Introducere curs Inventor

Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu programul Inventor. Veti studia tehnicile de realizare a profilelor 2D, obtinere a modelelor parametrice si reunirea lor in ansambluri complexe de piese, precum si realizare a documentatiei de executie si asamblare, cu toate detaliile tehnice necesare. Instrumentele de analiza si randare incluse permit utilizatorilor sa isi perfectioneze proiectele si sa le prezinte beneficiarilor si echipei de proiectare.

Cursul Inventor este disponibil pentru versiunile de Inventor: 2020, 2019, 2018, 2017 si 2016

Acest curs Inventor se adreseaza utilizatorilor din domeniul industrial, care isi propun sa:

  • dobandeasca cunostinte si abilitati de lucru cu programul Inventor.
  • cunoasca si sa utilizeze tipurile de fisiere Inventor.
  • utilizeze fluent interfata Inventor.
  • parcurga procesul complet de invatare a comenzilor de realizare a schitelor parametrizate
  • realizeze modele 3D de piese de complexitate mare
  • realizeze ansambluri de piese
  • simuleze functionarea mecanismelor
  • realizeze optimizari ale modelelor si ansamblurilor
  • realizeze desenele de executie ale pieselor proiectate
  • realizeze desenele de ansamblu si sa le documenteze corespunzator
  • realizeze prezentari de ansambluri explodate si desenele acestora
  • realizeze animatii de asamblare si demontare a pieselor din ansamblu
PRET DE LISTA
390 euro fara TVA
DURATA CURS
4 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 351 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 312 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 273 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului Inventor vei sti:

  • Cum sa utilizezi tab-ul Get Started
  • Cum sa utilizezi interfata Autodesk Inventor
  • Cum sa utilizezi comenzile de navigare
  • Cum sa utilizezi cubul de vizualizare (ViewCube)
  • Cum sa utilizezi bara de navigare (Navigation Bar)
  • Cum sa utilizezi instrumentul SteeringWheel
  • Cum sa utilizezi interfetele Communication Center si Help
  • Cum sa utilizezi Quick Access Toolbar
  • Cum sa utilizezi comenzile Undo si Redo
  • Cum sa utilizezi meniul File
  • Cum sa utilizezi meniul Inventor Ribbon
  • Cum sa utilizezi fisiere de proiect
  • Cum sa creezi fisiere de proiect
  • Cum sa configurezi fisiere de proiect
  • Cum sa configurezi biblioteca Content Center
  • Cum sa creezi fisiere noi in Inventor
  • Cum sa deschizi fisiere existente in Inventor
  • Cum sa gasesti fisiere Inventor
  • Cum sa gestionezi fisiere multiple
  • Cum sa utilizezi si sa personalizezi combinatii de taste
  • Cum sa personalizezi culorile interfetei utilizator
  • Cum sa utilizezi panoul de proprietati
  • Cum sa lucrezi cu fisiere de ansamblu
  • Cum sa deschizi fisiere de ansamblu cu optiuni speciale
  • Cum sa utilizezi optiunile Full sau Express
  • Cum sa identifici componentele din ansamblu
  • Cum sa organizezi folder-ele browser-ului
  • Cum sa controlezi afisarea componentelor
  • Cum sa gestionezi optiunile din meniul browser-ului
  • Cum sa cauti componente cu optiunea Browser Search
  • Cum sa utilizezi tab-urile browser-ului
  • Cum sa determini centrul de greutate (Center of Gravity)
  • Cum sa utilizezi lista de componente
  • Cum sa gestionezi caracteristicile ansamblului
  • Cum sa creezi un fisier de ansamblu
  • Cum sa plasezi o componenta intr-un ansamblu
  • Cum sa plasezi o componenta din Content Center
  • Cum sa creezi o piesa direct in ansamblu
  • Cum sa utilizezi metoda Auto-Drop din Content Center
  • Cum sa creezi o componenta virtuala in ansamblu
  • Cum sa creezi filete in ansamblu
  • Cum sa inlocuiesti o componenta in ansamblu
  • Cum sa editezi componentele ansamblului
  • Cum sa analizezi interferenta intre componente
  • Cum sa muti si sa rotesti componente in ansamblu
  • Cum sa copiezi componente
  • Cum sa multiplici mai multe componente
  • Cum sa creezi aranjamente circulare de componente
  • Cum sa creezi aranjamente rectangulare de componente
  • Cum sa oglindesti componente in ansamblu
  • Cum sa asamblezi si sa dezasamblezi componente
  • Cum sa intelegi relatiile in interiorul ansamblului
  • Cum sa utilizezi optiunile Mate si Flush
  • Cum sa utilizezi optiunile Tangent si Insert
  • Cum sa utilizezi constrangeri unghiulare
  • Cum sa aplici constrangeri de simetrie
  • Cum sa editezi parametrii de constrangere
  • Cum sa limitezi constrangerile
  • Cum sa creezi constrangeri de tip 3D Motion
  • Cum sa creezi constrangeri de tip 3D Transitional
  • Cum sa creezi un set de constrangeri 3D
  • Cum sa creezi o relatie de tip Rigid
  • Cum sa creezi o relatie de tip Rotational
  • Cum sa creezi o relatie de tip Slider
  • Cum sa creezi o relatie de tip cylindrical
  • Cum sa creezi o relatie de tip Planar
  • Cum sa creezi o relatie de tip Ball (Spherical)
  • Cum sa creezi o legatura intre doua fete
  • Cum sa creezi o legatura cu punctul de origine
  • Cum sa aliniezi o legatura utilizand geometrie de lucru
  • Cum sa protejezi relatiile intre componente
  • Cum sa dirijezi constrangerile ansamblului
  • Cum sa utilizezi comenzile de afisare a relatiilor
  • Cum sa editezi constrangerile existente in ansamblu
  • Cum sa identifici constrangerile existente in ansamblu
  • Cum sa vizualizezi gradele de libertate
  • Cum sa revizuiesti raportul privind gradele de libertate
  • Cum sa utilizezi optiunea Grounded Component
  • Cum sa asiguri stabilitatea unui ansamblu
  • Cum sa utilizezi comanda Free Move
  • Cum sa utilizezi comanda Free Rotate
  • Cum sa creezi relatii pe doua axe
  • Cum sa creezi o relatie de tip Insert
  • Cum sa setezi optiunile de vizualizare
  • Cum sa vizualizezi in mod realist modelele Inventor
  • Cum sa colorezi modelele Inventor
  • Cum sa creezi vizualizari umbrite
  • Cum sa creezi vizualizari de tip Wireframe
  • Cum sa gestionezi transparenta componentelor
  • Cum sa utilizezi stilurile de vizualizare artistica
  • Cum sa creezi vizualizari cu umbre
  • Cum sa creezi vizualizari cu reflexie
  • Cum sa vizualizezi planul de baza
  • Cum sa sectionezi un model 3D
  • Cum sa iluminezi modelul cu lumini standard
  • Cum sa utilizezi iluminarea bazata pe imagini
  • Cum sa personalizezi stilurile de iluminare
  • Cum sa salvezi setarile camerei
  • Cum sa utilizezi reprezentarile modelului
  • Cum sa documentezi reprezentarile modelului
  • Cum sa vizualizezi reprezentari in pozitii diferite
  • Cum sa documentezi reprezentari in pozitii diferite (Overlay)
  • Cum sa creezi un ansamblu flexibil
  • Cum sa creezi un nivel de detaliere
  • Cum sa documentezi un nivel de detaliere
  • Cum sa referentiezi o componenta cu versiune mai noua
  • Cum sa lucrezi cu prezentari
  • Cum sa creezi scene de prezentare
  • Cum sa realizezi o vedere explodata a ansamblului
  • Cum sa modifici sistemul de coordonate pentru explodare
  • Cum sa modifici pozitia sistemului de coordonate pentru explodare
  • Cum sa utilizezi optiunea Add-Remove Components
  • Cum sa aplici trasee de mutare si rotire a pieselor in prezentare
  • Cum sa editezi actiunile
  • Cum sa editezi actiuni multiple
  • Cum sa utilizezi bara de timp (Timeline)
  • Cum sa vizualizezi prezentarea
  • Cum sa lucrezi cu capturi de ecran
  • Cum sa lucrezi cu instrumentul Storyboard
  • Cum sa creezi trasee
  • Cum sa editezi trasee
  • Cum sa modifici pozitia camerei
  • Cum sa modifici vizibilitatea si opacitatea componentelor
  • Cum sa lucrezi cu obiecte de tip suprafata
  • Cum sa creezi si sa utilizezi sabloane pentru prezentari
  • Cum sa publici o prezentare in format video
  • Cum sa publici o prezentare in format Raster Image
  • Cum sa creezi vederi ale prezentarii in desene
  • Cum sa migrezi prezentarile in versiunile Inventor anterioare
  • Cum sa utilizezi interfata de creare a desenelor
  • Cum sa utilizezi tab-ul Tools in interfata de desenare
  • Cum sa deschizi desene Inventor cu optiunea Defer
  • Cum sa interpretezi iconitele de stare in browser-ul Drawing
  • Cum sa utilizezi optiunile de recuperare a desenelor
  • Cum sa creezi o lista de piese
  • Cum sa editezi o lista de piese
  • Cum sa filtrezi o lista de piese
  • Cum sa sortezi o lista de piese
  • Cum sa deschizi fisierul unei componente din Part List
  • Cum sa exporti o lista de piese
  • Cum sa numerotezi piesele din ansamblu manual
  • Cum sa muti si sa editezi marcatorii de numerotare
  • Cum sa reordonezi marcatorii de numerotare
  • Cum sa numerotezi automat piesele din ansamblu
  • Cum sa editezi lista de materiale utilizand tabelul structurat
  • Cum sa editezi lista de materiale utilizand numai lista de piese
  • Cum sa sortezi lista de materiale
  • Cum sa utilizezi tabelele si etichetele de revizie
  • Cum sa imparti un tabel de componenta in mai multe parti
  • Cum sa lucrezi cu suprafete si mesh-uri in desene
  • Cum sa modifici transparenta pieselor
  • Cum sa utilizezi conceptul de modelare a pieselor
  • Cum sa creezi un fisier de piesa (Part File)
  • Cum sa utilizezi interfata de realizare a schitelor (Sketch Environment)
  • Cum sa configurezi interfata de realizare a schitelor
  • Cum sa utilizezi principiile de realizare a schitelor
  • Cum sa utilizezi comenzile de realizare a schitelor
  • Cum sa modifici caracteristicile unei schite
  • Cum sa creezi o intersectie virtuala intre elementele schitei
  • Cum sa tai si sa extinzi entitatile din schita
  • Cum sa creezi slot-uri in cadrul schitei
  • Cum sa utilizezi comanda Constraint Settings
  • Cum sa utilizezi constrangerile geometrice
  • Cum sa utilizezi constrangerile dimensionale
  • Cum sa modifici constrangerile geometrice
  • Cum sa modifici sau sa repari o schita
  • Cum sa unesti mai multe extrudari
  • Cum sa tai extrudarile
  • Cum sa intersectezi extrudarile
  • Cum sa setezi terminarea unei extrudari
  • Cum sa utilizezi optiunea Distance from Face
  • Cum sa realizezi extrudari inclinate
  • Cum sa creezi corpuri de revolutie
  • Cum sa lucrezi cu contururi multiple
  • Cum sa convertesti textul in curbe
  • Cum sa creezi plane de lucru (Work Planes)
  • Cum sa creezi axe de lucru (Work Axes)
  • Cum sa creezi puncte de lucru (Work Points)
  • Cum sa creezi plane de lucru utilizand obiecte de tip mesh
  • Cum sa referentiezi plane de lucru in schite
  • Cum sa lucrezi cu parametri utilizator
  • Cum sa lucrezi cu parametri externi
  • Cum sa lucrezi cu parametri cu valori multiple
  • Cum sa utilizezi conceptele Design Intent si Model Parameters
  • Cum sa indepartezi toti parametrii neutilizati
  • Cum sa realizezi legatura intre parametri si model
  • Cum sa editezi parametrii legati de model
  • Cum sa creezi piese utilizand geometrie din desene DWG asociative
  • Cum sa controlezi proiectia geometriei din desene
  • Cum sa editezi desenele asociative
  • Cum sa utilizezi contextul desenelor asociative in ansamblu
  • Cum sa lucrezi cu geometrie din desene AutoCAD Mechanical
  • Cum sa gestionezi layer-ele desenelor asociate
  • Cum sa utilizezi desenele asociate in desene Inventor
  • Cum sa modifici proprietatile geometriei schitelor
  • Cum sa gestionezi si sa afisezi mini-bara de unelte
  • Cum sa selectezi tangentele muchiilor sau fetelor
  • Cum sa redefinesti o schita ce contine geometrie proiectata
  • Cum sa creezi elice cu pas variabil
  • Cum sa modifici o caracteristica inserata
  • Cum sa modifici un caracteristica de lucru
  • Cum sa indoi o piesa
  • Cum sa plasezi o gaura utilizand optiunea Linear Placement
  • Cum sa plasezi o gaura utilizand optiunea Concentric Placement
  • Cum sa plasezi o gaura intr-un punct
  • Cum sa plasezi gauri utilizand o schita
  • Cum sa utilizezi operatiile de plasare a gaurilor
  • Cum sa specifici tipul si terminatia unei gauri
  • Cum sa creezi gauri simetrice
  • Cum sa creezi lamaje de tip Spot Face
  • Cum sa gestionezi un sistem de gauri
  • Cum sa racordezi muchiile
  • Cum sa stabilesti intersectiile racordarilor
  • Cum sa selectezi racordarile utilizand metodele Select Loop si Select Features
  • Cum sa creezi racordari pe o fata
  • Cum sa creezi racordari cu raza variabila
  • Cum sa creezi tesiri
  • Cum sa creezi tesiri partiale
  • Cum sa realizezi filete
  • Cum sa utilizezi obiecte taietoare
  • Cum sa realizezi suprafete inclinate
  • Cum sa realizezi piese cu pereti subtiri
  • Cum sa lucrezi cu solide cu sectiune constanta
  • Cum sa gestionezi relatii de tip Parent-Child Feature
  • Cum sa lucrezi cu editatea directa (Direct Manipulation)
  • Cum sa deplasezi solidele de baza utilizand editarea directa
  • Cum sa rotesti solidele de baza utilizand editarea directa
  • Cum sa stergi solidele de baza utilizand editarea directa
  • Cum sa scalezi solidele de baza utilizand editarea directa
  • Cum sa utilizezi setul de instrumente Part Browser Tools
  • Cum sa utilizezi setul de instrumente Freeform Tools
  • Cum sa utilizezi metodele de selectie Freeform
  • Cum sa utilizezi instrumentul Select Through Tool
  • Cum sa utilizezi metode de filtrare avansate pentru selectie
  • Cum sa transformi obiecte de tip Freeform
  • Cum sa creezi o forma de tip Freeform
  • Cum sa utilizezi uneltele de conversie si editare Freeform
  • Cum sa realizezi punti intre suprafetele Freeform
  • Cum sa realizezi unirea muchiilor suprafetelor Freeform
  • Cum sa desparti portiuni de suprafere continue
  • Cum sa creezi un desen nou
  • Cum sa utilizezi chenarele si tabelul indicator
  • Cum sa creezi o vedere de baza in desen
  • Cum sa creezi o vedere de baza utilizand un model deschis
  • Cum sa creezi proiectii laterale
  • Cum sa creezi vederi auxiliare
  • Cum sa creezi vederi sectionate
  • Cum sa creezi trasee de sectionare in sectiuni
  • Cum sa editezi modelul de hasurare in sectiuni
  • Cum sa creezi un detaliu
  • Cum sa creezi o verede detaliata asociata
  • Cum sa creezi vederi cu rupturi
  • Cum sa gestionezi traseele rupturilor
  • Cum sa creezi o vedere decupata
  • Cum sa creezi o vedere de tip Slice View
  • Cum sa creezi o vedere de tip Draft View
  • Cum sa muti vederile intr-un desen
  • Cum sa editezi stilul vederilor din desen
  • Cum sa editezi orientarea vederii
  • Cum sa stergi o vedere din desen
  • Cum sa inlocuiesti referinta unui model
  • Cum sa preiei dimensiunile modelului in desen
  • Cum sa preiei caracteristicile de lucru in desen
  • Cum sa hasurezi vederile desenului
  • Cum sa importi blocuri AutoCAD
  • Cum sa multiplici ordonat blocurile AutoCAD
  • Cum sa rotesti si sa scalezi blocurile AutoCAD
  • Cum sa creezi sisteme de cote de tip Baseline
  • Cum sa creezi sisteme de cote de tip Ordinate
  • Cum sa creezi sisteme de cote de tip Chain
  • Cum sa cotezi vederi izometrice
  • Cum sa muti cote si sa ajustezi proprietatile lor
  • Cum sa creezi linii de axe
  • Cum sa adnotezi linii de ax in vederi multiple
  • Cum sa aliniezi marcajele de centru la o muchie
  • Cum sa definesti un simbol de schita
  • Cum sa inserezi un simbol de schita
  • Cum sa redefinesti un simbol de schita
  • Cum sa editezi un simbol de schita
  • Cum sa gestionezi simbolurile de schita
  • Cum sa plasezi adnotari de tip text
  • Cum sa utilizezi text dintr-un editor de texte
  • Cum sa adaugi borduri textelor
  • Cum sa adaugi indicatori cu sageata textelor
  • Cum sa adaugi simboluri adnotarilor
  • Cum sa utilizezi optiunile Subscript si Superscript
  • Cum sa adaugi marcaj pentru centrul de greutate
  • Cum sa plasezi note pentru caracteristici
  • Cum sa creezi note pentru gauri
  • Cum sa editezi notele pentru gauri
  • Cum sa creezi un tabel
  • Cum sa editezi un tabel
  • Cum sa creezi un tabel cu date dintr-o foaie de calcul Excel
  • Cum sa editezi textele cotelor
  • Cum sa editezi stilurile de cotare
  • Cum sa creezi un nou stil de cotare
  • Cum sa proiectezi geometrie in schitele desenelor
  • Cum sa cotezi o intersectie
  • Cum sa creezi cote cu unitati de masura alternative
  • Cum sa selectezi cote cu ajutorul filtrelor

Agenda cursului Inventor

Modulul 1: Prezentare generala a programului Inventor

Descriere modul

Prezentarea noii interfete Inventor, a posibilitatilor de organizare si personalizare a spatiului de lucru. Prezentarea menu-urilor si comenzilor disponibile. Prezentarea modului de lucru cu fisierele Inventor si a tipului acestora, precum si a modului de gestionare.

Lectii

  • Utilizarea tab-ului Get Started
  • Utilizarea interfatei Autodesk Inventor
  • Utilizarea comenzilor de navigare
  • Utilizarea cubului de vizualizare (ViewCube)
  • Utilizarea barei de navigare (Navigation Bar)
  • Utilizarea instrumentului SteeringWheel
  • Utilizarea interfetelor Communication Center si Help
  • Utilizarea barei Quick Access Toolbar
  • Utilizarea comenzilor Undo si Redo
  • Utilizarea meniului File
  • Utilizarea meniului Inventor Ribbon
  • Utilizarea fisieror de proiect
  • Crearea fisieror de proiect
  • Configurarea fisieror de proiect
  • Configurarea bibliotecii Content Center
  • Crearea fisierelor noi in Inventor
  • Deschiderea fisierelor existente in Inventor
  • Gasirea fisierelor Inventor
  • Gestionarea fisierelor multiple
  • Utilizarea si personalizarea combinatii de taste

Modulul 2: Tehnologii de baza pentru realizarea schitelor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de desenare a schitelor si aplicare a constrangerilor  geometrice si dimensionale.

Lectii

  • Crearea unui nou fisier de piesa (Part File)
  • Utilizarea interfetei de realizare a schitelor (Sketch Environment)
  • Configurarea interfetei de realizare a schitelor
  • Principiile de baza pentru realizarea schitelor
  • Comenzile de realizare a schitelor
  • Modificarea caracteristicilor unei schite
  • Taierea si extinderea entitatilor (Trim, Extend)
  • Crearea slot-urilor (Slot)
  • Utilizarea comenzii Constraint Settings
  • Aplicarea constrangerilor geometrice
  • Aplicarea constrangerilor dimensionale
  • Modificarea constrangerilor geometrice
  • Modificarea si repararea unei schita

Modulul 3: Proiectarea parametrizata a pieselor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de creare a pieselor pe baza schitelor 2D, completarea lor cu solide suplimentare. Prezentarea modalitatilor de editare a pieselor si creare a formelor complexe.

Lectii

  • Crearea solidelor extrudate
  • Crearea extrudarilor de tip Cut
  • Crearea extrudarilor de tip Intersect
  • Setarea terminatiei unei extrudari
  • Utilizarea optiunii Distance from Face
  • Crearea unei extrudari inclinate
  • Crearea corpurilor de revolutie
  • Lucrul cu contururi multiple
  • Crearea solidelor cu sectiune constanta (Sweep)
  • Crearea solidelor cu sectiune variabila (Loft)
  • Crearea planelor de lucru (Work Planes)
  • Crearea axelor de lucru (Work Axes)
  • Crearea punctelor de lucru (Work Points)
  • Utilizarea planelor de lucru in schite
  • Lucrul cu parametri utilizator
  • Lucrul cu parametri externi
  • Lucrul cu parametri cu valori multiple
  • Conceptele Design Intent si Model Parameters

Modulul 4: Proiectarea detaliata a pieselor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi de proiectare detaliata a pieselor si creare a formelor complexe.

Lectii

  • Crearea racordarilor si tesiturilor
  • Utilizarea metodelor Select Loop si Select Features
  • Crearea racordarilor pe o fata
  • Crearea racordarilor cu raza variabila
  • Setarea terminatiei racordarilor
  • Crearea tesiturilor
  • Crearea gaurilor si filetelor
  • Utilizarea optiunii Linear Placement
  • plasezi o gaura utilizand optiunea Concentric Placement
  • Plasarea unei gauri intr-un punct
  • Plasarea unei gauri utilizand o schita
  • Multiplicarea ordonata si oglindirea solidelor (Pattern)
  • Crearea pieselor cu pereti subtiri (Shell)
  • Rigidizarea pieselor prin adaugarea nervurilor

Modulul 5: Proiectarea ansamblurilor

Descriere modul

Prezentarea notiunilor generale de realizare a ansamblurilor. Prezentarea modului de creare a proiectelor si gestionarii acestora.

Lectii

  • Lucrul cu fisiere de tip ansamblu
  • Deschiderea fisierelor de ansamblu cu optiuni speciale
  • Utilizarea optiunilor Full sau Express
  • Organizarea folder-elor browser-ului
  • Controlul afisarii componentelor
  • Gestionarea optiunilor din meniul browser-ului
  • Crearea unui fisier de ansamblu
  • Utilizarea listei de componente

Modulul 6: Plasarea, crearea si constrangerea componentelor

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi pentru plasarea si crearea pieselor in ansamblu, aplicarea constrangerilor de asamblare. Utilizarea bibliotecilor de piese standardizate si normalizate si inserarea pieselor standard in ansambluri.

Lectii

  • Plasarea unei componente intr-un ansamblu
  • Plasarea unei componente din Content Center
  • Crearea unei piese direct in ansamblu
  • Utilizarea metodei Auto-Drop din Content Center
  • Crearea unei componente virtuala in ansamblu
  • Crearea filetelor in ansamblu
  • Inlocuirea unei componente in ansamblu
  • Editarea componentelor ansamblului
  • Mutarea si rotirea componentelor in ansamblu
  • Copierea componentelor
  • Multiplicarea ordonata circulara
  • Multiplicarea ordonata rectangulara
  • Oglindirea componentelor in ansamblu

Modulul 7: Lucrul cu ansambluri

Descriere modul

Prezentarea modului de gestionare a ansamblurilor, a setului de comenzi de analiza a miscarilor si solutionarii problemelor de interferenta. Realizarea prezentarilor explodate ale ansamblurilor si animarea asamblarii.

Lectii

  • Determinarea centrului de greutate (Center of Gravity)
  • Analiza interferentei intre componente
  • Identificarea componentelor din ansamblu
  • Cautarea componentelor cu optiunea Browser Search
  • Utilizarea tab-urile browser-ului
  • Gestionarea caracteristicile ansamblului
  • Asamblarea si dezasamblarea componentelor
  • Crearea relatiilor in interiorul ansamblului
  • Optiunile Mate si Flush
  • Optiunile Tangent si Insert
  • Constrangeri unghiulare
  • Constrangeri de simetrie
  • Editarea parametrilor de constrangere
  • Crearea constrangerilor de tip 3D Motion
  • Crearea constrangerilor de tip 3D Transitional
  • Crearea unei relatii de tip Rigid
  • Crearea unei relatii de tip Rotational
  • Crearea unei relatii de tip Slider
  • Crearea unei relatii de tip Cylindrical
  • Crearea unei relatii de tip Planar
  • Crearea unei relatii de tip Ball (Spherical)
  • Crearea unei relatii intre doua fete
  • Crearea unei relatii cu punctul de origine
  • Comenzile de afisare a relatiilor
  • Editarea constrangerilor existente in ansamblu
  • Vizualizarea gradelor de libertate
  • Comanda Free Move
  • Comanda Free Rotate

Modulul 8: Crearea desenelor de executie

Descriere modul

Prezentarea setului de comenzi si a modalitatilor de realizare a proiectiilor, sectiunilor, detaliilor si rupturilor intr-un desen de executie.

Lectii

  • Crearea desen nou
  • Utilizarea chenarelor si tabelului indicator
  • Crearea unei vederi de baza in desen
  • Crearea unei vederi de baza utilizand un model deschis
  • Crearea proiectiilor laterale
  • Crearea vederilor auxiliare
  • Crearea vederilor sectionate
  • Crearea traseelor de sectionare
  • Editarea modelului de hasurare
  • Crearea unui detaliu
  • Crearea unei rupturi
  • Orientarea vederii
  • Stergerea unei vederi din desen

Modulul 9: Completarea desenelor cu cote, note si tabele

Descriere modul

Prezentarea optiunilor pentru completarea desenelor de executie a pieselor cu note, tabele. Realizarea cotarii desenelor in mod automat si manual.

Lectii

  • Sisteme de cote de tip Baseline
  • Sisteme de cote de tip Ordinate
  • Sisteme de cote de tip Chain
  • Cotarea vederilor izometrice
  • Mutarea cotelor si ajustarea proprietatilor
  • Crearea liniilor de ax
  • Adnotarea liniilor de ax in vederi multiple
  • Alinierea marcajelor de centru la o muchie
  • Definirea unui simbol de schita
  • Inserarea unui simbol de schita
  • Adnotari de tip text
  • Utilizarea textului dintr-un editor de texte
  • Adaugarea de indicatori cu sageata textelor
  • Crearea notelor pentru gauri
  • Editarea notelor pentru gauri
  • Crearea si editarea unui tabel
  • Adaugarea toletantelor cotelor

Modulul 10: Crearea si completarea desenelor de ansamblu

Descriere modul

Prezentarea modalitatilor de creare a desenelor de ansamblu si completarea acestora cu liste de materiale si tabele de componenta.

Lectii

  • Crearea desenelor de ansamblu
  • Crearea listelor de materiale (Bill of Materials)
  • Crearea tabelelor de componenta (Parts Lists)
  • Numerotarea componentelor (Balloons)

Modulul 11: Standardele si resursele desenelor

Descriere modul

Prezentarea setarilor pentru crearea formatelor de desenare si a tabelelor indicatoare.

Lectii

  • Utilizarea imaginilor in tabelul indicator
  • Utilizarea sabloanelor
  • Utilizarea resurselor pentru desene
  • Crearea si editarea planselor
  • Crearea chenarelor personalizate
  • Crearea caracteristicilor personalizate in tabelul indicator
  • Crearea unei biblioteci de simboluri

Modulul 12: Crearea prezentarilor explodate

Descriere modul

Prezentarea principiilor de realizare a prezentarilor explodate ale unui ansamblu si a animatiei asamblarii pieselor.

Lectii

  • Lucrul cu prezentari
  • Crearea unei scene de prezentare
  • Realizarea unei vederi explodate a ansamblului
  • Modificarea sistemului de coordonate pentru explodare
  • Optiunea Add-Remove Components
  • Trasee de mutare si rotire a pieselor in prezentare
  • Bara de timp (Timeline)
  • Vizualizarea prezentarea
  • Lucrul cu capturi de ecran
  • Instrumentul Storyboard

Modulul 13: Crearea desenelor pentru prezentarile explodate

Descriere modul

Prezentarea modalitatilor de creare a desenelor de prezentare explodata a unui ansamblu si completarea acestora cu liste de materiale si tabele de componenta.

Lectii

  • Crearea de vederi ale prezentarii in desene
  • Migrarea prezentarilor in versiunile Inventor anterioare
  • Crearea desenelor cu vederi explodate ale unui ansamblu
  • Realizareea proiectelor cu file multiple
  • Realizarea planselor combinate prin inserarea vederilor asamblate, explodate sau detaliate
  • Adnotarea desenelor cu vederi explodate

Alte cursuri Autodesk de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 10 tipuri diferite de cursuri Autodesk adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive Inventor training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Autodesk, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Inventor propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Inventor.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii IT Learning, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Inventor.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Autodesk, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului IT Learning;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale

Detinem cea mai mare comunitate IT din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit  (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Excel

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Specialist in domeniul proiectarii asistate de calculator – cod COR 251401”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 %.

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj