veti putea realiza calcule prin utilizarea avansata a functiilor si formulelor, veti realiza si gestiona Tabele Pivot si Grafice Pivot asociate in Microsoft Excel, veti dobandi cunostinte solide despre crearea si gestionarea unei baze de date in microsoft Access, veti putea crea documente complete si procesa texte in Microsoft Word, veti putea crea prezentari profesionale in Microsoft PowerPoint, veti putea trimite e-mail-uri, sa gestionati calendare si sarcini de lucru in Microsoft Outlook.

Partea I – Microsoft Excel (o zi)

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Excel
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Excel
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Descriere modul

Una dintre cele mai de efect operatii din Excel este aceea de realizare de grafice pe baza datelor disponibile dintr-o foaie. Graficele sunt foarte utile deoarece ele pot prezenta datele intr-un mod mult mai usor de urmarit, de asemenea ele odata realizate pot fi usor de exportatat in PowerPoint.

Lectii

  • Crearea unui grafic
  • Formatarea unui grafic
  • Schimbarea tipului de grafic
  • Crearea unei diagrame Excel
  • Exportul graficului catre PowerPoint

Descriere modul

Aproape toti utilizatorii stiu sa sorteze datele dintr-un tabel Excel. Foarte putini stiu sa sorteze datele dupa mai mult de 3 coloane sau sa realizeze sortari pe orizontala.

Lectii

  • Sortari simple (dupa o coloana)
  • Sortari complexe (dupa mai mult de 3 coloane)
  • Sortari dupa atribute de formatare (culoarea fontului sau a celulei)
  • Sortari pe orizontala

Descriere modul

Excel este foarte puternic atunci cand prelucreaza multe coloane respectiv linii. De multe ori dorim sa regasim numai acele linii ce respecta diferite conditii logice (de ex. pt. a printa numai rezultatul gasit). Tipurile consacrate de filtrare din Excel (AutoFilter si CustomFilter) de multe ori nu se pot folosi atunci cand avem conditii logice de regasire mai complicate. De exemplu niciunul din tipurile de filtre amintite mai sus nu pot cauta in tabele daca predicatul logic are mai mult de 2 conditii logice (De. Ex. “Toti Clientii din Iasi, Bucuresti, Cluj”). Exista un tip de filtru (din pacate aproape necunoscut de utilizatori) ce permite regasirea datelor indiferent cat de multe si complicate sunt conditiile logice. Se numeste Advanced Filter …

Lectii

  • AutoFilter
  • CustomFilter
  • Caractere de inlocuire (WildCards)
  • AdvancedFilter
  • Copierea rezultatului filtrarii
  • Extragera valorilor unicat de pe o coloana
  • Scenarii de folosire a celor 3 filtre mai sus amintite

Descriere modul

Excel ne permite initial sa scriem orice fel de date in orice celula. De multe ori, in mod neintentionat exista riscul sa alteram celulele cu date considerate NEINTEGRE (date  neconforme cu realitatea sau cu regulile de afacere din companie). De ex. pe o coloana numita SALARIU scriem (in mod neintentionat) un salariu mai mic decat cel stabilit ca minim pe economie, sau pe o coloana numita Data Tranzactiei introducem o valoare ce nu reprezinta o data calendaristica valida. Aceste greseli neintentionate sunt mari generatoare de erori (o serie de formule/chart-uri/tabele pivot vor genera erori).

Lectii

  • Validare de date simpla (o singura conditie logica)
  • Validare de date complexa (mai multe conditii logice)
  • Liste de valori (validarea unui camp de tip text)
  • Setarea unui mesaj de intampinare (Input Message)
  • Setarea unui mesaj de alerta (Error Alert)

Descriere modul

Formatarea conditionata reprezinta un instrument de analiza a datelor. Ne permite sa scoatem in evidenta (in mod automat) diferite celule in functie de o conditie logica. De ex. “Toate salariile mai mari de 1000 sa apara automat scrise cu rosu”. Exista si o varianta mai complexa a acestui instrument bazata pe formule.

Lectii

  • Formatarea Conditionata simpla (o singura conditie logica)
  • Formatarea Conditionata complexa (mai multe conditii logice)
  • Formatare Conditionata de tip Data Bars
  • Formatare Conditionata de tip Color Scale
  • Formatare Conditionata de tip Icon Set
  • Exemplu ce permite combinarea notiunii de Formatarea Conditionata cu Advanced Filter si Data Validation

Descriere modul

In acest modul se explica notiunile specifice formulelor cum ar fi: adrese relative, adrese absolute, etc. Se prezinta si cateva functii de baza si felul cum acestea pot fi folosite in cadrul unor formule.

Lectii

  • Cum se introduc formulele in Excel
  • Functii de baza
  • Copierea formulelor intr-o foaie Excel
  • Adrese relative si absolute

Descriere modul

Utilizarea functiilor pentru a crea formule de calcul pe baza datelor din celule ramane functionalitatea de baza din Excel. Se explica notiunile specifice formulelor cum ar fi: adrese relative, adrese absolute, apoi se prezinta prin exemple reale aproximativ 30 de functii. Exemplele de la clasa insista pe scenarii “real-life” si nu se rezuma doar la explicarea sintaxei. Pentru o mai buna intelegere a diferitelor functii folosite, acestea au fost impartite in mai multe categorii.

Lectii

  • Functii Data si timp -Today(), Now(), Year(), Month(), Day(),WeekDay()
  • Functii Conditionale – IF(), Choose()
  • Functii BOOLEANE (Logice) -AND(), OR()
  • Functii Text – Left, Right, Len, Trim, Instr, Lower, Upper
  • Alte functii de tip TEXT – SUBSTITUTE(), VALUE(), CONCATENATE()
  • Functii Standard Agregate –  SUM(), Count(), Average(), Min(), Max()
  • Functii Agregate Conditionale – SumIf(), CountIf()
  • Functii de regasire a datelor – LookUp (Hlookup, Vlookup), Match, Index

Descriere modul

Printarea in Excel este o operatie complexa care necesita multa atentie la detalii din partea utilizatorului. Excel contine un instrument dedicat printarii (Page Break Preview), precum si un set de caracteristici de aranjare a datelor in pagina (Page Payout).

Lectii

  • Instrumentul Page Break Preview
  • Adaugarea de intreruperi de pagina
  • Stabilirea zonei de printat
  • Setari privind printarea:
    -Orientarea
    -Alinierea
    -Crearea unui antet si subsol
    -Scalarea continutului inainte de printare

Descriere modul

“Subtotal” este un instrument de analiza a datelor. Permite realizarea in mod automat a centralizatoarelor. Usor de folosit, el ramane totusi in umbra unui instrument extrem de flexibil si complex numit Pivot Table.

Lectii

  • Ce inseamna centralizator?
  • Ce inseamna valoare agregata?
  • Ce inseamna grupare?
  • Folosirea instrumentului Subtotals
  • Aplicarea instrumentului Subtotals pe tabele grupate dupa mai multe coloane
  • Afisarea intreruperilor de pagina in mod automat dupa fiecare valoare agregata

Descriere modul

Indiscutabil cel mai puternic si mai flexibil instrument de analiza a datelor din Excel. Exista in randul utilizatorilor obisnuiti o oarecare “teama” in ceea ce priveste folosirea acestui instrument, tocmai datorita puterii si complexitatii sale. Totusi PivotTable ESTE USOR DE FOLOSIT, atata timp cat se inteleg conceptele ce stau la baza sa. Modulul isi propune sa explice in primul rand aceste concepte, apoi pe baza exemplelor inspirate din lucrul de zi cu zi, participantii la curs vor scapa de “angoasa” Pivot Table.

Lectii

  • PivotTable=Matrix=CrossTable
  • Ce este PivotTable?
  • Ce insemna agregare multi nivel (pe coloana/linie)
  • Ce inseamna sa grupezi dupa valorile distincte de pe o anumita coloana/linie
  • Folosirea instrumentului PivotTable in diferite scenarii

Descriere modul

Universul Software evolueaza in permanenta pentru a indrepta din erorile aparute in versiunile anterioare si pentru a introduce noi facilitati (comenzi si functii) solicitate de catre utilizatori. Veti primi informatii valoroase despre noutatile pe care le aduc versiunile 2016 si 2019 ale programului Microsoft Excel.

Lectii

  • Cum sa fac… (Tell me…) in Excel 2016
  • Noi teme Office 2016
  • Smart Lookup in Excel 2016
  • Power Query in Excel 2016
  • Forecast Sheet in Excel 2016
  • Noutati in Backstage View in Excel 2016
  • Noi tipuri de diagrame in Excel 2016
  • Grupare bazata pe timp in Tabelele Pivot din Excel 2016
  • Read-only mode pentru Excel 2016
  • Cautare in lista de campurile Pivot Table din Excel 2016
  • Utilizarea functiilor conditionale MINIFS si MAXIFS in Excel 2019
  • Utilizarea functiei IFS in Excel 2019
  • Utilizarea functiilor TEXTJOIN si CONCAT in Excel 2019
  • Noile metode de sortare si filtrare cu ajutorul formulelor in Excel 2019

Partea a II-a – Microsoft Access (o zi)

Descriere modul

Cateva notiuni introductive in teoria bazelor de date, pentru a intelege mai bine ce este o baza de date, de cate tipuri sunt acestea si care sunt obiectele ce pot fi stocate intr-o baza de date.

Lectii

  • Ce este o baza de date?
  • De cate feluri sunt bazele de date?
  • Obiectele dintr-o baza de date

Descriere modul

Pornind de la obiectul cel mai important dintr-o baza de date, tabelul, veti putea vedea cum pot fi organizate datele si ce tipuri de date pot fi stocate intr-un astfel de obiect.

Lectii

  • Ce este un tabel?
  • Structura unui tabel
  • Tipuri de date Access
  • Insert, Update, Delete (Operatii DML)
  • Filtre
  • Sortari
  • Modificarea structurii unui tabel
  • Constrangerea Not Null
  • Constrangerea UNIQUE
  • Constrangerea CHECK
  • Constrangerea Primary Key
  • Constrangera Foreign Key

Descriere modul

Puterea unei baze de date consta in legaturile ce se pot crea intre tabele. Aceste relatii permit stocarea de informatii structurate in tabele si apoi regasirea acestora foarte usor.

Lectii

  • Ce este o relatie intre tabele?
  • Relatia n la m (one to many)
  • Relatia n la m (many to many)

Descriere modul

Pentru a obtine informatii din baza de date, trebuie sa stiti cum sa puneti intrebari in Access (Queries). Aceste interogari pot fi simple sau complexe si pot utiliza diversi operatori pentru a obtine informatiile dorite.

Lectii

  • Ce este un query?
  • De cate feluri sunt query-urile?
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Coloane calculate
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Functii Access
  • Interogari din mai multe tabele (Join)
  • Interogari parametrizate
  • Interogari incrucisate (Cross Join)
  • Subinterogari  (Subqueries)
  • Make Table Query
  • Interogari de tip modificare dedate (Update Query)
  • Interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • Interogari de tip inserare de date (Append Query)

Descriere modul

Pentru a beneficia de toata puterea oferita de Access, ar trebui sa faceti cunostinta cu un limbaj de interogare standardizat si utilizat de orice SGBD: Limbajul SQL (Structured Query Language).

