Introducere curs Metodologia de analiza economica PMI-PBA

Acest curs serveste drept baza pentru analiza economica, care poate fi adaptata nevoilor oricarei organizatii.

Nu este de asteptat ca fiecare organizatie sa adopte fiecare aspect al ghidului si standardului PMI-PBA.

Standardul ofera rationamentul proceselor de analiza a economica de la care organizatiile pot adapta procesele pentru a desfasura in mod eficient analize economice.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 441 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 392 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 343 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
490 euro fara TVA
DURATA CURS
5 zile (40 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Metodologia de analiza economica PMI-PBA:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a PMI-PBA
  • vei putea contribui la aplicarea PMI-PBA in companie
  • te vei perfectiona ca Analist economic

Agenda cursului Metodologia de analiza economica PMI-PBA

Modulul 1: Introducere

Lectii

  • Elemente fundamentale
  • Componente ale ghidului

Modulul 2. Mediul in care este realizata analiza economica

Lectii

  • Generalitati
  • Factorii de mediu ai organizatiei
  • Patrimoniul proceselor organizationale
  • Impactul sistemelor organizationale in realizarea analizei economice

Modulul 3. Rolul analistului economic

Lectii

  • Generalitati
  • Definitia analistului economic
  • Sfera de influenta a analistului economic
  • Competentele analistului economic

Modulul 4. Evaluarea nevoilor si a oportunitatilor

Lectii

  • Identificarea problemei sau a oportunitatii
  • Evaluarea starii existente
  • Determinarea starii viitoare
  • Determinarea optiunilor viabile
  • Pregatirea elaborarii foii de parcurs a produsului
  • Asamblarea studiului de prefezabilitate al actiunii economice
  • Sustinerea elaborarii Cartei

Modulul 5. Implicarea partilor interesate

Lectii

  • Identificarea partilor interesate
  • Efectuarea analizei partilor interesate
  • Determinarea implicarii partilor interesate si abordarea comunicarii
  • Efectuarea planificarii analizei economice
  • Pregatirea pentru tranzitia la starea viitoare
  • Managementul implicarii si comunicarii cu partile interesate
  • Evaluarea progresului analizei economice

Modulul 6. Obtinerea datelor

Lectii

  • Stabilirea abordarii obtinerii datelor
  • Pregatirea pentru obtinerea datelor
  • Efectuarea obtinerii datelor
  • Confirmarea rezultatelor datelor obtinute

Modulul 7. Analiza datelor

Lectii

  • Stabilirea abordarii analizei
  • Crearea si analiza modelelor
  • Definirea si elaborarea cerintelor
  • Definirea criteriilor de acceptare
  • Verificarea cerintelor
  • Validarea cerintelor
  • Stabilirea prioritatilor cerintelor si a altor informatii despre produs
  • Identificarea si analiza riscurilor produsului
  • Evaluarea optiunilor de proiectare a produsului

Modulul 8. Trasabilitatea si monitorizarea

Lectii

  • Determinarea abordarii trasabilitatii si monitorizarii
  • Stabilirea relationarilor si dependentelor
  • Aprobarea cerintelor
  • Managementul schimbarilor cerintelor si a altor informatii despre produs

Modulul 9. Evaluarea solutiei

Lectii

  • Estimarea performantei solutiei
  • Determinarea abordarii evaluarii solutiei
  • Evaluarea criteriilor de acceptare si abordarea neconformitatilor
  • Obtinerea acceptarii solutiei pentru livrare

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj