Evidenta aparatura medicala (baza de date)

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Excel 2003. Calcule, Formule, Functii, Tabele pivot, Analiza datelor, etc
dolhamir
Mesaje: 4
Membru din: Joi Iul 04, 2013 3:47 pm

Evidenta aparatura medicala (baza de date)

Mesaj de dolhamir » Vin Mar 15, 2019 9:09 am

Buna ziua,

Inainte de orice vreau sa fac urmatoarele precizari:
-Cunostintele mele in domeniul Excel2003 sunt la nivel de incepator spre mediu (cred);
-N-am lucrat in cod VBA.

Incerc sa fac un fisier in Excel2003 prin care sa pot tine o evidenta a aparaturii medicale dintr-un spital. In prima faza ar arata ca in fisierul urmator (capul de tabel):
Aparatura medicala.xls
As dori ca prin intermediul unor butoane (sau alta metoda) sa pot filtra aparatele a caror data de expirare, a uneia din categoriile colorate in capul de tabel, se incadreaza intr-o perioada precizata de mine.
Anteror, cautand pe net, am gasit pe un site norvegian urmatorul model:
remind.zip
Acesta afisaza la deschidere elementele care se incadreaza in perioada aleasa. M-am chinuit sa traduc mesajele (care sunt in norvegiana) si am reusit, partial, si am facut si mici modificari obtinand fisierul :
remind1.xls
Mai departe n-am stiut cum sa transfer functionalitatile acestuia in fisierul meu ca sa functioneze pe mai multe seturi de date (cele colorate).
Daca cineva poate sa ma ajute sau daca stie alta metoda, poate mai simpla, care sa realizeze ceva similar, m-as bucura.

Multumesc anticipat!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

TudyBTH
Moderator
Moderator
Mesaje: 993
Membru din: Joi Feb 11, 2016 2:12 pm
Localitate: Cluj Napoca

Re: Evidenta aparatura medicala (baza de date)

Mesaj de TudyBTH » Vin Mar 15, 2019 2:07 pm

Buna,

Nu am 2003 insatalat, dar din cat imi amintesc eu advanced filter exista si in 2003.