Introducere curs Cadrul de referinta – management operational – OMBOK

Domeniul managementului operatiunilor si al lantului de aprovizionare se schimba in mod constant iar cursul este decis sa tina pasul cu profesia si sa mentina la curent pe cursantii sai si pe clienti.

La final, a treia editie a ansamblului de cunostinte APICS OMBOK contine sectiuni extinse privind sustenabilitatea si managementul riscurilor.

De asemenea, aceasta editie include alte elemente pentru usurinta asimilarii, incluzand alinierea cu OMBOK.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 207 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 184 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 161 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
230 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile (16 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Cadrul de referinta – management operational – OMBOK:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a metodologiei managementului operational
  • te vei putea inscrie in asociatia APICS www.apics.org
  • vei putea sustine un examen de certificare ca manager operational

Agenda cursului Cadrul de referinta – management operational – OMBOK

Modulul 1: Introducere

Modulul 2: Strategie

Modulul 3: Lantul de aprovizionare

Modulul 4. Procese

Modulul 5. Planificarea si controlul

Modulul 6. Planificarea timpului

Modulul 7. Managementul de proiect

Modulul 8. Tehnologia informatiei

Modulul 9. Tehnologii ale operatiunilor urgente

Lectii

  • Colaborarea Web /e-business
  • Sisteme de management ale depozitelor (WMS)
  • Colaborarea in echipe virtuale
  • Realizarea rapida de prototipuri

Anexa 1: Relevanta in domenii neproductive

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj