Introducere curs ZWCAD

Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce doresc sa isi mareasca experienta in lucrul cu programul ZWCAD. Interfata sa prietenoasa si instrumentele sale puternice de modelare 3D, permit utilizatorilor sa creeze modele foarte complexe. Instrumentele de gestionare a proiectelor si crearea automata a proiectiilor plane necesare faciliteaza realizarea documentatiei complete de executie. Posibilitatile de export al modelelor proiectate asigura deplina compatibilitate cu programul AutoCAD®.

Cursul AutoCAD 3D este disponibil pentru versiunile de AutoCAD: 2020, 2019, 2018, 2017 si 2016

Acest curs ZWCAD se adreseaza utilizatorilor din domeniul industrial, care isi propun sa:

  • mareasca nivelul de cunostinte si abilitati de lucru cu programul ZWCAD.
  • cunoasca si sa utilizeze conceptele de modelare in ZWCAD.
  • parcurga procesul complet de invatare a comenzilor de modelare si realizare a proiectiilor modelelor 3D.
  • utilizeze fluent interfata ZWCAD.
  • realizeze modele 3D de complexitate mare
  • aseze proiectii si sectiuni in plansa, impreuna cu chenarul, tabelul indicator si tabelul de componenta
  • tipareasca intregul continut al desenului sau numai o anumita zona
  • realizeze randari realiste ale modelelor
  • exporte modelele realizate in alte formate grafice
  • inteleaga si sa utilizeze optiuni avansate de modelare
PRET DE LISTA
390 euro fara TVA
DURATA CURS
4 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 351 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 312 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 273 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului ZWCAD vei sti:

  • Cum sa utilizezi conceptele 3D
  • Cum sa activezi spatiul de lucru 3D (3D Workspace)
  • Cum sa utilizezi cubul de vizualizare (ViewCube)
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Orbit
  • Cum sa utilizezi presetarile 3D View
  • Cum sa utilizezi instrumentul SteeringWheels
  • Cum sa utilizezi modul 3D Object Snap
  • Cum sa utilizezi stilurile de vizualizare
  • Cum sa utilizezi sistemul de coordonate 3D
  • Cum sa utilizezi optiunea Dynamic UCS
  • Cum sa gestionezi sistemul de coordonate utilizator
  • Cum sa creezi un paralelipiped (Solid Box)
  • Cum sa creezi un cilindru (Solid Cylinder)
  • Cum sa creezi un con (Solid Cone)
  • Cum sa creezi o sfera (Solid Sphere)
  • Cum sa creezi o piramida (Solid Pyramid)
  • Cum sa creezi o pana (Solid Wedge)
  • Cum sa creezi un tor (Solid Torus)
  • Cum sa creezi obiecte extrudate (Extrude)
  • Cum sa creezi obiecte de revolutie (Revolve)
  • Cum sa creezi obiecte cu sectiune variabila (Loft)
  • Cum sa creezi obiecte cu sectiune constanta (Sweep)
  • Cum sa utilizezi comanda Polysolid
  • Cum sa utilizezi comanda Presspull
  • Cum sa creezi un paralelipiped de tip Mesh (Mesh Box)
  • Cum sa creezi un con de tip Mesh (Mesh Cone)
  • Cum sa creezi un cilindru de tip Mesh (Mesh Cylinder)
  • Cum sa creezi o sfera de tip Mesh (Mesh Sphere)
  • Cum sa creezi o piramida de tip Mesh (Mesh Pyramid)
  • Cum sa creezi o pana de tip Mesh (Mesh Wedge)
  • Cum sa creezi un tor de tip Mesh (Mesh Torus)
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Revolved Mesh
  • Cum sa utilizezi conanda 3D Edge Mesh
  • Cum sa utilizezi conanda 3D Ruled Mesh
  • Cum sa utilizezi conanda 3D Tabulated Mesh
  • Cum sa gestionezi optiunile primitivelor de tip Mesh
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Helix
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Polyline
  • Cum sa editezi geometria de tip Mesh
  • Cum sa convertesti obiecte solide in obiecte de tip Mesh
  • Cum sa utilizezi comanda Smooth More
  • Cum sa utilizezi comanda Smooth Less
  • Cum sa rafinezi un obiect de tip Mesh
  • Cum sa adaugi un bosaj (Crease)
  • Cum sa indepartezi un bosaj (Crease)
  • Cum sa gestionezi optiunile Mesh Tessellation
  • Cum sa divizezi fetele unui obiect de tip Mesh
  • Cum sa extrudezi fetele unui obiect de tip Mesh
  • Cum sa unesti fetele unui obiect de tip Mesh
  • Cum sa creezi o gaura intr-un obiect de tip Mesh
  • Cum sa inchizi o gaura intr-un obiect de tip Mesh
  • Cum sa indepartezi o fata a unui obiect de tip Mesh
  • Cum sa rotesti o fata de forma triunghiulara
  • Cum sa convertesti un obiect de tip Mesh in solid
  • Cum sa convertesti un obiect de tip Mesh in suprafete
  • Cum sa deformezi un obiect de tip Mesh
  • Cum sa utilizezi conceptul Surface Modeling
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Network Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Lofted Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Swept Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Planar Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tipn Extruded Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Revolved Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Blend Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Patch Surface
  • Cum sa creezi o suprafata de tip Offset Surface
  • Cum sa racordezi o suprafata
  • Cum sa tai o suprafata
  • Cum sa indepartezi taietura unei suprafete
  • Cum sa extinzi o suprafata
  • Cum sa sculptezi o suprafata
  • Cum sa covertesti o suprafata in NURBS
  • Cum sa editezi o suprafata de tip NURBS la nivel de puncte de vertex
  • Cum sa afisezi sau sa ascunzi punctele de vertex
  • Cum sa reconstruiesti puncte de vertex
  • Cum sa adaugi puncte de vertex
  • Cum sa stergi puncte de vertex
  • Cum sa extragi generatoare (Isolines)
  • Cum sa proiectezi curbe pe o suprafata
  • Cum sa analizezi continuitatea unei suprafete
  • Cum sa analizezi curbura unei suprafete
  • Cum sa efectuezu o analiza de proiect
  • Cum sa utilizezi un nor de puncte (Point Cloud)
  • Cum sa atasezi un nor de puncte
  • Cum sa controlezi marimea punctelor si nivelul de detaliere
  • Cum sa utilizezi o schema de culori pentru vizualizarea norului de puncte
  • Cum sa utilizezi efecte de iluminare pentru vizualizarea norului de puncte
  • Cum sa decupezi un nor de puncte
  • Cum sa creezi obiecte geometrice utilizand un nor de puncte
  • Cum sa extragi geometrie dintr-un nor de puncte
  • Cum sa gestionezi transparenta norului de puncte
  • Cum sa utilizezi interfata Point Cloud Manager
  • Cum sa utilizezi instrumentele Gizmos
  • Cum sa selectezi obiecte 3D
  • Cum sa oglindesti obiecte in spatiul 3D
  • Cum sa muti obiecte in spatiul 3D
  • Cum sa aliniezi obiecte in spatiul 3D
  • Cum sa rotesti obiecte in spatiul 3D
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Rectangular Array
  • Cum sa utilizezi comanda Stepped 3D Rectangular Array
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Polar Array
  • Cum sa utilizezi comanda Stepped 3D Polar Array
  • Cum sa utilizezi comanda 3D Path Array
  • Cum sa scalezi obiecte in spatiul 3D
  • Cum sa editezi primitive 3D
  • Cum sa editezi sub-obiecte 3D
  • Cum sa utilizezi operatiile de tip Boolean
  • Cum sa utilizezi comanda Union
  • Cum sa utilizezi comanda Subtract
  • Cum sa utilizezi comandaIntersect
  • Cum sa adaugi o tesitura unui solid
  • Cum sa adaugi o racordare unui solid
  • Cum sa tesesti o muchie a unui solid
  • Cum sa racordezi o muchie a unui solid
  • Cum sa editezi sub-obiecte dincadrul solidelor compozite
  • Cum sa extragi muchii din obiecte 3D
  • Cum sa imprimi un contur intr-un solid
  • Cum sa colorezi muchiile unui solid
  • Cum sa copiezi muchiile unui solid
  • Cum sa extrudezi fetele unui solid
  • Cum sa inclini fetele unui solid
  • Cum sa muti fetele unui solid
  • Cum sa copiezi fetele unui solid
  • Cum sa creezi echidistante la fetele unui solid
  • Cum sa stergi fetele unui solid
  • Cum sa rotesti fetele unui solid
  • Cum sa colorezi fetele unui solid
  • Cum sa separi solidele
  • Cum sa creezi solide curate
  • Cum sa creezi obiecte cu pereti subtiri
  • Cum sa verifici validitatea solidelor
  • Cum sa verifici interferenta siolidelor
  • Cum sa tai solidele
  • Cum sa creezi un solid prin adaugarea grosimii unei suprafete
  • Cum sa creezi curbe echidistante la o muchie
  • Cum sa creezi sectiuni plane in solide
  • Cum sa creezi sectiuni frante in solide
  • Cum sa creezi si sa gestionezi traseele de sectionare
  • Cum sa creezi elevatii utilizand plane de sectionare
  • Cum sa gestionezi setarile unei sectiuni
  • Cum sa creezi o reprezentare 2D a unui obiect 3D
  • Cum sa creezi vederi ortografice (Solid View)
  • Cum sa gestionezi vederile ortografice (Solid Draw)
  • Cum sa adaugi vederi suplimentare (Solid Profile)
  • Cum sa creezi desene de executie din obiecte 3D
  • Cum sa creezi o vedere de baza (Base View)
  • Cum sa creezi o vedere de baza a unui model Inventor
  • Cum sa creezi o vedere de baza a unui ansamblu
  • Cum sa creezi proiectii (Projected Views)
  • Cum sa editezi proiectiile
  • Cum sa creezi vederi sectionate
  • Cum sa creezi sectiuni totale (Full Section Views)
  • Cum sa creezi sectiuni partiale (Half Section Views)
  • Cum sa creezi sectiuni decalate (Offset Section Views)
  • Cum sa creezi sectiuni aliniate (Aligned Section Views)
  • Cum sa creezi vederea sectionata a unui obiect
  • Cum sa creezi vederi de tip Cross-Section Views
  • Cum sa modifici modelul de hasurare in sectiuni
  • Cum sa editezi vederile sectionate
  • Cum sa modifici un plan de sectionare
  • Cum sa modifici traselele de sectionare
  • Cum sa modifici eticheta unui traseu de sectionare
  • Cum sa excluzi componente din vederi sectionate
  • Cum sa creezi vederi de tip detaliu
  • Cum sa creezi detalii de tip rectangular
  • Cum sa creezi detalii de tip circular
  • Cum sa modifici o vedere de tip detaliu
  • Cum sa editezi granita unei vederi de detaliu
  • Cum sa modifici identificatorul unui detaliu
  • Cum sa modifici eticheta unui detaliu
  • Cum sa constrangi o vedere la geometria modelului
  • Cum sa gestionezi stilurile sectiunilor
  • Cum sa gestionezi stilurile detaliilor
  • Cum sa setezi un standard pentru vederile desenului
  • Cum sa reimprospatezi vederile desenului
  • Cum sa monitorizezi adnotarile in vederile desenului
  • Cum sa exporti un desen in format PDF
  • Cum sa trimiti modele la o imprimanta 3D
  • Cum sa utilizezi conceptul Electronic Transmittal Set
  • Cum sa exporti un desen in format DWF
  • Cum sa exporti un model in format 3D DWF
  • Cum sa lucrezi cu fisiere DWF
  • Cum sa utilizezi translator-ul de layer-e
  • Cum sa configurezi standardul de desenare
  • Cum sa verifici devierile de la standard
  • Cum sa randezi un model in ZWCAD
  • Cum sa lucrezi cu lumini
  • Cum sa inserezi o lumina de tip Point Light
  • Cum sa inserezi o lumina de tip Spot Light
  • Cum sa inserezi o lumina de tip Distant Light
  • Cum sa inserezi o lumina de tip Web Light
  • Cum sa lucrezi cu lumina solara (Sun Light)
  • Cum sa controlezi fundalul cerului si iluminarea
  • Cum sa utilizezi obiecte cu auto-iluminare
  • Cum sa gestionezi locatia si proprietatile luminilor
  • Cum sa lucrezi cu materiale
  • Cum sa aplici materiale obiectelor si fetelor
  • Cum sa creezi si sa modifici materialele
  • Cum sa utilizezi texturile mapate
  • Cum sa lucrezi cu mape procedurale
  • Cum sa creezi propriile materiale
  • Cum sa salvezi materialele intr-o biblioteca personalizata
  • Cum sa ajustezi maparea materialelor
  • Cum sa creezi o randare
  • Cum sa setezi destinatia randarii
  • Cum sa setezi rezolutia randarii
  • Cum sa creezi presetari pentru randare
  • Cum sa controlezi mediul inconjurator pentru randare
  • Cum sa plasezi camere si sa creezi vederi
  • Cum sa adaugi un fundal unei vederi
  • Cum sa salvezi si sa vizualizezi imaginile randate
  • Cum sa randezi imagini in Cloud
  • Cum sa utilizezi galeria Render
  • Cum sa creezi vederi dinamice si aeriene

Agenda cursului ZWCAD

Modulul 1: Introducere in spatiul tridimensional

Descriere modul

Introducere in spatiul tri-dimensional. Prezentarea metodelor de vizualizare 3D.
Prezentarea menu-urilor si comenzilor disponibile, a facilitatilor de proiectare tri-dimensionala.
Prezentarea uneltelor avansate de vizualizare (View Cube, Steering Wheel).

Lectii

  • Concepte de modelare 3D
  • Prezentarea spatiilor de lucru 3D Workspace
  • Utilizarea comenzii UCS
  • Utilizarea vederilor predefinite (View)
  • Utilizarea optiunii Dynamic UCS
  • Configurarea viewporturilor (Vports)
  • Utilizarea comenzii 3D Orbit
  • Optiuni suplimentare ale comenzii 3D Orbit
  • Utilizarea stilurilor de vizualizare (Visual Styles)
  • Utilizarea cubului de vizualizare (View Cube)
  • Utilizarea rotii de navigare (Steering Wheel)

Modulul 2: Crearea desenelor 3D in ZWCAD

Descriere modul

Prezentarea detaliata a comenzilor de lucru in spatiul 3D. Crearea desenelor 3D.

Lectii

  • Utilizarea comenzii Line in spatiul 3D
  • Utilizarea modurilor OSNAP in spatiul 3D
  • Utilizarea comenzilor MOVE si COPY in spatiul 3D
  • Lucrul cu comanda MIRROR3D
  • Utilizarea comenzii 3DROTATE
  • Utilizarea comenzii 3DALIGN
  • Utilizarea comenzii 3DARRAY
  • Utilizarea comenzii 3DSCALE
  • Utilizarea comenzii 3DMOVE
  • Utilizarea modului Project al comenzii EXTEND
  • Utilizarea comenzii REGION

Modulul 3: Modelarea solidelor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de modelare si editare a solidelor.
Realizarea de aplicatii concrete si modele 3D. Realizarea ansamblurilor 3D si gestionarea acestora.

Lectii

  • Crearea solidelor primitive – BOX
  • Crearea solidelor primitive – CYLINDER
  • Crearea solidelor primitive – CONE
  • Crearea solidelor primitive – SPHERE
  • Crearea solidelor primitive – PYRAMID
  • Crearea solidelor primitive – WEDGE
  • Crearea solidelor primitive – TORUS
  • Utilizarea comenzii POLISOLID
  • Utilizarea comenzii Extrude
  • Extrudarea de-a lungul unei cai (SWEPT)
  • Utilizarea comenzii Revolve
  • Crearea solidelor de tip LOFT
  • Utilizarea comenzii PRESSPULL
  • Crearea solidelor complexe (UNION, SUBTRACT, INTERSECT)
  • Utilizarea comenzilor FILLET si CHAMFER
  • Utilizarea comenzii SLICE
  • Crearea unei sectiuni intru-un solid (SECTION)
  • Utilizarea optiunilor comenzii SOLIDEDIT
  • Utilizarea optiunilor Imprint si Shell ale comenzii SOLIDEDIT
  • Crearea automata a vederilor si sectiunilor (SOLVIEW, SOLDRAW)
  • Crearea solidelor pornind de la desenul 2D
  • Verificarea interferentei intre solide (INTERFERE)

Modulul 4: Constructia suprafetelor 3D

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi pentru crearea suprafetelor tri-dimensionale.
Constructia corpurilor prin suprafete.

Lectii

  • Utilizarea comenzii SURFNETWORK
  • Crearea suprafetelor de tip LOFT
  • Crearea suprafetelor de tip SWEPT
  • Crearea suprafetelor prin extrudare (EXTRUDE)
  • Crearea suprafetelor de revolutie (REVOLVE)
  • Racordarea suprafetelor (SURFBLEND)
  • Constructia suprafetelor tip capac (SURFPATCH)
  • Crearea suprafetelor echidistante (SURFOFFSET)
  • Utilizarea comenzii SURFFILLET
  • Utilizarea comenzilor SURFTRIM si SURFUNTRIM
  • Extinderea suprafetelor (SURFEXTEND)
  • Utilizarea comenzii SURFSCULPT

Modulul 5: Aplicarea suprafetelor de tip Mesh in spatiul 3D

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi pentru crearea suprafetelor de tip MESH.

Lectii

  • Utilizarea comenzii MESH – BOX
  • Utilizarea comenzii MESH – CONE
  • Utilizarea comenzii MESH – CYLINDER
  • Utilizarea comenzii MESH – PYRAMID
  • Utilizarea comenzii MESH – SPHERE
  • Utilizarea comenzii MESH – WEDGE
  • Utilizarea comenzii MESH – TORUS
  • Utilizarea comenzii EDGESURF
  • Utilizarea comenzii RULESURF
  • Utilizarea comenzii TABSURF
  • Utilizarea comenzii REVSURF
  • Utilizarea comenzii MESHSMOOTH
  • Editarea suprafetelor de tip MESH

Modulul 6: Randarea in spatiul tridimensional

Descriere modul

Randarea este un set de operatii complexe in care se vor adauga materiale modelelor tridimensionale, se vor plasa diferite lumini pentru a da un plus de realism scenei si se vor ajusta parametrii de iluminare, umbrire, reflexie si refractie, urmand a se obtine imaginea randata finala.

Lectii

  • Conceptul de randare in ZWCAD
  • Lucrul cu lumini
  • Inserarea unei lumini de tip Point Light
  • Inserarea unei lumini de tip Spot Light
  • Inserarea unei lumini de tip Distant Light
  • Inserarea unei lumini de tip Web Light
  • Lucrul cu lumina solara (Sun Light)
  • Utilizarea obiectelor cu auto-iluminare
  • Lucrul cu materiale
  • Aplicarea de materiale obiectelor si fetelor
  • Crearea si modificarea materialele
  • Utilizarea texturile mapate
  • Lucrul cu mape procedurale
  • Crearea propriilor materiale
  • Salvarea materialelor intr-o biblioteca personalizata
  • Crearea unei randari
  • Setarea rezolutiei randarii
  • Controlul mediului inconjurator pentru randare
  • Plasarea camerelor si crearea vederilor
  • Adaugarea unui fundal unei vederi

Alte cursuri CAD de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 10 tipuri diferite de cursuri Autodesk adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive ZWCAD training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Autodesk, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere ZWCAD propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului ZWCAD.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii IT Learning, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de ZWCAD.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Autodesk, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Acces pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor ZWCAD din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale

Detinem cea mai mare comunitate IT din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursurilor IT Learning suport gratuit (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Excel

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Specialist in domeniul proiectarii asistate de calculator – cod COR 251401”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 %.

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj