Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs Access 2003 (III) Expert


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 165 EUR (fara TVA) Durata: 2 zile (16 ore)

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 148 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 132 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 115 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Access 2007

Cui se adreseaza acest curs?
Acest curs este de nivel AVANSAT. Se adreseaza celor ce au experienta atat in utilizarea programului Microsoft Access 2003 cat si o minima experienta in programare (orice limbaj).
La finalul acestui curs participantii vor putea sa:
-expuna datele dintr-o baza de date Acces pe Internet
-automatizeze lucrul in Access folosind Macrocomenzi (macros)
-realizeze interfete utilizator
-sa realizeze panouri de control (Switchboards)
-securizeze o baza de date Access
-administreze o baza de date Access
Cunostinte prealabile
Pentru a putea participa cu succes la acest curs viitorii cursanti trebuie sa:
-fie familiarizati cu notiunea de baza de date
-cunoasca teoria relationala
-fie familiarizati cu interfata Access 2003/XP/2000
-detina o minima experienta in programare (orice limbaj)
Celor ce nu indeplinesc toate conditiile de mai sus le recomandam participarea in prealabil la cursurile ITLearning:
-Microsoft Access 2003 (I) Incepator
-Microsoft Access 2003 (II) Mediu-Avansat
<
Informatii Trainer

 

Echipa DrExcel

Cursul este sustinut de catre Echipa Dr.Access (condusa de Bogdan Tarla - alias Dr.Excel- singurul MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning 

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

materiale de curs itlearning

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania
-425 de video tutoriale in limba romana Office 2003/2007/2010 (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)


Resurse scrise- 50 de lectii scrise
- cele 50 de resurse aferente lectiilor scrise

  

 

Exemple clasa- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)

  

 

 

Logo Dr.Excel -acces pe forumul comunitatilor Microsoft Office din Romania

 

Comunitatea Microsoft Office din Romania

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office. 

materiale de curs microsoft step by stepToti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.  


Logo Office-Learning.roSeparat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro 

 


Agenda Curs (format prescurtat)
Modulul 1: Publicarea datelor Access pe Web (Optional)
Modulul 2: Automatizari folosind Macrouri
Modulul 3: Codul VBA
Modulul 4: Panouri de control (Switchboards)
Modulul 5: Distribuirea securizata a unei baze de date Access
Modulul 6: Operatii Administrative cu bazele de date Access
Agenda Curs (in detaliu)
Modulul 1: Publicarea datelor Access pe Web (Optional)
Descriere modul
Datele pot fi expuse in retea sau pe Internet foarte usor folosind pagini de tip Data Access.
Lectii
Crearea unei pagini Data Access folosind Wizard-ul
Personalizarea unei pagini Data Access
Vizualizarea unei pagini Data Access in browser
Modificari de date via o pagina Data Access
Gruparea inregistrarilor intr-o pagina Data Access
Crearea unei pagini Data Access folosind designer-ul de pagini Web
Folosirea unei liste ascunse in interiorulu unei pagini Data Access
Adaugarea inregistrarilor noi folosind o pagina Data Access
Dezvoltarea unui PivotTable cu instrumentul Office PivotTable
Dezvoltarea unui PivotChart
Modulul 2: Automatizari folosind Macrouri
Descriere modul
Task-urile repetitive se pot implementa cu ajutorul Macrourilor. Macrourile sunt unit-uri de cod VBA ce pot fi procesate repetitiv.
Lectii
Crearea unui Macro
Asignarea unui macro la un buton de comanda
Validarea datelor folosind Macrouri
Afisarea personalizata a erorilor de introducere a datelor folosind casute de mesaje de tip MessajeBox
Automatizarea introducerii datelor folosind macrouri
Modulul 3: Codul VBA
Descriere modul
Macrourile se pot face in doua moduri. Capitolul de mai sus explica cum anume se realizeaza macrourile vizuale, iar capitolul curent cum se fac cele programatice.
Lectii
Crearea unui modul standard de cod
Dezvoltarea codului
Chemarea unei proceduri VBA din cod
Rularea unei proceduri VBA
Modulul 4: Panouri de control (Switchboards)
Descriere modul
Un panou de control reprezinta o fereastra principala de unde se gestioneaza celelalte ferestre Access (de regula formulare)
Lectii
Crearea unui panou de control
Modificarea unui panou de control
Stabilirea setarilor de pornire a unui panou de control
Modulul 5: Distribuirea securizata a unei baze de date Access
Descriere modul
Pentru o mai buna gestionare a unei baze de date de dimensiune mare este recomandat "spargerea" acesteia in baze de date mai mici. Acest modul isi propune sa ofere si informatii legate de parolarea bazelor de date precum si gestionarea accesului securizat.
Lectii
Impartirea unei baze de date (SPLIT)
Implementarea securitatii unei baze de date
Stabilirea si gestionarea parolelor
Encodarea si decodarea unei baze de date Access
Convertirea unei baze de date Access intr-un fisier protejat de tip MDE
Modulul 6: Operatii Administrative cu bazele de date Access
Descriere modul
Copiile de siguranta sunt obligatoriu de realizat pentru a putea recupera o baza de date in cazul in care aceasta devine inutilizabila. Modulul isi propune sa prezinte diferite instrumente de administrare a unei baze de date Access (backup, compactare, analiza performantei, etc)
Lectii
Lucrul cu tabele Externe (Linked Tables)
Copii de siguranta
Compactarea si repararea unei baze de date Access
Protejarea la deschidere a unei baze de date Access cu ajutorul unei parole
Determinarea dependintelor intre obiectele Access
Documentarea unei baze de date Access
Analizarea performantei unei baze de date Access
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Site Oficial (EN)...
Cursuri aditionale
Lectii gratuite
Trainerii