Work Schedule
Work Schedule
Salutare din nou.
Am si eu din nou nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa creez un form pe care sa il integrez in ceea ce am facut pana acum, prin care sa se urmareasca mai bine activitatea echipelor de montaj ale companiei.(Vezi poza din atasament).
Are careva vre-o idee despre cum as putea face asta ?
Am reusit sa o fac in Multiple Items Form si functioneaza doar in situatia in care am cate un singur client/echipa/zi. In cazul in care amai multe inregistrari ale aceleiasi echipe in aceeasi zi, imi dubleaza zilele. As vrea, daca se poate, in stanga sa uneasca casutele ( "merge" in engleza, nu stiu cum se spune in romana). Are cineva vre-o idee despre cum as putea sa il fac ?
Va multumesc anticipat pentru timpul petrecut.
Am atasat si o idee despre ce am facut pana acum..
Am si eu din nou nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa creez un form pe care sa il integrez in ceea ce am facut pana acum, prin care sa se urmareasca mai bine activitatea echipelor de montaj ale companiei.(Vezi poza din atasament).
Are careva vre-o idee despre cum as putea face asta ?
Am reusit sa o fac in Multiple Items Form si functioneaza doar in situatia in care am cate un singur client/echipa/zi. In cazul in care amai multe inregistrari ale aceleiasi echipe in aceeasi zi, imi dubleaza zilele. As vrea, daca se poate, in stanga sa uneasca casutele ( "merge" in engleza, nu stiu cum se spune in romana). Are cineva vre-o idee despre cum as putea sa il fac ?
Va multumesc anticipat pentru timpul petrecut.
Am atasat si o idee despre ce am facut pana acum..
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Re: Work Schedule
Simpla remarca la : "...un form ...prin care sa se urmareasca mai bine activitatea echipelor de montaj ale companiei." In principiu, e ok si un form, nu neaparat multiple, dar cel mai indicat este raportul .
Acuma strict la aplicatie, fie ca folosim form fie ca folosim raport, folosim interogari asupra tabelelor in care sunt stocate datele.M-am uitat in DataBaseTools > Relantionship, si...nu am vazut nici o legatura intre tabele.De asemenea, tabelul in care e stocata data calendaristica..zic io ca e in plus. (PS. Raportul l-am definit cu ajutorul Wizzard-ului)
Acuma strict la aplicatie, fie ca folosim form fie ca folosim raport, folosim interogari asupra tabelelor in care sunt stocate datele.M-am uitat in DataBaseTools > Relantionship, si...nu am vazut nici o legatura intre tabele.De asemenea, tabelul in care e stocata data calendaristica..zic io ca e in plus. (PS. Raportul l-am definit cu ajutorul Wizzard-ului)
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Re: Work Schedule
Sau...poate e de folos aceasta abordare.Un master form cu doua subformuri.Practic se inregistreaza o comanda ( unica) la care pot lucra mai multe echipe, si/sau o echipa poate efectaua mai multe lucrari/montaje la aceeasi comanda in zile diferite.
Se poate si clasic, formular cu subformular...dar, acces nu permite ca un formular principal (in cazul legarii de un subformular) sa fie de tipul continuous..si atunci e mai dificil de avut o vedere de ansamblu.
Se poate si clasic, formular cu subformular...dar, acces nu permite ca un formular principal (in cazul legarii de un subformular) sa fie de tipul continuous..si atunci e mai dificil de avut o vedere de ansamblu.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.