Curs Introducere in Microsoft Power Automate Desktop
Doriți să automatizați o sarcină repetitivă de pe computer? Există o sarcină zilnică / săptămânală / lunară pe care o faceți pe desktop sau pe web pe care doriți să o automatizați? Doriți mai mult timp pentru a vă concentra pe sarcini de business cu valoare adăugată mai mare? Sunteți pasionat de automatizări?
Bun venit la Microsoft Power Automate Desktop!
Orice sarcină legată de desktop sau web poate fi automatizată. Aflați cum să automatizați crearea de foldere și fișiere, să creați instrucțiuni și bucle logice condiționate, să aplicați intrări și casete de mesaje, să manipulați text, să integrați fluxurile din cloud și multe altele.
Platforma Microsoft Power Automate crește rapid în cerere și este în prezent cel mai ridicat sistem adoptat de companiile mijlocii spre mari (împreună cu PowerApps) și una dintre cele mai căutate abilități Microsoft, atât personal, cât și pentru afaceri.
Care este diferența dintre Power Automate Cloud și Power Automate Desktop?
Există două variante principale de Power Automate: Cloud și Desktop
Power Automate Cloud: Cloud este folosit pentru a automatiza sarcinile din cadrul aplicațiilor software (gândiți-vă la E-mailuri, OneDrive, Twitter, Trello, SharePoint, Excel Online) care există în cloud. Sunt utilizați conectori (sau punți de aplicație) și este necesar un cont Microsoft 365.
Power Automate Desktop: Desktop este mai popular, deoarece utilizează programele de pe computerul dvs. local și funcționează cu interacțiuni desktop și web. Orice faceți pe desktopul computerului sau pe web, îl puteți automatiza cu Power Automate Desktop, inclusiv aplicațiile vechi. Power Automate Desktop este disponibil pentru utilizatorii Windows 10 și vine preinstalat cu Windows 11.
Resurse unice post-instruire pentru cursurile Excel
Toti participantii la cursurile noastre Excel primesc acces GRATUIT la cea mai generoasa platforma de cursuri video online din Romania: Platforma Dr.Excel
Ce poți face cu Power Automate Desktop?
Microsoft Power Automate Desktop poate fi folosit pentru a automatiza sarcinile din desktop și aplicațiile web. Iată câteva dintre sarcinile pe care le puteți automatiza cu Power Automate Desktop, pe care nu le puteți automatiza cu Power Automate Cloud:
- Creați, citiți și scrieți foldere și fișiere pe computer
- Editați, citiți și scrieți fișiere Excel locale
- Creați și citiți fișiere PDF utilizând OCR
- Înregistrați acțiunile pe orice aplicație software și automatizați-le
- Automatizați clicurile și tastarea pe paginile web și extrageți valorile de care aveți nevoie
- Automatizarea proceselor robotizate
Care sunt principalele caracteristici ale Power Automate Desktop?
Automatizare desktop și web – automatizați orice pe desktop și pe browserul web, inclusiv citirea/scrierea fișierelor, trimiterea și procesarea e-mailurilor și răzuirea valorilor de pe site-uri web
Fără cod și ușor de utilizat – nu este necesar niciun cod; Power Automate Desktop folosește un proiectant de flux de lucru care este un sistem bazat pe drag-and-drop
Cuprinzător și extensibil – automatizați toate programele folosind funcțiile de automatizare a UI, inclusiv programele vechi; extinderea la alte aplicații software folosind recordere
Link to cloud flows – leagă Desktop flows la Cloud flows; permițându-vă să transferați informații între ambele tipuri și să declanșați procese desktop nesupravegheate și asistate
Logica sofisticată – utilizați porți logice complexe pentru a face fluxurile desktop-ului dvs. sofisticate, inclusiv condiții, variabile, bucle, gestionarea erorilor, subfluxuri și multe altele
Partajați fluxuri – partajați fluxurile cu oricine, permițându-vă să creați impact și să îmbunătățiți productivitatea pentru dvs., pentru echipa dvs. și pentru întreaga organizație
Înregistratoare de interfață de utilizator și browser – creați fluxuri automatizate înregistrând singur sarcina, iar Power Automate Desktop se ocupă de restul
Viitorul – Microsoft a inclus Power Automate Desktop preinstalat în Windows 11 dintr-un motiv; automatizarea disponibilă tuturor este viitorul
De ce să înveți Power Automate Desktop?
Productivitate – îmbunătățiți-vă productivitatea prin automatizarea sarcinilor de rutină și repetitive; orice sarcină de pe desktop sau web poate fi automatizată, astfel încât să vă puteți recupera timpul și să vă concentrați pe sarcinile dvs. de mare valoare.
Creați impact – înlocuiți multe sarcini de afaceri cu un clic pe câteva butoane și fără cod; asta înseamnă că ai putea economisi organizațiilor tale nenumărate ore în muncă banală care poate fi automatizată
Îmbunătățiți-vă setul de instrumente – adăugați automatizare listei dvs. de abilități; automatizarea este foarte căutată și funcționează excelent cu suita completă Power Platform (Power Apps, Power Automate Cloud, Power Virtual Agents și așa mai departe)
Descrierea cursului
- Introducere – aflați despre Power Automate Desktop, caracteristicile sale, prezentarea generală a cursului și materialul de referință
- Începător – creați fluxuri de bază, efectuați fluxuri cu fișiere și foldere, manipulați elemente de text și date și utilizați e-mailul (Outlook) în fluxurile dvs.
- Intermediar – Adăugați intrări și casete de mesaje pentru utilizatorii dvs., faceți-vă fluxurile mai sofisticate folosind condiții, variabile, bucle, controale pentru fluxuri de acțiune și Excel; automatizați orice aplicație folosind UI Automation.
Agenda cursului Introducere in Power Automate Desktop
Modulul 1: Introducere
Descriere modul
- Ce este Power Automate Desktop (PAD)
- Tipuri de fluxuri
- Caracteristicile PAD
- Prezentare generală a cursului
Modulul 2: Începător
Descriere modul
- Fluxuri de bază
- Fișiere și foldere
- Text și date calendaristice
- Utilizare e-mail și Outlook în fluxuri
Modulul 3: Intermediar
Descriere modul
- Intrări și casete de mesaje
- Variabile
- Liste
- Condiții (IF, ELSE, ELSE IF, SWITCH)
- Bucle
- Controale pentru fluxuri de acțiune și subfluxuri
- Depanare erori
- Automatizarea interfeței utilizatorului (UI)
- Automatizare Excel
Modulul 4: Lucrul cu Acțiuni
Descriere modul
- Cum se utilizează funcția Navigate
- Cum să stocați datele temporar într-o colecție
- Cum se utilizează funcția Select
- Cum să invocați un flux (flow) printr-un clic pe buton
Modulul 5: Opțiuni de vizualizare a datelor
Descriere modul
- Introducere în sursele de date
- Introducere în colecții
- Introducere în variabile
Modulul 6: Dataverse
Descriere modul
- Introducere în aplicațiile bazate pe model
- Crearea unei aplicații cu noul designer
- Introducere în tabele, formulare, vizualizări, relații între tabele, tipuri de date, procesele de afaceri și regulile de afaceri
Modulul 7: Proiect practic – crearea unei aplicații de business în Power Apps
Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Excel
- Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
- Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
- Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
- Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
- Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – Excel – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)
Ce include taxa de participare la curs
Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:
- Evaluarea initiala a nivelului dvs. de cunostinte si abilitati, prin completarea online a unui chestionar;
- Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
- Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
- Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
- Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
- Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
- Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru.
Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”
- Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open“
- Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
- Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
- Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
- Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
- Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa
- Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
- Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)