Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
Buna
in Excel am optiunea de a adauga comentarii la celule.
Stie cineva sa imi spuna daca Word-ul 2007 are cumva optiunea de a adauga comentarii de o forma similara unor fragmente de text din document ?
Multumesc,
Andra
in Excel am optiunea de a adauga comentarii la celule.
Stie cineva sa imi spuna daca Word-ul 2007 are cumva optiunea de a adauga comentarii de o forma similara unor fragmente de text din document ?
Multumesc,
Andra
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
din cate stiu eu, daca adaugi un Text form field in care la Default text introduci textul care trebuie sa apara in document, poti adauga un Help text (ca un comentariu) ce va aparea in Status bar numai daca documentul este blocat si esti pozitionat in acel camp
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
Hai sa incerc si asa. Dar ia-ma usurel.
De unde introduc Text form field ? Zi-mi te rog pe pasi / comenzi din Word - daca ai timp.
Mersi
De unde introduc Text form field ? Zi-mi te rog pe pasi / comenzi din Word - daca ai timp.
Mersi
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
din Developer – Controls – Legacy Tools alegi Text Form Field
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
aici la Default text introduci textul care vrei sa apara in doc
si la Add Help Text, textul pe post de comentariu care nu va aparea decat in Status bar cand esti in campul respectiv
si la Add Help Text, textul pe post de comentariu care nu va aparea decat in Status bar cand esti in campul respectiv
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
trebuie sa blochezi documentul din Review - Protect document - Yes, Start Enforcing Protection ca asta sa functioneze
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
Multumesc mult! E mai complicata aceasta optiune, dar iese ceva interesant ..
Numai bine!
Numai bine!
Re: Comentarii la text - similare cu cele la celule in Excel
Cea mai simpla si mai buna solutie pt. aceasta problema este prin introducerea unui camp AutoTextList explicata aici:
Tip: Text explicativ deasupra unui cuvant evidentiat
Tip: Text explicativ deasupra unui cuvant evidentiat
Ultima oară modificat Mie Iun 09, 2010 9:54 am de către Anonymous, modificat 1 dată în total.
Motiv: Mascare link
Motiv: Mascare link