Eroare folder
-
- Mesaje: 83
- Membru din: Sâm Aug 21, 2010 11:43 pm
- Localitate: Bucuresti
Eroare folder
Vizualizarea folderului Sent, dupa cateva secunde bune de gandire, 5-6, imi arata un filtru pe care eu l-am facut acum 2 saptamani. Am facut un filtru cu search tools a campului to:(... ). Este adevarat, in acel filtru ini arata si mailurile noi trimise dupa aceasta eroare, dar numai catre acelasi adresant to:( ...)
Este vorba de un cont Exchange
Este vorba de un cont Exchange
-
- Mesaje: 83
- Membru din: Sâm Aug 21, 2010 11:43 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Eroare folder
Sa incerc sa fiu mai clar. Acest lucru se intampla ori de cate ori vreau sa vizualizez folderul Sent. Afiseaza numai mailurile trimise catre un anumit adresant. Nu pot vedea mailurile pe care le-am trimis astazi, ieri sau oricand. Ori de cate ori accesez folderul Sent, gandeste 3-4 minute si apoi imi afiseaza pe ecran un filtru al folderului Sent, adica numai mailurile trimise catre o anumita adresa. Aceeasi in fiecare zi. De 2 saptamani imi apare aceasta eroare.
Fiind vorba de un cont Exchange, pot vedea folderul Sent pe site-ul Microsoft. Dar aplicatia online este inca in urma Outlook 2010. Sau nu si nu stiu eu? Exista un tutorial pe ITL pentru acest Office 365 ?
Fiind vorba de un cont Exchange, pot vedea folderul Sent pe site-ul Microsoft. Dar aplicatia online este inca in urma Outlook 2010. Sau nu si nu stiu eu? Exista un tutorial pe ITL pentru acest Office 365 ?
-
- Moderator
- Mesaje: 4570
- Membru din: Vin Iul 31, 2009 7:32 am
Re: Eroare folder
Daca vorbesti de CLIENTUL Outlook instalat pe un PC, atunci este posibil sa fi setat un filtru la nivelul acelui folder.
In acest caz dupa ce selectezi folderul cu problema, mergi in tabul VIEW si apoi din grupul Current View selecteaza Reset View.
Sau din tabul VIEW selecteaza View Settings si verifica daca in dreptul butonului Filter scrie Off. Daca nu scrie Off apasa butonul Filter si apoi in fereastra aparuta apasa butonul Clear All.
In acest caz dupa ce selectezi folderul cu problema, mergi in tabul VIEW si apoi din grupul Current View selecteaza Reset View.
Sau din tabul VIEW selecteaza View Settings si verifica daca in dreptul butonului Filter scrie Off. Daca nu scrie Off apasa butonul Filter si apoi in fereastra aparuta apasa butonul Clear All.