Stimati Cunoscatori,
Am cateva intrebari privind Outlook 2016.
Mi-am achiziționat un Office 365.
Folosesc intensiv Outlook.
La acest pachet am următoarele probleme
1) funcția de export date din Outlook nu este activa. Ce trebuie sa fac.
2) folderul persoane de contact nu permite copierea unei adrese in alt subfolder, nici stergerea unei adrese dar nici crearea unei adrese noi, dar se actualizeaza cu telefonul mobil prin Nokia PC Suite.
3 Deschizand mai multe subfoldere in Persoane de contact am constatat ca unele subfoldere sunt normale si pot crea, sterge, copia, muta adrese.
4 Nu reusesc sa sterg subfolderele create in Persoane de contact.
Aceste probleme nu le aveam cand am folosit Outlook 2013
Va multumesc pentru viitoarele recomandari pentru problemele mele
Cu alese ganduri
Alexandru Mariutan
outlook
-
- Moderator
- Mesaje:4570
- Membru din:Vin Iul 31, 2009 7:32 am
Re: outlook
Salut Alexandru,
Si bine ai venit pe formul ITLearning.
Problemele enuntate nu au neaparat legatura cu faptul ca aplicatia Outlook provine din pachetul Office 365... decat daca si folosesti serverul Exchange din acel pachet, asta presupunand ca ar fi o subscriptie de companie.
Voi incerca sa raspund punctual presupunand ca esti conectat la un server de email de tip Exchange din cadrul unei companii:
1. Export inactiv: Problema asta s-ar putea sa nu aibe legatura cu serverul/serviciul la care esti conectat, ci poate ca s-a instalat o versiune "localizata" intr-o limba, peste un sistem de operare in alta limba. De ex. Outlook este in romana si sistemul de operare in Engleza sau invers.
Pentru rezolvare fie instaleaza veriunea potrivita fie vezi instructiunile date de Microsoft aici (chiar daca sunt pentru Outlook 2003/2010 ): The "Import and Export" option in Outlook is unavailable.
2-4. Aici raspunsul ar putea fi grupat pentru ca daca esti conectat la un server Exchange din cadrul unei companii, se pot aplica anumite politici de securitate care sa impiedice functionarea "normala" - desi aici mi se pare putin probabil ca cineva sa interzica crearea de adrese noi si mai degraba ca se "lucreaza" pe o adresa speciala de pe serverul Exchange.
Pentru a verifica sau a stabili daca se lucreaza cu "Global Address List" (o lista specifica serverului Exchange cu angajatii companiei sau alte resurse pe care le poate defini numai administratorul, se poate incerca modificarea agendei implicite - pentru detalii vezi: Change the default Address Book.
Sper sa-ti fie de folos.
L.
Si bine ai venit pe formul ITLearning.
Problemele enuntate nu au neaparat legatura cu faptul ca aplicatia Outlook provine din pachetul Office 365... decat daca si folosesti serverul Exchange din acel pachet, asta presupunand ca ar fi o subscriptie de companie.
Voi incerca sa raspund punctual presupunand ca esti conectat la un server de email de tip Exchange din cadrul unei companii:
1. Export inactiv: Problema asta s-ar putea sa nu aibe legatura cu serverul/serviciul la care esti conectat, ci poate ca s-a instalat o versiune "localizata" intr-o limba, peste un sistem de operare in alta limba. De ex. Outlook este in romana si sistemul de operare in Engleza sau invers.
Pentru rezolvare fie instaleaza veriunea potrivita fie vezi instructiunile date de Microsoft aici (chiar daca sunt pentru Outlook 2003/2010 ): The "Import and Export" option in Outlook is unavailable.
2-4. Aici raspunsul ar putea fi grupat pentru ca daca esti conectat la un server Exchange din cadrul unei companii, se pot aplica anumite politici de securitate care sa impiedice functionarea "normala" - desi aici mi se pare putin probabil ca cineva sa interzica crearea de adrese noi si mai degraba ca se "lucreaza" pe o adresa speciala de pe serverul Exchange.
Pentru a verifica sau a stabili daca se lucreaza cu "Global Address List" (o lista specifica serverului Exchange cu angajatii companiei sau alte resurse pe care le poate defini numai administratorul, se poate incerca modificarea agendei implicite - pentru detalii vezi: Change the default Address Book.
Sper sa-ti fie de folos.
L.