www.Cursuri-Excel.ro     www.Cursuri-Access.ro     www.Cursuri-Powerpoint.ro     www.Cursuri-Outlook.ro     www.Cursuri-Word.ro     www.CursuriProject.ro    

cum facem cuprinsul automat

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Word 2007. Editare, formatare, automatizare de documente

cum facem cuprinsul automat

Mesajde camelian » Lun Aug 31, 2009 11:45 am

Buna ziua,

Cum putem obtine cuprinsul automat in Word 2007 al unui document cu mai multe capitole si subcapitole?

Multumesc mult!
camelian
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Aug 31, 2009 11:28 am

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde stelea » Lun Aug 31, 2009 12:05 pm

in documentul respectiv, in ribbon-ul References alegi Tabel of Contents.

Daca ai mai folosint asa ceva si in 2003, nu o sa ai probleme.

Altfel, ar trebui sa stii ca nu functioneaza decat daca ai folosit Heading-urile potrivite pentu formatarea titlurilor de capitole si de sub-capitole.

Daca ai probleme in continuare, spune-ne. ;)
Numa' bine,
*****A
Avatar utilizator
stelea
 
Mesaje: 98
Membru din: Vin Aug 07, 2009 11:31 am
Localitate: Bucuresti

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Jokerul » Dum Sep 06, 2009 5:24 pm

ca sa faci un cuprins automat mai intai trebuie setate niste nivele, de exemplu avem:

Capitolul 1
Subcapitolul 1.1.
Subsubcapitolul 1.1.1



Selectam Capitolul 1 mergem in Ribbon-ul References, iar aici avem Tabel of Contents. In Tabel of Contents avem add text, iar de aici selectam nivelul care vrem sa il dam, vom alege Level 1.

Selectam Subcapitolul 1.1. si vom selecta Level 2

Selectam Subsubcapitolul 1.1.1 si vom alege Level 3

Dupa ce am ales nivelele corespunzatoare fiecarui capitol, tot din Tabel of Contents selectam Tabel of Contents si alegem insert Tabel of Contents, deselectam use hyperlinks instead of page numbers, dupa care dam ok.
Tocmai cand credeam si eu ca o scot la capat,
se gasi unul sa mute capatul mai incolo ...
Jokerul
 
Mesaje: 449
Membru din: Vin Iul 03, 2009 11:06 pm

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Andra B » Mar Sep 08, 2009 1:22 pm

Hei

Dilema mea in privinta Table of Contents e urmatoarea:

Dupa ce il fac, il formatez dupa plac si dupa cum se potriveste raportului la care lucrez in momentul respectiv. De exemplu ii schimb fontul, etc.
Daca dupa aceea, mai adaug un capitol / subcapitol in cadrul raportului si dau Update Table of Contents, el se updateaza intr-adevar, dar revine la formatarea lui standard. Si trebuie iar sa ma apuc de formatarea lui.

Stiti daca pot sa salvez cumva Table of Contents astfel incat cand dau Update, sa isi pastreze formatarea pe care i-am facut-o eu?

Multumesc.
Andra B
 
Mesaje: 11
Membru din: Lun Aug 31, 2009 4:22 pm

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Dr.Excel » Mar Sep 08, 2009 1:38 pm

vezi ca poti sa-i aplici un Style (faci unul personalizat pt Table of Contents)
jos in fereastra Table of Contents in General Formats (from template) ...
Dr.Excel
MCT, MCITP
MOS Master Instructor
IT Learning
Avatar utilizator
Dr.Excel
Site Admin
Site Admin
 
Mesaje: 1853
Membru din: Sâm Ian 24, 2009 1:45 pm
Localitate: Bucharest

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Andra B » Mar Sep 08, 2009 2:22 pm

Da, merge cu salvatul lui drept un stil de TOC.

Mersi mult!
Andra B
 
Mesaje: 11
Membru din: Lun Aug 31, 2009 4:22 pm

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde vivaro » Vin Ian 29, 2010 4:49 pm

Va rog sa-mi explicati de ce atunci cand dau Print Preview numerotarea paginilor din Table of Contents se modifica (asta dupa ce am finalizat documentul si am dat update la cuprins).
vivaro
 
Mesaje: 3
Membru din: Vin Ian 08, 2010 6:03 pm

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Carmen » Lun Sep 13, 2010 8:44 pm

O alta modalitate de a face cuprinsul, pe care am adoptat-o personal in Word, a fost aceea cu combinatia de taste ALT+SHIFT+O. Astfel, selectam titlurile capitolelor pe care dorim sa le includem in cuprins apoi le marcam cu ALT+SHIFT+O. O sa apara o adresa de marcare in care introducem nivelul ierarhic al titlului - pentru un capitol alegem level 1, pentru un subcapitol alegem level 2, etc.
Casuta1.jpg

Dupa ce am marcat toate titlurile cu nivelul ierarhic dorit, pozitionam cursorul acolo unde dorim sa inseram cuprinsul. Apoi, din meniul references selectam table of contents. Selectam numarul de nivele dorit apoi bifam table entry fields din options. De asemenea, putem selecta stilul de afisare dorit de la formats si sa indicam si caracterul de legatura intre titlu si numarul de pagini (cu puncte puncte sau o linie continua) din tab leader din fereastra tabel of contents.
Untitled1.jpg


casuta 2.jpg


Untitled.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Carmen
 
Mesaje: 49
Membru din: Lun Sep 13, 2010 11:51 am

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Carmen » Lun Sep 13, 2010 9:27 pm

Revin cu unele completari pe care le-am omis. Ca sa dispara acel P intors, selectati home > paragraph > click pe butonul P intors. De asemenea, daca facem orice modificare in titlu, dam click dreapta pe cuprins, iar update fields o sa ne ajute sa actualizam cuprinsul conform modificarilor facute. Interesant e ca titlurile incluse in cuprins functioneaza ca linkuri spre paragrafele respective. :idea:
Carmen
 
Mesaje: 49
Membru din: Lun Sep 13, 2010 11:51 am

Re: cum facem cuprinsul automat

Mesajde Dr. Cloud » Lun Sep 13, 2010 9:35 pm

Acel P intors se numeste Show/Hide si afiseaza simbolurile de formatare care sunt ascunse.

ScreenShot026.JPG
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Dr. Cloud
 
Mesaje: 3329
Membru din: Mar Oct 02, 2012 11:19 am

Următorul

Înapoi la Intrebari despre Word 2007

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori