Introducere curs Managementul contractelor FIDIC

Cartile rosii si galbene ale FIDIC (adica formele standard de contract pentru lucrari de constructii civile si pentru lucrari electrice si mecanice) au fost utilizate pe scara larga timp de cateva decenii si au fost recunoscute – printre altele – pentru principiile lor de partajare echilibrata a riscurilor intre Angajator si Contractant.

Aceste principii de partajare a riscurilor au fost benefice pentru ambele parti,

Angajatorul semnand un contract la un pret mai mic si avand doar costuri suplimentare atunci cand exista riscuri deosebite si Contractantul evitand preturile unor astfel de riscuri care nu sunt usor de evaluat.

Cursul prezinta doua categorii de contracte FIDIC:

  1. FIDIC Galben – investitii cu proiectare si executie incluse in sarcina executantului
  2. FIDIC Argintiu (Silver) – proiecte EPC / la cheie

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 207 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 184 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 161 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
230 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile (16 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Managementul contractelor – FIDIC:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi, in special juridice
  • vei stapani tehnicile de management al contractelor de tip FIDIC.

Agenda cursului Managementul contractelor – FIDIC

Modulul 1: FIDIC Galben

Lectii

  • Prevederi Generale
  • Beneficiarul
  • Inginerul
  • Antreprenorul
  • Proiectarea
  • Personalul si Forta de Munca
  • Utilajele, Materialele si Executia
  • Inceperea, Intarzierea si Suspendarea Lucrarilor
  • Testele la Terminare
  • Receptia Lucrarilor de catre Beneficiar
  • Perioada de Garantie
  • Testele dupa Terminare
  • Modificari si Actualizari
  • Pretul Contractului si Platile
  • Rezilierea Contractului de catre Beneficiar
  • Suspendarea sau Rezilierea Contractului de catre Antreprenor
  • Riscuri si Responsabilitati
  • Asigurari
  • Forta Majora
  • Revendicari, Dispute si Arbitraj
  • ANEXA LA OFERTA (model)

Modulul 2. FIDIC SILVER

Lectii

  • DISPOZITII GENERALE    
  • Angajator       
  • CONTRACTANTUL
  • PROIECTAREA       
  • PERSONALUL si MUNCA 
  • INSTALATII, MATERIALE si MANOPERA        
  • INCEPERE, INTARZIERE si SUSPENDARE       
  • TESTE LA FINALIZARE   
  • PREDAREA CATRE ANGAJATOR          
  • RASPUNDEREA PENTRU DEFECTE      
  • TESTE DUPA FINALIZARE          
  • Modificari si ajustari  
  • PRETUL CONTRACTULUI si PLATA
  • TERMINAREA DE CATRE ANGAJATOR
  • SUSPENDAREA si TERMINAREA DE CATRE CONTRACTANT        
  • RISCUL si RESPONSABILITATEA          
  • ASIGURARI 
  • FORTA MAJORA    
  • CERERI, DISPUTE si ARBITRAJE
  • Extensie – CONDITII GENERALE ALE ACORDULUI DE ADJUDECARE A DISPUTELOR 
  • Anexa – NORME PROCEDURALE
  • Ghid pentru pregatirea conditiilor specifice  

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj