Copiere date din Excel in Word

andreiSX
Mesaje: 4
Membru din: Lun Noi 04, 2019 9:33 am

Copiere date din Excel in Word

Mesaj de andreiSX » Mar Noi 05, 2019 9:48 am

Buna ziua ,

Am nevoie de sfatul/ajutorul vostru cu privire la un macro ce copiaza date din Excel si le trece in Word .

Probleme cu care ma confrunt :
- nu reusesc sa ii dau paste in word ( ceva de genul "Keep text only" ) , motiv pentru care nu pot sa editez textul in caz ca trebuie sa fac asta . Daca inserez datele in word imi apar ca si cum ar fi niste celule de excel , dar borderurile sunt invizibile .
- Probabil din cauza ca nu reusesc sa copiez doar textul , nu pot formata documentul pe doua coloane si nu pot scapa de spatiul dintre linii .

Va las mai jos codul din VBA poate ma ajutati cu niste propuneri .

Cod: Selectaţi tot

Sub CopyToWord()
  
    Dim objWord As Object
    Set objWord = CreateObject("Word.Application")
    Dim objDoc As Object
    Set objDoc = CreateObject("Word.Document")
    
    'Copy the range
    Sheets("xc3").Range("C14:D300").Copy
  
    objWord.Visible = True
    
    
     With objDoc.Paragraphs(objDoc.Paragraphs.Count).Range
        'Formating
        .Paste
        '.PasteSpecial DataType:=wdPasteText
        '.PasteSpecial xlPasteValues
        '.PasteAndFormat (wdFormatPlainText)
        .Font.Name = "Calibri"
        '.font.Bold = True
        '.font.Italic = True
        .Font.Size = 11
        .Orientation = wdOrientPortrait
        
    End With
  
  With objDoc
        .Content.Style = .Styles("No Spacing")
    End With
Va multumesc anticipat.

Indigo-ONE
Mesaje: 434
Membru din: Mar Dec 11, 2018 8:54 pm

Re: Copiere date din Excel in Word

Mesaj de Indigo-ONE » Mar Noi 05, 2019 12:47 pm

Buna ziua,

Nu am testat codul dar...
Daca inserez datele in word imi apar ca si cum ar fi niste celule de excel , dar borderurile sunt invizibile .
Pai cum ai dori sa arate? ca o insiruire orizontala?, verticala?
...nu pot formata documentul pe doua coloane....
Deci copiezi 2 coloane si in word apar mai multe?
... si nu pot scapa de spatiul dintre linii .
Aici e vorba de formatarea tabelului in word, cu anumite spatii intre linii sau ai randuri goale in tabelul din excel?

Ataseaza un fisier.


"I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots."
Albert Einstein

andreiSX
Mesaje: 4
Membru din: Lun Noi 04, 2019 9:33 am

Re: Copiere date din Excel in Word

Mesaj de andreiSX » Mar Noi 05, 2019 2:35 pm

Buna ziua ,
Daca inserez datele in word imi apar ca si cum ar fi niste celule de excel , dar borderurile sunt invizibile .
- am atasat un screenshot in care am inserat textul ca sa iti dai seama la ce fac referire :) , un fisier word cu modul in care se genereaza acum si un fisier word cu modul in care as dori sa arate .

https://imgur.com/a/yR6uhG5
... si nu pot scapa de spatiul dintre linii .
- e vorba de formatarea fisierului word

Daca te mai pot ajuta cu alte informatii te rog sa imi spui.

Va multumesc .
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Indigo-ONE
Mesaje: 434
Membru din: Mar Dec 11, 2018 8:54 pm

Re: Copiere date din Excel in Word

Mesaj de Indigo-ONE » Mar Noi 05, 2019 5:34 pm

Nu mai inteleg.
Ai spus ca nu poti edita textul in word. In fisierele din postare se pot edita celulele!?! :?:
Doresti sa copiezi 2 coloane si in word sa apara 4 coloane? asa cum ai in fisierul word test cu formatare corecta
Poate un coleg intelege si va raspunde.


"I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots."
Albert Einstein

andreiSX
Mesaje: 4
Membru din: Lun Noi 04, 2019 9:33 am

Re: Copiere date din Excel in Word

Mesaj de andreiSX » Mar Noi 05, 2019 7:55 pm

Deci doresc sa copiez 2 coloane din fisierul excel in word . Pe asta am rezolvat-o .
Problema e cu formatarea textului in fisierul word . Nu reusesc sa fac macro-ul sa copieze doar textul ( Paste > Keep text only ) .
De altfel daca am mai multe date doresc ca acestea sa apara pe doua coloane in fisierul word astfel incat sa ocupe mai putin spatiu si anume , o pagina cu 2 coloane in loc de 2 pagini cu cate o coloana .

Scrie răspuns

Înapoi la “Visual Basic for Application (VBA) cu Excel - Intrebari tehnice”