Lectii

  • Ce este SQL
  • Avantajele limbajului SQL
  • Operatori SQL
  • Instructiuni SQL (Select, Insert, Update, Delete)
  • Comanda SQL Select in detaliu (Clauzele Group By, Having, Where, Order By…)

Descriere modul

Formularele Access (User Forms) reprezinta interfata grafica intre utilizatorul care va prelucra datele si tabelele in care acestea vor fi stocate, astfel ca datele vor fi prelucrate mai usor dar si structura tabelelor va fi protejata.

Lectii

  • Ce este un formular Access?
  • Creare de formulare Access folosind AutoForm
  • Modificarea formularelor Access folosind designer-ul
  • Designer-ul Access de formulare
  • Obiecte, Proprietati
  • Subformulare
  • Scenariul Master Details

Descriere modul

Rapoartele Access permit aranjarea datelor din baza de date intr-o forma mult mai usor de urmarit atat in format electronic ca si in situatia in care se doreste imprimarea acestor informatii.

Lectii

  • Ce este un raport?
  • Realizarea unui raport folosind AutoReport
  • Modificarea unui raport folosind designer-ul de rapoarte
  • Crearea unui raport de la zero
  • Operatii specifice rapoartelor
  • Designer-ul Access de rapoarte
  • Obiecte, Proprietati
  • Subrapoarte
  • Gruparea in interiorul raportului
  • Functii Agregate
  • Rapoarte de tip Mailing Labels
  • Rapoarte de tip Matrix
  • Rapoarte cu chart-uri (grafice)

Descriere modul

Datele pot fi importate in Access pentru o prelucrare mult mai usoara din diverse surse externe cum ar fi: fisiere CSV/XML/TXT, fisiere Excel dar si din alte baze de date Access. Dupa prelucrare acestea pot fi exportate in diverse alte surse.

Lectii

  • Import/Export Microsoft Excel
  • Export catre Microsoft Word
  • Tabele de tip scurtatura (Linked Table)
  • Lucrul cu date XML

Descriere modul

Cateva dintre noutatile aduse de-a lungul timpul de catre Microsoft in aplicatia Access.

Lectii

  • Cum utilizam instrumentul Database Compare (incepand cu Access 2013)
  • Cum conectam servicii in Microsoft Office in Access 2016
  • Cum utilizam optiunea Touch/Mouse Mode in Access 2016
  • Cum utilizam sablonul Custom web app in Access 2016
  • Cum utilizam tipul de date Large Number (bigint) (incepand cu Access 2016)
  • Cum importam date din fisiere dBASE (*.DBF)
  • Cum utilizam optiunea de sortare a foii de proprietati (Access 2019)
  • Cum utilizam proprietatea Label Name pentru controale in Access 2019

Partea a III-a – Microsoft Word (o zi)

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in Word, cum ar fi: introducerea textului, formatarea si asezarea sa in pagina, selectarea, mutarea si copierea unor portiuni de text.

Lectii

  • Navigarea in cadrul unui document
  • Inserari de text
  • Selectarea textului
  • Mutarea/Copierea textului
  • Stergerea unui bloc de text
  • Optiunile undo/redo
  • Gasirea si inlocuirea textului

Descriere modul

In acest modul se insista asupra instrumentelor ce sunt folosite pentru formatarea textului din cadrul unui document (in special Format Painter).

Lectii

  • Schimbarea aspectului unui text
  • Aplicarea de Stiluri si efecte de text
  • Lucrul cu culori
  • Copierea formatului unui text
  • Stergerea atributelor de formatare
  • Cautarea si inlocuirea atributelor de formatare

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile ce se pot aplica paragrafelor de text. Se vor studia operatiile de aliniere, introducere de tabulatori, aplicarea de chenare, umbre si stiluri, precum si setarea distantelor intre paragrafe.

Lectii

  • Tabulatori
  • Alinierea unui paragraf
  • Indentarea unui paragraf
  • Chenare si umbre pentru paragrafe
  • Stiluri
  • Liste
  • Stabilirea dimensiunilor intre paragrafe

Descriere modul

Tabelele au dublu rol in Word: sa prezinte informatie structurata si de asemenea sa permita adaugarea de continut oriunde in cadrul paginii.

Lectii

  • Crearea unui tabel
  • Introducerea datelor in tabele
  • Instrumentul de formatare automata a unui tabel (AutoFormat Table)
  • Convertirea textului intr-un tabel
  • Inserarea randurilor in tabel
  • Stergerea randurilor unui tabel
  • Inserarea coloanelor in tabel
  • Stergerea coloanelor din tabel
  • Unirea si separarea celulelor din tabel

Descriere modul

Putini stiu ca se pot realiza calcule (pe baza unor formule) in tabelele Word. Exista doua tipuri de tabele ce se pot insera intr-un document: tabele Word (ce suporta operatii simple) si tabele Excel (in care se pot face operatii complexe)

Lectii

  • Sortarea unui tabel
  • Modificarea structurii unui tabel
  • Lipirea/Spargerea celulelor
  • Pozitionarea continutului unei celule
  • Aplicarea de chenare si umbre celulelor unui tabel
  • Calcule simple in cadrul unui tabel Word
  • Realizarea unui chart pe baza datelor din tabel
  • Modificarea chart-ului

Descriere modul

Aceste setari (optiuni) sunt folosite in special cand se doreste imprimarea documentului. Veti putea seta marimea formatului paginii (depinde si de imprimanta setata), orientarea paginii (Portrait sau Landscape), marimea marginilor precum si antetul si subsolul paginilor.

Lectii

  • Marimea formatului de pagina
  • Orientarea paginii
  • Marginile foii
  • Chenarul de pagina
  • Adaugarea unui antet si a unui subsol
  • Adaugarea unei intreruperi de pagina

Descriere modul

O modalitate foarte eleganta si usor de aplica in Word privind afisarea continutului structurat, o reprezinta folosirea Listelor.

Lectii

  • Liste numerotate si nenumerorate
  • Restartarea unei liste
  • Crearea unei liste multinivel
  • Personalizarea unei liste

Descriere modul

Stilul reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de formatare a textului  din Word. Stilul de scriere reprezinta un sablon ce poate fi aplicat de oricate ori textelor din documentele Word.

Lectii

  • Crearea unui stil personalizat pentru text/paragraf
  • Modificarea stilurilor deja existente
  • Crearea unui stil ce se aplica la o lista
  • Crearea unui stil ce se aplica la un tabel

Descriere modul

Exista diferite modalitati prin care putem modifica felul in care “curge” un document (Text Flow).

Lectii

  • Inserarea intreruperilor de sectiune
  • Scrierea textului pe mai multe coloane
  • Inserarea unei intreruperi de coloana
  • Modificarea latimii coloanelor
  • Casete de text (TextBox)

Descriere modul

Microsoft Word se poate conecta la o sursa externa de date (Excel, Baze de date) si poate genera continut in functie de datele din sursa respectiva.

Lectii

  • Ce inseamna Mail Merge?
  • Crearea unei surse de date (Excel si Word)
  • Realizarea unui Mail Merge

Descriere modul

In acest  modul se va pune accent pe noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Word. Acestea sunt menite sa eficientizeze munca utilizatorului pentru realizarea documentelor Word.

Lectii

  • Cum sa fac…in Office 2016 (Tell me…)
  • Noi teme Office 2016
  • Noutati in Backstage View in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Colaborare in timp real in Office 2016
  • Vizualizarea modificarilor in timp real in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Microsoft Translator in Word 2019
  • Ajustarea spatierii textului, a latimii coloanei si a culorii paginii in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Read Aloud in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Digital Pen pentru adnotari si schte in Word 2019
  • Utilizarea sintaxei LaTeX pentru scrierea si editarea ecuatiilor in Word 2019
  • Adaugarea si utilizarea elementelor grafice vectorizate in Word 2019
  • Inserarea modelelor tri-dimensionale in documentele Word 2019

Partea a IV-a – Microsoft PowerPoint (o zi)

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in PowerPoint, cum ar fi: ce este o prezentare, ce este un diapozitiv. operatii cu diapozitive.

