Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Business blogging si e-mail marketing


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 110 EUR (fara TVA) Durata: 1 1/2 zile (12 ore)

Durata
2 zile – 6 ore/ zi
Interval orar in zi
14:00 – 20:00
Cost
77 euro fara TVA/persoana (reducere 30%)

 

Program grupe open :

Iunie 2017

 22 - 23 iunie

Iulie 2017

 6 – 7 iulie
 20 - 21 iulie

August 2017

 7 – 8 august

Descriere
Business blogging reprezinta o tehnica de marketing (content marketing) foarte utila ce foloseste blogging-ul (creare de continut pentru pagina din website numita Blog – redenumita de multe ori) si este dese ori subestimata de antreprenori sau departamentele de marketing din Romania. Atrage vizitatori de calitate (direct interesati de continut) si genereaza multiple oportunitati de business.
Companiile B2C (business to consumer) ce practica business blogging-ul au cu 88% mai multe oportunitati de vanzari pe luna decat cele care nu aplica aceasta tehnica de marketing, iar cele B2B  (business to business) cu 67% mai multe pe luna.
Statisticile si  studiile de marketing sunt, de la sine, graitoare privind importanta practicarii business blogging-ului, insa este esential sa se respecte o serie de criterii pentru ca eforturile sa aduca rezultatele asteptate. A avea pur si simplu un blog in website-ul dedicat afacerii dumneavoastra nu o va tranforma radical. Un blog trebuie sa fie optimizat, promovat, si, mai presus de toate, bogat in continut.
E-mail marketing-ul reprezinta un canal de comunicare directa, cu publicul tint ace trebuie exploatat corect pentru a raspunde nevoilor dumneavoastra de marketing online. Aprox. 24 de milioane de e-mail-uri sunt trimise in fiecare secunda si peste 60% dintre ele sunt deschise pe un dispozitiv mobil (smartphone sau tableta). La nivel mondial, doar 4% din companiile care folosesc e-mail marketingul o fac corect, adaptat continutului transmis si categoriilor din publicul tinta.
Exemplificarea o vom face pe un website construit pe WordPress, cu modulul de e-mailing MailChimp.

Cui i se adreseaza acest curs?
Workshop-ul se adreseaza tuturor persoanelor ce detin si/sau administreaza un business in mediul online printr-un website si sunt interesate sa afle beneficiile tehnicilor de marketing complementare si cum pot acestea sa consolideze si dezvolte afacerea.
Pornind de la obiectivele de marketing (demonstrarea expertizei, educarea/informarea si motivarea audientei, castigarea unei expuneri mai mari in online etc.) veti afla cum sa construiti un plan de business blogging si e-mailing eficient, cum sa-l aplicati, cum sa va sporeasca oportunitatile de vanzare si cum sa nu resimtiti aceasta activitate ca pe o povara.

La finalul acestui curs participantii vor putea sa:
- creeze materiale tip text (articole) specifice afacerii pe care o detin si/sau o adiministreaza online, cu scopul de a atinge diverse obiective de marketing;
- administreze online continutul tip text;
- maximizeze sansele de a fi citite si distribuite articolele create;
- aplice tehnici SEO on-page;
- creeze e-Newsletter-e eficace;
- ruleze campanii de e-mailing in baza articolelor create;
- citeasca rapoartele generate de campaniile de e-mailing;
- ajusteze layout-ul si continutul din e-Newsletter in baza interpretarii rezultatelor.
De asemenea, dupa terminarea workshop-ului, trainer-ul ofera consultanta gratuita in realizarea si aplicarea planului de marketing in social media, via Skype ori e-mail, in limita a 4 ore de lucru. Suportul este valabil 3 luni de parcurgerea workshop-ului.

Cunostinte prealabile
Pentru a participa la acest workshop sunt necesare cunostinte de baza de operare PC si operare Microsoft Office Word.

Materiale de curs
Suport de curs pentru participanti, ce cuprinde detaliile prezentate in cadrul workshop-ului, si prezentarea PowerPoint specifica. Ambele materiale sunt puse la dispozitia participantilor in timpul si dupa finalizarea workshop-ului.

Informatii trainer

Denisa Migit – Sales & Marketing Manager WebArmada SRL
Absolventa a Facultatii de Comert, Academia de Studii Economice, Denisa Savu are experienta de peste 8 ani in management, makerting si vanzari. Cunostintele sale si practica profesionala acopera in detaliu si zone precum marketing-ul online, strategii de branding si rebranding, business planning si negociere.
Formator certificat din 2014.

Agenda workshop
Partea 1 – Ziua 1
- Notiuni introductive despre website-uri
- Ce este business blogging?
- De ce ar trebui business-urile sa aiba blog
- Cum incorporam business blogging-ul in strategia de marketing
- Planul de business blogging – 6 pasi 
- Optimizarea postarilor in blog – notiuni de baza despre SEO
- Verificarea gradului de lizibilitate – testul Flesch–Kincaid
- Metode de promovare a blogului
- Psihologia emotiei – cum sa atrageti si sa retineti mai bine atentia
- Monitorizarea si evaluarea rezultatelor – 10 valori esentiale
- Exercitiu de consolidare a cunostintelor cursantilor
- Intrebari si Raspunsuri – 10 min

Partea 2 – Ziua 2
- Ce este e-mail marketing si de ce este relevant
- Cum contruim un e-Newsletter – design si functionalitate
- Administrarea continutului si segmentarea bazei de date
- Notiuni de baza despre procesul de trimitere a e-Newsletterului (criterii de securitate, timpul potrivit in functie de continutul publicat etc.)
- Cum cream un titlu care sa asigure o rata de click mare
- Interpretarea rapoartelor generate in urma campaniei
Realizarea unei agende de e-mailing conforma cu obiectivele generale de marketing
- Despre mobile web si tendintele in 2017
- Exercitiu de consolidare a cunostintelor cursantilor
- Intrebari si Raspunsuri – 10 min
Partea 3 – Ziua 2
Test grila de evaluare a cunostintelor
Concluzie si resurse

Evaluarea cunostintelor a nivelului de satisfactie a cursantilor
La finalul fiecarei parti din agenda workshop-ului, cursantii vor parcurge un exercitiu practic cu scopul de li se consolida cunostintele, urmat de o sesiune in care pot adresa intrebari in baza acestora.
La finalul workshop-ului, in a doua zi, cursantii vor parcurge un test grila pentru a li se evalua cunostintele.

Cursuri aditionale