Introducere curs Access

Cursul Access Incepator (I) reprezinta etapa de initiere in utilizarea celui mai cunoscut sistem de gestionare a bazelor de date (SGBD), parte din suita Microsoft Office.

Recomandam parcurgerea acestui curs tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Access.

La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea crea tabele si introduce date in acestea, veti putea realiza formulare de introducere si vizualizare a datelor, veti putea crea interogari ale datelor pe baza criteriilor dorite si rapoarte pentru tiparire sau partajare a informatiilor.

Cursul Access este disponibil pentru versiunile de Access: 2019, 2016, 2013 si 2010
PRET DE LISTA
230195 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning
DISCOUNT-URI
8-9 participanti
-10% rezultand pretul de 207176 euro fara TVA/participant
10-11 participanti
-20% rezultand pretul de 184156 euro fara TVA/participant
12-13 participanti
-25% rezultand pretul de 173146 euro fara TVA/participant
> 13 participanti
-30% rezultand pretul de 161137 euro fara TVA/participant
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

La absolvirea cursului Access vei sti cum sa:

  • lucrezi cu riboane/taburi
  • personalizezi mediul de lucru Access
  • definesti o baza de date
  • definesti tipurile de baze de date
  • definesti obiectele dintr-o baza de date
  • definesti un tabel
  • structurezi datele intr-un tabel
  • definesti tipurile de date in Access
  • inserezi date intr-un tabel
  • actualizezi datele intr-un tabel
  • stergi datele intr-un tabel
  • filtrezi datele intr-un tabel
  • sortezi datele intr-un tabel
  • modifici structura unui tabel
  • definesti o legatura intre tabele
  • definesti o legatura de tip “one-to-many”
  • definesti o legatura de tip “many-to-many”
  • definesti o interogare
  • definesti tipurile de interogari in Access
  • utilizezi operatori de interogare (between, in , is, like)
  • definesti coloane calculate
  • definesti un formular Access (User Form)
  • creezi un formular rapid folosind AutoForm
  • modifici formularele folosind designerul
  • definesti un raport Access
  • creezi un raport rapid folosind AutoReport
  • modifici un raport folosind designerul de rapoarte
  • creezi un raport de la zero
  • folosesti formatarea conditionata intr-un raport
  • adaugi un antet/subsol unui raport
  • grupezi datele intr-un raport
  • definesti modul de afisare intr-un raport

Agenda cursului Access

Modulul 1: Interfata Access

Descriere modul

O scurta prezentare a interfetei aplicatiei Microsoft Access si a modului in care aceasta poate fi personalizata pentru a accesa rapid comenzile necesare.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Access
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Access
  • Super Tooltip
  • Quick Access Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Introducere in teoria bazelor de date

Descriere modul

Cateva notiuni introductive in teoria bazelor de date, pentru a intelege mai bine ce este o baza de date, de cate tipuri sunt acestea si care sunt obiectele ce pot fi stocate intr-o baza de date.

Lectii

  • Ce este o baza de date?
  • De cate feluri sunt bazele de date?
  • Obiectele dintr-o baza de date

Modulul 3: Tabele Access

Descriere modul

Pornind de la obiectul cel mai important dintr-o baza de date, tabelul, veti putea vedea cum pot fi organizate datele si ce tipuri de date pot fi stocate intr-un astfel de obiect.

Lectii

  • Ce este un tabel?
  • Structura unui tabel
  • Tipuri de date Access

Modulul 4: Operatii cu tabele Access

Descriere modul

Cateva dintre operatiunile obisnuite folosind DML (Data Manipulation Language) adica adaugare, modificare si stergere de date dar si alte operatiuni utile pentru regasirea informatiilor.

Lectii

  • Insert, Update, Delete (Operatii DML)
  • Filtre
  • Sortari
  • Modificarea structurii unui tabel

Modulul 5: Introducere in teoria relationala

Descriere modul

Puterea unei baze de date consta in legaturile ce se pot crea intre tabele. Aceste relatii permit stocarea de informatii structurate in tabele si apoi regasirea acestora foarte usor.

Lectii

  • Ce este o relatie intre tabele?
  • Relatia n la m (one to many)
  • Relatia n la m (many to many)

Modulul 6: Interogarea bazelor de date Access

Descriere modul

Pentru a obtine informatii din baza de date, trebuie sa stiti cum sa puneti intrebari in Access (Queries). Aceste interogari pot fi simple sau complexe si pot utiliza diversi operatori pentru a obtine informatiile dorite.

Lectii

  • Ce este un query?
  • De cate feluri sunt query-urile?
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Coloane calculate

Modulul 7: Formulare Access

Descriere modul

Formularele Access (User Forms) reprezinta interfata grafica intre utilizatorul care va prelucra datele si tabelele in care acestea vor fi stocate, astfel ca datele vor fi prelucrate mai usor dar si structura tabelelor va fi protejata.

Lectii

  • Ce este un formular Access?
  • Creare de formulare Access folosind AutoForm
  • Modificarea formularelor Access folosind designer-ul

Modulul 8: Rapoarte Access

Descriere modul

Rapoartele Access permit aranjarea datelor din baza de date intr-o forma mult mai usor de urmarit atat in format electronic ca si in situatia in care se doreste imprimarea acestor informatii.

Lectii

  • Ce este un raport?
  • Realizarea unui raport folosind AutoReport
  • Modificarea unui raport folosind designer-ul de rapoarte
  • Crearea unui raport de la zero
  • Operatii specifice rapoartelor
    • Formatarea conditionata
    • Header, Footer
    • Gruparea
    • Layout

Suportul de curs Excel, unic in Romania

Materialele de curs Excel constau intr-o serie de resurse multimedia, de o calitate ireprosabila:

Materialul # 1: Acces GRATUIT la cele 800 de lectii video marca Dr.Excel.

Resurse unice post-instruire pentru cursurile Excel

Toti participantii la cursurile noastre Excel primesc acces GRATUIT la cea mai generoasa platforma de cursuri video online din Romania: Platforma Dr.Excel

Materialul # 2: Peste 100 de fisiere Excel cu rezolvarile si explicatiile de la curs

BONUS: Suport post-instruire perioada nelimitata via Comunitatea IT Learning

Primiti suport nelimitat in timp pentru rezolvarea problemelor dvs. de Excel

Detinem cea mai mare Comunitate Excel din Romania (peste 12.000 de membri activi), unde primiti dupa terminarea cursului suport gratuit Excel (perioada nelimitata)

Dr Excel

Informatii traineri

Toate cursurile Excel sunt susținute exclusiv de către Echipa Dr.Excel – condusă de Bogdan Tarla, MVP Excel.

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Intalnirea online cu trainerii IT Learning, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea si evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul direct pe fisiere Excel propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Excel.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Excel si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Excel.

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj