Introducere curs Ghidul managementului de proiecte europene – OPM2

OPM2 este aplicat cu succes in toate institutiile europene.

Cursul difera semnificativ fata de alte cursuri de management prin modalitatea de abordare a proiectelor ca produse ale unui contract intre o autoritate contractanta si o organizatie a proiectului, precum si prin considerarea rolului unui program (superior proiectului).

In cadrul cursului, se parcurg toate etapele specificate in ISO 21500 – Standardul international al Managementului de proiect si este insotit de mai multe anexe semnificative.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 441 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 392 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 343 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
490 euro fara TVA
DURATA CURS
5 zile (40 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Ghidul managementului de proiecte europene – OPM2:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a metodologiei managementului de proiect
  • te vei putea inscrie in asociatia PM-Alliance (https://www.pm2alliance.eu/)
  • vei putea sustine un examen de certificare ca manager de proiect recunoscut international.

Agenda cursului Ghidul managementului de proiecte europene – OPM2

Modulul 1: Introducere in Ghidul PM²

Modulul 2. Managementul proiectului

Lectii

  • Despre proiecte
  • Despre managementul de proiect
  • Mediul proiectului

Modulul 3. Vedere generala a metodologiei PM²

Lectii

  • Retrospectiva
  • Ciclul de viata PM²
  • Catalizatorii fazelor si documentele esentiale ale proiectului PM²
  • Ce este un proiect PM²
  • Moduri de gandire/Atitudinea PM²
  • Adaptarea si personalizarea
  • PM² si metodologia Agile

Modulul 4. Organizatia si rolurile proiectului

Lectii

  • Partile interesate ale proiectului
  • Organizatia si rolurile proiectului
  • RAM (RASCI) — Documentarea desemnarii responsabilitatii

Modulul 5. Faza de Initiere

Lectii

  • Sedinta de lansare
  • Cererea de initiere a proiectului
  • Studiul de prefezabilitate
  • Carta proiectului

Modulul 6. Faza de Planificare

Lectii

  • Sedinta de lansare a planificarii
  • Manualul proiectului
  • Matricea partilor interesate a proiectului
  • Managementul externalizarilor
  • Managementul executiei lucrarilor proiectului
  • Managementul acceptarii livrarilor
  • Managementul tranzitiei
  • Managementul implementarii rezultatelor proiectului

Modulul 7. Faza de Executie

Lectii

  • Realizarea sedintei de lansare a executiei
  • Coordonarea proiectului
  • Asigurarea calitatii
  • Raportarea proiectului
  • Distribuirea informatiilor

Modulul 8. Monitorizarea si controlul

Lectii

  • Monitorizarea progresului proiectului
  • Controlul termenelor planului de executie
  • Controlul costurilor
  • Managementul partilor interesate
  • Managementul cerintelor
  • Managementul schimbarilor proiectului
  • Managementul riscurilor
  • Managementul problemelor si al deciziilor
  • Managementul calitatii
  • Managementul acceptarii livrabilelor
  • Managementul tranzitiei
  • Managementul implementarii rezultatelor proiectului
  • Managementul externalizarii

Modulul 9. Faza de Incheiere

Lectii

  • Sedinta de evaluare finala
  • Lectii invatate si recomandari post-proiect
  • Raportul final al proiectului
  • Inchiderea administrativa

ANEXE

Lectii

  • Anexa A: Contributii si recunoasteri
  • Anexa B: Planurile de management ale proiectului si jurnalele
  • Anexa C: Instrumente si tehnici ale managementului de proiect
  • Anexa D: PM² si managementul portofoliului
  • Anexa E: PM² si Agile
  • Anexa F: Resurse suplimentare
  • Anexa G: Etica si conduita
  • Anexa  H: Dictionar de termeni

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj