Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Dezvoltarea, administrarea si promovarea unui magazin online


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 110 EUR (fara TVA) Durata: 1 1/2 zile (12 ore)

Durata
2 zile – 6 ore/ zi
Interval orar in zi
14:00 – 20:00
Cost
77 euro fara TVA /persoana (reducere 30%)

Program grupe open:

Iunie 2017

 15 – 16 iunie
 29 - 30 iunie

Iulie 2017

 13 – 14 iulie
 27 - 28 iulie

August 2017

 10 – 11 august

Descriere
“Potrivit raportarilor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a depasit pragul de 1,8 miliarde de euro in 2016, cu aproape 30% mai mult decat in 2015, cand s-au inregistrat 1,4 miliarde de euro. Daca am face o medie, acest lucru ar insemna ca romanii cheltuiesc aprox. 5 milioane de euro in fiecare zi pentru cumparaturi prin Internet.” anunta GPeC.
Este indiscutabil faptul ca piata e-commerce poate fi o lume de business in care, cu ideea potrivita si know-how suficient, se poate dezvolta o afacere profitabila. Chiar si asa, exista pe piata romaneasca din cele peste 20.000 de website-uri pe domeniu .RO care au functie de „adauga în coș”, si pot fi astfel considerate magazine online, doar aprox. 5000 sunt suficient de relevante din punct de vedere trafic si comenzi incat sa poata fi luate in calcul.
Dezvoltarea si administrarea unui magazine online reprezinta de fapt un cumul de ingrediente pentru a avea succes si nu doar o fatada online frumoasa.
In acest workshop ne vom concentra pe notiunile introductive respective fiecarui capitol si este dedicat celor care nu au cunostinte tehnice specifice si vor sa afle cum pot dezvolta o afacere in mediul online printr-un magazine online.
Exemplificarea se va face pe modulul de ecommerce WooCommerce compatibil cu WordPress, in baza unei teme premium.

Cui i se adreseaza acest curs?
Workshop-ul se adreseaza tuturor persoanelor ce detin si/sau administreaza un magazin online si celor care doresc sa-si dezvolte o afacere de comert online.
Pornind de la ideea de business veti afla cum sa dezvoltati vizual un magazin online conform obiectivelor afacerii, cum sa-i crestesti oportunitatile de vanzare, cum sa-l securizati si cum sa eficientizati costurile de promovare si timpul alocat.

La finalul acestui curs
La finalul acestui workshop veti sti care dintre modulele de e-commerce disponibile sunt cele mai potrivite pentru afacerea dumneavoastra, veti cunoaste procesul de dezvoltare a unui magazine online pe WordPress si ce actiuni sunt necesare dupa finalizarea acestuia pentru a va asigura succesul in vanzari.
De asemenea, veti alege in cunostinta de cauza tehnicile de marketing online potrivite, eficientizand astfel bugetul disponibil si posibil redus la inceput de drum.
Totodata, dupa terminarea workshop-ului, trainer-ul ofera consultanta gratuita realizarea si promovarea magazinului online, via Skype ori e-mail, in limita a 4 ore de lucru. Suportul este valabil 3 luni de parcurgerea workshop-ului.

Cunostinte prealabile
Pentru a participa la acest workshop sunt necesare cunostinte de baza de operare PC si navigare pe Internet.

Materiale de curs
Suport de curs pentru participanti ce cuprinde detaliile prezentate in cadrul workshop-ului si prezentarea PowerPoint specifica. Ambele materiale sunt puse la dispozitia participantilor in timpul si dupa finalizarea workshop-ului.

Informatii trainer

Denisa Migit – Sales & Marketing Manager WebArmada SRL
Absolventa a Facultatii de Comert, Academia de Studii Economice, Denisa Savu are experienta de peste 8 ani in management, makerting si vanzari. Cunostintele sale si practica profesionala acopera in detaliu si zone precum creare si administrarea website-urilor, marketing-ul online, strategii de branding si rebranding, business planning si negociere.
Formator certificat din 2014

Agenda workshop
Partea 1 – Ziua 1
- Notiuni introductive despre Internet
- Notiuni introductive despre WordPress, PHP, MySQL, HTML si CSS
- Piata online la nivel mondial si din Romania in 2017
- Ce este un magazine online si care sunt cele mai populare platforme pe care il putem dezvolta
- Ce produse se pot vinde online – statistici pe categorii de bunuri
- Procesul de webdesign – de la structura la vizual
- Pagina principala – cum ne asiguram o rata de conversie mare
- SEO – Definitie si tehnici utile de optimizare
- Google, Internet Explorer, Mozilla – cum functioneaza indexarea

Partea 2 – Ziua 2
- Alegerea domeniului si a serviciului de hosting
- Colocarea domeniului, accesarea cPanel, crearea bazei de date MySQL, instalarea si configurarea WordPress
- Instalarea temei premium WordPress si a modului WooCommerce
- Autentificarea, configurarea setarilor specifice si administrarea continutului – text, imagini, module, limbi, widget-uri, filtre, categorii
- Adaptabilitatea (mobile responsive)
- Logistica
- Respectarea legislatiei in domeniu, protectia datelor personale si masuri de securitate online (certificatul SSL)
- Metodele de plata si politici interne necesare
- Notiuni introductive in marketing online (social media marketing, e-mail marketing, campanii Google)
Test grila de evaluare a cunostintelor
Concluzie si resurse

Evaluarea cunostintelor a nivelului de satisfactie a cursantilor
La finalul fiecarei parti din agenda workshop-ului, cursantii vor parcurge un exercitiu practic cu scopul de li se consolida cunostintele, urmat de o sesiune in care pot adresa intrebari in baza acestora.
La finalul workshop-ului, in a doua zi, cursantii vor parcurge un test grila pentru a li se evalua cunostintele

 

Cursuri aditionale