Din pacate problema nu este atat de clara chiar daca a fost inregistrata in Eventlog.
As recomanda in primul rand vizitarea site-ului producatorului aplicatiei SOFTLCP.EXE (poti cauta executabilul si din proprietatile acestuia poti incerca sa identifici producatorul daca acesta si-a completat datele corect in acel executabil) si sa verifici daca exista o versiune mai noua pentru acea aplicatie sau daca aceasta este confirmata ca fiind compatibila cu sistemul de operare utilizat de catre tine.
Daca de la producator nu ai informatii suplimentare, nu iti ramane dacat sa incerci sa depanezi problema si asta ar incepe cu urmatoarea intrebare: pana acum a functionat corect acel software sau este proaspat instalat?
Daca pana acum a functionat fara probleme atunci trebuie verificat ce actualizari s-au instalat de cand a functionat ultima data corect si eventual este incercat o dezinstalare a acelor update-uri. O alta problema poate fi cauzata de virusi asa ca nu strica sa faci o verificare... si cum un articol dintr-o revista spunea ca cca. 10% din PC-urile care au instalata o solutie antivirus sunt totusi virusate, iti recomand sa instalezi o solutie alternativa (ATENTIE - nu un al 2-lea program antivirus pentru ca asa nu vei obtine decat un conflict intre cele doua - sau se vor lasa "unul pe altul"...
) un exemplu ar fi
Malwarebytes si vezi ce "suprize" placute sau nu vei avea...
Daca in schimb este "proaspat instalat" este posibil sa nu fie compatibil cu Windows7 si atunci daca nici producatorul nu iti ofera o versiune mai noua singura varianta ramane incercarea executiei in "compatibility mode" sau "as administrator" si vezi daca asa mai apar erori.
Revin-o cu informatii si vedem ce variante mai apar in functie de raspunsurile tale...