preluare task-uri dintr-un tabel excel

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Outlook 2007. Gestionare Inbox, Scriere/Trimitere email-uri, Colaborare, etc
Închis
AdiR
Moderator
Moderator
Mesaje: 209
Membru din: Sâm Feb 20, 2010 4:06 pm
Localitate: Timisoara

preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de AdiR » Lun Mai 31, 2010 11:50 am

Buna tuturor,

Stie cineva daca este posibil preluarea unor task-uri existente intr-un fisier Excel in Calendar-ul din Outlook?
Va multumesc !

Dr. Cloud
Mesaje: 3327
Membru din: Mar Oct 02, 2012 11:19 am

Re: preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de Dr. Cloud » Lun Mai 31, 2010 12:02 pm

Intai va trebuie ca in fisierul Excel sa creezi Name Range's pentru coloanele cu informatii.
Spre ex:
- ai o coloana cu date calendaristice care vor fi de fapt data de inceput - numesti acea coloana DataStart;
- la fel faci pt. toate coloanel.
Apoi, in Outlook, mergi in sectiunea de task-uri (Ctrl+4). Mergi in meniul File - Import and Export - Import from another program or file - Microsoft Excel '97-2003.
Apoi dai Browse si localizezi fisierul Excel.
Este posibil sa apara o caseta de dialog care sa iti ceara sa mapezi campurile.
Adica sa potrivesti start date, end date, etc.
Dupa ce faci toate astea o sa ti se importe task-urile.
Te sfatuiesc sa iti faci un model al workbook-ului tau si sa faci un test, ca sa vezi cum se potrivesc campurile.
O sa ai putin de munca, dar va merge, pentru ca am testat eu acum pt. doua task-uri.

L.E.
Partea de sus este ok, dar daca vrei sa importi doar anumite coloane, pe rand.
Daca vrei sa importi mai multe coloane simultan faci asa.
In workbook, dupa ce ai aranjat datele, selectezi tot tabelul si ii dai un nume.
ScreenShot036.JPG
Apoi mergi in panoul de tasks si alegi pasii de import enumerati mai sus.
O sa ti se afiseze name range-ul tau si apoi apesi butonul de mapare a campurilor.
Cu drag and drop tragi campurile din stanga peste cele corecte din dreapta, ca outlook sa stie care este subiectul, data de inceput, etc.
ScreenShot037.JPG
Dupa ce le importi o sa ai asa:
ScreenShot038.JPG
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

AdiR
Moderator
Moderator
Mesaje: 209
Membru din: Sâm Feb 20, 2010 4:06 pm
Localitate: Timisoara

Re: preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de AdiR » Mar Iun 01, 2010 1:35 pm

Buna,
Multumesc Alex, am reusit sa preiau task-urile respective. Am insa o intrebare: de ce nu se pot prelua date doar prin import din fisiere .xls (Microsoft Excel '97-2003) cu toate ca Outlook-ul face parte din pachetul 2007? Se pot prelua date din fisiere xlsx sau xlsm?

Mersi.

Dr. Cloud
Mesaje: 3327
Membru din: Mar Oct 02, 2012 11:19 am

Re: preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de Dr. Cloud » Mar Iun 01, 2010 1:41 pm

de ce nu se pot prelua date doar prin import din fisiere .xls (Microsoft Excel '97-2003) cu toate ca Outlook-ul face parte din pachetul 2007? Se pot prelua date din fisiere xlsx sau xlsm?
Stai putin. Tu deja ai preluat date dintr-un fisier xls ('97-2003).
DIn pacate, si nici in Outlook 2010, nu poti prelua date din fisiere xlsx sau xlsm.
Motivul? Nu stiu.

AdiR
Moderator
Moderator
Mesaje: 209
Membru din: Sâm Feb 20, 2010 4:06 pm
Localitate: Timisoara

Re: preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de AdiR » Mar Iun 01, 2010 1:53 pm

fisierul meu din care as fi vrut sa preiau datele este xlsm. Pentru exercitiu am creat unul xls.
Dar am inteles, o sa ma adaptez situatiei si voi folosi un xls :)
A, si uitasem... Stii cumva daca exista vreo varianta de actualizare periodica automata a acestor taskuri?
Exista posibilitatea automatizarii acestui proces cu ajutorul VBA?
In cazul meu e vorba de o evidenta a scadentelor unor instrumente (CEC, BO) pe care o tin intr-un tabel. M-ar ajuta daca s-ar putea automatiza acest proces prelundu-mi ultimele modificari in outlook (fara a import duplicate - optiune care e disponibila in cazul importului manual).

Multumesc

Dr. Cloud
Mesaje: 3327
Membru din: Mar Oct 02, 2012 11:19 am

Re: preluare task-uri dintr-un tabel excel

Mesaj de Dr. Cloud » Sâm Iun 05, 2010 9:51 am

S-ar putea face ceva cu VBA, dar va fi mult de munca si va fi destul de complicat.
Codul ar trebui sa faca asa ceva:
- sa selecteze datele din Excel pe care le vrei ca task-uri si apoi sa le atribuie un nume (conditia este ca acele date sa aiba mereu aceeasi pozitie);
- apoi codul sa preia acele date si sa inceapa sa le importe in Outlook, dar in acelasi timp sa stie sa si mapeze automat si corect campurile din Excel cu campurile unui formular de Task-uri;
- nu stiu daca va putea evita aparitia duplicatelor;
- partea cu update-ul task-urilor iar nu stiu daca se poate sau nu.
Din pacate este destul de complexa treaba asta si tot din pacate pe mine ma depaseste zona asta de VBA.

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Outlook 2007”