Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs Access 2016 VBA (IV)


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 290 EUR (fara TVA) Durata: 3 zile (24 ore)

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 261 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 232 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 203 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Access 2016

Cui se adreseaza acest curs?
Acest curs este de nivel AVANSAT. Se adreseaza celor ce au experienta atat in utilizarea programului Microsoft Access 2016 cat si o minima experienta in programare (orice limbaj).
Cunostinte prealabile
Pentru a putea participa cu succes la acest curs viitorii cursanti trebuie sa:
-fie familiarizati cu notiunea de baza de date
-cunoasca teoria relationala
-familiarizati cu interfata Access 2016/2013/2010/2007
Celor ce nu indeplinesc toate conditiile de mai sus le recomandam participarea in prealabil la cursurile ITLearning:
- Microsoft Access 2016 (I) Incepator
sau
-Microsoft Access 2016 (II) Mediu-Avansat
sau
-Microsoft Access 2016 (I-III) Pachet Complet

 

Informatii Trainer

 

Echipa DrExcel

Cursul este sustinut de catre Echipa Dr.Access (condusa de Bogdan Tarla - alias Dr.Excel- singurul MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning 

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

materiale de curs itlearning

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania
-425 de video tutoriale in limba romana (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)


  

Exemple clasa- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)

  

 

 

Logo Dr.Access -acces pe forumul comunitatilor Microsoft Access din Romania (unde gasiti mii si mii de intrebari si raspunsuri in materie de Microsoft Access)

 

Comunitatea Microsoft Office din Romania

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office. 

 

materiale de curs microsoft step by stepToti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.  


Logo Office-Learning.roSeparat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro (click aici pentru a vizualiza 3 lectii interactive demonstrative)

 


Agenda Curs (format prescurtat)

 

 
Modulul 1: Interfata Access 2016
Modulul 2: Getting Started
Modulul 3: Working with Procedures and Functions
Modulul 4: Using Expressions, Variables, and Intrinsic Functions
Modulul 5: Controlling Program Execution
Modulul 6: Working with Recordsets
Modulul 7: Debugging Code
Modulul 8: Handling Errors
Agenda Curs (in detaliu)
Modulul 1: Interfata Access 2016
Descriere modul
Noua interfata Office 2016 numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.
Lectii
Explorarea interfetei Microsoft Access 2016
Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
Lucrul cu taburile contextuale
Personalizarea mediului de lucru Access
Super Tooltip
Quick Access Toolbar
Floatie
Module 2: Getting Started
Introduction to Programming in Access
Why Program in Access?
Understanding the Development Environment
Using Visual Basic Help
Module 3: Working with Procedures and Functions
Understanding Modules
Creating a Standard Module
Understanding Procedures
Creating a Sub Procedure
Calling Procedures
Using the Immediate Window to Call Procedures
Creating a Function Procedure
Naming Procedures
Organizing Code and Procedures
Working with the Code Editor
Navigating the Access Object Hierarchy
Understanding Collections
Using the Object Browser
Working with the Application Object
Understanding the Form Object
Working with Properties
Using the With Statement
Working with Methods
Understanding the DoCmd Object
Working with Events
Understanding the Order of Events
Module 4: Using Expressions, Variables, and Intrinsic Functions
Understanding Expressions and Statements
Declaring Variables
Understanding Data Types
Working with Variable Scope
Working with Variable Lifetime
Considering Variable Scope and Lifetime Together
Using Intrinsic Functions
Understanding Constants
Using Intrinsic Constants
Using Message Boxes
Using Input Boxes
Module 5: Controlling Program Execution
Understanding Control-of-Flow Structures
Working with Boolean Expressions
Using the If...End If Decision Structures
Using the Select Case...End Select Structure
Using the For...Next Structure
Using the For Each...Next Structure
Using the Do...Loop Structure
Guidelines for use of Branching Structures
Module 6: Working with Recordsets
Declaring and Creating Object Variables
Working with the ADODB Recordset Object
Specifying a Recordset Cursor Type
Locking Records for Updating
Specifying a Recordset Cursor Location - Optional
Using the CacheSize Property - Optional
Understanding Recordset Cursor Properties - Optional
Module 7: Debugging Code
Understanding Errors
Using Debugging Tools
Setting Breakpoints
Setting Break Expressions
Using Break Mode during Run Mode
Stepping through Code
Determining the Value of Expressions
Module 8: Handling Errors
Understanding Error Handling
Understanding VBA's Error Trapping Options
Trapping Errors with the On Error Statement
Understanding the Err Object
Writing an Error-Handling Routine
Working with Inline Error Handling
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Cursuri aditionale
Lectii gratuite
Trainerii