Introducere curs Cartea Rosie OCEG – Guvernanta, Risc, Conformitate

OCEG (Open Compliance and Ethics Group)  se bucura de expertiza unui grup de elita din persoane si organizatii care ofera intelepciune si sfaturi nepretuite, pe masura ce urmarim satisfacerea nevoilor de cunostinte si resurse ale profesionistilor GRC.

Climatul economic de astazi este mai complex si mai dificil decat oricand. Chiar si organizatiile mici, NGO si autoritatile guvernamentale se confrunta cu probleme care, istoric, au afectat numai  mari organizatii internationale.

Partile interesate interne si externe solicita nu numai performanta ridicata, dar si transparenta in operatiunile economice

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 207 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 184 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 161 euro fara TVA/participant
PRET DE LISTA
230 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile (16 ore)
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Cartea Rosie OCEG – Guvernanta, Risc, Conformitate:

  • vei capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a tehnicilor GRC
  • te vei putea certifica personal ca experti GRC
  • vei putea aplica metodologia OCEG cu bune rezultate.

Agenda cursului Cartea Rosie OCEG – Guvernanta, Risc, Conformitate

Modulul 1: Invatare

Lectii

  • Context extern – Intelegerea contextului economic extern in care opereaza organizatia.
  • Context intern – Intelegerea contextului economic intern in care opereaza organizatia.
  • Cultura – Intelegerea culturii existente, incluzand modul in care cultura modeleaza conducerea, climatul organizational si mentalitatile individuale cu privire la guvernanta, asigurare si GRC.
  • Parti interesate – Interactiunea cu partile interesate pentru a intelege asteptarile, cerintele si perspectivele lor care afecteaza organizatia.

Modulul 2. Aliniere

Lectii

  • Directie – Asigurarea directiei prin stabilirea unor declaratii de viziuni, misiuni si valori clare, obiective la nivel inalt, precum si recomandari privind modul in care vor fi luate deciziile.
  • OBIECTIVE – Definirea unui set echilibrat de obiective masurabile care sa fie compatibile cu criteriile de luare a deciziilor si adecvate pentru cadrul de referinta stabilit.
  • Identificare – Identificarea fortelor care pot provoca efectele dorite (oportunitati) sau nedorite (amenintari) asupra indeplinirii obiectivelor, precum si a celor care ar putea obliga organizatia sa se comporte intr-un anumit mod (cerinta).
  • Evaluare/Estimare – Analiza abordarii actuale si planificate pentru a aborda oportunitatile, amenintarile si cerintele care utilizeaza criterii de luare a deciziilor cu metode cantitative si calitative.
  • Concept – Elaborarea planurilor strategice si tactice pentru atingerea obiectivelor, abordand in acelasi timp incertitudinea si actionand cu integritate, in conformitate cu criteriile de luare a deciziilor.

Modulul 3. Productie

Lectii

  • Efectuarea controlului – Stabilirea unei combinatii de management, procese, capital uman, tehnologie, informatii, actiuni fizice si controalele care servesc nevoilor guvernantei, managementului si asigurarii.
  • Politici – Implementarea politicilor si procedurilor asociate pentru a aborda oportunitatile, amenintarile si cerintele si stabilirea de asteptari clare de conduita pentru autoritatea de guvernanta, management, personal si pentru organizatie in ansamblul sau.
  • Comunicare – Furnizarea si primirea de informatii relevante, fiabile si in timp util publicului potrivit, cum ar fi cerintele obligatorii, sau dupa cum este necesar, pentru a-si indeplini responsabilitatile si pentru a dezvolta atitudini in mod eficace.
  • Educare – Educarea autoritatii de guvernanta, a conducerii, a personalului si a organizatiei in ansamblul sau cu privire la comportamentul preconizat si cresterea abilitatilor si motivatiei necesare care ajuta organizatia sa abordeze oportunitatile, amenintarile si cerintele.
  • Stimulente – Implementarea stimulentelor motiveaza comportamentul dorit si recunoaste pe cei care contribuie la rezultate pozitive pentru a consolida comportamentul dorit.
  • Notificare – Furnizarea mai multor modalitati pentru a raporta progresul fata de obiective si cel real sau aparitia potentiala a comportamentului, a conditiilor si a evenimentelor nedorite si cele de dorit.
  • Ancheta – Analiza periodica a datelor si solicitarea de informatii privind progresele inregistrate in atingerea obiectivelor; si existenta unor comportamente, conditii si evenimente nedorite.
  • Raspuns – Conceperea si, atunci cand este necesar, realizarea de raspunsuri la identificarea sau suspectarea comportamentului, conditiilor si a evenimentelor nedorite sau a deficientelor in capabilitati.

Modulul 4. Revizuire

Lectii

  • Monitorizare – Monitorizarea si evaluarea periodica performantei capabilitatii de a asigura ca ea este proiectata si operata pentru a fi eficace, eficienta si receptiva la schimbare.
  • Asigurare – Furnizarea de asigurare conducerii, autoritatii de guvernanta si altor parti interesate privind capabilitatea sustenabila, eficace, eficienta si receptiva.
  • Imbunatatire – Revizuirea informatiilor din evaluari periodice, din activitati de detectare si ca reactii la controale, monitorizare si asigurare, pentru a identifica oportunitatile de imbunatatiri ale capabilitatii.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj