Introducere curs Metodologia de analiza economica BABOK

Cursul este construit pentru a considera ca practicile descrise de acesta ar trebui urmate in toate circumstantele.

Orice set de practici trebuie adaptat la conditiile specifice sub care este efectuata analiza economica.

In plus, practici, care nu sunt general acceptate de catre comunitatea analizei economice in momentul publicarii BABOK® 3.0 , pot fi la fel de eficace sau chiar mai eficace decat practicile descrise in BABOK® 3.0.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 441 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 392 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 343 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
490 euro fara TVA
DURATA CURS
5 zile (40 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Metodologia de analiza economica BABOK:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a BABOK
  • vei putea contribui la aplicarea BABOK in companie
  • te vei perfectiona ca Analist economic

Agenda cursului Metodologia de analiza economica BABOK

Modulul 1: Tehnici

Lectii

  • Criterii de acceptare si de evaluare
  • Managementul lucrarilor de efectuat
  • Tablou de bord echilibrat (”Balanced Scorecard – BSC”)
  • Analize comparative si de piata
  • Brainstorming
  • Analiza capabilitatii activitatii economice
  • Studii de prefezabilitate
  • Tabloul modelului de activitate economica
  • Analiza regulilor economice
  • Jocuri colaborative
  • Dictionar de date/Concept
  • Dictionar de date
  • Diagrame ale fluxurilor de date
  • Extragerea datelor din volume mari de date
  • Modelarea datelor
  • Analiza deciziei
  • Modelarea deciziei
  • Documentarea analizei
  • Estimari
  • Analiza financiara
  • Grupuri tematice
  • Descompunere functionala
  • Glosar
  • Analiza interfetelor
  • Interviuri
  • Trasabilitatea elementelor
  • Lectii invatate
  • Metrici si indicatori cheie de performanta (KPI)
  • Harta conceptuala
  • Analiza cerintelor nefunctionale
  • Observarea
  • Modelarea organizationala
  • Stabilirea prioritatilor
  • Analiza procesului
  • Modelarea procesului
  • Efectuarea de prototipuri
  • Revizuiri
  • Analiza si managementul riscurilor
  • Matricea rolurilor si permisiunilor
  • Analiza originii cauzelor
  • Modelarea domeniului de aplicare
  • Diagrame de secventiere
  • Lista partilor interesate, harta sau categorii de persoane
  • Modelarea starilor
  • Sondaje si chestionare
  • Analiza SWOT
  • Cazuri si scenarii de utilizare
  • Povestiri ale utilizatorilor
  • Evaluarea vanzatorilor
  • Seminarii

Modulul 2. Procese

Modulul 3. Planificarea si monitorizarea analizei economice

Lectii

  • Abordarea planificarii analizei economice
  • Planificarea implicarii partilor interesate
  • Planificarea guvernantei analizei economice
  • Planificarea managementului informatiilor analizei economice
  • Identificarea imbunatatirilor performantei analizei economice

Modulul 4. Obtinerea datelor si colaborarea

Lectii

  • Pregatirea pentru obtinerea datelor
  • Obtinerea datelor
  • Confirmarea rezultatelor din culegerea datelor
  • Comunicarea informatiilor analizei economice
  • Conducerea colaborarii cu partile interesate

Modulul 5. Managementul ciclului de viata al cerintelor

Lectii

  • Trasabilitatea cerintelor
  • Intretinerea cerintelor
  • Stabilirea prioritatilor cerintelor
  • Evaluarea schimbarii cerintelor
  • Aprobarea schimbarii cerintelor

Modulul 6. Analiza strategiei

Lectii

  • Analizarea starii actuale
  • Definirea starii viitoare
  • Evaluarea riscurilor
  • Definirea strategiei de schimbare

Modulul 7. Definirea proiectarii si analizei cerintelor

Lectii

  • Specificarea si modelarea cerintelor
  • Verificarea cerintelor
  • Validarea cerintelor
  • Definirea arhitecturii cerintelor
  • Definirea optiunilor de solutie
  • Analiza valorii potentiale si recomandarea solutiei

Modulul 8. Evaluarea solutiei

Lectii

  • Masurarea performantei solutiei
  • Analiza masuratorilor performantei
  • Evaluarea limitelor solutiei
  • Evaluarea limitarilor organizatiei
  • Recomandarea actiunilor pentru cresterea valorii solutiei

Modulul 9. Competente de baza

Modulul 10. Perspective

Lectii

  • Perspectiva Agile
  • Perspectiva inteligentei economice
  • Perspectiva tehnologiei informatiei
  • Perspectiva arhitecturii economice
  • Perspectiva managementului proceselor economice

ANEXE

Lectii

  • Glosar
  • Tehnici pentru corespondenta activitatilor
  • Contribuitori
  • Sumarul schimbarilor realizate in BABOK

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj