Introducere curs Standardul ISO 20000 – Managementul serviciilor informatice

Pentru ca o organizatie sa functioneze in mod eficient, aceasta trebuie sa identifice si sa gestioneze mai multe activitati corelate.

O activitate care consuma resurse si care este gestionata in asa fel incat intrarile sa fie transformate in iesiri este considerata ca fiind un proces.

De multe ori iesirile unui proces devin intrarile altuia.

Integrarea coordonata si implementarea managementului serviciilor garanteaza controlul continuu, o eficienta sporita si oportunitati de imbunatatire continua.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 441 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 392 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 343 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
490 euro fara TVA
DURATA CURS
5 zile (40 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Standardul ISO 20000 – Managementul serviciilor informatice:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a standardului ISO 20000
  • vei putea contribui la aplicarea standardului ISO 20000
  • vei putea contribui la certificarea unitatii in standardul ISO 20000.

Agenda cursului Standardul ISO 20000 – Managementul serviciilor informatice

Modulul 1: Managementul serviciilor – Cerinte

Modulul 2. Indrumari privind aplicarea sistemelor de management al serviciilor

Modulul 3. Ghid privind definirea domeniului de aplicare si aplicabilitatea ISO/IEC 20000-1

Modulul 4. Model de evaluare a procesului

Modulul 5. Exemplu de plan de implementare pentru ISO/IEC 20000-1

Modulul 6. Cerinte pentru organismele care asigura auditul si certificarea sistemelor de management al serviciilor

Modulul 7. Ghid privind integrarea si corelarea ISO/IEC 20000-1: 2018 la ISO 9001: 2015 si ISO/IEC 27001: 2013

Modulul 8. Indrumari privind aplicarea ISO/IEC 20000-1 la serviciile IMM

Modulul 9. Indrumari privind aplicarea ISO/IEC 20000-1 la serviciile cloud

Modulul 10. Concepte si vocabular

Modulul 11. Indrumari privind relatia dintre ISO/IEC 20000-1 si cadrul de referinta pentru managementul serviciilor: ITIL®

Modulul 12. Indrumari privind relatia dintre ISO/IEC 20000-1 si cadrul de referinta pentru managementul serviciilor: CMMI-SVC

Modulul 13. Indrumari privind relatia dintre ISO/IEC 20000-1 si cadrul de referinta pentru managementul serviciilor: COBIT

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj