Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Ce este nou in Microsoft Excel 2016?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Excel 2016
Calcule, Formule, Functii, Tabele pivot, Analiza datelor, etc
Închis
stifflerrr09
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iun 05, 2018 12:50 pm

Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de stifflerrr09 » Mar Iun 05, 2018 1:00 pm

Salut!

In primul rand am citit si celelalte topicuri legate de copierea datelor dintr un sheet intr-altul, dar nu ma ajuta foarte mult.
E prima oara cand lucrez in Visual Basic.
As dori niste sfaturi daca imi puteti oferi.

Cam ce trebuie sa fac eu.

Am un fisier excel cu mai multe pagini. In fiecare pagina, de la un rand anume(difera de la pagina la pagina), am acelasi tabel cu mai multe informatii. Ce trebuie sa fac eu? Pe un sheet nou, sa centralizez toate informatiile adaugate de pe fiecare sheet adaugate in acel tabel. Partea complicata pt mine e urmatoarea: urmatoarea persoana care va modifica fisierul, va sterge informatiile din tabele si va pune altele. Aici as avea nevoie de un buton IMPORT sau ceva de genul asta ca sa-mi copieze in continuare in sheet-ul centralizator. Pe scurt, vreau ca toate informatiile scrise in acele tabele de-a lungul timpului sa fie adaugate in alt sheet. Iar de aici va trebui sa fac un grafic in functie de tot ce s-a adunat in sheet ul centralizator. Dar asta e partea a doua.
In principal ma intereseaza cum sa copiez acele celule.

Daca aveti idei dar nu aveti timp sa-mi scrieti si codul tot e f bine. Cine poate sa-mi ofere si un cod sursa ar fi perfect.

Multumesc si o zi faina :)

Moldovean Prost
Mesaje: 52
Membru din: Vin Sep 12, 2014 5:50 pm

Re: Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de Moldovean Prost » Mar Iun 05, 2018 6:00 pm

Salut,

E un pic confuza exprimarea.
Am un fisier excel cu mai multe pagini.

Este vorba de acele pagini care apar pentru tiparire (page1..pageN) sau e vorba de mai multe foi (sheets).
Ce trebuie sa fac eu? Pe un sheet nou, sa centralizez toate informatiile adaugate de pe fiecare sheet adaugate in acel tabel.
Tabelele sunt generic numite tabel sau sunt introduse cu Insert --> Table?
Acele tabele cum sunt completate?
Daca un tabel este completat atunci acel buton va copia acel tabel sau se va astepta sa fie completate toate tabelele si apoi se vor copia?
Are vreo importanta ordinea in care vor fi copiate datele din tabele? Sau se vor copia datele din tabele incepand - sa zicem cu foaia3 apoi foaia4 ...
Ai mentionat ca tabelele nu incep toate cu acelasi rand. Atunci punele pe toate pe acelasi rand.
Tabelele sunt identice - ma refer la faptul ca au acelasi numar de coloane - si aceleasi nume de coloana? daca nu au acelasi nume de coloane atunci cum se vor copia datele?
Dupa copierea datelor se vor sterge acele date din tabele sau stergerea se face manual si functie de anumite cerinte.
Concern yourself not with what you tried and failed in, but with what it is still possible for you to do..

stifflerrr09
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iun 05, 2018 12:50 pm

Re: Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de stifflerrr09 » Mie Iun 06, 2018 9:50 am

Salut!

Am adaugat fisierul ca totul sa fie mai clar.
Am scris unele informatii in Sheet ul CODE si Synthesis.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

stifflerrr09
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iun 05, 2018 12:50 pm

Re: Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de stifflerrr09 » Mie Iun 06, 2018 10:03 am

Moldovean Prost scrie:Salut,


Daca un tabel este completat atunci acel buton va copia acel tabel sau se va astepta sa fie completate toate tabelele si apoi se vor copia?
Nu conteaza. Vor fi dati cand unele tabele cu remarci vor fi goale. Ar putea exista doar un singur buton pentru toate.
Are vreo importanta ordinea in care vor fi copiate datele din tabele? Sau se vor copia datele din tabele incepand - sa zicem cu foaia3 apoi foaia4 ...
Nu are nicio importanta ordinea. La final trebuie sa fac niste grafice, pentru fiecare Sheet(CODE, TESTS, qia, tr etc) care sa-mi arate pe ce se greseste cel mai mult la dezvoltarea unei componente. Gen pe parte de functionalitate, pe parte de documente, pe parte de headere etc.
Ai mentionat ca tabelele nu incep toate cu acelasi rand. Atunci punele pe toate pe acelasi rand.
Hmm.. ar arata cam urat sa fie spatii foarte mari. Vei intelege cand te uiti pe document.
Tabelele sunt identice - ma refer la faptul ca au acelasi numar de coloane - si aceleasi nume de coloana? daca nu au acelasi nume de coloane atunci cum se vor copia datele?
Nu. Unele tabele au niste coloane in plus, dar acestea nu sunt relevante pentru grafice. In schimb toate vor avea category si gravity. Graficele se vor baza pe Category. De ex, la Sheet-ul CODE Check am 4 remarci pe categoria Functionality si 2 pe SDS. Ma intereseaza sa vad asta in grafic.
Dupa copierea datelor se vor sterge acele date din tabele sau stergerea se face manual si functie de anumite cerinte.
Datele vor fi sterse de urmatoarea persoana ce va completa acest document, iar daca va avea remarci le va adauga, apoi va apasa acel buton si toate datele vor merge in Sheet ul Remarks. Si tot asa si tot asa.

Moldovean Prost
Mesaje: 52
Membru din: Vin Sep 12, 2014 5:50 pm

Re: Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de Moldovean Prost » Mie Iun 06, 2018 3:50 pm

Daca un tabel este completat atunci acel buton va copia acel tabel sau se va astepta sa fie completate toate tabelele si apoi se vor copia?
Nu conteaza. Vor fi dati cand unele tabele cu remarci vor fi goale. Ar putea exista doar un singur buton pentru toate.
Nu inteleg...
Are vreo importanta ordinea in care vor fi copiate datele din tabele? Sau se vor copia datele din tabele incepand - sa zicem cu foaia3 apoi foaia4 ...
Nu are nicio importanta ordinea. La final trebuie sa fac niste grafice, pentru fiecare Sheet(CODE, TESTS, qia, tr etc) care sa-mi arate pe ce se greseste cel mai mult la dezvoltarea unei componente. Gen pe parte de functionalitate, pe parte de documente, pe parte de headere etc.
Nu inteleg... deci se vor copia datele din "tabelele" REMARKS (cele care au date)
Tabelele sunt identice - ma refer la faptul ca au acelasi numar de coloane - si aceleasi nume de coloana? daca nu au acelasi nume de coloane atunci cum se vor copia datele?
Nu. Unele tabele au niste coloane in plus, dar acestea nu sunt relevante pentru grafice.
Si ce coloane se vor copia? Creaza o foaie si arata cum ar trebui sa apara acel tabel (nume coloane si pune si cateva date)
In schimb toate vor avea category si gravity. Graficele se vor baza pe Category. De ex, la Sheet-ul CODE Check am 4 remarci pe categoria Functionality si 2 pe SDS. Ma intereseaza sa vad asta in grafic.
Nu inteleg...
Dupa copierea datelor se vor sterge acele date din tabele sau stergerea se face manual si functie de anumite cerinte.
Datele vor fi sterse de urmatoarea persoana ce va completa acest document, iar daca va avea remarci le va adauga, apoi va apasa acel buton si toate datele vor merge in Sheet ul Remarks. Si tot asa si tot asa.
Sheetul Remarks va fi cel in care se vor copia datele? deci structura tabelului este cea din Remarks?
Concern yourself not with what you tried and failed in, but with what it is still possible for you to do..

stifflerrr09
Mesaje: 4
Membru din: Mar Iun 05, 2018 12:50 pm

Re: Copiere celule dintr-un sheet intr-altul

Mesaj de stifflerrr09 » Mie Iun 06, 2018 4:48 pm

Incerc sa spun ca sunt dati cand developerul, pe partea de teste face totul perfect. El nu va avea nicio remarca trecuta in acel tabel. Dar poate va avea la code sau la FONC. Adica cel care ii face review, daca gaseste probleme doar la CODE va completa doar tabelul din SHEET-ul CODE. Apoi va apasa butonul si ce a scris el acolo se va copia in Sheetul Remarks. Iar automat graficul pe CODE se va modifica

Am simplificat tabelul din Remakrs. Ma intereseaza sa se copieze doar coloanele Remarque, Developer response, Reviewer response si Category. Am creat un exemplu.

Da, in sheet ul Remarks se vor copia datele. Pot ramane doar cele 4 coloane precizate mai sus.

Si ca sa iti mai dau un exemplu sa poti intelege mai usor.
Sa presupunem ca pe partea de CODE Check, de-a lungul timpului s-au completat 5 remarci din categoria Check-list CODE - Header: si 4 remarci din categoria Check-list CODE - General:. Eu vreau sa vad intr-un grafic de cate ori s-a gresit pe fiecare categorie. Si imi trebuie cate un grafic pentru fiecare Sheet(code check, tests check, global check, TR etc). Eh, dar toate astea sa fie stocate in sheet-ul Remarks, care va ramane permanent si i se va face update oridecate ori cineva completeaza acest document.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Excel 2016”