Introducere curs Microsoft Office

Acest curs in clasa cu instructor va prezinta cele mai solicitate tehnici de lucru, concepte si metode utilizate in programele Microsoft Excel, Access, Word, PowerPoint si Outlook. La finalul acestui curs, veti putea realiza calcule prin utilizarea avansata a functiilor si formulelor, veti realiza si gestiona Tabele Pivot si Grafice Pivot asociate in Microsoft Excel, veti dobandi cunostinte solide despre crearea si gestionarea unei baze de date in microsoft Access, veti putea crea documente complete si procesa texte in Microsoft Word, veti putea crea prezentari profesionale in Microsoft PowerPoint, veti putea trimite e-mail-uri, sa gestionati calendare si sarcini de lucru in Microsoft Outlook.

Cursul Microsoft Office – Pachet Accelerat (pentru business) este disponibil pentru versiunile de Microsoft Office: 2019, 2016, 2013 si 2010

Cursul Microsoft Office se adreseaza utilizatorilor de business, care isi propun sa:

  • dobandeasca cunostinte si abilitati de lucru cu Microsoft Office la nivel mediu-avansat
  • cunoasca si sa utilizeze tipurile de date din Excel.
  • cunoasca si sa isi consolideze cunostintele in utilizarea functiilor si formulelor Excel.
  • creeze si sa gestioneze metode complexe de analiza a datelor in Excel.
  • creeze si sa gestioneze o baza de date in Microsoft Access.
  • proceseze texte si sa utilizeze metode avansate de creare a documentelor Microsoft Word
  • creeze prezentari la nivel profesional in Microsoft PowerPoint
  • creeze si sa trimita e-mail-uri utilizand programul Microsoft Outlook
  • creeze si sa gestioneze calendare, intalniri, sarcini de lucru in Microsoft Outlook
PRET DE LISTA
350 euro fara TVA
DURATA CURS
5 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 315 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 280 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 245 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului Microsoft Office vei sti:

  • Cum diferentiezi diferitele tipuri de date in Excel (numere, date, texte)
  • Cum poti folosi Format Painter pentru a copia formatarea unei celule si a o aplica altei celule
  • Cum poti formata numerele astfel incat sa fie afisate ca valori monetare
  • Cum poti formata datele calendaristice astfel incat sa fie afisate in formatul unei anumite tari
  • Cum poti formata datele calendaristice astfel incat sa fie afisate in formatul “Long Date”
  • Cum poti sa creezi un format personalizat (Custom Format) pentru orice tip de date
  • Cum poti scrie o functie mai usor, folosind tasta TAB (Autocomplete) pentru a insera automat functia selectata.
  • Cum poti sa insumezi o serie de valori numerice (SUM)
  • Cum poti sa numeri informatii din celule (COUNT, COUNTA)
  • Cum poti sa obtii media unor valori numerice (AVERAGE)
  • Cum poti folosi functia SUMIF pentru a insuma valorile dintr-un interval care respecta criteriile pe care le specificati.
  • Cum poti folosi functia COUNTIF pentru a contoriza celulele care indeplinesc un criteriu.
  • Cum poti folosi functia AVERAGEIF pentru a returna media aritmetica a tuturor celulelor dintr-un interval care indeplinesc un anumit criteriu.
  • Cum poti sorta rapid datele de pe o singura coloana
  • Cum poti sorta doua coloane simultan
  • Cum poti filtra datele din tabel folosind comanda AutoFilter.
  • Cum poti elimina filtrele de pe toate coloanele
  • Cum poti filtra datele dupa criterii mai complexe, folosind Custom Filter.
  • Cum poti insera un grafic care sa reprezinte perfect datele tale din tabel folosind comanda super ajutatoare Recommended Charts
  • Cum poti formata graficele
  • Cum poti schimba tipul de grafic
  • Cum poti adauga date noi care sa fie reprezentate pe grafic
  • Cum poti salva un grafic ca sablon, pentru a putea fi refolosit
  • Cum poti filtra un grafic, fara a filtra tabelul
  • Cum poti schimba stilul unui grafic
  • Cum poti schimba setul de culori ale graficului
  • Cum poti adauga elemente noi pe grafic (legenda, axa orizontala sau verticala, etichete de valori, etc.)
  • Cum poti aranja documentul in pagina, folosind super comanda Page Break Preview (mod de vizualizare a documentului)
  • Cum poti stabili zona de imprimare (Set Print Area)
  • Cum poti stabili orientarea documentului
  • Cum poti seta repetarea capului de tabel si pe celelalte foi ale documentului, folosind comanda Print Titles
  • Cum poti afisa numerotarea paginilor documentului printat
  • Cum poti aranja continutul foilor pe centru
  • Cum poti imparti foaia in cadrane diferite, folosind comanda Split
  • Cum poti “ingheta” capul tabelului folosind comanda Freeze Panes astfel incat sa fie vizibil atunci cand facem scroll down
  • Cum poti “ingheta” prima coloana a tabelului folosind comanda Freeze Panes, astfel incat sa fie vizibila atunci cand facem scroll right
  • Cum poti “ingheta” si randuri si coloane folosind comanda Freeze Panes
  • Cum poti aranja doua sau mai multe ferestre Excel deschise, astfel incat sa fie toate vizibile pe ecran, folosind comanda Arrange All
  • Cum poti efectua operatiuni de baza (inserare, stergere, selectare, ascundere) cu coloane (columns) si randuri (rows)
  • Cum poti sa sortezi datele dupa o lista de sortare personalizata
  • Cum poti creea o lista de sortare personalizata
  • Cum poti sa sortezi mai multe coloane simultan
  • Cum poti sa sortezi datele pe orizontala (pe rand)
  • Cum poti sa sortezi datele in functie de formatarea celulelor
  • Cum poti sa filtrezi un tabel dupa oricate criterii complexe, folosind cel mai puternic tip de filtrare din Excel – Advanced Filter
  • Cum poti sa creezi un panou de control (o zona de celule in care scriem criteriile de filtrare) pentru a-l putea folosi la o filtrare avansata
  • Cum poti sa filtrezi un tabel pe orizontala
  • Cum poti sa extragi doar valorile unice de pe o anumita coloana folosind Advanced Filter
  • Cum poti extrage rezultatul filtrarii intr-o alta foaie de calcul decat cea unde se afla tabelul
  • Cum poti scoate in evidenta anumite valori (numerice sau text) in functie de o conditie logica (ex. Greater than, Less than, Equal to, Between, etc)
  • Cum poti scoate in evidenta valori peste/sub media aritmetica a tuturor valorilor de pe coloana/rand
  • Cum poti aplica Cell Icons pe celulele care contin valori numerice
  • Cum poti scoate in evidenta valorile duble
  • Cum poti aplica Data Bars pe celulele care contin valori numerice pentru a le putea compara vizual
  • Cum poti utiliza Data Validation pe valori numerice
  • Cum poti utiliza Data Validation pe texte
  • Cum poti utiliza Data validation pe date calendaristice
  • Cum poti creea un mesaj Error Alert personalizat
  • Cum poti creea o lista derulanta din care sa poti alege valoarea dorita
  • Cum poti schimba referinta unei celule intr-o formula, in functie de situatie (tasta F4)
  • Cum poti sa utilizezi referinte relative in formule
  • Cum poti sa utilizezi referinte absolute sau mixte de celule
  • Cum poti sa scrii corect o formula, utilizand bara de formule
  • Cum poti sa folosesti caseta de dialog Insert Function
  • Cum poti sa validezi o formula in celula
  • Cum poti sa editezi o formula aflata intr-o celula
  • Cum poti sa copiezi o formula in alte celule
  • Cum poti utiliza functiile de Agregare Conditionate – SUMIFS, COUNTIFS, AVERAGEIFS
  • Cum poti atribui un nume unui set de date – NAME RANGE, pentru a putea fi folosit ulterior in diverse operatii in Excel (filtrare, functii, etc.)
  • Cum poti scrie data curenta intr-o celula cu o formula (TODAY)
  • Cum poti scrie data curenta intr-o celula fara formula
  • Cum poti insera in celula ora si minutul curente cu formula (NOW)
  • Cum poti insera in celula ora si minutul curente fara formula
  • Cum poti sa extragi anul, luna si ziua din datele calendaristice
  • Cum poti sa recompui o data calendaristica utilizand anul, luna si ziua (DATE)
  • Cum poti sa aduni la o data calendaristica un anumit numar de ani, luni si zile
  • Cum poti sa calculezi diferenta intre doua date (DATEDIF – functie “secreta”)
  • Cum poti sa calculezi numarul de zile dintr-o perioada (NETWORKDAYS)
  • Cum poti sa determini urmatoarea zi lucratoare dintr-o perioada (WORKDAY)
  • Cum poti sa aduni corect datele de tip ora-minut-secunda
  • Cum poti elimina spatiile in plus dintr-un text (TRIM)
  • Cum poti transforma un text in litere mici (LOWER)
  • Cum poti transforma un text in litere mari (UPPER)
  • Cum poti scrie un text in format “Nume propriu” (PROPER)
  • Cum poti extrage informatii din stanga, interiorul sau dreapta unui text (LEFT, MID, RIGHT)
  • Cum poti sa cauti un sir de caractere intr-un text (FIND, SEARCH)
  • Cum poti ca inlocuiesti un sir de caractere intr-un text (SUBSTITUTE)
  • Cum poti sa desparti un text pe mai multe coloane (Text to Columns)
  • Cum poti sa cauti o informatie pe o coloana (VLOOKUP)
  • Cum poti sa cauti o informatie pe un rand (HLOOKUP)
  • Cum poti sa utilizezi corect cautarea exacta sau cautarea aproximativa
  • Cum poti sa eviti aparitia erorilor de cautare si regasire de date
  • Cum poti sa folosesti corect functia LOOKUP
  • Cum poti sa cauti o informatie dupa un criteriu combinat
  • Cum poti sa scrii si sa evaluezi teste logice cu o singura conditie
  • Cum poti sa scrii si sa evaluezi teste logic formate din conditii multiple (AND, OR)
  • Cum poti sa iei decizii in urma evaluarii testelor logice (IF)
  • Cum poti construi structuri decizionale multiple (Nested Ifs)
  • Cum poti trata erorile din celule (IFERROR, IFNA)
  • Cum poti sa utilizezi functia SUMIF (adunare conditionata de un singur criteriu)
  • Cum poti sa folosesti functia COUNTIF (numarare conditionata de un singur sriteriu)
  • Cum poti sa folosesti functia AVERAGEIF (calculul mediei pe baza unui singur criteriu)
  • Cum poti sa folosesti functia SUMIFS (adunare conditionata de mai multe criterii ce trebuie indeplinite simultan)
  • Cum poti sa folosesti functia COUNTIFS (numarare conditionata de mai multe criterii ce trebuie indeplinite simultan)
  • Cum poti sa folosesti functia AVERAGEIFS (calculul mediei conditionat de mai multe criterii ce trebuie indeplinite simultan)
  • Cum poti sa atribui un nume unui range utilizand caseta de nume (Name Box)
  • Cum poti sa atribui un nume unui range utilizand caseta Define Name
  • Cum poti sa creezi un set de range-uri denumite folosind comanda Create from Selection
  • Cum poti sa creezi range-uri denumite dinamice utilizand functia OFFSET
  • Cum poti sa utilizezi range-urile denumite in formule
  • Cum poti crea rapoarte de analiza a datelor in cateva secunde, folosind Pivot Tables
  • Cum poti afisa Subtotaluri intr-un tabel Pivot
  • Cum poti afisa Grand Total pe randuri sau coloane
  • Cum poti grupa valori numerice pe intervale
  • Cum poti grupa date calendaristice pe zile, luni, ani sau trimestre
  • Cum poti afisa valorile ca procente din Grand Total
  • Cum poti filtra tabelul pivot
  • Cum poti denumi tabelul pivot
  • Cum poti reselecta datle sursa pe care se bazeaza tabelul pivot
  • Cum poti schimba functia prin care sunt calculate valorile din campul Values
  • Cum poti creea un Pivot Chart (grafic pivot) bazat pe tabelul pivot
  • Cum poti schimba Layout-ul tabelului Pivot
  • Cum sa personalizezi mediul de lucru Access
  • Cum sa definesti o baza de date
  • Cum sa definesti tipurile de baze de date
  • Cum sa definesti obiectele dintr-o baza de date
  • Cum sa definesti un tabel
  • Cum sa structurezi datele intr-un tabel
  • Cum sa definesti tipurile de date in Access
  • Cum sa inserezi date intr-un tabel
  • Cum sa actualizezi datele intr-un tabel
  • Cum sa stergi datele intr-un tabel
  • Cum sa filtrezi datele intr-un tabel
  • Cum sa sortezi datele intr-un tabel
  • Cum sa modifici structura unui tabel
  • Cum sa definesti o legatura intre tabele
  • Cum sa definesti o legatura de tip “one-to-many”
  • Cum sa definesti o legatura de tip “many-to-many”
  • Cum sa definesti o interogare
  • Cum sa definesti tipurile de interogari in Access
  • Cum sa utilizezi operatori de interogare (between, in , is, like)
  • Cum sa definesti coloane calculate
  • Cum sa definesti un formular Access (User Form)
  • Cum sa creezi un formular rapid folosind AutoForm
  • Cum sa modifici formularele folosind designerul
  • Cum sa definesti un raport Access
  • Cum sa creezi un raport rapid folosind AutoReport
  • Cum sa modifici un raport folosind designerul de rapoarte
  • Cum sa creezi un raport de la zero
  • Cum sa folosesti formatarea conditionata intr-un raport
  • Cum sa adaugi un antet/subsol unui raport
  • Cum sa grupezi datele intr-un raport
  • Cum sa definesti modul de afisare intr-un raport
  • Cum sa utilizezi constrangerea NOT NULL
  • Cum sa utilizezi constrangerea UNIQUE
  • Cum sa utilizezi constrangerea CHECK
  • Cum sa utilizezi constrangerea PRIMARY KEY
  • Cum sa utilizezi constrangerea FOREIGN KEY
  • Cum sa utilizezi interogari parametrizate
  • Cum sa utilizezi interogari incrucisate
  • Cum sa utilizezi subinterogari
  • Cum sa utilizezi interogari de tip modificare de date (Update Query)
  • Cum sa utilizezi interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • Cum sa utilizezi interogari de tip inserare de date (Append Query)
  • Cum sa utilizezi interogari de tip creare de tabel (Make Table Query)
  • Cum sa utilizezi limbajul SQL
  • Cum sa utilizezi operatori SQL
  • Cum sa utilizezi instructiuni SQL (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE)
  • Cum sa utilizezi limbajul SQL in detaliu (clauzele GROUP BY, HAVING, WHERE, ORDER BY)
  • Cum sa utilizezi obiecte, proprietati
  • Cum sa utilizezi subformulare
  • Cum sa utilizezi scenariul “master-details”
  • Cum sa utilizezi obiecte, proprietati
  • Cum sa creezi subrapoarte
  • Cum sa utilizezi functii agregate
  • Cum sa creezi un raport tip etichete (Mailing labels)
  • Cum sa creezi rapoarte de tip matrice
  • Cum sa creezi rapoarte cu grafice
  • Cum sa importi/exporti date Microsoft Excel
  • Cum sa exporti date in Microsoft Word
  • Cum sa utilizezi tabele legate (Linked Tales)
  • Cum sa utilizezi date in format XML
  • Cum sa creezi un nou document nou
  • Cum sa creezi un nou document bazat pe un sablon
  • Cum sa salvezi un document
  • Cum sa schimbi locatia de salvare a unui document
  • Cum sa deschizi un document existent
  • Cum sa setezi calea implicita de salvare a unui document
  • Cum sa modifici numele utilizatorului
  • Cum sa aplici o formatare simpla textului
  • Cum sa afisezi marcatorii de paragraf
  • Cum sa copiezi formatarea unui text si sa o aplici altui text
  • Cum sa aplici un efect unui text
  • Cum sa adaugi marcatori sau numerotare unei liste de text
  • Cum sa setezi spatierea intre linii de text
  • Cum sa evidentiezi texte cu o anumita culoare
  • Cum sa aplici stiluri unui text
  • Cum sa cresti sau sa descresti nivelul de indentare al paragrafelor
  • Cum sa aplici borduri paragrafelor
  • Cum sa sortezi paragrafe dupa text, numere sau date in ordine ascendenta sau descendenta
  • Cum sa modifici culoarea fontului
  • Cum sa modifici caracteristicile de ingrosare, inclinare si subliniere ale textelor
  • Cum sa selectezi cuvinte, propozitii sau paragrafe
  • Cum sa selectezi obiecte inserate in pagina
  • Cum sa utilizezi comanda Find pentru a gasi un text
  • Cum sa utilizezi comanda Replace pentru a inlocui un text
  • Cum sa gasesti si sa selectezi texte dupa atribute de formatare
  • Cum sa gasesti si sa inlocuiesti texte utilizand caractere de inlocuire
  • Cum sa gasesti si sa inlocuiesti caractere speciale
  • Cum sa utilizezi panoul de navigare (Navigation Panel) pentru a gasi texte
  • Cum sa gasesti o anumita pagina a documentului
  • Cum sa gasesti o anumita sectiune a documentului
  • Cum sa gasesti o anumita linie a documentului
  • Cum sa inserezi o coperta (Cover Page)
  • Cum sa inserezi o pagina goala (Blank Page)
  • Cum sa inserezi un salt de pagina (Page Break)
  • Cum sa inserezi un tabel (Table)
  • Cum sa inserezi o poza (Picture)
  • Cum sa inserezi o poza de pe internet (Online Picture)
  • Cum sa inserezi forme (Shapes)
  • Cum sa inserezi un SmartArt
  • Cum sa inserezi un grafic (Chart)
  • Cum sa inserezi o captura de ecran (Screenshot)
  • Cum sa inserezi o portiune a unui ecran (Screen Clipping)
  • Cum sa inserezi un fisier video
  • Cum sa inserezi o legatura rapida (Hyperlink)
  • Cum sa inserezi un semn de carte (Bookmark)
  • Cum sa inserezi referinte incrucisate (Cross-reference)
  • Cum sa inserezi un comentariu (Comment)
  • Cum sa inserezi un antet (Header)
  • Cum sa inserezi un subsol (Footer)
  • Cum sa inserezi numarul paginii (Page Number)
  • Cum sa inserezi o caseta de text (Text Box)
  • Cum sa inserezi automat si rapid anumite texte (Quick Parts)
  • Cum sa inserezi o linie de semnatura (Signature Line)
  • Cum sa inserezi data si timpul curente (Date & Time)
  • Cum sa incorporezi diverse obiecte (Embedded Objects)
  • Cum sa inserezi ecuatii (Equations)
  • Cum sa inserezi simboluri speciale (Symbols)
  • Cum sa modifici tema unui document (Themes)
  • Cum sa aplici un stil predefinit unui document (Built-In Styles)
  • Cum sa schimbi setul de culori pentru o tema (Colors)
  • Cum sa modifici spatierea paragrafelor (Paragraph Spacing)
  • Cum sa inserezi un text de fundal (Watermark)
  • Cum sa modifici culoarea fundalului paginii (Page Color)
  • Cum sa adaugi borduri la o pagina (Page Borders)
  • Cum sa modifici marginile paginii (Margins)
  • Cum sa modifici orientarea paginii (Orientation)
  • Cum sa modifici marimea paginii (Size)
  • Cum sa setezi scrierea pe mai multe coloane (Columns)
  • Cum sa setezi intreruperi de pagina
  • Cum sa setezi intreruperi de coloana
  • Cum sa inserezi o sectiune noua in document
  • Cum sa utilizezi despartirea in silabe (Hiphenation)
  • Cum sa inserezi un alineat (Indent)
  • Cum sa modifici spatierea paragrafelor (Spacing)
  • Cum sa utilizezi panoul de selectie (Selection Pane)
  • Cum sa modifici pozitia unei poze in raport cu un text (Position)
  • Cum sa aduci un obiect in fata unui alt obiect (Brink Forward)
  • Cum sa aduci un obiect in prim-plan (Bring to Front)
  • Cum sa trimiti un obiect in spatele altui obiect (Send Backward)
  • Cum sa trimiti un obiect in fundal (Send to Back)
  • Cum sa aliniezi obiecte (Align)
  • Cum sa grupezi obiecte (Group)
  • Cum sa rotesti obiecte (Rotate)
  • Cum sa inserezi un cuprins (Table of Contents)
  • Cum sa actualizezi cuprinsul
  • Cum inserezi o Nota de Subsol (Foot Note)
  • Cum sa inserezi o Nota de Final (End Note)
  • Cum sa inserezi o lista de cuvinte-cheie (Insert Index)
  • Cum sa inserezi o Citare pentru a face trimitere la o sursa de informatii externa (Insert Citation)
  • Cum sa administrezi sursele citate in document (Manage Sorces)
  • Cum sa inserezi o bibliografie (Bibliography)
  • Cum sa etichetezi o poza sau un obiect (Insert Caption)
  • Cum sa inserezi un cuprins al figurilor (Insert Table of Figures)
  • Cum sa inserezi un cuprins al surselor citate (Insert Table of Authorities)
  • Cum sa creezi plicuri pentru corespondenta (Envelopes)
  • Cum sa creezi etichete (Labels)
  • Cum sa creezi scrisori (Mail Merge – Letters)
  • Cum sa creezi mesaje de posta electronica (Mail Merge – E-mail Messages)
  • Cum sa selectezi lista de corespondenta (Select Recipients)
  • Cum sa editezi lista de corespondenta (Edit Recipient List)
  • Cum sa inserezi campuri in interiorul textului (Insert Merge Fields)
  • Cum sa inserezi o adresa postala (Address Block)
  • Cum sa inserezi o formula de salut (Greeting Line)
  • Cum sa previzualizezi rezultatele
  • Cum sa finalizezi activitatea Mail Merge
  • Cum sa verifici ortografia textului (Spelling and Grammar)
  • Cum sa utilizezi colectia de sinonime (Thesaurus)
  • Cum sa obtii numarul de linii, cuvinte si caractere (Word count)
  • Cum sa obtii informatii online despre textul selectat (Smart Lookup)
  • Cum sa faci traducerea textului intr-o alta limba (Translate)
  • Cum sa alegi limba pentru verificarea ortografiei (Language)
  • Cum sa urmaresti modificarile (Track Changes)
  • Cum sa accepti sau nu modificarile propuse (Changes –Accept/Reject)
  • Cum sa compari doua documente (Compare)
  • Cum sa combini mai multe editii ale documentlui intr-un singur fisier
  • Cum sa restrictionezi editarea si formatarea unui document
  • Cum sa modifici vederile unui document (Views)
  • Cum sa activezi/dezactivezi riglele (Ruler)
  • Cum sa activezi/dezactivezi panoul de navigare (Navigation Pane)
  • Cum sa maresti/micsorezi imaginea documentului (Zoom)
  • Cum sa imparti zona de lucru in doua ecrane (Split)
  • Cum sa afisezi toate documentele deschise pe ecran (Arrange All)
  • Cum sa comuti la vizualizarea altui document (Switch Windows)
  • Cum poti sa inserezi un nou slide
  • Cum poti sa schimbi layout-ul unui slide
  • Cum poti sa stergi un slide
  • Cum poti sa salvezi prezentarea ca PDF
  • Cum poti sa salvezi prezentarea ca JPEG
  • Cum poti sa grupezi mai multe slide-uri in sectiuni
  • Cum poti sa resetezi pozitia, dimensiunea si formatarea placeholder-elor la setarile implicite
  • Cum poti importa text din Microsoft Word, folosind comanda Slides from Outline
  • Cum poti sa schimbi spatierea intre caractere
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu litere mici
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca doar prima litera dintr-o propozitie sa fie cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu litere mici
  • Cum poti sterge formatarea textului, folosind comanda Clear All Formatting
  • Cum poti adauga marcatori (Bullets) unei liste de text
  • Cum poti adauga numerotare unei liste de text
  • Cum poti personaliza marcatorii, schimbandu-le culoarea sau adaugand un simbol
  • Cum poti adauga imagini sub forma de marcatori
  • Cum poti alege o tema pentru prezentarea ta
  • Cum poti schimba coloarea de fundal a slide-urilor (Background Color)
  • Cum poti stabili dimensiunea unui slide
  • Cum poti stabili modul de afisare a slide-urilor – Portret sau Peisaj
  • Cum poti insera un tabel, folosind comanda Insert Table
  • Cum poti insera un spatiu de lucru (spreadsheet) Excel in PowerPoint
  • Cum poti schimba stilul unui tabel
  • Cum poti adauga un rand de Total tabelului
  • Cum poti adauga coloane si randuri noi tabelului
  • Cum poti uni celule
  • Cum poti separa celule
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca simplu text, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca Microsoft Excel Worksheet Object, creand astfel o legatura dinamica intre tabelul sursa si cel copiat in PowerPoint
  • Cum poti insera un grafic, folosind comanda Insert Chart
  • Cum poti schimba tipul de grafic
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint ca iconita, folosind Paste Special
  • Cum poti insera o imagine din PC
  • Cum poti insera o imagine din mediul Online – Bing sau OneDrive
  • Cum poti insera o Captura de Ecran (screenshot)
  • Cum poti decupa o anumita portiune de ecran folosind comanda Screen Clipping
  • Cum poti crea un Album Foto (o prezentare noua, care contine doar poze)
  • Cum poti elimina fundalul unei poze (Remove Background)
  • Cum poti schimba luminozitatea si contrastul unei poze (Corrections)
  • Cum poti schimba culoarea unei poze (Color)
  • Cum poti adauga un efect artistic (Artistic Effects)
  • Cum poti comprima pozele intr-o prezentare pentru a le reduce dimensiunea
  • Cum poti sa inlocuiesti o poza cu alta (Change Picture)
  • Cum poti sa resetezi o poza (Reset Picture)
  • Cum poti sa adaugi un stil pozei (Picture Style)
  • Cum poti sa incadrezi o poza intr-un grafic SmartArt (Picture Layout)
  • Cum poti sa decupezi o imagine (Crop)
  • Cum poti sa decupezi o imagine intr-o forma geometrica (Crop to Shape)
  • Cum poti stabili o dimensiune a pozei manual
  • Cum poti sa inserezi un video din PC
  • Cum poti sa inserezi un video din YouTube
  • Cum poti sa inserezi un video din web, folosind codul embed
  • Cum poti sa inregistrezi un video de ecran (Screen Recording)
  • Cum poti schimba luminozitatea si contrastul unui video (Corrections)
  • Cum poti schimba culoarea unui video (Color)
  • Cum poti crea o coperta pentru video (Poster Frame)
  • Cum poti reseta design-ul unui video (Reset Design)
  • Cum poti adauga un stil unui video
  • Cum poti decupa un video (Crop)
  • Cum poti adauga un semn de carte unui video (Add Bookmark)
  • Cum poti taia un video, pentru a crea o portiune specifica (Trim Video)
  • Cum poti seta un video sa inceapa automat
  • Cum poti seta un video sa ruleze pe tot ecranul (Full Screen)
  • Cum poti insera un fisier audio din PC
  • Cum poti inregistra un fisier audio (Record Audio)
  • Cum poti adauga un semn de carte fisierului audio (Add Bookmark)
  • Cum poti taia un fisier audio, pentru a crea o portiune specifica (Trim Audio)
  • Cum poti seta fisierul audio sa ruleze pe toate slide-urile (Play Across Slides)
  • Cum poti ascunde fereastra fisierului audio in timpul prezentarii (Hide during Show)
  • Cum poti seta fisierul audio sa ruleze in fundal
  • Cum poti insera o forma geometrica
  • Cum poti insera un patrat
  • Cum poti insera un triunghi echilateral
  • Cum poti insera un cerc
  • Cum poti grupa mai multe obiecte intr-unul grup de obiecte (Group)
  • Cum poti fuziona mai multe obiecte intr-unul singur (Merge Shapes)
  • Cum poti alinia mai multe obiecte (Align)
  • Cum poti formata forme geometrice
  • Cum poti edita punctele caracteristice ale unei forme geometrice (Edit Points)
  • Cum poti insera punct caracteristice pe periferia formei
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Lista
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Proces
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Ciclu
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Ierarhie
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Relatie
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Matrice
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Piramida
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Imagine
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Office.com
  • Cum poti ordona elementele unei ilustratii SmartArt
  • Cum poti schimba layout-ul unui grafic SmartArt
  • Cum poti schimba culorile unui grafic SmartArt
  • Cum poti adauga o forma unui grafic SmartArt
  • Cum poti adauga un stil ilustratiei SmartArt
  • Cum poti reseta ilustratia SmartArt
  • Cum poti converti ilustratia SmartArt in forme geometrice simple
  • Cum poti converti ilustratia SmartArt in text
  • Cum poti converti o lista de text cu marcatori intr-o ilustratie SmartArt
  • Cum poti formata o ilustratie SmartArt
  • Cum poti stabili un efect de tranzitie intre slide-uri
  • Cum poti personaliza efectul de tranzitie (Effect Options)
  • Cum poti adauga un sunet de tranzitie
  • Cum poti schimba durata efectului de tranzitie
  • Cum poti aplica efectul de tranzitie la toate slide-urile
  • Cum poti schimba modul de a avansa la slide-ul urmator
  • Cum poti adauga efecte de animatie unei liste de text
  • Cum poti adauga efecte de animatie unui grafic
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare serie in parte
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare categorie in parte
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o serie
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o categorie
  • Cum poti adauga efecte de animatie unei ilustratii SmartArt
  • Cum poti personaliza efectul de animatie a ilustratiei SmartArt, astfel incat fiecare element (forma geometrica) a ilustratiei sa fie animat pe rand
  • Cum poti schimba durata unei animatii
  • Cum poti copia animatia unui obiect pentru a o lipi altui obiect (Animation Painter)
  • Cum poti seta ordinea in care ruleaza animatiile pe fiecare obiect in parte, folosind panoul Animation Pane
  • Cum sa lucrezi cu interfata Microsoft Outlook
  • Cum sa lucrezi cu Microsoft Outlook
  • Cum sa utilizezi Ribbon-ul
  • Cum sa restrangi sau sa afisezi Ribbon-ul
  • Cum sa utilizezi comenzile din Backstage View
  • Cum sa utilizezi bara de instrumente Quick Access Toolbar
  • Cum sa personalizezi bara de instrumente Quick Access Toolbar
  • Cum sa utilizezi panoul foldere-lor
  • Cum sa utilizezi bara To-Do
  • Cum sa accesezi ecranul Calendar
  • Cum sa accesezi ecranul People
  • Cum sa accesezi ecranul Tasks
  • Cum sa modifici tema Office
  • Cum sa accesezi functia Help
  • Cum sa navighezi in fereastra Help
  • Cum sa utilizezi Google pentru a accesa functia Help
  • Cum sa utilizezi comanda Smart Lookup
  • Cum sa printezi o sectiune Help
  • Cum sa trimiti email-uri din Outlook
  • Cum sa compui un mesaj de email
  • Cum sa utilizezi fereastra Message
  • Cum sa creezi un nou email
  • Cum sa verifici ortografia mesajului
  • Cum sa adaugi un atasament email-ului
  • Cum sa setezi importanta mesajului
  • Cum sa soliciti avertizarea de primire a mesajului
  • Cum sa trimiti un email
  • Cum sa creezi o semnatura automata
  • Cum sa utilizezi o semnatura automata
  • Cum sa indepartezi o semnatura automata
  • Cum sa trimiti un email informativ (Cc)
  • Cum sa trimiti un email informativ confidential (Bcc)
  • Cum sa utilizezi fereastra Inbox
  • Cum sa regasesti email-uri
  • Cum sa deschizi un fisier de date Outlook
  • Cum sa ajustezi fereastra de mesaj
  • Cum sa previzualizezi mesajele
  • Cum sa aranjezi mesajele
  • Cum sa citesti mesajele
  • Cum sa deschizi mai multe mesaje
  • Cum sa utilizezi vederea de tip conversatie
  • Cum sa navighezi printre mesajele dintr-o conversatie
  • Cum sa raspunzi la un mesaj
  • Cum sa raspunzi la un mesaj dintr-o conversatie
  • Cum sa raspunzi fara includerea mesajului original
  • Cum sa redirectionezi mesaje
  • Cum sa gasesti mesaje relationate
  • Cum sa ignori o conversatie
  • Cum sa marchezi mesajele ca necitite
  • Cum sa adaugi un atasament
  • Cum sa atasezi alte elemente Outlook
  • Cum sa previzualizezi un atasament
  • Cum sa salvezi un atasament
  • Cum sa deschizi un fisier atasat
  • Cum sa marchezi cu stegulet un mesaj in lista de email-uri
  • Cum sa modifici o caseta de text
  • Cum sa trimiti un mesaj marcat cu stegulet
  • Cum sa adaugi un memento unui mesaj
  • Cum sa modifici steguletul implicit
  • Cum sa indepartezi marcajul cu stegulet
  • Cum sa optiunile pentru email-uri junk
  • Cum sa marchezi un mesaj ca email junk
  • Cum sa marchezi un mesaj ca fiind sigur
  • Cum sa gestionezi lista de expeditori
  • Cum sa importi o lista de expeditori blocati
  • Cum sa exporti o lista de expeditori blocati
  • Cum sa stergi email-urile junk
  • Cum sa accesezi calendarul (Calender)
  • Cum sa schimbi aranjamentul calendarului
  • Cum sa navighezi in calendar
  • Cum sa modifici vederea curenta a calendarului
  • Cum sa creezi un al doilea fus orar
  • Cum sa stergi un fus orar
  • Cum sa creezi un nou calendar
  • Cum sa lucrezi cu calendare multiple
  • Cum sa stergi un calendar
  • Cum sa partajezi un calendar
  • Cum sa lucrezi cu informatiile despre vreme (Weather Bar)
  • Cum sa accesezi vederea People
  • Cum sa utilizezi formularul de contacte
  • Cum sa vizualizezi contactele salvate
  • Cum sa creezi un nou contact
  • Cum sa introduci detaliile unui contact
  • Cum sa inserezi o poza pentru un contact
  • Cum sa printezi detaliile unui contact
  • Cum sa stergi un contact
  • Cum sa restabilesti un contact sters
  • Cum sa utilizezi lista To-Do
  • Cum sa creezi o sarcina
  • Cum sa accesezi vederea Task
  • Cum sa sortezi sarcinile
  • Cum sa lucrezi cu sarcinile
  • Cum sa stergi o sarcina
  • Cum sa printezi o lista de satcini
  • Cum sa un text dintr-un mesaj
  • Cum sa texte de la un mesaj la altul
  • Cum sa copiezi texte din alte surse
  • Cum sa stergi un text
  • Cum sa indepartezi un atasament
  • Cum sa creezi un folder de mesaje
  • Cum sa muti mesajele
  • Cum sa copiezi mesajele
  • Cum sa stergi mesajele
  • Cum sa restaurezi mesajele sterse
  • Cum sa stergi o conversatie
  • Cum sa lucrezi cu mesaje favorite
  • Cum sa stergi un folder de mesaje
  • Cum sa restaurezi un folder de mesaje sters
  • Cum sa golesti folderul de mesaje sterse
  • Cum sa automatizezi sarcinile de rutina cu Quick Steps
  • Cum sa creezi un pas rapid (Quick Step)
  • Cum sa utilizezi un pas rapid
  • Cum sa arhivezi mesajele
  • Cum sa restaurezi mesajele arhivate
  • Cum sa utilizezi finctia de cautare
  • Cum sa extinzi functia de cautare
  • Cum sa utilizezi sintaxa interogarii de cautare
  • Cum sa reutilizezi cautari recente
  • Cum sa utilizezi optiunile de cautare
  • Cum sa utilizezi un folder de cautare
  • Cum sa creezi un folder de cautare personalizat
  • Cum sa schimbi vederea curenta
  • Cum sa aranjezi mesajele intr-o vedere
  • Cum sa sortezi mesajele intr-o vedere
  • Cum sa lucrezi cu coloane intr-o vedere
  • Cum sa formatezi cu coloane intr-o vedere
  • Cum sa creezi o vedere personalizata
  • Cum sa adaugi un filtru unei vederi personalizate
  • Cum sa stergi o vedere personalizata
  • Cum sa creezi o noua categorie de culoare
  • Cum sa atribui o categorie de culoare
  • Cum sa gasesti mesajele cu ajutorul categoriilor
  • Cum sa indepartezi o categorie de culoare
  • Cum sa stergi o categorie de culoare
  • Cum sa creezi o noua regula utilizand un sablon
  • Cum sa selectezi conditiile unei reguli
  • Cum sa selectezi actiunile unei reguli
  • Cum sa selectezi exceptiile unei reguli
  • Cum sa denumesti si sa revizuiesti o regula
  • Cum sa testezi o regula
  • Cum sa gestionezi regulile existente
  • Cum sa gestionezi efectiv email-urile
  • Cum sa rechemi un mesaj trimis
  • Cum sa printezi un mesaj
  • Cum sa modifici formatul unui mesaj
  • Cum sa aplici o tema unui mesaj
  • Cum sa salvezi un mesaj ca schita
  • Cum sa utilizezi un mesaj salvat
  • Cum sa trimiti un mesaj de vot
  • Cum sa raspunzi la un mesaj de vot
  • Cum sa urmaresti voturile date unui mesaj de vot
  • Cum sa trimiti mesaje de raspuns automate
  • Cum sa programezi rapid o intalnire
  • Cum sa programezi o intalnire utilizand fereastra Appointment
  • Cum sa reprogramezi o intalnire pentru o alta zi
  • Cum sa reprogramezi o intalnire pentru o alta ora
  • Cum sa creezi intalniri recursive
  • Cum sa programezi un eveniment
  • Cum sa programezi timpul liber si ocupat
  • Cum sa aranjezi activitatile pe categorii
  • Cum sa printezi calendarul
  • Cum sa stergi o activitate
  • Cum sa programezi o sedinta
  • Cum sa setezi optiunile de raspuns
  • Cum sa raspunzi unei solicitari de a participa la o sedinta
  • Cum sa urmaresti raspunsurile date la programarea sedintei
  • Cum sa modifici o sedinta
  • Cum sa adaugi sau sa indepartezi un participant
  • Cum sa anulezi o sedinta
  • Cum sa utilizezi asistentul de programare
  • Cum sa programezi sedintele utilizand un grup de calendare
  • Cum sa adaugi un contact dimtr-un e-mail
  • Cum sa setezi un contact ca favorit
  • Cum sa iei legatura cu un contact
  • Cum sa redirectionezi un contact
  • Cum sa creezi un grup de contacte
  • Cum sa utilizezi un grup de contacte
  • Cum sa stergi un membru dintr-un grup de contacte
  • Cum sa realizezi legatura intre contacte
  • Cum sa creezi solicitare de activitate
  • Cum sa raspunzi unei solicitari de activitate
  • Cum sa finalizezi o solicitare de activitate
  • Cum sa vizualizezi solicitarile de activitate actualizate

Agenda cursului Microsoft Office

Partea I – Microsoft Excel (o zi)

Modulul 1: Interfata Excel

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Excel
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Excel
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Creare si modificarea graficelor Excel (Charts)

Descriere modul

Una dintre cele mai de efect operatii din Excel este aceea de realizare de grafice pe baza datelor disponibile dintr-o foaie. Graficele sunt foarte utile deoarece ele pot prezenta datele intr-un mod mult mai usor de urmarit, de asemenea ele odata realizate pot fi usor de exportatat in PowerPoint.

Lectii

  • Crearea unui grafic
  • Formatarea unui grafic
  • Schimbarea tipului de grafic
  • Crearea unei diagrame Excel
  • Exportul graficului catre PowerPoint

Modulul 3: Sortari simple si complexe (pe mai multe coloane)

Descriere modul

Aproape toti utilizatorii stiu sa sorteze datele dintr-un tabel Excel. Foarte putini stiu sa sorteze datele dupa mai mult de 3 coloane sau sa realizeze sortari pe orizontala.

Lectii

  • Sortari simple (dupa o coloana)
  • Sortari complexe (dupa mai mult de 3 coloane)
  • Sortari dupa atribute de formatare (culoarea fontului sau a celulei)
  • Sortari pe orizontala

Modulul 4: Filtre simple, personalizate, avansate

Descriere modul

Excel este foarte puternic atunci cand prelucreaza multe coloane respectiv linii. De multe ori dorim sa regasim numai acele linii ce respecta diferite conditii logice (de ex. pt. a printa numai rezultatul gasit). Tipurile consacrate de filtrare din Excel (AutoFilter si CustomFilter) de multe ori nu se pot folosi atunci cand avem conditii logice de regasire mai complicate. De exemplu niciunul din tipurile de filtre amintite mai sus nu pot cauta in tabele daca predicatul logic are mai mult de 2 conditii logice (De. Ex. “Toti Clientii din Iasi, Bucuresti, Cluj”). Exista un tip de filtru (din pacate aproape necunoscut de utilizatori) ce permite regasirea datelor indiferent cat de multe si complicate sunt conditiile logice. Se numeste Advanced Filter …

Lectii

  • AutoFilter
  • CustomFilter
  • Caractere de inlocuire (WildCards)
  • AdvancedFilter
  • Copierea rezultatului filtrarii
  • Extragera valorilor unicat de pe o coloana
  • Scenarii de folosire a celor 3 filtre mai sus amintite

Modulul 5: Validarea datelor (Data Validation)

Descriere modul

Excel ne permite initial sa scriem orice fel de date in orice celula. De multe ori, in mod neintentionat exista riscul sa alteram celulele cu date considerate NEINTEGRE (date  neconforme cu realitatea sau cu regulile de afacere din companie). De ex. pe o coloana numita SALARIU scriem (in mod neintentionat) un salariu mai mic decat cel stabilit ca minim pe economie, sau pe o coloana numita Data Tranzactiei introducem o valoare ce nu reprezinta o data calendaristica valida. Aceste greseli neintentionate sunt mari generatoare de erori (o serie de formule/chart-uri/tabele pivot vor genera erori).

Lectii

  • Validare de date simpla (o singura conditie logica)
  • Validare de date complexa (mai multe conditii logice)
  • Liste de valori (validarea unui camp de tip text)
  • Setarea unui mesaj de intampinare (Input Message)
  • Setarea unui mesaj de alerta (Error Alert)

Modulul 6: Formatarea conditionata (Conditional Formatting)

Descriere modul

Formatarea conditionata reprezinta un instrument de analiza a datelor. Ne permite sa scoatem in evidenta (in mod automat) diferite celule in functie de o conditie logica. De ex. “Toate salariile mai mari de 1000 sa apara automat scrise cu rosu”. Exista si o varianta mai complexa a acestui instrument bazata pe formule.

Lectii

  • Formatarea Conditionata simpla (o singura conditie logica)
  • Formatarea Conditionata complexa (mai multe conditii logice)
  • Formatare Conditionata de tip Data Bars
  • Formatare Conditionata de tip Color Scale
  • Formatare Conditionata de tip Icon Set
  • Exemplu ce permite combinarea notiunii de Formatarea Conditionata cu Advanced Filter si Data Validation

Modulul 7: Formule

Descriere modul

In acest modul se explica notiunile specifice formulelor cum ar fi: adrese relative, adrese absolute, etc. Se prezinta si cateva functii de baza si felul cum acestea pot fi folosite in cadrul unor formule.

Lectii

  • Cum se introduc formulele in Excel
  • Functii de baza
  • Copierea formulelor intr-o foaie Excel
  • Adrese relative si absolute

Modulul 8: Functii

Descriere modul

Utilizarea functiilor pentru a crea formule de calcul pe baza datelor din celule ramane functionalitatea de baza din Excel. Se explica notiunile specifice formulelor cum ar fi: adrese relative, adrese absolute, apoi se prezinta prin exemple reale aproximativ 30 de functii. Exemplele de la clasa insista pe scenarii “real-life” si nu se rezuma doar la explicarea sintaxei. Pentru o mai buna intelegere a diferitelor functii folosite, acestea au fost impartite in mai multe categorii.

Lectii

  • Functii Data si timp -Today(), Now(), Year(), Month(), Day(),WeekDay()
  • Functii Conditionale – IF(), Choose()
  • Functii BOOLEANE (Logice) -AND(), OR()
  • Functii Text – Left, Right, Len, Trim, Instr, Lower, Upper
  • Alte functii de tip TEXT – SUBSTITUTE(), VALUE(), CONCATENATE()
  • Functii Standard Agregate –  SUM(), Count(), Average(), Min(), Max()
  • Functii Agregate Conditionale – SumIf(), CountIf()
  • Functii de regasire a datelor – LookUp (Hlookup, Vlookup), Match, Index

Modulul 9: Printarea (Page Break Preview)

Descriere modul

Printarea in Excel este o operatie complexa care necesita multa atentie la detalii din partea utilizatorului. Excel contine un instrument dedicat printarii (Page Break Preview), precum si un set de caracteristici de aranjare a datelor in pagina (Page Payout).