Lectii

  • Crearea unei noi prezentari
  • Schimbarea culorii de fundal
  • Adaugarea unui nou diapozitiv
  • Introducerea textului
  • Adaugarea continutului folosind intrumentul “Outline”

Descriere modul

Tabelele din PowerPoint au dublu rol: sa afiseze informatii in mod structurat sisa stabileasca pozitiile unde apar diferitele obiecte in cadrul diapozitivelor.

Lectii

  • Crearea de tabele
  • Formatarea tabelelor
  • Adaugarea unui rand in tabel
  • Stergerea unui rand al tabelului
  • Adaugarea unei coloane in tabel
  • Stergerea unei coloane a tabelului
  • Unirea si separarea celulelor tabelului
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Word
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Excel

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile standard de lucru cu obiectele PowerPoint. Aceste obiecte, fie poze, forme, ecuatii, casete de text, fie SmartArt-uri (colectii de forme), pot fi mutate, copiate sau formatate cu comenzi specifice fiecaruia.

Lectii

  • Redimensionarea, Mutarea, Copierea obiectelor
  • Schimbarea orientarii unui obiect
  • Formatarea obiectelor
  • Gruparea obiectelor
  • Ordinea obiectelor

Descriere modul

PowerPoint contine multe tipuri diferite de reprezentãri grafice ce se pot utiliza pentru a informa publicul despre nivelul stocurilor, despre modificãrile organizaaionale, despre cifrele de vanzãri ai multe altele.

Lectii

  • Crearea graficelor
  • Modificarea graficelor
  • Schimbarea tipului unui grafic
  • Schimbarea setului de date
  • Inserarea graficelor din Microsoft Excel
  • Adaugarea unei legende
  • Adaugarea tabelului de date
  • Adaugarea etichetelor de date
  • Adaugarea unei linii de tendinta
  • Reprezentarea unei serii pe o axa secundara

Descriere modul

Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc

Lectii

  • Inserarea unei diagrame
  • Formatarea unei diagrame
  • Inserarea unei diagrame de proces (Flowchart)
  • Inserarea unei organigrame
  • Formatarea unei organigrame

Descriere modul

Se prezinta mai multe modalitati prin care se pot aduce intr-un document PowerPoint diferite resurse multimedia (poze, clip art, wordart, figuri geometrice, filme, etc)

Lectii

  • Adaugarea unui Clip Art
  • Adaugarea unei poze de pe disc
  • Adaugarea unei poze online
  • Inserarea unei decupari de ecran (Screen Clipping)
  • Formatarea unei poze
  • Adaugarea efectelor speciale unei poze
  • Schimbarea marimii unei poze
  • Desenarea de linii si figuri geometrice
  • Inserarea unui WordArt

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).

Lectii

  • Definirea caracteristicilor unui sablon
  • Crearea unei scheme de culori
  • Lucrul cu diapozitive Master
  • Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
  • Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
  • Casuta de notite
  • Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint

Descriere modul

Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.

Lectii

  • Inserarea de filme si sunete
  • Stabilirea efectelor animate
  • Reordonarea secventelor de animatie
  • Animatii de intrare si iesire a obiectelor
  • Temporizarea unei animatii
  • Adaugarea animatiilor suplimentare
  • Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat

Descriere modul

Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows). Odata finalizata, prezentarea poate fi expusa pe Internet (sau pe Intranet-ul companiei). Exista cateva moduri prin care putem realiza acest lucru.

Lectii

  • Butoane de navigare
  • Prezentari personalizate (Custom Shows)
  • Narrations si Slide Timings
  • Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
  • Publicarea folosind asistentul PowerPoint
  • Link-uri catre alte pagini Web

Descriere modul

Pentru a crea prezentari competitive si atractive, va trebui sa tineti cont de o serie de principii legate de tehnicile de realizare a slide-urilor, alegere a formatarilor si a temelor potrivite, precum si a utilizarii moderate a efectelor de animatie si tranzitie a slide-urilor.

Lectii

  • Regula nr. 1: mai putin=mai bine
  • Regula nr. 2: 6X6=36
  • Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
  • faturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
  • Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
  • Sfaturi pentru folosirea animatiilor

Descriere modul

O prezentare bine facuta trebuie neaparat sa aiba si un prezentator bun. Utilizarea tehnicilor de expunere a prezentarii va sta la baza captivarii auditoriului si va asigura incheierea cu succes a activitatii in PowerPoint.

Lectii

  • Tipuri de prezentari: online/offline
  • Pregatirea speach-ului
  • Speach-ul propriu-zis
  • Gestionarea auditoriului ostil
  • Tehnici de captare a atentiei

Descriere modul

Acest modul pune accentul pe noutatil aduse de ultimele versiuni PowerPoint in scopul imbunatatirii activitatii de realizare a prezentarilor.

Lectii

  • Cum sã fac… (Tell me…) in PowerPoint 2016
  • Noi teme Office in PowerPoint 2016
  • Smart Lookup in PowerPoint 2016
  • Noutaai Backstage View in PowerPoint 2016
  • Noul efect de tranzitie Morph in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Zoom for PowerPoint in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Texh Highlighter in PowerPoint 2019
  • Utilizarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in PowerPoint 2019
  • Inserarea modelelor 3D in PowerPoint 2019
  • Imbunatatiri aduse optiunii Background Removal in PowerPoint 2019
  • Noua optiune de export video 4K in PowerPoint 2019
  • Noile optiuni de inregistrare video si audio in PowerPoint 2019
  • Noul Tab Draw in PowerPoint 2019

Partea a V-a – Microsoft Outlook (o zi)

Descriere modul

Modulul isi propune sa explice conceptele unui program de tip “Personal Information Manager” (PIM).

Lectii

  • Crearea si trimiterea de email-uri simple
  • Retrimiterea unui email
  • Printarea unui email
  • Stergerea unui email
  • Recuperarea unui email sters
  • Gestionarea folder-ului Deleted Items

Descriere modul

Microsoft Outlook permite, pentru un mesaj din Inbox, trimiterea unui raspuns catre expeditor (Reply), trimiterea unui raspuns catre expeditor si destinatari (Reply All), respectiv redirectionarea catre alt destinatar (Forward).

Lectii

  • Clauzele To, CC, BCC
  • Formatarea unui email
  • Fisiere atasate unui email
  • Redirectionarea unui email

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile operatiile standard de lucru cu email-uri: afisarea mesajelor, vizualizarea sau descarcarea fisierelor atasate, mutarea email-urilor in alte directoare, sortarea si filtrarea mesajelor dupa diverse criterii.

Lectii

  • Deschiderea vizualizarea unui email
  • Salvarea fisierelor atasate
  • Marcarea unui mesaj
  • Crearea si gestionarea directoarelor
  • Mutarea/Copierea email-urilor

Descriere modul

Programarea (Appointment) este acel eveniment ce ne priveste personal, ce are loc o singura data pe zi la o ora fixata. De ex.: o programare la dentist, o intalnire de afaceri, etc.
Reminder-ul este un semnal pe care Outlook poate sa-l declanseze astfel incat sa ne atentioneze cu privire la apropierea unei programari. De ex.: sa ma anunte Outlook cu o ora inainte de a incepe o sedinta.

Lectii

  • Calendarul Outlook
  • Stabilirea unei programari
  • Stabilirea unei categorii pentru o programare

Descriere modul

O intalnire (meeting) este o programare la care urmeaza sa participe mai multe persoane din firma. O persoana care doreste sa fixeze o sedinta, va dori sa-si atentioneze colegii cu privire la organizarea respectivei sedinte, astfel persoanele respective vor primi o invitatie la sedinta sub forma unui email numit meeting request.

Lectii

  • Stabilirea unei intalniri
  • Raspuns la o cerere de intalnire
  • Propunerea unei alte ore/date de desfasurare a unei intalniri
  • Urmarirea cererilor de intalnire
  • Anularea unei cereri de intalnire
  • Imprimarea informatiilor din Calendar

Descriere modul

Spre deosebire de o programare, sarcina poate fi urmarita din punct de vedere al activitatii realizate pana la un moment dat (tracking).

Lectii

  • Crearea unei sarcini de lucru
  • Modificarea unei sarcini de lucru
  • Raportarea executarii unei sarcini
  • Urmarirea evolutiei unei sarcini
  • Stergerea unei sarcini de lucru

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante capitole abordate in cadrul acestui curs.
O vedere a unui folder (View) reprezinta o suma de atribute cu impact asupra felului cum arata informatia din folder-ul respectiv: Coloane, Tip sortare, Tip filtrare, Tip grupare, Automatic Formatting, etc

Lectii

  • Creare coloanelor personalizate (Custom Fields)
  • Sortarea informatiilor
  • Grouparea informatiilor
  • Filtrarea informatiilor
  • Aplicarea formatarii conditionale

Descriere modul

Regulile sunt diferite actiuni pe care Outlook le poate realizeaza automat atunci cand ajunge un email in Inbox sau atunci cand pleaca un email din Outbox. De exemplu: cand soseste un email de la Sefu, Outlook sa-l mute fizic intr-un folder special facut  pentru mail-urile sefului. Aceste actiuni se pot realiza si cand pleaca diferite mesaje din Outbox. Outlook accepta o multitudine de actiuni (triggers) atat pentru mesajele ce pleaca cat si pentru cele ce vin.

Lectii

  • Crearea unei reguli privind email-urile ce vin
  • Crearea unei reguli privind email-urile ce pleaca
  • Gestionarea mesajelor de tip alerta

Descriere modul

Inbox-ul in timp se va umple cu sute sau chiar mii de email-uri. Exista doua motive pentru care dorim la un moment dat sa arhivam aceste mesaje:
-pentru o mai buna (rapida) functionare a programului Microsoft Outlook
-pentru a avea copii de siguranta disponibile in cazul in care (din diferite motive) email-urile curente se pierd.

Lectii

  • Salvarea mesajelor in alte formate
  • Arhivarea mesajelor
  • Protejarea foderelor personale

Descriere modul

Acest modul va evidentia noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Outlook pentru a facilita activitatile pe care utilizatorii le desfasoara in legatura cu mesajele de email, sarcini sau calendare.

Lectii

  • Cum sa fac… (Tell me…) in Office 2016
  • Noi teme in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Clutter – pentru sortarea mesajelor mai putin importante in Outlook 2016
  • Sugerarea de persoane in cautarea Outlook 2016
  • Atasari din lista de documente recente in Outlook 2016
  • Atasari din cloud in Office 2016
  • Utilizarea noii optiuni Accessibility Checker in Outlook 2019
  • Utilizarea noii optiuni Focused Inbox in Outlook 2019
  • Inserarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in Outlook 2019
  • Utilizarea fusurilor orare multiple in calendarul Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii de citire Read Aloud in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii  “Mark as read” pentru e-mail-urile sterse in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii Meeting Reminder in Outlook 2019
  • Noi facilitati de sortare a e-mail-urilor in Outlook 2019
  • Vizualizarea raspunsurilor persoanelor invitate la meeting in Outlook 2019

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile Microsoft Office

Toti participantii la cursurile noastre Microsoft Office primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Traineri acreditati Microsoft Office

Echipa de traineri profesionisti IT Learning este condusa de Bogdan Tarla- MVP Excel pentru Romania (peste 2.000 de cursuri sustinute pentru companii din toata tara)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Microsoft Office

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist –  Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale Microsoft Office

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit MS Office (perioada nelimitata)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)