Introducere curs Editare de text Avansat

Acest modul permite candidatilor sa isi demonstreze abilitatile de a folosi instrumente avansate ale aplicatiei de editare de text pentru a realiza documente cu aspect profesional, sa fie mai productivi si eficienti. La finalul acestui modul, candidatii vor demonstra profesionalism si eficienta in crearea, realizarea, revizuirea si distribuirea documentelor.

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 0 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 0 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 0 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
euro fara TVA
DURATA CURS
1 zi (8 ore)
CERTIFICARE CURS
ECDL

La absolvirea cursului Editare de text Avansat candidatii vor putea sa:

  • Aplice formatari avansate ale textului, paragrafelor, coloanelor si tabelelor, sa converteasca un text intr-un tabel si invers.
  • Lucreze cu optiunile legate de referinte precum: note de subsol, note de final, etichete; sa creeze cuprinsuri, indexuri si referinte incrucisate.
  • Utilizeze campuri, formulare si sabloane.
  • Aplice tehnici avansate de imbinare corespondenta si sa lucreze cu macrocomenzi.
  • Utilizeze caracteristici de creare a legaturilor in vederea integrarii datelor.
  • Elaboreze si sa revizuiasca documente, sa lucreze cu documente de tip master si subdocumente, sa aplice setari de securitate.
  • Lucreze cu fundaluri, sectiuni, anteturi si subsoluri.

Modulul 2. Referinte

Modulul 3. Cresterea productivitatii

Modulul 4. Lucrul in echipa

Modulul 5. Imprimare

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj