Ti se pare greu sa parcurgi singur lectiile scrise gratuite?

Inscrie-te la cursul Word in clasa (cu instructor acreditat Microsoft)

Lectia 7.1: Cum putem sa expediem un document direct din Word?

Preambul

In Word 2013 aveti posibilitatea de a expedia documentul prin E-mail ca atasament.

De indata ce ati terminat editarea documentului, aveti posibilitatea expedierii via E-mail, cu conditia sa aveti MS Outlook instalat.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul FILE (FIŞIER)
(1).
Executa un click pe optiunea Share (Punere in comun)
(2).
Executa un click pe optiunea Email
(3).
Avem posibilitatea de a expedia o copie a documentului curent ca atasament sau documentul nostru in format PDF sau XPS.
Executa un click pe butonul Send as Attachment (Trimite ca atasament)
(4).
In acest moment, o copie a documentului curent a fost atasata la un mesaj nou.
Acum nu mai trebuie decat sa completam mesajul si sa il expediem.

Tutoriale video interactive

Acest curs este disponibil si in format video interactiv, pe cel mai mare portal de e-learning Microsoft Office din Europa: peste 7000 lectii video interactive in limba romana.

Lectia 7.2: Cum putem sa urmarim modificarile?

Preambul

Atunci cand trimiteti un document unui coleg pentru a aduce diverse completari si doriti sa stiti ce anume a modificat in document, aveti posibilitatea de a folosi instrumentul Track Changes (Urmarirea modificarilor).

Acest instrument permite urmarirea tuturor modificarilor aduse unui document.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul Track Changes (Urmarirea modificarilor)
(1).
Executa un click pe optiunea Track Changes (Urmarirea modificarilor)
(2) pentru a activa inregistrarea modificarilor operate in document.

Pasul 2
Acum, vom realiza cateva modificari in document.
Executa un click in zona indicata
(1).
Apasa pe tasta Delete.

Executa un click in zona indicata
(2).
Executa un click pe tab-ul HOME (PORNIRE)
(3).
Executa un click pe butonul indicat
(4).
In acest moment, tot ceea ce am modificat a fost inregistrat.
Mai departe, putem aproba sau respinge aceste modificari utilizand optiunile din tab-ul REVIEW (REVIZUIRE), grupul Changes (Modificari).

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Lectia 7.3: Cum putem sa unim doua documente?

Preambul

Un comentariu (Comment) este o nota sau o adnotare pe care autorul sau un recenzent o adauga unui document.

Microsoft Word afiseaza comentariul intr-un balon pe marginea documentului sau in panoul de revizuire. Aveti posibilitatea sa inserati un comentariu in baloanele care apar in marginile documentului.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul New Comment (Comentariu nou)
(1).
In Word 2013 avem posibilitatea de a adauga un raspuns (Reply) unui comentariu.
Executa un click pe butonul indicat
(2).

Pasul 2
Executa un click pe tab-ul REVIEW (REVIZUIRE)
(1).
Executa un click pe butonul Delete (Ştergere)
(2).
Executa un click pe optiunea Delete All Comments in Document (Ştergerea tuturor comentariilor din document)
(3).
In acest moment, toate comentariile existente au fost sterse.

Ai intrebari tehnice legate de Word si vrei sa te ajutam?

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti suport gratuit la problemele tale Word

Lectia 7.4: Cum putem sa inseram comentarii (Comments)?

Preambul

Daca trimiteti un document mai multor persoane pentru examinare si fiecare persoana returneaza documentul, aveti posibilitatea sa combinati documentele cate doua, pana cand se incorporeaza intr-un sigur document toate modificarile examinatorilor.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul Compare (Comparatie)
(1).
Executa un click pe optiunea Combine (Combinare)
(2).

Pasul 2
La acest pas vom specifica documentul original si documentul modificat.
Executa un click pe butonul Browse (Rasfoire)
(1).
Executa dublu click pe documentul indicat
(2).
Pana in acest moment am stabilit care este documentul original.
Executa un click pe butonul Browse (Rasfoire)
(3).
Executa dublu click pe documentul indicat
(4).
Acum fiind selectat si documentul care a facut obiectul reviziei, executa un click pe butonul OK (5).

Pasul 3
In acest moment, putem alege ce anume sa pastram din documentul modificat, dar si ce sa respingem.
Executa un click pe butonul Reject (Respingere)
(1).
In acest moment, formatarea realizata pe documentul modificat a fost respinsa.
Acelasi lucru il vom realiza si pentru textul sters.
Executa un click pe butonul Reject (Respingere)
(2).
Aceasta este forma finala rezultata din acceptarea/respingerea modificarilor realizate in cadrul compararii celor doua documente.

Lectia 7.5: Cum putem sa protejam un document folosind o parola?

Preambul

Atunci cand doriti sa oferiti acces preferential la un document, este indicat sa folositi o parola. In plus, puteti stabili si daca acel document va putea fi deschis doar in modul de citire.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul FILE (FIŞIER)
(1).
Executa un click pe optiunea Save As (Salvare ca)
(2).
Executa un click pe butonul Browse (Rasfoire)
(3).
Executa un click pe butonul Tools (Instrumente)
(4).
Executa un click pe optiunea General Options (Optiuni generale)
(5).

Pasul 2
In aceasta fereastra vom stabili parolele pentru deschidere si pentru modificare.
Executa un click in campul indicat
(1).
In prima caseta am introdus parola pentru deschidere, iar in cea de-a doua o alta parola pentru modificarea documentului.
Executa un click pe butonul OK
(2).
In acest moment, va trebui sa confirmam cele doua parole introduse pentru a fi siguri ca nu le-am scris gresit.
Executa un click pe butonul OK
(3).
Executa un click pe butonul OK
(4).
Executa dublu click in campul indicat
(5).
Executa un click butonul Save (Salvare)
(6).

Pasul 3
Executa un click pe meniul FILE (FIŞIER)
(1).
Dupa cum se poate observa, documentul necesita o parola pentru deschidere.

Lectia 7.6: Cum putem sa salvam un document in format PDF?

Preambul

Toata suita de programe Office 2007 putea exporta documente in format PDF sau XPS din momentul in care se instala Add-In-ul Save as PDF sau Service Pack 2.

In schimb, Office 2010 vine implicit cu suport pentru salvarea fisierelor in format PDF. Aceasta optiune este acum parte integranta din noua suita Office si nu mai este nevoie sa instalam soft-uri suplimentare.

La fel, nici pentru Office 2013 nu mai este necesara instalarea unor programe suplimentare, deoarece si acesta are suport nativ pentru salvarea fisierelor in format PDF.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul FILE (FIŞIER)
(1).
Executa un click pe optiunea Export (Export)
(2).

Pasul 2
Executa un click pe butonul Create PDF/XPS (Creare PDF/XPS)
(3).
In lista Save as type (Salveaza ca tip), ne vom asigura ca este selectata optiunea PDF (*.pdf).
Executa un click pe butonul Publish (Publicare)
(4).
In acest moment, documentul a fost salvat in format PDF.