Mail merge Word 2010 utilizand ACCESS 2010 query
Mail merge Word 2010 utilizand ACCESS 2010 query
Buna,
M-am lovit zilele astea de o problema vis-a-vis de utilizarea unui query din Access 2010 ca si sursa a datelor la crearea unui mail-merge in Word 2010, si anume: In Word 2010, dupa selectarea bazei de date si a interogarii care fac obiectul sursei de date in Access 2010, la urmatorul pas ar trebui sa vad datele returnate de interogare insa nu se vede nimic. Am rulat interogarea separat si merge. Care o fi cauza pentru care nu se vad datele din interogare la constructia mail-merge-ului?
Multumesc.
M-am lovit zilele astea de o problema vis-a-vis de utilizarea unui query din Access 2010 ca si sursa a datelor la crearea unui mail-merge in Word 2010, si anume: In Word 2010, dupa selectarea bazei de date si a interogarii care fac obiectul sursei de date in Access 2010, la urmatorul pas ar trebui sa vad datele returnate de interogare insa nu se vede nimic. Am rulat interogarea separat si merge. Care o fi cauza pentru care nu se vad datele din interogare la constructia mail-merge-ului?
Multumesc.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
-
- Moderator
- Mesaje: 4570
- Membru din: Vin Iul 31, 2009 7:32 am
Re: Mail merge Word 2010 utilizand ACCESS 2010 query
Stiu ca poate raspunsul este tardiv... dar incearca sa pornesti mail-merge din Access - tabul "External Data", grupul "Export", comanda "Word Merge" si vezi daca rezultatul este acelasi...