Reguli pentru mai multe calendare

Ce este nou in Microsoft Outlook 2010?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Outlook 2010
Gestionare Inbox, Scriere/Trimitere email-uri, Colaborare, etc
ferrys
Mesaje: 1
Membru din: Mar Aug 21, 2012 9:03 am

Reguli pentru mai multe calendare

Mesaj de ferrys » Mar Aug 21, 2012 9:33 am

Va salut,

Am un cont de outlok 2010 in care am 5 calendare personale si un folder pst (de pe un alt cont de email cu alte 5 calendare) in care diversi colegi adauga intalniri.
Eu trebuie sa verific mereu daca a fost adaugata vreo intalnire de catre colegi si daca da sa o copiez in calendarul echivalent de pe contul meu de email.

Intrebarea mea este daca se poate automatiza in vreun fel acest proces sau cel putin sa primesc un email cand a fost adaugata o intalnire si eu sa o copiez manual in calendarul echivalent de pe contul meu. Nu stiu daca se poate cu ajutorul regulilor asa ca am cerut ajutorul vostru.

Multumesc de ajutor si sper ca m-am facut inteles...!

O zi buna

Dr.Windows
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 4527
Membru din: Vin Iul 31, 2009 7:32 am

Re: Reguli pentru mai multe calendare

Mesaj de Dr.Windows » Lun Aug 27, 2012 4:45 pm

Pai nu ar fi mai simplu ca acei colegi sa te invite si pe tine atunci cand isi fac programarile?... pentru ca atuni nu ar mai trebui sa faci nimic... decat sa accepti intalnirea (vei primi un mesaj in acest sens) si astfel programarea va fi adaugata fara alte artificii si in calendarul tau.

Scrie răspuns

Înapoi la “Intrebari despre Outlook 2010”