Modificare Formula

Ce este nou in Microsoft Excel 2016?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Excel 2016
Calcule, Formule, Functii, Tabele pivot, Analiza datelor, etc
Închis
Osu
Mesaje: 58
Membru din: Vin Aug 29, 2014 10:31 am
Localitate: Pucioasa

Modificare Formula

Mesaj de Osu » Joi Ian 11, 2018 11:25 pm

Buna seara, va rog frumos dacă ma puteți ajuta sa modific o formula în fișierul atașat și anume în celula BL7 am o formula care calculează orele lucrate sâmbăta, duminica și sărbătorile legale peste program pe perioada unei luni calendaristice, adica tine cont de zilele lucratoare ale fiecarei luni si in momentul in care angajatul depaseste programul normal de lucru si lucreaza un anumit nr. de ore peste programul normal de lucru sambata, duminica si sarbatori legale, aceasta le insumeaza si le afiseaza in acea casuta doar pe acelea. Acum situatia s-a schimbat si in afara de acest calcul lunar trebuie facut si săptămânal, am modificat formularul original adica am impartit casutele cu timpul total lucrat, timpul normal de lucru, ore lucrate sambata, duminica si sarbatori legale lucrate in program normal si peste programul normal in cate 5 coloane reprezentand 5 saptamani. Am copiat formula din BL7 in BC7, am modificat intervalele ei doar pentru prima saptamana si nu calculeaza corect. Va rog mult daca ma puteti ajuta sa modificati formula in asa fel incat introdusa in fiecare casuta BC7,BD7,BE7,BF7,BG7 sa calculeze independent fiecare pentru saptamana ei (BC7-saptamana1 (de la 1la 7), BD7-saptamana2 (de la 8 la 14)...etc). Multumesc !
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Excel 2016”