Modalitate randuri si coloane

Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Excel 2003. Calcule, Formule, Functii, Tabele pivot, Analiza datelor, etc
Închis
Alexa Sorin
Mesaje: 6
Membru din: Mie Feb 29, 2012 11:52 am

Modalitate randuri si coloane

Mesaj de Alexa Sorin » Mie Oct 16, 2013 3:31 pm

Am gasit la cineva acest fisier Excel si pare foaret util in anumite conditii .Din pacate nu stiu cum se creeazã. Mã puteti ajuta ?
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

IPP
Moderator
Moderator
Mesaje: 4197
Membru din: Mie Iul 29, 2009 7:26 am
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Modalitate randuri si coloane

Mesaj de IPP » Mie Oct 16, 2013 6:27 pm

Buna ziua

Este vorba de o modalitate mai comoda de a ascunde/afisa, in bloc, un anumit numar de randuri/coloane.

Pentru aceasta: selectati randurile/coloanele dorite, apoi din meniu: Data, Group and Outline, Group...

Daca in interiorul aceluiasi grup faceti o noua selectie si urmati pasii de mai sus, se va forma un al doilea nivel de grupare si asa mai departe.

IP
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Excel 2003”