Introducere cursuri PowerPoint

Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft PowerPoint, dar si celor care au mai lucrat cu acest program. La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza prezentari prin inserare de texte, grafice, poze si efecte de animatie, veti putea face setarile necesare pentru obtinerea sabloanelor si a diapozitivelor Master, veti realiza organigrame si diagrame, veti cunoaste principiile realizarii prezentarilor de impact si ale prezentarii lor in mod profesionist, optiuni avansate de export si distribuire a prezentarilor.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 148 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 132 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 115 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
165 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului PowerPoint vei sti cum poti:

  • insera un nou slide
  • schimba layout-ul unui slide
  • sterge un slide
  • salva prezentarea ca PDF
  • salva prezentarea ca JPEG
  • grupa mai multe slide-uri in sectiuni
  • reseta pozitia, dimensiunea si formatarea placeholder-elor la setarile implicite
  • importa text din Microsoft Word, folosind comanda Slides from Outline
  • schimba spatierea intre caractere
  • folosi comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu majuscule
  • folosi comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu litere mici
  • folosi comanda Change Case, pentru a face ca doar prima litera dintr-o propozitie sa fie cu majuscule
  • folosi comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu majuscule
  • folosi comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu litere mici
  • sterge formatarea textului, folosind comanda Clear All Formatting
  • adauga marcatori (Bullets) unei liste de text
  • adauga numerotare unei liste de text
  • personaliza marcatorii, schimbandu-le culoarea sau adaugand un simbol
  • adauga imagini sub forma de marcatori
  • alege o tema pentru prezentarea ta
  • schimba coloarea de fundal a slide-urilor (Background Color)
  • stabili dimensiunea unui slide
  • stabili modul de afisare a slide-urilor – Portret sau Peisaj
  • insera un tabel, folosind comanda Insert Table
  • insera un spatiu de lucru (spreadsheet) Excel in PowerPoint
  • schimba stilul unui tabel
  • adauga un rand de Total tabelului
  • adauga coloane si randuri noi tabelului
  • uni celule
  • separa celule
  • copia un tabel din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • copia un tabel din Excel in PowerPoint ca simplu text, folosind Paste Special
  • copia un tabel din Excel in PowerPoint ca Microsoft Excel Worksheet Object, creand astfel o legatura dinamica intre tabelul sursa si cel copiat in PowerPoint
  • insera un grafic, folosind comanda Insert Chart
  • schimba tipul de grafic
  • copia un grafic din Excel in PowerPoint
  • copia un grafic din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • copia un grafic din Excel in PowerPoint ca iconita, folosind Paste Special
  • insera o imagine din PC
  • insera o imagine din mediul Online – Bing sau OneDrive
  • insera o Captura de Ecran (screenshot)
  • decupa o anumita portiune de ecran folosind comanda Screen Clipping
  • crea un Album Foto (o prezentare noua, care contine doar poze)
  • elimina fundalul unei poze (Remove Background)
  • schimba luminozitatea si contrastul unei poze (Corrections)
  • schimba culoarea unei poze (Color)
  • adauga un efect artistic (Artistic Effects)
  • comprima pozele intr-o prezentare pentru a le reduce dimensiunea
  • inlocui o poza cu alta (Change Picture)
  • reseta o poza (Reset Picture)
  • adauga un stil pozei (Picture Style)
  • incadra o poza intr-un grafic SmartArt (Picture Layout)
  • decupa o imagine (Crop)
  • decupa o imagine intr-o forma geometrica (Crop to Shape)
  • stabili o dimensiune a pozei manual
  • insera un video din PC
  • insera un video din YouTube
  • insera un video din web, folosind codul embed
  • inregistra un video de ecran (Screen Recording)
  • schimba luminozitatea si contrastul unui video (Corrections)
  • schimba culoarea unui video (Color)
  • crea o coperta pentru video (Poster Frame)
  • reseta design-ul unui video (Reset Design)
  • adauga un stil unui video
  • decupa un video (Crop)
  • adauga un semn de carte unui video (Add Bookmark)
  • taia un video, pentru a crea o portiune specifica (Trim Video)
  • seta un video sa inceapa automat
  • seta un video sa ruleze pe tot ecranul (Full Screen)
  • insera un fisier audio din PC
  • inregistra un fisier audio (Record Audio)
  • adauga un semn de carte fisierului audio (Add Bookmark)
  • taia un fisier audio, pentru a crea o portiune specifica (Trim Audio)
  • seta fisierul audio sa ruleze pe toate slide-urile (Play Across Slides)
  • ascunde fereastra fisierului audio in timpul prezentarii (Hide during Show)
  • seta fisierul audio sa ruleze in fundal
  • insera o forma geometrica
  • insera un patrat
  • insera un triunghi echilateral
  • insera un cerc
  • grupa mai multe obiecte intr-unul grup de obiecte (Group)
  • fuziona mai multe obiecte intr-unul singur (Merge Shapes)
  • alinia mai multe obiecte (Align)
  • formata forme geometrice
  • edita punctele caracteristice ale unei forme geometrice (Edit Points)
  • insera punct caracteristice pe periferia formei
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Lista
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Proces
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Ciclu
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Ierarhie
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Relatie
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Matrice
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Piramida
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Imagine
  • insera o ilustratie SmartArt de tip Office.com
  • ordona elementele unei ilustratii SmartArt
  • schimba layout-ul unui grafic SmartArt
  • schimba culorile unui grafic SmartArt
  • adauga o forma unui grafic SmartArt
  • adauga un stil ilustratiei SmartArt
  • reseta ilustratia SmartArt
  • converti ilustratia SmartArt in forme geometrice simple
  • converti ilustratia SmartArt in text
  • converti o lista de text cu marcatori intr-o ilustratie SmartArt
  • formata o ilustratie SmartArt
  • stabili un efect de tranzitie intre slide-uri
  • personaliza efectul de tranzitie (Effect Options)
  • adauga un sunet de tranzitie
  • schimba durata efectului de tranzitie
  • aplica efectul de tranzitie la toate slide-urile
  • schimba modul de a avansa la slide-ul urmator
  • adauga efecte de animatie unei liste de text
  • adauga efecte de animatie unui grafic
  • personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare serie in parte
  • personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare categorie in parte
  • personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o serie
  • personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o categorie
  • adauga efecte de animatie unei ilustratii SmartArt
  • personaliza efectul de animatie a ilustratiei SmartArt, astfel incat fiecare element (forma geometrica) a ilustratiei sa fie animat pe rand
  • schimba durata unei animatii
  • copia animatia unui obiect pentru a o lipi altui obiect (Animation Painter)
  • seta ordinea in care ruleaza animatiile pe fiecare obiect in parte, folosind panoul Animation Pane
  • seta un declansator care sa porneasca animatia unui obiect (Trigger)
  • activa tab-ul Slide Master
  • crea un Slide Master nou pentru prezentare
  • crea un Layout de slide personalizat
  • crea o schema de culori
  • cauta teme noi
  • crea teme noi
  • salva o tema pentru a putea fi folosita in alte prezentari
  • adauga un Placeholder nou intr-un layout de slide
  • salva Slide Master-ul nou in prezentare, chiar daca nu este folosit (Preserve)
  • salva o prezentare in formatul PowerPoint Show
  • trimite o prezentare prin e-mail
  • salva o prezentare pe One Drive
  • salva o prezentare pe Share Point
  • crea pliante (Handouts) pentru prezentarea ta, pe care le poti trimite in prealabil la cei care vor veni la prezentare
  • crea mini prezentari folosind doar anumite slide-uri din intreaga prezentare (Custom Slide Show)
  • ordona slide-urile in prezentare folosind Slide Sorter

Agenda cursului PowerPoint

Modulul 1: Interfata PowerPoint

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft PowerPoint
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru PowerPoint
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Introducere in PowerPoint

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in PowerPoint, cum ar fi: ce este o prezentare, ce este un diapozitiv. operatii cu diapozitive.

Lectii

  • Crearea unei noi prezentari
  • Schimbarea culorii de fundal
  • Adaugarea unui nou diapozitiv
  • Introducerea textului
  • Adaugarea continutului folosind intrumentul “Outline”

Modulul 3: Lucrul cu tabele in PowerPoint

Descriere modul

Tabelele din PowerPoint au dublu rol: sa afiseze informatii in mod structurat sisa stabileasca pozitiile unde apar diferitele obiecte in cadrul diapozitivelor

Lectii

  • Crearea de tabele
  • Formatarea tabelelor
  • Adaugarea unui rand in tabel
  • Stergerea unui rand al tabelului
  • Adaugarea unei coloane in tabel
  • Stergerea unei coloane a tabelului
  • Unirea si separarea celulelor tabelului
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Word
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Excel

Modulul 4: Formatarea obiectelor PowerPoint

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile standard de lucru cu obiectele PowerPoint. Aceste obiecte, fie poze, forme, ecuatii, casete de text, fie SmartArt-uri (colectii de forme), pot fi mutate, copiate sau formatate cu comenzi specifice fiecaruia.

Lectii

  • Redimensionarea, Mutarea, Copierea obiectelor
  • Schimbarea orientarii unui obiect
  • Formatarea obiectelor
  • Gruparea obiectelor
  • Ordinea obiectelor

Modulul 5: Grafice

Descriere modul

PowerPoint conaine multe tipuri diferite de reprezentãri grafice ce se pot utiliza pentru a informa publicul despre nivelul stocurilor, despre modificãrile organizaaionale, despre cifrele de vanzãri ai multe altele.

Lectii

  • Crearea graficelor
  • Modificarea graficelor
  • Schimbarea tipului unui grafic
  • Schimbarea setului de date
  • Inserarea graficelor din Microsoft Excel
  • Adaugarea unei legende
  • Adaugarea tabelului de date
  • Adaugarea etichetelor de date
  • Adaugarea unei linii de tendinta
  • Reprezentarea unei serii pe o axa secundara

Modulul 6: Organigrame, Diagrame

Descriere modul

Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc

Lectii

  • Inserarea unei diagrame
  • Formatarea unei diagrame
  • Inserarea unei diagrame de proces (Flowchart)
  • Inserarea unei organigrame
  • Formatarea unei organigrame

Modulul 7: Lucrul cu poze intr-o prezentare

Descriere modul

Se prezinta mai multe modalitati prin care se pot aduce intr-un document PowerPoint diferite resurse multimedia (poze, clip art, wordart, figuri geometrice, filme, etc)

Lectii

  • Adaugarea unui Clip Art
  • Adaugarea unei poze de pe disc
  • Adaugarea unei poze online
  • Inserarea unei decupari de ecran (Screen Clipping)
  • Formatarea unei poze
  • Adaugarea efectelor speciale unei poze
  • Schimbarea marimii unei poze
  • Desenarea de linii si figuri geometrice
  • Inserarea unui WordArt

Modulul 8: Sabloane PowerPoint

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).

Lectii

  • Definirea caracteristicilor unui sablon
  • Crearea unei scheme de culori
  • Lucrul cu diapozitive Master
  • Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
  • Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
  • Casuta de notite
  • Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint

Modulul 9: Efecte animate

Descriere modul

Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.

Lectii

  • Inserarea de filme si sunete
  • Stabilirea efectelor animate
  • Reordonarea secventelor de animatie
  • Animatii de intrare si iesire a obiectelor
  • Temporizarea unei animatii
  • Adaugarea animatiilor suplimentare
  • Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat

Modulul 10: Distribuirea unei prezentari

Descriere modul

Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows). Odata finalizata, prezentarea poate fi expusa pe Internet (sau pe Intranet-ul companiei). Exista cateva moduri prin care putem realiza acest lucru.

Lectii

  • Butoane de navigare
  • Prezentari personalizate (Custom Shows)
  • Narrations si Slide Timings
  • Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
  • Publicarea folosind asistentul PowerPoint
  • Link-uri catre alte pagini Web

Modulul 11: Crearea prezentarilor de impact

Descriere modul

Pentru a crea prezentari competitive si atractive, va trebui sa tineti cont de o serie de principii legate de tehnicile de realizare a slide-urilor, alegere a formatarilor si a temelor potrivite, precum si a utilizarii moderate a efectelor de animatie si tranzitie a slide-urilor.

Lectii

  • Regula nr. 1: mai putin=mai bine
  • Regula nr. 2: 6X6=36
  • Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
  • faturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
  • Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
  • Sfaturi pentru folosirea animatiilor

Modulul 12: Presentation Skills

Descriere modul

O prezentare bine facuta trebuie neaparat sa aiba si un prezentator bun. Utilizarea tehnicilor de expunere a prezentarii va sta la baza captivarii auditoriului si va asigura incheierea cu succes a activitatii in PowerPoint.

Lectii

  • Tipuri de prezentari: online/offline
  • Pregatirea speach-ului
  • Speach-ul propriu-zis
  • Gestionarea auditoriului ostil
  • Tehnici de captare a atentiei

Modulul 13: Noutati aduse de Powerpoint 2016 & 2019

Descriere modul

Acest modul pune accentul pe noutatil aduse de ultimele versiuni PowerPoint in scopul imbunatatirii activitatii de realizare a prezentarilor.

Lectii

  • Cum sã fac… (Tell me…) in PowerPoint 2016
  • Noi teme Office in PowerPoint 2016
  • Smart Lookup in PowerPoint 2016
  • Noutaai Backstage View in PowerPoint 2016
  • Noul efect de tranzitie Morph in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Zoom for PowerPoint in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Texh Highlighter in PowerPoint 2019
  • Utilizarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in PowerPoint 2019
  • Inserarea modelelor 3D in PowerPoint 2019
  • Imbunatatiri aduse optiunii Background Removal in PowerPoint 2019
  • Noua optiune de export video 4K in PowerPoint 2019
  • Noile optiuni de inregistrare video si audio in PowerPoint 2019
  • Noul Tab Draw in PowerPoint 2019

Alte cursuri Microsoft Office de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 30 tipuri diferite de cursuri Microsoft Office adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive PowerPoint training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere PowerPoint propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului PowerPoint.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii PowerPoint si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de PowerPoint.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile PowerPoint

Toti participantii la cursurile noastre PowerPoint primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale PowerPoint

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit PowerPoint (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor PowerPoint

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – PowerPoint – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj