Introducere cursuri 3DS MAX:

Cursurile 3DS Max® sunt destinate designerilor ce doresc sa utilizeze un puternic program de modelare 3D, animatie si randare. 3DS Max permite profesionistilor din domeniul divertismentului, designului si ingineriei sa creeze continut 3D personalizat. Utilizatorii pot finaliza proiecte de mare complexitate grafica, deoarece 3DS Max contine instrumente pentru fiecare faza a unui proiect, de la planificare pre-productie pana la modelare si animatie, aplicare de materiale, lumini, efecte speciale, compozitie si randare finala.

Cursuri 3DS MAX adresate tuturor categoriilor de utilizatori:

  • elevi si studenti
  • designeri
  • ingineri

Calendar cursuri 3DS Max deschise (cu date fixate in avans)

Pentru perioada 20/08/2019 – 17/12/2019, la sediul nostru din Bucuresti

Denumire curs Perioada Brosura

Ultra all inclusive 3DS Max training

Solutia noastra de instruire este bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Autodesk, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere 3DS Max propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului 3DS Max.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii IT Learning, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Inventor.

Lista completa de cursuri 3DS Max organizate la orice data si in orice locatie din tara, la cererea companiilor:

Pret lista: 390 euro (fara TVA) / Durata: 4 zile (32 ore)

Descriere curs


3DS Max I

Cursul 3DS Max® (I) va initiaza in utilizarea unui puternic program de modelare 3D, animatie si randare. 3DS Max permite profesionistilor din domeniul divertismentului, designului si ingineriei sa creeze continut 3D personalizat. Utilizatorii pot finaliza proiecte de la inceput pana la sfarsit, deoarece 3DS Max contine instrumente pentru fiecare faza a unui proiect, de la planificare pre-productie pana la modelare si animatie, compozitie si randare finala.

Descriere modul

Veti cunoaste si veti utiliza conceptele de baza care guverneaza proiectele 3DS Max: organizarea spatiului de lucru, meniuri si zone de ecran utilizate, setul de comenzi 3DS Max si dispunerea lor in interfata de lucru. Veti fi familiarizati, de asemenea, cu posibilitatea configuratii ferestrelor de vizualizare si a orientarii vederilor in acestea, cu pozibilitatea personalizarii Ribbon-ului si a salvarii sabloanelor de lucru.

Lectii

  • Learning Objectives
  • Launching 3ds Max
  • Working with Startup Templates
  • Configuring 3ds Max
  • Configuring the Default UI and Presets
  • Synchronizing the User Interface and Default Presets
  • Customizing Mouse Interaction
  • Working with Standards
  • Setting Display Units to Architectural
  • Assigning a Project Folder
  • Configuring and Saving Viewport Layouts
  • Creating a Prototype File
  • Saving a New Template File
  • Maximizing the Workspace
  • Navigating Menu Drop-Downs
  • Working with Toolbars
  • Managing the Ribbon
  • Managing Workspaces
  • Understanding Object Interaction
  • Navigating the Scene Using the ViewCube
  • Saving 3ds Max Files
  • Using Undo and Redo
  • Accessing the Help System
  • Accessing the Autodesk Online Portals

Descriere modul

Pentru orice proiect, planificarea initiala joaca un rol foarte important. Stabilirea metodelor de realizare a obiectelor, a scenelor si modul de finalizare si partajare a imaginilor si animatiilor sunt numai cateva aspecte de o importanta deosebita in succesul proiectului.

Lectii

  • Pre-Planning the Production
  • Developing a Sketch-Style Storyboard
  • Examining a Sample Storyboard
  • Planning Scene Level of Detail
  • Understanding Level of Detail
  • Planning File Output
  • Outputting for Print and Web
  • Reviewing Still Image Types
  • Examining Animation Output
  • Reviewing Animation Output Types
  • Understanding Layers
  • Working with Layers
  • Previsualizing a Scene
  • Configuring in Viewport Previsualization with Nitrous

Descriere modul

Veti cunoaste si veti utiliza diferitele tehnici de realizare a modelelor tridimensionale, primitive sau derivate din contururi 2D, precum si operatiile pregatitoare pentru infatisarea finala a modelelor.

Lectii

  • Modeling in 3ds Max
  • Understanding Shapes
  • Working with Spline Shapes
  • Working with Extended Splines
  • Creating New Shapes
  • Adjusting Curve Quality and Render Parameters
  • Cloning Shapes
  • Creating Outline Shapes
  • Attaching Shapes
  • Editing Closed 2D Shapes
  • Trimming and Welding Splines
  • Filleting a Vertex
  • Understanding Mesh and Poly Objects
  • Discovering the Editable Poly Object Type
  • Converting Object Types
  • Aligning Objects
  • Using Select and Place to Locate Objects
  • Utilizing the Snap Tools
  • Learning to Use the Graphite Modeling Tools
  • Using the Generate Topology Tool
  • Editing Using Polygon Symmetry Tools
  • Understanding Subdivision Surfaces
  • Modeling using Open Subdivision Surfaces
  • Reducing Polygons using ProOptimizer
  • Working with the Paint Deform Tool
  • Using the Conform Paint Tool
  • Understanding 2D and 3D Objects
  • Exploring More Editable Poly
  • Working with Caddies
  • Modeling Windows
  • Modeling Window Frames
  • Modeling Window Panes
  • Introducing Compound Objects
  • Working with ProBoolean
  • Using Shape Merge
  • Aligning the Road
  • Merging Objects
  • Examining Modifiers and the Modifier Stack
  • Learning About Object Space Modifiers
  • Adding a Bevel Profile Modifier
  • Editing 2D Shapes
  • Stacking Modifiers
  • Editing Modifiers
  • Chamfering Polygon Edges using the Chamfer Modifier
  • Understanding World-Space Modifiers
  • Applying the Map Scalar Modifier
  • Working with the Chamfer Modifier
  • Understanding Object Painting
  • Painting a Scene
  • Discovering AEC Objects
  • Building with AEC Walls
  • Adding a Door
  • Installing Windows
  • Working with Containers
  • Inheriting Container Contents
  • Importing a Point Cloud
  • Modeling – Best Practices

Descriere modul

Aplicarea materialelor pe modelele tridimensionale realizate joaca un rol hotarator si confera realismul atat de necesar obiectelor componente ale scenelor. Veti cunoaste tehnicile de creare a materialelor si aplicare a lor pe diferite obiecte, precum si configurarea setului de parametri necesari maparii corecte pe fiecare suprafata.

Lectii

  • Introducing Materials
  • Understanding the 3ds Max Material Editors
  • Creating Schematic Materials
  • Working with the Standard Material
  • Discovering the Arch and Design Material
  • Adjusting Shaders
  • Editing Reflectivity
  • Assigning a Material
  • Using Map Patterns
  • Simulating Geometry
  • Incorporating Displacement Mapping
  • Setting Transparency
  • Calculating Map Sizes
  • Creating a Tile Map
  • Determining Map Coverage
  • Adding a UVW Map Modifier
  • Working with Unwrap UVW
  • Working with Multiple Materials
  • Discovering the Multi/Sub-Object Material
  • Setting Material IDs
  • Editing Material IDs
  • Assigning a Multi/Sub-Object Material
  • Understanding Blend Materials and Masks
  • Using a Blend Material
  • Masking with Materials
  • Understanding Substance Textures
  • Working with Substance Textures
  • Baking Textures – Render to Texture
  • Painting a Texture with Viewport Canvas
  • Working with Vector Graphics
  • Discovering Material Libraries
  • Understanding the Autodesk Materials Library
  • Using an Autodesk Library Material
  • Creating a New Library

Descriere modul

Crearea si configurarea setului de lumini poate fi considerata un proiect aparte. Se vor utiliza toate tipurile de lumini disponibile, cu parametrii lor specifici pentru a avea o imagine generala cuprinzatoare asupra efectelor produse in scena.

Lectii

  • Differentiating Standard Lights versus Photometric Lights
  • Understanding Direct and Indirect Light
  • Discovering Daylight
  • Placing a Daylight System
  • Adjusting Location
  • Adjusting the Physical Sky
  • Understanding Photometric Lights
  • Enabling Streetlights in a Scene
  • Changing Photometric Light Presets
  • Understanding Indirect Light
  • Calculating Indirect Illumination
  • Working with Final Gather
  • Setting Final Gather Bounces
  • Working with Sky Portals
  • Discovering Photon Mapping
  • Configuring Interior Night Lighting
  • Using Photometric IES Web Files
  • Enabling Photon Mapping
  • Creating Object Lights
  • Understanding Image-Based Lighting
  • Creating a Simple Image-Based Lighting Setup
  • Rendering Image-Based Lighting with Mental Ray
  • Rendering Image-Based Lighting with Iray

Descriere modul

Toata munca de realizare a obiectelor, a scenei, a luminilor, materialelor, efectelor de animatie va trece prin “ochiul” camerei de filmat, aceasta punand in valoare fiecare caracteristica a scenei. Practic, camera de filmat este instrumentul cu care se va transpune in realitate randarea finala.

Lectii

  • Understanding the Camera
  • Discovering Traditional Camera Shots
  • Identifying Effective Camera Distance
  • Changing Viewer Distance
  • Discovering Depth of Field
  • Adding Depth of Field to Control Focus
  • Understanding Camera Angles
  • Adjusting Camera Angles
  • Discovering Composition Essentials
  • Understanding the Rule of Thirds
  • Implementing the Rule of Thirds
  • Discovering Diagonals
  • Establishing Diagonals
  • Using Camera Clipping Planes
  • Adding a Camera Correction Modifier
  • Establishing Perspective Match for Compositing
  • Using 2D Pan and Zoom
  • Working with the Physical Camera
  • Creating a Camera Sequence

Descriere modul

Randarea reprezinta operatia finala de productie care va crea, fie un set de imagini realiste si clare ale scenei, fie filmul continand animatia obiectelor din scena proiectata. Aici se va pune in valoare, indiscutabil, toata experienta designerului.

Lectii

  • Introducing Rendering
  • Discovering the Render Setup Dialog
  • Rendering Still Images
  • Understanding Still Image Resolution
  • Setting Still Image Resolution
  • Setting Render Presets
  • Understanding Still Image File Types
  • Choosing Still Image File Types
  • Rendering Animations
  • Understanding Image Resolution for Animations
  • Setting Animation Resolution
  • Understanding Animation File Types
  • Creating a Preview Animation
  • Rendering Sequential Images
  • Using the RAM Player
  • Saving with Animation Codecs
  • Discovering Iray
  • Visualizing Realistic Lighting with Iray
  • Adding an Iray Section for Rendering Cutaway Views
  • Rendering with the Quicksilver Hardware Renderer
  • Editing a Scene Using Iray in ActiveShade
  • Rendering a Scene Using the A360 Cloud Rendering
Pret lista: 390 euro (fara TVA) / Durata: 4 zile (32 ore)

Descriere curs


3DS Max II

Cursul 3ds Max® (II) vine in sprijinul profesionistilor din domeniul divertismentului, designului si ingineriei cu noi module de studiu in domeniul avansat de lucru cu programul 3DS Max cum ar fi: animatii, efecte speciale, modelarea si animarea caracterelor, scripting si strategii de postprocesare finala a proiectului.

Descriere modul

Animatia contine toate miscarile pe care le vor efectua obiectele intr-o scena dinamica. Se pot anima atat obiectele create, cat si luminile si camerele de filmat.

Lectii

  • Understanding Animation Concepts
  • Identifying Controllers and Controller Types
  • Discovering Object Animation
  • Exploring Keyframe Animation
  • Keyframing a Moving Object
  • Editing Keyframes Using the Dope Sheet
  • Understanding Path Animation
  • Animating on a Path
  • Understanding Velocity Control
  • Applying an Ease Curve
  • Discovering Camera Animation Basics
  • Separating Camera Position and Rotation Control
  • Animating a Dummy on a Path
  • Linking a Hierarchy
  • Retiming an Animation
  • Simulating a Population
  • Modifying a Population Simulation

Descriere modul

Se pot defini si utiliza in scenele proiectate efecte speciale precum curgeri de lichide, coliziuni, miscari de particule, foc, fum si explozii. Toate acestea completeaza setarile generale pentru a da un plus de realism scenei.

Lectii

  • Understanding Particle Effects
  • Creating a Particle Flow
  • Creating a Particle Flow Fountain
  • Creating the Fountain Pillar Particle Flow
  • Incorporating Collisions into the Fountain
  • Discovering 3ds Max Dynamics
  • Simulating Rigid Bodies
  • Simulating with Forces and Constraints
  • Creating a Tearable Curtain
  • Using Render Effects
  • Activating Mental Ray Camera Glare
  • Adding a Volume Fire Effect
  • Generating Grass with Hair and Fur
  • Working with Space Warps

Descriere modul

Proiectarea caracterelor (fiinte umane, animale, etc.) este un proces foarte laborios si necesita mare atentie si experienta. se studiaza relatiile dintre elementele componente ale unui lant cinematic, interactiunile lor si efectele pe care le au in miscarea ansamblului.

Lectii

  • Discovering IK
  • Rigging a Mechanical Assembly
  • Introducing the Character Animation Toolkit
  • Creating a CAT Rig
  • Understanding Biped
  • Animating a Biped Walking Up Stairs
  • Working with the Skin Modifier
  • Using Weight Tables with Biped and Skin
  • Using Dual Quaternion Skin Weighting

Descriere modul

Veti utiliza cateva din conceptele de baza ale instrumentului Maxscript, ce va permite sa automatizati activitatile realizarte in 3DS Max.

Lectii

  • Understanding Maxscript
  • Creating Scripted Objects
  • Adding a Macroscript to a Button

Descriere modul

Iata si operatiile de finalizare a proiectului, moment mult asteptat de catre designer si benecifiari, deopotriva. se fac ultimele reglaje si ajustari, se creaza compozitiile, randarile si filmele finale.

Lectii

  • Introducing Post-Production
  • Discovering the Concept of Short Scenes
  • Discovering Video Post
  • Using the Video Post Queue
  • Indicating Change of Time or Place
  • Adding a Cross Fade Transition
  • Using Image Layers
  • Understanding Scenes Layering
  • Rendering with Passes
  • Working with State Sets
  • Creating a State Set Composite

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Traineri acreditati Autodesk

Echipa de traineri profesionisti Dr.AutoCAD este condusa de Cezar BARBU – trainer autorizat Autodesk (peste 2.000 de cursuri sustinute pentru companii din toata tara)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor 3DS Max

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Specialist in domeniul proiectarii asistate de calculator – cod COR 251401”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale

Detinem cea mai mare comunitate IT din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursurilor IT Learning suport gratuit (perioada nelimitata)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 %.