www.Cursuri-Excel.ro     www.Cursuri-Access.ro     www.Cursuri-Powerpoint.ro     www.Cursuri-Outlook.ro     www.Cursuri-Word.ro     www.CursuriProject.ro    

Ajutor!!!

Ce este nou in Microsoft Access 2016?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Access 2016.
Baze de date, Interogari, Formulare, Rapoarte, etc

Ajutor!!!

Mesajde stronger76 » Sâm Iun 09, 2018 11:43 am

Salutare tuturor!

Va rog sa ma ajutati cu rezolvarea urmatoarei probleme:

In acces am un tabel cu nomenclatorul de materiale (denumire, UM, pret, categorie material). E vba de un magazin de instalatii sanitare-incalzire. Am mai multi instalatori care vin zilnic si tre sa intocmesc o lista cu materialele cumparate. Am facut un FORMS unde tre sa am o lista derulanta cu materialele din nomanclatorul respectiv. Asta am rezolvat... Singura problema e ca nu stiu cum sa fac cand selectez un material din lista, sa-mi apara si pretul din nomenclatorul de materiale.... sa nu mai introduc manual. E un simplu program gen facturare... dar noi nu il folosim pt emiterea facturilor, dar pentru generarea unor liste pt instalatori cu lista materialelor procurate.

Multumrsc anticipat pt ajutor. Daca aveti cumva un sablon facut pt asa cva...
stronger76
 
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 19, 2013 7:59 pm

Re: Ajutor!!!

Mesajde stronger76 » Sâm Iun 09, 2018 6:37 pm

Hai poate nu am fost destul de explicit

Am tabelele:
Stoc (export din Saga, cu material si pret doar asta ma intereseaza)
Instalatori
Comenzi
Clienti

Fiecare instalator are clientii lui la care se face o comanda noua. Nu are nici o legatura cu stocul nu tinem stocul aici. Ideea e sa pot face o lista cu materialele cumparate de instalator. Ce nu stiu cum se face e treaba cand aleg materialul si sa se puna automat si pretul la intocmirea comenzii. Stiu ca nu e omplicat... doar pentru mine
stronger76
 
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 19, 2013 7:59 pm

Re: Ajutor!!!

Mesajde Tzica » Vin Iun 15, 2018 10:34 pm

1. Of topic.Cel mai simplu, o evidenta a consumurilor, se poate tine in Saga, cu ajutorul meniului...Comenzi ;
2. On topic. Trebuie folosit evenimentul AfterUpdate (sau similar), al casetei derulante aferente campului denumire material. Presupun ca un Dlookup, rezolva problema.
Tzica
 
Mesaje: 617
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm

Re: Ajutor!!!

Mesajde cvmircea » Mar Iul 31, 2018 12:19 am

Daca pretul este acelasi si nu ai mai multe preturi pentru un produs atunci nu trebuie sa salvezi nicaieri pretul . Cind faci raportul pentru comanda aduci pretul din nomenclator.
cvmircea
Moderator
Moderator
 
Mesaje: 402
Membru din: Lun Aug 03, 2009 7:25 pm
Localitate: Alba Iulia


Înapoi la Intrebari despre Access 2016

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Centrul de training si consultanta Dr. Excel activeaza de peste 15 ani pe piata serviciilor de instruire si certificare IT din Romania.

Contact


© 2018 Dr. Excel - Business Intelligence School - Citeste termeni si conditii