www.Cursuri-Excel.ro     www.Cursuri-Access.ro     www.Cursuri-Powerpoint.ro     www.Cursuri-Outlook.ro     www.Cursuri-Word.ro     www.CursuriProject.ro    

Work Schedule

Ce este nou in Microsoft Access 2010?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Access 2010.
Baze de date, Interogari, Formulare, Rapoarte, etc

Work Schedule

Mesajde SharQue99 » Dum Noi 06, 2016 9:54 pm

Salutare din nou.
Am si eu din nou nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa creez un form pe care sa il integrez in ceea ce am facut pana acum, prin care sa se urmareasca mai bine activitatea echipelor de montaj ale companiei.(Vezi poza din atasament).
Are careva vre-o idee despre cum as putea face asta ?
Am reusit sa o fac in Multiple Items Form si functioneaza doar in situatia in care am cate un singur client/echipa/zi. In cazul in care amai multe inregistrari ale aceleiasi echipe in aceeasi zi, imi dubleaza zilele. As vrea, daca se poate, in stanga sa uneasca casutele ( "merge" in engleza, nu stiu cum se spune in romana). Are cineva vre-o idee despre cum as putea sa il fac ?
Va multumesc anticipat pentru timpul petrecut.
Am atasat si o idee despre ce am facut pana acum..
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
SharQue99
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin Noi 02, 2012 3:06 pm

Re: Work Schedule

Mesajde Tzica » Mar Noi 08, 2016 7:08 pm

Simpla remarca la : "...un form ...prin care sa se urmareasca mai bine activitatea echipelor de montaj ale companiei." In principiu, e ok si un form, nu neaparat multiple, dar cel mai indicat este raportul .
Acuma strict la aplicatie, fie ca folosim form fie ca folosim raport, folosim interogari asupra tabelelor in care sunt stocate datele.M-am uitat in DataBaseTools > Relantionship, si...nu am vazut nici o legatura intre tabele.De asemenea, tabelul in care e stocata data calendaristica..zic io ca e in plus. (PS. Raportul l-am definit cu ajutorul Wizzard-ului)
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Tzica
 
Mesaje: 617
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm

Re: Work Schedule

Mesajde Tzica » Mie Noi 09, 2016 6:42 pm

Sau...poate e de folos aceasta abordare.Un master form cu doua subformuri.Practic se inregistreaza o comanda ( unica) la care pot lucra mai multe echipe, si/sau o echipa poate efectaua mai multe lucrari/montaje la aceeasi comanda in zile diferite.
Se poate si clasic, formular cu subformular...dar, acces nu permite ca un formular principal (in cazul legarii de un subformular) sa fie de tipul continuous..si atunci e mai dificil de avut o vedere de ansamblu.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Tzica
 
Mesaje: 617
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm


Înapoi la Intrebari despre Access 2010

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Centrul de training si consultanta Dr. Excel activeaza de peste 15 ani pe piata serviciilor de instruire si certificare IT din Romania.

Contact


© 2018 Dr. Excel - Business Intelligence School - Citeste termeni si conditii

cron