evidenta concedii

Ce este nou in Microsoft Access 2010?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Access 2010.
Baze de date, Interogari, Formulare, Rapoarte, etc
Închis
malasorte
Mesaje: 337
Membru din: Lun Ian 23, 2012 5:56 pm
Localitate: Galati

evidenta concedii

Mesaj de malasorte » Dum Noi 06, 2016 6:16 pm

Vreau sa introduc in aplicatia mea si o evidenta a concedilor de odihna, dar ce am incercat nu imi iese. Tebuie sa folosesc tabele disincte pentru planificare si pentru efectuare? Evidenta pe care vreau sa tin consta intr-o planificare a concediilor la inceput de an pe fiecare angajat care are dreptl la n r de zle de CO si ulterior evidenta cu cele efectuate daca sunt sau nu conform palnificarii.Vrau sa pot verifica la un moment dat daca un angajat isi ia concediu in perioada panificata, cate zile mai are.

Tzica
Mesaje: 639
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm

Re: evidenta concedii

Mesaj de Tzica » Mar Noi 08, 2016 7:31 pm

Ehhmm ... pe neverificatelea...apar cateva probleme la spargerea in doua tabele:
1.Un concediu nu e musai sa fie planificat tot odata.Poate sa fie spart in doua, trei ..si de ce nu 4 perioade ;
2.Idem..si executarea, nu e musai sa respecte ..planificarea.

Cred ca e mult mai util un tabel, sa-i zicem ConOdh , care sa fie in relatie cu tabelul Angajati.Unul din campurile acestui tabel, tblConOdh, ar contine referinta " Planificat/Efectuat" , urmat de campurile "DeLa ..." si , fireste "La".
( Relatia Angajati > tblConOdh unu la mai multi, un angajat, poate avea mai multe planificari..precum si mai multe executari).
Simpla parere.
LE:
O idee de lucru, ca apar si sarbatori legale , iaca aici:

ModelZileLibere

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Access 2010”