Introducere curs Access

Cursul Access Expert (III) va introduce in lumea “Tips&Tricks” cu noi capitole de mare interes cum ar fi: automatizarea lucrului in Access utilizand Macrocomenzi, realizarea interfetelor utilizator complexe, securizarea, administrarea si depanarea bazelor de date.

Cursul Access este disponibil pentru versiunile de Access: 2019, 2016, 2013 si 2010
PRET DE LISTA
165 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 148 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 132 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 115 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului Access vei sti cum sa:

  • lucrezi cu riboane/taburi
  • personalizezi mediul de lucru Access
  • definesti o baza de date
  • definesti tipurile de baze de date
  • definesti obiectele dintr-o baza de date
  • definesti un tabel
  • structurezi datele intr-un tabel
  • definesti tipurile de date in Access
  • inserezi date intr-un tabel
  • actualizezi datele intr-un tabel
  • stergi datele intr-un tabel
  • filtrezi datele intr-un tabel
  • sortezi datele intr-un tabel
  • modifici structura unui tabel
  • definesti o legatura intre tabele
  • definesti o legatura de tip “one-to-many”
  • definesti o legatura de tip “many-to-many”
  • definesti o interogare
  • definesti tipurile de interogari in Access
  • utilizezi operatori de interogare (between, in , is, like)
  • definesti coloane calculate
  • definesti un formular Access (User Form)
  • creezi un formular rapid folosind AutoForm
  • modifici formularele folosind designerul
  • definesti un raport Access
  • creezi un raport rapid folosind AutoReport
  • modifici un raport folosind designerul de rapoarte
  • creezi un raport de la zero
  • folosesti formatarea conditionata intr-un raport
  • adaugi un antet/subsol unui raport
  • grupezi datele intr-un raport
  • definesti modul de afisare intr-un raport
  • utilizezi constrangerea NOT NULL
  • utilizezi constrangerea UNIQUE
  • utilizezi constrangerea CHECK
  • utilizezi constrangerea PRIMARY KEY
  • utilizezi constrangerea FOREIGN KEY
  • utilizezi interogari parametrizate
  • utilizezi interogari incrucisate
  • utilizezi subinterogari
  • utilizezi interogari de tip modificare de date (Update Query)
  • utilizezi interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • utilizezi interogari de tip inserare de date (Append Query)
  • utilizezi interogari de tip creare de tabel (Make Table Query)
  • utilizezi limbajul SQL
  • utilizezi operatori SQL
  • utilizezi instructiuni SQL (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE)
  • utilizezi limbajul SQL in detaliu (clauzele GROUP BY, HAVING, WHERE, ORDER BY)
  • utilizezi obiecte, proprietati
  • utilizezi subformulare
  • utilizezi scenariul “master-details”
  • utilizezi obiecte, proprietati
  • creezi subrapoarte
  • utilizezi functii agregate
  • creezi un raport tip etichete (Mailing labels)
  • creezi rapoarte de tip matrice
  • creezi rapoarte cu grafice
  • importi/exporti date Microsoft Excel
  • exporti date in Microsoft Word
  • utilizezi tabele legate (Linked Tales)
  • utilizezi date in format XML
  • creezi un macro
  • asignezi un macro la un buton de comanda
  • validezi datele utilizand macrouri
  • personalizezi mesajele de eroare la introducerea datelor utilizand casute de mesaje tip MessageBox
  • automatizezi introducerea datelor folosind macrouri
  • creezi un modul standard de cod
  • dezvolti cod VBA
  • apelezi o procedura VBA din cod
  • executi o procedura VBA
  • creezi un panou de control
  • modifici un panou de control
  • stabilesti setarile de pornire a unui panou de control
  • faci impartirea unei baze de date in FrontEnd/BackEnd (SPLIT)
  • securizezi o baza de date
  • convertesti o baza de date intr-un fisier “executabil” tip MDE/ACCDE
  • creezi copii de siguranta
  • compactezi si sa repari o baza de date Access
  • determini dependentele intre obiectele Access
  • documentezi o baza de date Access
  • analizezi performanta unei baze de date Access

Agenda cursului Access

Modulul 1: Interfata Access

Descriere modul

O scurta prezentare a interfetei aplicatiei Microsoft Access si a modului in care aceasta poate fi personalizata pentru a accesa rapid comenzile necesare.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Access
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Access
  • Super Tooltip
  • Quick Access Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Recapitulare nivelul incepator

Descriere modul

Modulul isi propune sa readuca in atentie cateva informatii privind operatiile de baza Access. Aceste informatii trebuiesc stapanite de catre viitorii participanti la curs, pentru a putea asimila programa propusa in continuare. In functie de nivelul de cunostinte initial al grupei, trainerul va mari/micsora timpul alocat acestui modul.

Lectii

  • Stim ce sunt tabelele (tipuri de date, structura, proprietati, etc)?
  • Stim ce sunt relatiile intre tabele(n la m, m la m) ?
  • Stim ce este un query?
  • Stim ce este un form?
  • Stim ce este un raport?

Modulul 3: Automatizari folosind macrouri

Descriere modul

Pentru a castiga timp sau pentru a evita anumite activitati repetitive puteti crea automatizari folosind macrouri ce pot fi convertite la nevoie in cod VBA.

Lectii

  • Crearea unui Macro
  • Asignarea unui macro la un buton de comanda
  • Validarea datelor folosind Macrouri
  • Afisarea personalizata a erorilor de introducere a datelor folosind casute de mesaje de tip MessageBox
  • Automatizarea introducerii datelor folosind macrouri

Modulul 4: Codul VBA

Descriere modul

Pentru automatizari complexe in Access puteti converti obiectele de tip macro in cod VBA. Folosind programarea in VBA aveti o mai mare flexibilitate si un control imbunatatit asupra activitatilor repetitive.

Lectii

  • Crearea unui modul standard de cod
  • Dezvoltarea codului
  • Apelarea unei proceduri VBA din cod
  • Rularea unei proceduri VBA

Modulul 5: Panouri de control (Switchboards)

Descriere modul

Pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa ajunga repede la elementele vizuale pe care le-ati pregatit pentru ei cu ajutorului unui Switchboard aveti la dispozitie o fereastra principala prin care puteti oferi acces rapid la alte formulare sau rapoarte.

Lectii

  • Crearea unui panou de control
  • Modificarea unui panou de control
  • Stabilirea setarilor de pornire a unui panou de control

Modulul 6: Distribuirea securizata a unei baze de date Access

Descriere modul

Pentru utilizarea unei baze de date intr-un mediu de business, fie cand baza de date ajunge la dimensiuni mai mari fie cand aceasta este accesata de un numar mai mare de utilizatori, se recomanda impartirea acesteia in baze de date cu roluri diferite: FrontEnd pentru interfata cu utilizatorul si BackEnd pentru stocarea datelor.

Lectii

  • Impartirea unei baze de date in FrontEnd/BackEnd (split)
  • Implementarea securitatii unei baze de date
  • Stabilirea si gestionarea parolelor
  • Encodarea si decodarea unei baze de date Access
  • Convertirea unei baze de date Access intr-un fisier protejat de tip ACCDE

Modulul 7: Operatii administrative cu bazele de date Access

Descriere modul

Pentru a accesa mai usor informatiile sau pentru a va asigura ca aceste date nu devin inutilizabile, trebuie sa efectuati periodic diverse operatiuni de mentenanta, cum ar fi crearea unor copii de siguranta sau compactarea si repararea acesteia.

Lectii

  • Lucrul cu tabele Externe (Linked Tables)
  • Copii de siguranta
  • Compactarea si repararea unei baze de date Access
  • Protejarea la deschisere a unei baze de date Access cu ajutorul unei parole
  • Determinarea dependintelor intre obiectele Access
  • Documentarea unei baze de date Access
  • Analizarea performantei unei baze de date Access

Alte cursuri Microsoft Office de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 30 tipuri diferite de cursuri Microsoft Office adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Access propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Access.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Access si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Access.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile Access

Toti participantii la cursurile noastre primesc BONUS: acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale Access

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit Access (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Access

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – Word – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj