Centralizator din mai multe sheeturi

Ce este nou in Microsoft Word 2013?
Informatii despre cum se utilizeaza Microsoft Word 2013.
Editare, formatare, automatizare de documente
Închis
chuckie22
Mesaje: 16
Membru din: Mar Mar 29, 2011 8:18 pm

Centralizator din mai multe sheeturi

Mesaj de chuckie22 » Mie Feb 11, 2015 11:32 am

Buna ziua,

Va rog frumos sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarei problem:
- Am mai multe sheet-uri (Sheet1, Sheet2, ..., Sheet6, ... etc.) care reprezinta fiecare cate 1 factura unica;
- Intr-un alt sheet (denumit "Centralizator") as dori sa aduc cateva date relevante din fiecare sheet (Sheet1, Sheet2, ..., Sheet6, ... etc.), cum ar fi:
= Numar/data facture
= Produse sau servicii
= Valoare
= TVA
= Total
= Stare Factura (aceasta reprezinta starea ei, daca e Anulata, Storno sau dac anu are nici o problema);

Pentru a intelege mai bine situatia actuala/viitoare, va atasez si un exemplu de fisier.

Va multumesc anticipat!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Tzica
Mesaje: 639
Membru din: Sâm Aug 11, 2012 10:52 pm

Re: Centraizator din mai multe sheeturi

Mesaj de Tzica » Mie Feb 11, 2015 2:48 pm

1. Ati postat intr-o alta zona.Forumul de excel e mai jos un pic. (ideal e sa postam si in sectiunea aferenta versiunii de ex. pentru Excel 2007 vom deschide un topic in Forumul aferent);
2. Daca folositi butonul cautare, folosind cuvantul centralizator, vor aparea mai multe topicuri pe aceasta tema;
3. Strict pe excelul atasat ( nu prea ma impac cu structura datelor), in celula din sheet-ul Centralizator unde dorim sa ne apara valoarea (sa se preia) introducem semnul = dupa care selectam sheet-ul (de ex sheet1) , celula pe care o dorim, si enter.
De ex am introdus in Centralizator, celul L17 urmatoarele:
=Sheet1!F23

Închis

Înapoi la “Intrebari despre Word 2013”