Ti se pare greu sa parcurgi singur lectiile scrise gratuite?

Inscrie-te la cursul Word in clasa (cu instructor acreditat Microsoft)

Lectia 4.1: Cum putem sa inseram un filigran (Watermark)?

Preambul

Filigranul (Watermark) reprezinta o poza sau un text, ce apare pe fundalul paginilor dintr-un document Word.

Este recomandat ca, pentru documentele ce ies din cadrul companiei, sa se introduca un filigran (Watermark) pentru a semnala ca este un document oficial. In plus, acest filigran (Watermark) consolideaza conceptul de brand al companiei.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul Watermark (Filigran) 
(1).
Word ne pune la dispozitie un set de filigrane (watermark-uri).
Acestea pot fi modificate sau ne putem crea un alt filigran.
Executa un click pe modelul indicat 
(2).
In acest moment, pe fundalul paginii a aparut textul filigranului selectat.

Pasul 2
Executa un click pe butonul Watermark (Filigran) 
(1).
Executa un click pe optiunea Custom Watermark (Filigran personalizat) 
(2).
In aceasta caseta putem stabili ce tip de filigran sa inseram:    de tip text sau imagine.
Daca lucram cu cele de tip text, avem posibilitatea de a modifica limba de afisare.
Selecteaza optiunea Picture watermark (Filigran imagine) 
(3).
Executa un click pe butonul Select Picture (Selectare imagine) 
(4).
Executa un click pe optiunea indicata
 (5) pentru a alege o imagine stocata local intr-un fisier.
Executa dublu click pe imaginea indicata 
(6).
Pentru imagini avem posibilitatea de a modifica factorul de scalare.
Executa un click pe butonul indicat 
(7).
Executa un click pe optiunea indicata 
(8).
Executa un click pe butonul OK 
(9).
In acest moment, se poate observa ca in document apare logo-ul firmei sub forma unui filigran.

Tutoriale video interactive

Acest curs este disponibil si in format video interactiv, pe cel mai mare portal de e-learning Microsoft Office din Europa: peste 7000 lectii video interactive in limba romana.

Lectia 4.2: Cum putem sa aplicam o tema?

Preambul

O tema reprezinta o modalitate rapida si simpla de a oferi un aspect profesionist si modern unui document intreg.

O tema de document este un set de optiuni de formatare, care include un set de culori de tema, un set de fonturi de tema (incluzand fonturi de titlu si de corp) si un set de efecte tematice  (incluzand linii si efecte de umplere).

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul Themes (Teme) 
(1).
Executa un click pe tema indicata 
(2).
In acest moment, aspectul textului a fost modificat conform temei alese.
Daca noul set de culori sau fontul utilizat nu este potrivit, putem oricand sa editam aceste elemente si sa salvam tema personalizata utilizand optiunea Save Current Theme (Salvare tema curenta) ce apare dupa ce efectuam click pe butonul Themes (Teme).

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Lectia 4.3: Cum putem sa cream un document pe baza unui sablon?

Preambul

Un sablon contine text exemplu, formatari sau obiecte care se pot utiliza pentru a crea usor si rapid un document nou.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Atunci cand deschidem aplicatia Word, suntem intampinati direct cu meniul Backstage (Spatele scenei).
De aici ne putem alege un model de sablon stocat local sau putem accesa un model online.
Executa un click pe categoria Cards (Carti de vizita) 
(1).
Executa un click pe modelul indicat 
(2).
Executa un click pe butonul Create (Creare) 
(3).
In acest moment, in calculator a fost creat un document pe baza sablonul selectat.
Acum tot ce trebuie facut este sa il editam si sa lucram cu el.

Ai intrebari tehnice legate de Word si vrei sa te ajutam?

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti suport gratuit la problemele tale Word

Lectia 4.4: Cum putem sa inseram pagini de tip coperta (Cover Page)?

Preambul

Microsoft Office Word 2013 va ajuta sa creati documente cu aspect profesionist, prin furnizarea unui set de instrumente cuprinzator pentru crearea si formatarea documentelor.

Atunci cand lucrati la un document dintr-un anumit tip, cum ar fi un raport, aveti posibilitatea sa selectati dintr-o galerie de coperte, pentru ca documentul sa aiba un aspect profesionist.

Pasul 0
Apasa butonul Descarca documentele ajutatoare din partea dreapta-sus si dezarhiveaza documentul ajutator.

Pasul 1
Executa un click pe butonul Pages (Pagini) 
(1).
Executa un click pe butonul Cover Page (Coperta) 
(2).
In aceasta lista gasim un set de coperte ce pot fi folosite pentru documentul nostru.
Executa un click pe modelul indicat 
(3).
In acest moment, modelul de coperta ales de noi este inserat in document.