Gestionare surse bibliografice- transfer surse intre 2 pc

trucuri, sfaturi si alte idei pentru imbunatatirea lucrului cu Word
Închis
bogdan185
Mesaje: 45
Membru din: Joi Feb 06, 2014 9:57 am

Gestionare surse bibliografice- transfer surse intre 2 pc

Mesaj de bogdan185 » Dum Mar 16, 2014 5:20 pm

Se poate intampla sa folositi mai mult de un pc in redactarea unui document in care folositi tabul referinte din Word. Copierea documentului de pe un pc pe altul, și folosirea tuturor functiilor aferente formatului .docx , implica si copierea surselor bibliografice…. Daca nu se face acest lucru, la actualizarea campurilor de referinte(note de subsol si bibliografie) pot aparea modificări semnificative, si neconcordante…
Pentru a nu intampina probleme de genul acesta, dar mai ales pentru a putea folosi sursele inserate pe un pc, in orice document de pe noul pc trebuie urmați pasii:
PC 1: calculatorul pe care se afla documentul cu referinte
Se navigheaza: C: users- „user name”- app data-roming-microsoft-bibliography se copiaza (ctrl+c) fisierul „sources.xml” pe usb stik.
Pc2:
1. se ajunge in acelasi loc (C: users- „user name”- app data-roming-microsoft-bibliography) si se lipeste fisierul „sources.xml” – se accepta inlocuirea fisierului existent
2. In word se apasă tabul referinte si apoi „gestionare surse”se apasă pe „răsfoire”/ „Browse” și se alege fisierul „sources.xml”. se apasa OK, si apoi sursele bibliografice apar in coloana din partea stanga
3 se copiaza titluile necesare din partea stanga in partea dreapta pt a fi folosite in documentul curent.
Fiecare sursa nou adaugata va intregii lista din partea dreapta……

Închis

Înapoi la “Tips and tricks in Word (indiferent de versiune)”