Inserarea unui tabel din excel intr-o prezentare Powerpoint

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Powerpoint 2003. Slide-uri, Big impact, More impact, Presentation Skills, etc
Închis
ruthless
Mesaje: 13
Membru din: Lun Mai 30, 2011 12:45 pm

Inserarea unui tabel din excel intr-o prezentare Powerpoint

Mesaj de ruthless » Joi Sep 01, 2011 9:44 am

As dori sa stiu cum pot insera un tabel din excel intr-o prezentare powepoint.
Am incercat sa dau copy-paste, dar nu se pastreaza acelasi format ( nu apare corect in pagina, am mult de lucru ca sa-l aduc la forma initiala ).

ruthless
Mesaje: 13
Membru din: Lun Mai 30, 2011 12:45 pm

Re: Inserarea unui tabel din excel intr-o prezentare Powerpo

Mesaj de ruthless » Joi Sep 08, 2011 1:51 pm

up....nu stie nimeni ?!

Dr.Windows
Moderator
Moderator
Mesaje: 4570
Membru din: Vin Iul 31, 2009 7:32 am

Re: Inserarea unui tabel din excel intr-o prezentare Powerpo

Mesaj de Dr.Windows » Vin Sep 09, 2011 12:42 pm

Ceva fisiere de test sau macar o poza cum "nu ti-a iesit" tie?... pentru ca in mod normal ar trebui sa iasa, chiar si in Excel 2003 pentru ca exista cel putin 2 variante la lipire (apasand CTRL+V sau click dreapta si "Paste") si apoi selectand "ghiozdanul" (sau servieta - cum vrei sa-i spui) dupa lipire ai mai multe optiuni:

1. Excel Table (entire workbook) care iti va "lipi" continutul ca si foaie Excel - avantajul ar fi ca la un click dublu se va face o editare exact ca si in excel - chiar daca nu se pastreaza formulele

2. Undo Automatic Layout - va face ca tabelul lipit sa nu mai fie "reformatat automat" la lipire
Ai chiar o optiune "Stop Automatic Layout of Inserted Objects" care va dezactiva PERMANENT aceasta "reformatare automata" la lipirea obiectelor.

Iar in ambele cazuri prezentate mai sus, la mine tabelul a iesit EXACT asa cum era in Excel...

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Powerpoint 2003”