Comparatie zile anterioare

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Excel 2007. Calcule, Formule, Functii, Tabele pivot, Analiza datelor, etc
MirelaIulia
Mesaje: 2
Membru din: Mie Feb 03, 2021 6:55 pm

Comparatie zile anterioare

Mesaj de MirelaIulia » Mie Feb 03, 2021 9:15 pm

Buna seara,
Am nevoie de ajutor. Sunt un utilizator incepator de Excel, lucrez intr-o fabrica de productie, pe baza unui plan, care poate suferi schimbari zilnice atat de cantitate totala de realizat per produs, cat si de amanari/avansari date de productie. Considerand asta, zilnic trebuie sa verific planul cu comenzile pe care le am de livrat astfel incat sa asigur livrari bune catre clienti. Daca la nivel de cantiate, diferentele intre zile, le gasesc usor, cu ajutorul functiei tabel pivot si apoi comparare vlookup cu ziua anterioara, la nivel de modificare zi de productie nu am reusit sa gasesc o metoda rapida. Un produs de exemplu, poate fi prezent in plan cu cantitati fragmentate pe zile diferite, si nu stiu cum sa identific fluctuatiile de la o zi la alta.
In acest moment imi aduc in plan, alaturi de fiecare cod de produs, datele de productie scoase manual in ziua precedenta, si apoi compar pe fiecare linie datele din ziua de lucru.

Exemplu schimbare date de productie:
Produsul A, se va produce astfel: 50 buc/01 Februarie; 150 de bucati/4 Februarie si 10 bucati/12 Februarie. In ziua urmatoare, desi cantitatile raman neschimbate zilele de productie vor fi 01/10/14 Februarie.
In speranta unei mai bune intelegeri am atasat un exemplu de plan de productie folosit.
Multumesc.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ultima oară modificat Joi Feb 04, 2021 8:15 am de către IPP, modificat 1 dată în total.
Motiv: Modificare subiect

IPP
Moderator
Moderator
Mesaje: 4196
Membru din: Mie Iul 29, 2009 7:26 am
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Comparatie zile anterioare

Mesaj de IPP » Joi Feb 04, 2021 9:30 am

Buna ziua