Pagina 1 din 1

Cum sa faci o arhiva in Outlook?

Scris: Lun Aug 01, 2011 10:12 am
de mayasha
In primul rand, la ce foloseste o arhiva in Outlook?

Pai, in cazul in care folosim Outlook la locul de munca, si serverul de Exchange are o limita de ocupabilitate pentru fiecare adresa de mail, iar noi primim in general mailuri cu atasamente foarte mari, pentru a le pastra, le putem salva local, pe calculator, intr-o arhiva.

Arhivele in Outlook au extensia .pst si sunt de fapt fisiere de date Outlook.

Pentru a crea o arhiva, va trebui sa selectam File -> New -> Outlook Data File...
outlook.jpg
Mai apoi, in fereastra care apare, vom selecta Office Outlook Personal Folders File pentru versiuni de Outlook incepand cu 2003 sau a doua varianta disponibila, pentru versiuni de Outlook mai vechi de 2003 si apasam OK.

In fereastra urmatoare, denumim fisierul si salvam in locatia dorita si apasam OK.

Ultima fereastra arata in felul urmator:
Capture.JPG
In aceasta fereastra vom da un nume arhivei in functie de cum vrem sa apara in Outlook. Acest nume poate fi identic cu cel in care am salvat arhiva pe calculator.
Mai departe, putem seta o parola, pe care ulterior va trebui sa o scriem de fiecare data cand vom deschide arhiva.