estimare costuri pt mutare locuinta

Import/Export, obiecte embedded, etc
Închis
latesrafael
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 6:30 pm

estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de latesrafael » Joi Ian 30, 2014 12:20 am

Buna seara.
Am creeat aceasta foie de calcul in OpenOfice, pentru estimarea necesarului de materiale si costul acestora pentru efectuarea unei mutari locuinta.
Doresc sa intreb sepecialisti :) daca este ok sau ce modificari ar mai fi necesare.
Sper ca m-am facut inteles.
Multumesc.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ultima oară modificat Joi Ian 30, 2014 7:58 am de către IPP, modificat 1 dată în total.
Motiv: Modificare fisier atast: stergere link publicitar

IPP
Moderator
Moderator
Mesaje: 4196
Membru din: Mie Iul 29, 2009 7:26 am
Localitate: Cluj-Napoca

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de IPP » Joi Ian 30, 2014 8:02 am

Buna ziua

Pe acest forum se discuta probleme legate de Microsoft Excel nu de Open Office.

Daca apreciati ca nu sunt probleme de compatibilitati atunci exprimati clar unde ati dori sa obtineti ajutor.

Daca fisierul dvs. are doar unic scop un mesaj publicitar, nu ati nimerit bine si incalcati regulamentul acestui forum. Am sters linkul din fisierul dvs. exemplu. Daca mai aveti si altele de acel gen (deocamdata nu am avut timp sa verific daca nu o va face altcineva o voi face eu diseara) va informez ca la urmatoarea postare de acest gen (publicitara) veti fi banat.

Va recomandam sa cititi regulamentul.
IP

latesrafael
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 6:30 pm

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de latesrafael » Joi Ian 30, 2014 9:37 am

Buna dimineata.
Imi cer scuze daca m-am facut inteles gresit ,nici un gand de publicitate , este o simpla foie de calcul fara date personale sau de contact.
NU pot lucra in Excel deorece mi-a expirat perioda de proba(1luna) ,si singura varinta free care am gasito a fost OpenOfice.
Am cunostinte mimine minime :( de calcul tabelar din pacate si doream sa vad daca sun pe drumul cel bun sau ce modificari ar trebui sa fac.
Precizez ca doresc pe viitor sa deschid o astfel de afacere ,dar deocamdata sunt doar la faza de studiu.
Nu mai am alt link atasat acela a fost primul pe care l-am postat.
Sper ca m-am facut inteles si imi cer scuze daca am incalcat regulamentul.
Va doresc o zi buna.

Tzica
Mesaje: 639
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de Tzica » Joi Ian 30, 2014 7:49 pm

Doar de dragul socializarii (eu nefiind fan excel pentru asemenea spete de calcul) , ce se intelege prin ok si ce se intelege prin modificari ? adica, atata timp cat prezinta usurinta in exploatare, si se pot scoate rapoartele pe care le dorim (mai corect spus cele necesare) e ok.
Parerea mea. :roll:

IPP
Moderator
Moderator
Mesaje: 4196
Membru din: Mie Iul 29, 2009 7:26 am
Localitate: Cluj-Napoca

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de IPP » Dum Feb 02, 2014 7:51 pm

Buna ziua

Daca e vorba de pareri vizavi de structura fisierului dvs. consider ca, in aceasta forma veti avea probleme sa centralizati si mai tarziu sa faceti rapoarte concludente pentru ca:
- in aceasta forma informatia poate fi relevanta (cel mult) in analizarea unui client/unei operatiuni de mutare. Pentru a fi analizabile, informatiile sursa trebuie sa ajunga intr-o structura tabelara clar si corect delimitate. In acest moment ma indoiesc ca se poate face ceva repede. Si un macro (apropo VBA e proprietatea Microsoft si nu functioneaza in fisiere open office. Pentru acestea exista ceva echivalent dar nu exista comptibilitate) ar fi mai greu de facut.
- in aceasta forma, chiar daca ati incercat sa luati in calcul toate variantele (gen masina de copt paine, rama metalica pat) ar trebui sa va obisnuiti cu ideea ca intotdeauna apare ceva… nou. Si in acest caz, structura fisierului va trebui modificata (inserare de randuri/coloane noi) si in acest caz nici centralizarea / consolidare date bazata pe aceeasi structura nu va putea fi aplicata.
- si daca, sa spunem, ati luat in calcul tot ce ar putea sa apara, structura respectiva devine greoaie si consumatoare de resurse. Sa luam primul tabel: camera de zi. Ati gasit 28 de elemente insa probabil niciodata acestea nu vor fi prezente de fiecare data. Chiar in tabel aveti doar 15 confirmari cantitative. Asta s-ar “traduce” ca aproape jumatate din informatia (si formulele aferente) nu este relevanta pentru acea mutare/necesar de cutii. In schimb va solicita “spatiul de stocare” si resursele alocate de calculator calculelor… degeaba. Iar daca va trebui sa tipariti intreaga situatie ar trebui sa ascundeti “la greu” randurile goale.

Cum as vedea eu organizarea datelor:
1. O foaie de “configurare” care sa contina item-uri si coeficientii folositi la calcule (ma refer la coeficientii “ficsi”). Ex. Canapea 3 locuri | 1,5
2. O foaie de introducere date+calcule. Aici structura sa fie Locatie |Denumire item| Cantitate | Coeficient |Total mp | etc. Locatia va fi aleasa cu Data Validation de tip lista: Camera, bucatarie etc. Consider ca e mai realist asa: e suficient sa mergeti oriunde la tara si nu numai sa vedeti ca exista paturi (nu coltare) in bucatarie sau ca frigiderul este in camera. Denumire item ales dintr-o lista data validation. In functie de el coeficientul va fi adus automat de o formula de cautare iar calculele din celelalte coloane se pot face repede daca exista cel putin un rand care are formulele gata scrise. Ar fi prudent sa se lase si o varianta de “custom” pentru situatiile in care apar obiecte nerepetitive care nu pot fi incadrate nicaieri (si n-are rost sa creati un item nou)
In acest fel foaia va contine la un moment dat doar ceea ce trebuie
3. Foaie de centralizare. Va adaposti, tabular, informatiile relevante sub forma de valori, aduse din foaia precedenta. Va mai exista o coloana suplimentara pentru a se putea identifica in mod clar clientul +/- alte coloane relevante intr-o raportare, gen data calendaristica (care poate perminte, prin extensie analize lunare, trimestriale, anuale). Aducerea informatiei se va putea face cu copy paste values sau prin macro (sau echivalent macro), depinde de aranjarea informatiei, printre altele
4. Foaie de raport: locul unde se vor putea afisa rezultatele unor prelucrari facute cu ajutorul pivot table (sau echivalent) sau in alt mod

Sunt situatii in care rapoartele pe care le doriti dicteaza modul in care va trebui sa aveti stocata informatia pentru a le putea obtine

IP

latesrafael
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 6:30 pm

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de latesrafael » Vin Feb 07, 2014 11:50 pm

Multumesc foarte mult pt informatii.
Va rog frumos daca puteti sa-mi aratati un exemplu sablon.
Multumesc.

latesrafael
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 6:30 pm

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de latesrafael » Sâm Feb 08, 2014 12:28 am

Asa arata fisierul acum.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

latesrafael
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 6:30 pm

Re: estimare costuri pt mutare locuinta

Mesaj de latesrafael » Joi Feb 13, 2014 2:31 am

Buna

Doresc daca ma poate ajuta cineva la structura fisierului atasat (centralizare,foaie raport etc.)
Multumesc.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Închis

Înapoi la “Probleme cu aplicatiile ce folosesc Excel ca aplicatie ajutatoare”