Lectii

  • Instrumentul Page Break Preview
  • Adaugarea de intreruperi de pagina
  • Stabilirea zonei de printat
  • Setari privind printarea:
    -Orientarea
    -Alinierea
    -Crearea unui antet si subsol
    -Scalarea continutului inainte de printare

Modulul 10: Subtotaluri

Descriere modul

“Subtotal” este un instrument de analiza a datelor. Permite realizarea in mod automat a centralizatoarelor. Usor de folosit, el ramane totusi in umbra unui instrument extrem de flexibil si complex numit Pivot Table.

Lectii

  • Ce inseamna centralizator?
  • Ce inseamna valoare agregata?
  • Ce inseamna grupare?
  • Folosirea instrumentului Subtotals
  • Aplicarea instrumentului Subtotals pe tabele grupate dupa mai multe coloane
  • Afisarea intreruperilor de pagina in mod automat dupa fiecare valoare agregata

Modulul 11: Pivot Tables

Descriere modul

Indiscutabil cel mai puternic si mai flexibil instrument de analiza a datelor din Excel. Exista in randul utilizatorilor obisnuiti o oarecare “teama” in ceea ce priveste folosirea acestui instrument, tocmai datorita puterii si complexitatii sale. Totusi PivotTable ESTE USOR DE FOLOSIT, atata timp cat se inteleg conceptele ce stau la baza sa. Modulul isi propune sa explice in primul rand aceste concepte, apoi pe baza exemplelor inspirate din lucrul de zi cu zi, participantii la curs vor scapa de “angoasa” Pivot Table.

Lectii

  • PivotTable=Matrix=CrossTable
  • Ce este PivotTable?
  • Ce insemna agregare multi nivel (pe coloana/linie)
  • Ce inseamna sa grupezi dupa valorile distincte de pe o anumita coloana/linie
  • Folosirea instrumentului PivotTable in diferite scenarii

Modulul 12: Noutati aduse de Excel 2016 & 2019

Descriere modul

Universul Software evolueaza in permanenta pentru a indrepta din erorile aparute in versiunile anterioare si pentru a introduce noi facilitati (comenzi si functii) solicitate de catre utilizatori. Veti primi informatii valoroase despre noutatile pe care le aduc versiunile 2016 si 2019 ale programului Microsoft Excel.

Lectii

  • Cum sa fac… (Tell me…) in Excel 2016
  • Noi teme Office 2016
  • Smart Lookup in Excel 2016
  • Power Query in Excel 2016
  • Forecast Sheet in Excel 2016
  • Noutati in Backstage View in Excel 2016
  • Noi tipuri de diagrame in Excel 2016
  • Grupare bazata pe timp in Tabelele Pivot din Excel 2016
  • Read-only mode pentru Excel 2016
  • Cautare in lista de campurile Pivot Table din Excel 2016
  • Utilizarea functiilor conditionale MINIFS si MAXIFS in Excel 2019
  • Utilizarea functiei IFS in Excel 2019
  • Utilizarea functiilor TEXTJOIN si CONCAT in Excel 2019
  • Noile metode de sortare si filtrare cu ajutorul formulelor in Excel 2019

Partea a II-a – Microsoft Access (o zi)

Modulul 1: Introducere in teoria bazelor de date

Descriere modul

Cateva notiuni introductive in teoria bazelor de date, pentru a intelege mai bine ce este o baza de date, de cate tipuri sunt acestea si care sunt obiectele ce pot fi stocate intr-o baza de date.

Lectii

  • Ce este o baza de date?
  • De cate feluri sunt bazele de date?
  • Obiectele dintr-o baza de date

Modulul 2: Tabele Access

Descriere modul

Pornind de la obiectul cel mai important dintr-o baza de date, tabelul, veti putea vedea cum pot fi organizate datele si ce tipuri de date pot fi stocate intr-un astfel de obiect.

Lectii

  • Ce este un tabel?
  • Structura unui tabel
  • Tipuri de date Access
  • Insert, Update, Delete (Operatii DML)
  • Filtre
  • Sortari
  • Modificarea structurii unui tabel
  • Constrangerea Not Null
  • Constrangerea UNIQUE
  • Constrangerea CHECK
  • Constrangerea Primary Key
  • Constrangera Foreign Key

Modulul 3:  Introducere in teoria relationala

Descriere modul

Puterea unei baze de date consta in legaturile ce se pot crea intre tabele. Aceste relatii permit stocarea de informatii structurate in tabele si apoi regasirea acestora foarte usor.

Lectii

  • Ce este o relatie intre tabele?
  • Relatia n la m (one to many)
  • Relatia n la m (many to many)

Modulul 4: Interogarea bazelor de date Access

Descriere modul

Pentru a obtine informatii din baza de date, trebuie sa stiti cum sa puneti intrebari in Access (Queries). Aceste interogari pot fi simple sau complexe si pot utiliza diversi operatori pentru a obtine informatiile dorite.

Lectii

  • Ce este un query?
  • De cate feluri sunt query-urile?
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Coloane calculate
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Functii Access
  • Interogari din mai multe tabele (Join)
  • Interogari parametrizate
  • Interogari incrucisate (Cross Join)
  • Subinterogari  (Subqueries)
  • Make Table Query
  • Interogari de tip modificare dedate (Update Query)
  • Interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • Interogari de tip inserare de date (Append Query)

Modulul 5: Introducere in limbajul SQL

Descriere modul

Pentru a beneficia de toata puterea oferita de Access, ar trebui sa faceti cunostinta cu un limbaj de interogare standardizat si utilizat de orice SGBD: Limbajul SQL (Structured Query Language).

Lectii

  • Ce este SQL
  • Avantajele limbajului SQL
  • Operatori SQL
  • Instructiuni SQL (Select, Insert, Update, Delete)
  • Comanda SQL Select in detaliu (Clauzele Group By, Having, Where, Order By…)

Modulul 6: Formulare Access

Descriere modul

Formularele Access (User Forms) reprezinta interfata grafica intre utilizatorul care va prelucra datele si tabelele in care acestea vor fi stocate, astfel ca datele vor fi prelucrate mai usor dar si structura tabelelor va fi protejata.

Lectii

  • Ce este un formular Access?
  • Creare de formulare Access folosind AutoForm
  • Modificarea formularelor Access folosind designer-ul
  • Designer-ul Access de formulare
  • Obiecte, Proprietati
  • Subformulare
  • Scenariul Master Details

Modulul 7: Rapoarte Access

Descriere modul

Rapoartele Access permit aranjarea datelor din baza de date intr-o forma mult mai usor de urmarit atat in format electronic ca si in situatia in care se doreste imprimarea acestor informatii.

Lectii

  • Ce este un raport?
  • Realizarea unui raport folosind AutoReport
  • Modificarea unui raport folosind designer-ul de rapoarte
  • Crearea unui raport de la zero
  • Operatii specifice rapoartelor
  • Designer-ul Access de rapoarte
  • Obiecte, Proprietati
  • Subrapoarte
  • Gruparea in interiorul raportului
  • Functii Agregate
  • Rapoarte de tip Mailing Labels
  • Rapoarte de tip Matrix
  • Rapoarte cu chart-uri (grafice)

Modulul 8: Import/Export de date

Descriere modul

Datele pot fi importate in Access pentru o prelucrare mult mai usoara din diverse surse externe cum ar fi: fisiere CSV/XML/TXT, fisiere Excel dar si din alte baze de date Access. Dupa prelucrare acestea pot fi exportate in diverse alte surse.

Lectii

  • Import/Export Microsoft Excel
  • Export catre Microsoft Word
  • Tabele de tip scurtatura (Linked Table)
  • Lucrul cu date XML

Modulul 9: Noutati aduse in Access 2013/2016/2019

Descriere modul

Cateva dintre noutatile aduse de-a lungul timpul de catre Microsoft in aplicatia Access.

Lectii

  • Cum utilizam instrumentul Database Compare (incepand cu Access 2013)
  • Cum conectam servicii in Microsoft Office in Access 2016
  • Cum utilizam optiunea Touch/Mouse Mode in Access 2016
  • Cum utilizam sablonul Custom web app in Access 2016
  • Cum utilizam tipul de date Large Number (bigint) (incepand cu Access 2016)
  • Cum importam date din fisiere dBASE (*.DBF)
  • Cum utilizam optiunea de sortare a foii de proprietati (Access 2019)
  • Cum utilizam proprietatea Label Name pentru controale in Access 2019

Partea a III-a – Microsoft Word (o zi)

Modulul 1: Modificarea textului

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in Word, cum ar fi: introducerea textului, formatarea si asezarea sa in pagina, selectarea, mutarea si copierea unor portiuni de text.

Lectii

  • Navigarea in cadrul unui document
  • Inserari de text
  • Selectarea textului
  • Mutarea/Copierea textului
  • Stergerea unui bloc de text
  • Optiunile undo/redo
  • Gasirea si inlocuirea textului

Modulul 2: Formatarea unui document

Descriere modul

In acest modul se insista asupra instrumentelor ce sunt folosite pentru formatarea textului din cadrul unui document (in special Format Painter).

Lectii

  • Schimbarea aspectului unui text
  • Aplicarea de Stiluri si efecte de text
  • Lucrul cu culori
  • Copierea formatului unui text
  • Stergerea atributelor de formatare
  • Cautarea si inlocuirea atributelor de formatare

Modulul 3: Formatarea paragrafelor

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile ce se pot aplica paragrafelor de text. Se vor studia operatiile de aliniere, introducere de tabulatori, aplicarea de chenare, umbre si stiluri, precum si setarea distantelor intre paragrafe.

Lectii

  • Tabulatori
  • Alinierea unui paragraf
  • Indentarea unui paragraf
  • Chenare si umbre pentru paragrafe
  • Stiluri
  • Liste
  • Stabilirea dimensiunilor intre paragrafe

Modulul 4: Tabele

Descriere modul

Tabelele au dublu rol in Word: sa prezinte informatie structurata si de asemenea sa permita adaugarea de continut oriunde in cadrul paginii.

Lectii

  • Crearea unui tabel
  • Introducerea datelor in tabele
  • Instrumentul de formatare automata a unui tabel (AutoFormat Table)
  • Convertirea textului intr-un tabel
  • Inserarea randurilor in tabel
  • Stergerea randurilor unui tabel
  • Inserarea coloanelor in tabel
  • Stergerea coloanelor din tabel
  • Unirea si separarea celulelor din tabel

Modulul 5: Personalizarea tabelelor si graficelor

Descriere modul

Putini stiu ca se pot realiza calcule (pe baza unor formule) in tabelele Word. Exista doua tipuri de tabele ce se pot insera intr-un document: tabele Word (ce suporta operatii simple) si tabele Excel (in care se pot face operatii complexe)

Lectii

  • Sortarea unui tabel
  • Modificarea structurii unui tabel
  • Lipirea/Spargerea celulelor
  • Pozitionarea continutului unei celule
  • Aplicarea de chenare si umbre celulelor unui tabel
  • Calcule simple in cadrul unui tabel Word
  • Realizarea unui chart pe baza datelor din tabel
  • Modificarea chart-ului

Modulul 6: Setari la nivel de pagina

Descriere modul

Aceste setari (optiuni) sunt folosite in special cand se doreste imprimarea documentului. Veti putea seta marimea formatului paginii (depinde si de imprimanta setata), orientarea paginii (Portrait sau Landscape), marimea marginilor precum si antetul si subsolul paginilor.

Lectii

  • Marimea formatului de pagina
  • Orientarea paginii
  • Marginile foii
  • Chenarul de pagina
  • Adaugarea unui antet si a unui subsol
  • Adaugarea unei intreruperi de pagina

Modulul 7: Liste

Descriere modul

O modalitate foarte eleganta si usor de aplica in Word privind afisarea continutului structurat, o reprezinta folosirea Listelor.

Lectii

  • Liste numerotate si nenumerorate
  • Restartarea unei liste
  • Crearea unei liste multinivel
  • Personalizarea unei liste

Modulul 8: Stiluri de text personalizate (Custom Styles)

Descriere modul

Stilul reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de formatare a textului  din Word. Stilul de scriere reprezinta un sablon ce poate fi aplicat de oricate ori textelor din documentele Word.

Lectii

  • Crearea unui stil personalizat pentru text/paragraf
  • Modificarea stilurilor deja existente
  • Crearea unui stil ce se aplica la o lista
  • Crearea unui stil ce se aplica la un tabel

Modulul 9: Schimbarea modului in care apare textul dintr-un document

Descriere modul

Exista diferite modalitati prin care putem modifica felul in care “curge” un document (Text Flow).

Lectii

  • Inserarea intreruperilor de sectiune
  • Scrierea textului pe mai multe coloane
  • Inserarea unei intreruperi de coloana
  • Modificarea latimii coloanelor
  • Casete de text (TextBox)

Modulul 10: Automatizarea trimiterii de scrisori/documente/email-uri folosind instrumentul Mail Merge

Descriere modul

Microsoft Word se poate conecta la o sursa externa de date (Excel, Baze de date) si poate genera continut in functie de datele din sursa respectiva.

Lectii

  • Ce inseamna Mail Merge?
  • Crearea unei surse de date (Excel si Word)
  • Realizarea unui Mail Merge

Modulul 11: Ce este nou in Word 2016 & 2019?

Descriere modul

In acest  modul se va pune accent pe noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Word. Acestea sunt menite sa eficientizeze munca utilizatorului pentru realizarea documentelor Word.

Lectii

  • Cum sa fac…in Office 2016 (Tell me…)
  • Noi teme Office 2016
  • Noutati in Backstage View in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Colaborare in timp real in Office 2016
  • Vizualizarea modificarilor in timp real in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Microsoft Translator in Word 2019
  • Ajustarea spatierii textului, a latimii coloanei si a culorii paginii in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Read Aloud in Word 2019
  • Utilizarea instrumentului Digital Pen pentru adnotari si schte in Word 2019
  • Utilizarea sintaxei LaTeX pentru scrierea si editarea ecuatiilor in Word 2019
  • Adaugarea si utilizarea elementelor grafice vectorizate in Word 2019
  • Inserarea modelelor tri-dimensionale in documentele Word 2019

Partea a IV-a – Microsoft PowerPoint (o zi)

Modulul 1: Introducere in PowerPoint

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in PowerPoint, cum ar fi: ce este o prezentare, ce este un diapozitiv. operatii cu diapozitive.

Lectii

  • Crearea unei noi prezentari
  • Schimbarea culorii de fundal
  • Adaugarea unui nou diapozitiv
  • Introducerea textului
  • Adaugarea continutului folosind intrumentul “Outline”

Modulul 2: Lucrul cu tabele in PowerPoint

Descriere modul

Tabelele din PowerPoint au dublu rol: sa afiseze informatii in mod structurat sisa stabileasca pozitiile unde apar diferitele obiecte in cadrul diapozitivelor.

Lectii

  • Crearea de tabele
  • Formatarea tabelelor
  • Adaugarea unui rand in tabel
  • Stergerea unui rand al tabelului
  • Adaugarea unei coloane in tabel
  • Stergerea unei coloane a tabelului
  • Unirea si separarea celulelor tabelului
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Word
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Excel

Modulul 3: Formatarea obiectelor PowerPoint

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile standard de lucru cu obiectele PowerPoint. Aceste obiecte, fie poze, forme, ecuatii, casete de text, fie SmartArt-uri (colectii de forme), pot fi mutate, copiate sau formatate cu comenzi specifice fiecaruia.

Lectii

  • Redimensionarea, Mutarea, Copierea obiectelor
  • Schimbarea orientarii unui obiect
  • Formatarea obiectelor
  • Gruparea obiectelor
  • Ordinea obiectelor

Modulul 4: Grafice

Descriere modul

PowerPoint contine multe tipuri diferite de reprezentãri grafice ce se pot utiliza pentru a informa publicul despre nivelul stocurilor, despre modificãrile organizaaionale, despre cifrele de vanzãri ai multe altele.

Lectii

  • Crearea graficelor
  • Modificarea graficelor
  • Schimbarea tipului unui grafic
  • Schimbarea setului de date
  • Inserarea graficelor din Microsoft Excel
  • Adaugarea unei legende
  • Adaugarea tabelului de date
  • Adaugarea etichetelor de date
  • Adaugarea unei linii de tendinta
  • Reprezentarea unei serii pe o axa secundara

Modulul 5: Organigrame, Diagrame

Descriere modul

Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc

Lectii

  • Inserarea unei diagrame
  • Formatarea unei diagrame
  • Inserarea unei diagrame de proces (Flowchart)
  • Inserarea unei organigrame
  • Formatarea unei organigrame

Modulul 6: Lucrul cu poze intr-o prezentare

Descriere modul

Se prezinta mai multe modalitati prin care se pot aduce intr-un document PowerPoint diferite resurse multimedia (poze, clip art, wordart, figuri geometrice, filme, etc)

Lectii

  • Adaugarea unui Clip Art
  • Adaugarea unei poze de pe disc
  • Adaugarea unei poze online
  • Inserarea unei decupari de ecran (Screen Clipping)
  • Formatarea unei poze
  • Adaugarea efectelor speciale unei poze
  • Schimbarea marimii unei poze
  • Desenarea de linii si figuri geometrice
  • Inserarea unui WordArt

Modulul 7: Sabloane PowerPoint

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).

Lectii

  • Definirea caracteristicilor unui sablon
  • Crearea unei scheme de culori
  • Lucrul cu diapozitive Master
  • Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
  • Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
  • Casuta de notite
  • Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint

Modulul 8: Efecte animate

Descriere modul

Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.

Lectii

  • Inserarea de filme si sunete
  • Stabilirea efectelor animate
  • Reordonarea secventelor de animatie
  • Animatii de intrare si iesire a obiectelor
  • Temporizarea unei animatii
  • Adaugarea animatiilor suplimentare
  • Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat

Modulul 9: Distribuirea unei prezentari

Descriere modul

Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows). Odata finalizata, prezentarea poate fi expusa pe Internet (sau pe Intranet-ul companiei). Exista cateva moduri prin care putem realiza acest lucru.

Lectii

  • Butoane de navigare
  • Prezentari personalizate (Custom Shows)
  • Narrations si Slide Timings
  • Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
  • Publicarea folosind asistentul PowerPoint
  • Link-uri catre alte pagini Web

Modulul 10: Crearea prezentarilor de impact

Descriere modul

Pentru a crea prezentari competitive si atractive, va trebui sa tineti cont de o serie de principii legate de tehnicile de realizare a slide-urilor, alegere a formatarilor si a temelor potrivite, precum si a utilizarii moderate a efectelor de animatie si tranzitie a slide-urilor.

Lectii

  • Regula nr. 1: mai putin=mai bine
  • Regula nr. 2: 6X6=36
  • Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
  • faturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
  • Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
  • Sfaturi pentru folosirea animatiilor

Modulul 11: Presentation Skills

Descriere modul

O prezentare bine facuta trebuie neaparat sa aiba si un prezentator bun. Utilizarea tehnicilor de expunere a prezentarii va sta la baza captivarii auditoriului si va asigura incheierea cu succes a activitatii in PowerPoint.

Lectii

  • Tipuri de prezentari: online/offline
  • Pregatirea speach-ului
  • Speach-ul propriu-zis
  • Gestionarea auditoriului ostil
  • Tehnici de captare a atentiei

Modulul 12: Noutati aduse de Powerpoint 2016 & 2019

Descriere modul

Acest modul pune accentul pe noutatil aduse de ultimele versiuni PowerPoint in scopul imbunatatirii activitatii de realizare a prezentarilor.

Lectii

  • Cum sã fac… (Tell me…) in PowerPoint 2016
  • Noi teme Office in PowerPoint 2016
  • Smart Lookup in PowerPoint 2016
  • Noutaai Backstage View in PowerPoint 2016
  • Noul efect de tranzitie Morph in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Zoom for PowerPoint in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Texh Highlighter in PowerPoint 2019
  • Utilizarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in PowerPoint 2019
  • Inserarea modelelor 3D in PowerPoint 2019
  • Imbunatatiri aduse optiunii Background Removal in PowerPoint 2019
  • Noua optiune de export video 4K in PowerPoint 2019
  • Noile optiuni de inregistrare video si audio in PowerPoint 2019
  • Noul Tab Draw in PowerPoint 2019

Partea a V-a – Microsoft Outlook (o zi)

Modulul 1: Introducere in Microsoft Outlook

Descriere modul

Modulul isi propune sa explice conceptele unui program de tip “Personal Information Manager” (PIM).

Lectii

  • Crearea si trimiterea de email-uri simple
  • Retrimiterea unui email
  • Printarea unui email
  • Stergerea unui email
  • Recuperarea unui email sters
  • Gestionarea folder-ului Deleted Items

Modulul 2: Crearea email-urilor

Descriere modul

Microsoft Outlook permite, pentru un mesaj din Inbox, trimiterea unui raspuns catre expeditor (Reply), trimiterea unui raspuns catre expeditor si destinatari (Reply All), respectiv redirectionarea catre alt destinatar (Forward).

Lectii

  • Clauzele To, CC, BCC
  • Formatarea unui email
  • Fisiere atasate unui email
  • Redirectionarea unui email

Modulul 3: Gestionarea email-urilor

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile operatiile standard de lucru cu email-uri: afisarea mesajelor, vizualizarea sau descarcarea fisierelor atasate, mutarea email-urilor in alte directoare, sortarea si filtrarea mesajelor dupa diverse criterii.

Lectii

  • Deschiderea vizualizarea unui email
  • Salvarea fisierelor atasate
  • Marcarea unui mesaj
  • Crearea si gestionarea directoarelor
  • Mutarea/Copierea email-urilor

Modulul 4: Gestionarea programarilor (Appointments)

Descriere modul

Programarea (Appointment) este acel eveniment ce ne priveste personal, ce are loc o singura data pe zi la o ora fixata. De ex.: o programare la dentist, o intalnire de afaceri, etc.
Reminder-ul este un semnal pe care Outlook poate sa-l declanseze astfel incat sa ne atentioneze cu privire la apropierea unei programari. De ex.: sa ma anunte Outlook cu o ora inainte de a incepe o sedinta.

Lectii

  • Calendarul Outlook
  • Stabilirea unei programari
  • Stabilirea unei categorii pentru o programare

Modulul 5: Gestionarea intalnirilor (Meetings)

Descriere modul

O intalnire (meeting) este o programare la care urmeaza sa participe mai multe persoane din firma. O persoana care doreste sa fixeze o sedinta, va dori sa-si atentioneze colegii cu privire la organizarea respectivei sedinte, astfel persoanele respective vor primi o invitatie la sedinta sub forma unui email numit meeting request.

Lectii

  • Stabilirea unei intalniri
  • Raspuns la o cerere de intalnire
  • Propunerea unei alte ore/date de desfasurare a unei intalniri
  • Urmarirea cererilor de intalnire
  • Anularea unei cereri de intalnire
  • Imprimarea informatiilor din Calendar

Modulul 6: Gestionarea sarcinilor de lucru (Tasks)

Descriere modul

Spre deosebire de o programare, sarcina poate fi urmarita din punct de vedere al activitatii realizate pana la un moment dat (tracking).

Lectii

  • Crearea unei sarcini de lucru
  • Modificarea unei sarcini de lucru
  • Raportarea executarii unei sarcini
  • Urmarirea evolutiei unei sarcini
  • Stergerea unei sarcini de lucru

Modulul 7: Gestionarea folder-ului Inbox utilizand vederi personalizate

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante capitole abordate in cadrul acestui curs.
O vedere a unui folder (View) reprezinta o suma de atribute cu impact asupra felului cum arata informatia din folder-ul respectiv: Coloane, Tip sortare, Tip filtrare, Tip grupare, Automatic Formatting, etc

Lectii

  • Creare coloanelor personalizate (Custom Fields)
  • Sortarea informatiilor
  • Grouparea informatiilor
  • Filtrarea informatiilor
  • Aplicarea formatarii conditionale

Modulul 8: Gestionarea email-urilor utilizand reguli

Descriere modul

Regulile sunt diferite actiuni pe care Outlook le poate realizeaza automat atunci cand ajunge un email in Inbox sau atunci cand pleaca un email din Outbox. De exemplu: cand soseste un email de la Sefu, Outlook sa-l mute fizic intr-un folder special facut  pentru mail-urile sefului. Aceste actiuni se pot realiza si cand pleaca diferite mesaje din Outbox. Outlook accepta o multitudine de actiuni (triggers) atat pentru mesajele ce pleaca cat si pentru cele ce vin.

Lectii

  • Crearea unei reguli privind email-urile ce vin
  • Crearea unei reguli privind email-urile ce pleaca
  • Gestionarea mesajelor de tip alerta

Modulul 9: Arhivarea mesajelor

Descriere modul

Inbox-ul in timp se va umple cu sute sau chiar mii de email-uri. Exista doua motive pentru care dorim la un moment dat sa arhivam aceste mesaje:
-pentru o mai buna (rapida) functionare a programului Microsoft Outlook
-pentru a avea copii de siguranta disponibile in cazul in care (din diferite motive) email-urile curente se pierd.

Lectii

  • Salvarea mesajelor in alte formate
  • Arhivarea mesajelor
  • Protejarea foderelor personale

Modulul 10: Noutati aduse de versiunile Microsoft Outlook 2016 & 2019

Descriere modul

Acest modul va evidentia noutatile aduse de ultimele versiuni ale programului Microsoft Outlook pentru a facilita activitatile pe care utilizatorii le desfasoara in legatura cu mesajele de email, sarcini sau calendare.

Lectii

  • Cum sa fac… (Tell me…) in Office 2016
  • Noi teme in Office 2016
  • Smart Lookup in Office 2016
  • Clutter – pentru sortarea mesajelor mai putin importante in Outlook 2016
  • Sugerarea de persoane in cautarea Outlook 2016
  • Atasari din lista de documente recente in Outlook 2016
  • Atasari din cloud in Office 2016
  • Utilizarea noii optiuni Accessibility Checker in Outlook 2019
  • Utilizarea noii optiuni Focused Inbox in Outlook 2019
  • Inserarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in Outlook 2019
  • Utilizarea fusurilor orare multiple in calendarul Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii de citire Read Aloud in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii  “Mark as read” pentru e-mail-urile sterse in Outlook 2019
  • Utilizarea optiunii Meeting Reminder in Outlook 2019
  • Noi facilitati de sortare a e-mail-urilor in Outlook 2019
  • Vizualizarea raspunsurilor persoanelor invitate la meeting in Outlook 2019

Alte cursuri Microsoft Office de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 30 tipuri diferite de cursuri Microsoft Office adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive Excel training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one”, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Microsoft Office propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Microsoft Office.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Excel si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Microsoft Office.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile Microsoft Office

Toti participantii la cursurile noastre Microsoft Office primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale Microsoft Office

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit Microsoft Office (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Microsoft Office

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – Excel – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj