Introducere curs Access

Cursul Microsoft Access Mediu-Avansat (pentru business) (II) completeaza faza de initiere cu noi capitole de mare interes cum ar fi: stabilirea de reguli de verificare a integritatii datelor, realizarea de interogari avansate, dupa orice conditie logica, utilizarea limbajului Structured Query Language (SQL), realizarea formularelor complexe, import/export de date dinspre/catre surse de date externe.

Cursul Access este disponibil pentru versiunile de Access: 2019, 2016, 2013 si 2010
PRET DE LISTA
230195 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning
DISCOUNT-URI
8-9 participanti
-10% rezultand pretul de 207176 euro fara TVA/participant
10-11 participanti
-20% rezultand pretul de 184156 euro fara TVA/participant
12-13 participanti
-25% rezultand pretul de 173146 euro fara TVA/participant
> 13 participanti
-30% rezultand pretul de 161137 euro fara TVA/participant
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Access vei sti cum sa:

  • utilizezi constrangerea NOT NULL
  • utilizezi constrangerea UNIQUE
  • utilizezi constrangerea CHECK
  • utilizezi constrangerea PRIMARY KEY
  • utilizezi constrangerea FOREIGN KEY
  • utilizezi interogari parametrizate
  • utilizezi interogari incrucisate
  • utilizezi subinterogari
  • utilizezi interogari de tip modificare de date (Update Query)
  • utilizezi interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • utilizezi interogari de tip inserare de date (Append Query)
  • utilizezi interogari de tip creare de tabel (Make Table Query)
  • utilizezi limbajul SQL
  • utilizezi operatori SQL
  • utilizezi instructiuni SQL (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE)
  • utilizezi limbajul SQL in detaliu (clauzele GROUP BY, HAVING, WHERE, ORDER BY)
  • utilizezi obiecte, proprietati
  • utilizezi subformulare
  • utilizezi scenariul “master-details”
  • utilizezi obiecte, proprietati
  • creezi subrapoarte
  • utilizezi functii agregate
  • creezi un raport tip etichete (Mailing labels)
  • creezi rapoarte de tip matrice
  • creezi rapoarte cu grafice
  • importi/exporti date Microsoft Excel
  • exporti date in Microsoft Word
  • utilizezi tabele legate (Linked Tales)
  • utilizezi date in format XML

Agenda cursului Access

Modulul 1: Interfata Access

Descriere modul

O scurta prezentare a interfetei aplicatiei Microsoft Access si a modului in care aceasta poate fi personalizata pentru a accesa rapid comenzile necesare.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Access
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Access
  • Super Tooltip
  • Quick Access Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Recapitulare nivelul incepator

Descriere modul

Modulul isi propune sa readuca in atentie cateva informatii privind operatiile de baza Access. Aceste informatii trebuiesc stapanite de catre viitorii participanti la curs, pentru a putea asimila programa propusa in continuare. In functie de nivelul de cunostinte initial al grupei, trainerul va mari/micsora timpul alocat acestui modul.

Lectii

  • Stim ce sunt tabelele (tipuri de date, structura, proprietati, etc)?
  • Stim ce sunt relatiile intre tabele(n la m, m la m) ?
  • Stim ce este un query?
  • Stim ce este un form?
  • Stim ce este un raport?

Modulul 3: Constrangeri privind datele din tabele

Descriere modul

Uneori informatiile introduse intr-o baza de date trebuie sa respecte anumite reguli. Constrangerile permit impunerea acestor reguli atunci cand datele vor fi introduse manual sau vor fi importate in asa fel incat sa se respecte integritatea datelor.

Lectii

  • Constrangerea Not Null
  • Constrangerea UNIQUE
  • Constrangerea CHECK
  • Constrangerea Primary Key
  • Constrangera Foreign Key

Modulul 4: Interogari

Descriere modul

Poate cea mai importanta operatie ce se poate realiza intr-o baza de date. Acest modul isi propune sa explice felul cum putem sa extragem date dintr-o baza de date in functie de diferite conditii logice.

Lectii

  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Coloane calculate
  • Functii Access
  • Interogari din mai multe tabele (Join)

Modulul 5: Interogari avansate

Descriere modul

Pe langa preluarea datelor prin interogari simple, Access permite crearea unor interogari ce pot modifica sau sterge date, iar complexitatea acestora poate creste atunci cand se doreste crearea unor interogari dinamice, bazate pe parametrii sau interogari ce mod modifica structura bazei de date.

Lectii

  • Interogari parametrizate
  • Interogari incrucisate (Cross Join)
  • Subinterogari  (Subqueries)
  • Make Table Query
  • Interogari de tip modificare dedate (Update Query)
  • Interogari de tip stergere de date (Delete Query)
  • Interogari de tip inserare de date (Append Query)

Modulul 6: Introducere in limbajul SQL

Descriere modul

Pentru a beneficia de toata puterea oferita de Access, ar trebui sa faceti cunostinta cu un limbaj de interogare standardizat si utilizat de orice SGBD: Limbajul SQL (Structured Query Language).

Lectii

  • Ce este SQL
  • Avantajele limbajului SQL
  • Operatori SQL
  • Instructiuni SQL (Select, Insert, Update, Delete)
  • Comanda SQL Select in detaliu (Clauzele Group By, Having, Where, Order By…)

Modulul 7: Formulare avansate

Descriere modul

Formularele (User Forms) permit nu doar expunerea datelor catre utilizatori intr-un mod vizual mult mai placut si mai natural, dar permit si prelucrarea datelor mult mai usor.

Lectii

  • Designer-ul Access de formulare
  • Obiecte, Proprietati
  • Subformulare
  • Scenariul Master Details

Modulul 8: Rapoarte avansate

Descriere modul

Pentru a prezenta datele atat din punct de vedere logic cat si fizic intr-un mod mult mai usor de urmarit se pot utiliza anumite concepte avansate cum ar fi: subrapoarte, niveluri de grupare, functii agregate.

Lectii

  • Designer-ul Access de rapoarte
  • Obiecte, Proprietati
  • Subrapoarte
  • Gruparea in interiorul raportului
  • Functii Agregate
  • Rapoarte de tip Mailing Labels
  • Rapoarte de tip Matrix
  • Rapoarte cu chart-uri (grafice)

Modulul 9: Import/Export de date

Descriere modul

Datele pot fi importate in Access pentru o prelucrare mult mai usoara din diverse surse externe cum ar fi: fisiere CSV/XML/TXT, fisiere Excel dar si din alte baze de date Access. Dupa prelucrare acestea pot fi exportate in diverse alte surse.

Lectii

  • Import/Export Microsoft Excel
  • Export catre Microsoft Word
  • Tabele de tip scurtatura (Linked Table)
  • Lucrul cu date XML

Modulul 10: Noutati aduse in Access 2013/2016/2019

Descriere modul

Cateva dintre noutatile aduse de-a lungul timpul de catre Microsoft in aplicatia Access.

Lectii

  • Cum utilizam instrumentul Database Compare (incepand cu Access 2013)
  • Cum conectam servicii in Microsoft Office in Access 2016
  • Cum utilizam optiunea Touch/Mouse Mode in Access 2016
  • Cum utilizam sablonul Custom web app in Access 2016
  • Cum utilizam tipul de date Large Number (bigint) (incepand cu Access 2016)
  • Cum importam date din fisiere dBASE (*.DBF)
  • Cum utilizam optiunea de sortare a foii de proprietati (Access 2019)
  • Cum utilizam proprietatea Label Name pentru controale in Access 2019

Suportul de curs Excel, unic in Romania

Materialele de curs Excel constau intr-o serie de resurse multimedia, de o calitate ireprosabila:

Materialul # 1: Acces GRATUIT la cele 800 de lectii video marca Dr.Excel.

Resurse unice post-instruire pentru cursurile Excel

Toti participantii la cursurile noastre Excel primesc acces GRATUIT la cea mai generoasa platforma de cursuri video online din Romania: Platforma Dr.Excel

Materialul # 2: Peste 100 de fisiere Excel cu rezolvarile si explicatiile de la curs

BONUS: Suport post-instruire perioada nelimitata via Comunitatea IT Learning

Primiti suport nelimitat in timp pentru rezolvarea problemelor dvs. de Excel

Detinem cea mai mare Comunitate Excel din Romania (peste 12.000 de membri activi), unde primiti dupa terminarea cursului suport gratuit Excel (perioada nelimitata)

Dr Excel

Informatii traineri

Toate cursurile Excel sunt susținute exclusiv de către Echipa Dr.Excel – condusă de Bogdan Tarla, MVP Excel.

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Intalnirea online cu trainerii IT Learning, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea si evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul direct pe fisiere Excel propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Excel.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Excel si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Excel.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj