www.Cursuri-Excel.ro     www.Cursuri-Access.ro     www.Cursuri-Powerpoint.ro     www.Cursuri-Outlook.ro     www.Cursuri-Word.ro     www.CursuriProject.ro    

Tabele

Ce este nou in Microsoft Word 2016?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Word 2016.
Editare, formatare, automatizare de documente

Tabele

Mesajde Apostolu » Joi Noi 02, 2017 10:37 am

Win 10
Office 2016

Document cu tabele, nou creat in 2016 sau importat din 2003.
Vreau sa formatez in "Grid" mai multe tabele deodata.
In 2003 se pot selecta mai multe tabele cu ctrl si mouse, apoi format Grid din pulldown menu.
In 2016 nu am descoperit cum pot selecta mai multe tabele ca sa aplic o actiune pe ele.
Doar unul cate unul.
Ceva solutii, ca nici cu macro nu merge.
Da eroare si spune ca nu stie ce este formatul "grid".
(nici in 2003 cu macro, nu recunoaste "grid")
Apostolu
 
Mesaje: 280
Membru din: Joi Aug 20, 2009 4:05 pm

Înapoi la Intrebari despre Word 2016

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Centrul de training si consultanta Dr. Excel activeaza de peste 15 ani pe piata serviciilor de instruire si certificare IT din Romania.

Contact


© 2018 Dr. Excel - Business Intelligence School - Citeste termeni si conditii

cron