Lectii gratuite

Curs Gratuit Word 2007 - Cum pot sa ...


Lectia 9

Cum putem sa adaugam un Endnote sau un Footnote la un document

 

 

 

 

Office-Learning.ro este singurul portal (in limba romana) de tutoriale interactive Microsoft Office.

Aici gasiti peste 1.400 de astfel de laboratoare interactive Microsoft Office 2003/2007/2010

 

 

 

 

 

Cum se adauga un Endnote si un Footnote ?
In cadrul unui document putem insera note de subsol la nivel de pagina (Footnote) dar si note de subsol la nivel de document (Endnote).
 
 
Pasul 1:
Pentru a putea insera o nota de subsol la nivel de pagina, trebuie in primul rand sa selectam cuvantul pe care vrem sa il comentam.
O data realizat acest lucru, din Ribbon-ul References, celula Footnotes vom apasa butonul Insert Footnote.

Fig. 1: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
 
Pasul 2:
In dreptul cuvantului selecta pentru a i se adauga o nota de subsol, va aparea un numar care va face referire la o anume nota de subsol.
 
Fig. 2: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
Fig. 3: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
Fig. 4: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
Pasul 3:
In cazul in care cuvantul caruia i-am adaugat o nota de subsol va fi mutat pe o alta pagina, impreuna cu el se va muta in mod automat si nota de subsol corespunzatoare acelui cuvant.

Fig. 5: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
 
Pasul 4:
Pentru inserarea unei note de subsol la nivel de document, se va repeta Pasul 1, doar ca de data asta se va apasa butonul Insert Endnote.
Aceasta nota va aparea la sfarsitul documentului, iar numerotarea ei se va face automat cu litere.

Fig. 6: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
Fig. 7: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
Fig. 8: Apasati aici pentru a previzualiza poza marita
18 comentarii
Andrei99 a spus: 31 martie, 2010 la 14:30
Deci...Wowww.
Si eu faceam mereu manual aceste indexari in loc sa folosesc acele instrumente.
Pfoai cat am muncit degeaba si era asa de usor.
Imi place ca aveti si video si text pentru aceste tutoriale.
Sunteti incredibili. Bravo baieti!
Aveti un 10+ de la mine.
1
Andrei99 a spus: 31 martie, 2010 la 14:31
Unde ati fost pana acum?
Mereu faceam scrisori pentru angajati manual si nu stiam ca Word poate sa faca toata aceasta munca pentru mine.
Aveti aici o adevarata mina de aur. Am cu ce sa ma delectez o buna perioada.
Inca odata va zic: BRAVO.
2
liliana a spus: 12 ianuarie, 2011 la 00:04
cum mofific pagina din ,,portret ,, in ,,vedere,,?
cu multumiri !
3
Dr.Excel a spus: 12 ianuarie, 2011 la 07:24
Va rugam sa adresati intrebarile dvs. comunitatii Microsoft Office din Romania: www.itlearning.ro/forum
4
octavian a spus: 21 februarie, 2011 la 11:07
salut si cum procedam daca pentru omul x trebuie sa aducem mai multe info care sunt pe verticala la acelasi angajat exemplu ca atunci cand primesti o somatie cu mai multe facturi .

multumesc
5
Iorgulesu Eugen a spus: 14 iulie, 2011 la 21:21
E cam complicat de explicat aici la comentarii. Intra pe forum mai bine, ca acolo se discuta mai usor. Plus ca sunt multi pe care poti sa-i intrebi.
6
Carmen a spus: 13 octombrie, 2011 la 09:58
Wowwww! Multumesc itlearning!
7
Andrei a spus: 17 ianuarie, 2012 la 13:51
Un comentariu mic: In pptul din zip la pagina 1 si 2 este o greseala de spelling - scrie - cum pututem. HTH, Andrei
8
aura a spus: 21 septembrie, 2012 la 07:52
Am de reyolvat o mare problema, cum fac sa pun mai multe adrese de e-mail in excell si acelasi e-mail sa se trimita la 3 persoane in acelasi timp? Nu merge cu ; si nici cu , . Ce ar trebui sa folosesc?
Multumesc,
9
Bogdan Tarla a spus: 31 iulie, 2013 la 15:09
Va rugam sa postati intrebarea dvs. pe site-ul Comunitatii Microsoft Excel: http://www.itlearning.ro/forum/viewforum.php?f=78
10
Magda Juvina a spus: 30 septembrie, 2013 la 00:07
Am de transmis multe mail-uri din squirrelmail si nu stiu cumpot face mail merge. jutati-ma, va rog, ca nu stiu cum sa fac. Multumesc
11
Bogdan Tarla a spus: 30 septembrie, 2013 la 07:37
Magda: Va rugam sa adresati intrebarile dvs. comunitatii Microsoft Office din Romania: www.itlearning.ro/forum
12
hristea c. a spus: 10 ianuarie, 2014 la 14:36
pe mine ma intereseaza campurile word. aveti in plan sa realizati lectii si despre asa ceva?
13
Echipa IT Learning a spus: 10 ianuarie, 2014 la 14:36
hristea c.: Va rugam sa adresati intrebarile dumneavoastra referitoare la aplicatiile care compun suita Microsoft Office pe forumul comunitatii de utilizatori Microsoft Office din Romania: www.itlearning.ro/forum/
14
Ilona a spus: 10 ianuarie, 2014 la 14:44
Superbe exemplele voastre din care reiese clar esenta cursului. La multi ani si multa sanatate sa aveti parte!
15
Bogdan a spus: 06 februarie, 2014 la 09:10
Buna ziua multumesc pt informatii. Doresc sa gasesc un tutorial pt inserare index auto mark - daca se poate doresc indexare automata pt o carte. multumesc
16
Echipa IT Learning a spus: 07 februarie, 2014 la 13:13
Bogdan: Va rugam sa adresati intrebarile dumneavoastra referitoare la aplicatiile care compun suita Microsoft Office pe forumul comunitatii de utilizatori Microsoft Office din Romania: www.itlearning.ro/forum/
17
Maria a spus: 16 septembrie, 2014 la 15:03
Foarte folositoare informatii!
FELICITARI !!!
Cursurile sunt grozave !!!
Mai rar atata informatie buna la un loc...
Spor pentru mai departe!
18
Adauga comentariu
Nume:*
E-mail:*

Adresa nu va fi publicata
Comentariul dvs.*:
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Nota: Comentariile de pe acest site sunt aprobate de catre moderator. Nu este nevoie sa repostati comentariul daca acest nu apare imediat pe site.
Cursuri in clasa
Trainerii